Gå til innhold

Litt overvektig date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest supernova_87

"Bortsett fra de ekstra kiloene er hun ok

"Vi hadde litt kjemi"

Hva faen er dette å lure på? Det har jo ingenting med at hun er overvektig å gjøre. Du ble ikke sjarmert av henne, du har ikke lyst til å møte henne, hun gir deg ikke gode følelser og du tenner ikke på henne og LIKEVEL sier du ja til å møtes igjen! Det er lov å ha forventninger både til tenning, kjemi og personlighet hos en potensiell partner. Jeg ville ikke gått på en ny date med noen som hadde en så lave forventninger til en partner. Jeg er ikke noe jævla trøstepremie og i det daten tror jeg er det vet jeg at jeg ikke er noe for ham. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87
1 time siden, Sphere skrev:

Vi har alle forskjellige preferanser, og jeg synes det blir teit å legimitere en preferanse framfor en annen. Hvorfor er man mer overfladisk om man reagerer på vekt og ikke høyde? Fordi det er enklere å gjøre noe med? Det er sikkert kjempeenkelt å forklare vedkommende ettersom man blir bedre kjent at hun må ned i vekt for å møte hans preferanser. Ikke lett å få til livsstilsendring sånn uten videre heller. Hvorfor ikke bare godta at noen har høydepreferanser og andre vektpreferanser? Selv synes jeg begge deler egentlig er like teite, dersom det klaffer skikkelig med personen uansett. 

Jeg vil påstå at høydepreferanse er adskillig mer overflatisk enn vektpreferanse. For vekt kan handle om en motvilje til å bli sammen med noen som f.eks ikke ønsker samme livsstil. Høgde er sjelden en faktor som påvirker livsstil, den er heller ikke noe man kan gjøre noe med. Mens vekt i større grad kan endres og også kan være uttrykk for spiseforstyrrelser o.l. 

Men herregud å disse noen for å ha OVERFLATISKE preferanser nettopp på andres OVERFLATER, altså kom igjen! Vi vil alle tenne på partneren vår, og det er helt greit å ikke like ditt og datt hos en partner. Men teit å la det bli SÅ utslagsgivende. Dessuten forskjell på å nærmest tro vekt og høyde sier noe om en persons personlighet og verdi, versus det å bare være ærlig på at man ikke TENNER på det. TS får det jo til å virke som overvektige er mindreverdige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Mimko skrev:

LOL! Ler meg skakk av denne tråden. :fnise:

Prisen for årets sjarmtroll går til...

Skjønner godt at dette kan være noe å le av jeg. Hvor er underholdningen?

40 minutter siden, Rainstorm skrev:

"Bortsett fra de ekstra kiloene er hun ok

"Vi hadde litt kjemi"

Hva faen er dette å lure på? Det har jo ingenting med at hun er overvektig å gjøre. Du ble ikke sjarmert av henne, du har ikke lyst til å møte henne, hun gir deg ikke gode følelser og du tenner ikke på henne og LIKEVEL sier du ja til å møtes igjen! Det er lov å ha forventninger både til tenning, kjemi og personlighet hos en potensiell partner. Jeg ville ikke gått på en ny date med noen som hadde en så lave forventninger til en partner. Jeg er ikke noe jævla trøstepremie og i det daten tror jeg er det vet jeg at jeg ikke er noe for ham. :)

Hun var hyggelig bortsett fra de ekstra kiloene. Jeg er dessuten villig til å gi henne en ny sjanse til helgen (siden hun så pent spurte, og jeg ikke hadde hjerte til å si nei).

Anonymkode: 2e056...433

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Vi kan ikke avtalt sted og tid enda. Venter på at hun tar kontakt igjen. Da foreslår jeg at vi møtes hos meg sånn at vi kan lage mat sammen. Hun kan få lov til å bestemme tid og sted da. 

..

Som nevnt tidligere i tråden så skal jeg gi henne en ny mulighet for å møte meg. Kanskje hun prater litt mer da. Og hvis vi kommer inn på vekt kan jeg diskré nevne at hun må slanke seg for å vi skal date fremover. Da er jeg ganske grei og real synes jeg. 

Anonymkode: 2e056...433

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Holder du på å miste håret, eller er det allerede borte? 

Anonymkode: aa7c2...d7f

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overfladisk? Jeg er bare ærlig. Hva er galt med det?

Jeg sa ja for å gi henne en ny sjanse til å overbevise meg. Det er ikke sikkert det er så ofte hun får dra på date.

Jeg er ute etter et forhold. Utseendet betyr like mye - hvis ikke mer enn personligheten. Kanskje vi ender opp med å ha sex, kanskje ikke..

Hvorfor er det blåst? Det er flere av mine kamerater som drar på flere dater med en dame selv om de ikke er kjempe interessert.

Jeg møter henne til helgen og hvis det ikke blir noe av får jeg iallefall vært ute å spist.

Anonymkode: 2e056...433

«Jeg er tjukk, du er stygg, jeg kan slanke meg...»

Anonymkode: 743db...a23

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye veier hun da ts, hvis du skal estimere sånn ca og hvor høy er hun? Ønsker du at hun skal veie 45 kg og hun veier 60 er hun ikke overvektig for det. 

Anonymkode: 7b45b...3d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Vi kan ikke avtalt sted og tid enda. Venter på at hun tar kontakt igjen. Da foreslår jeg at vi møtes hos meg sånn at vi kan lage mat sammen. Hun kan få lov til å bestemme tid og sted da. 

..

Som nevnt tidligere i tråden så skal jeg gi henne en ny mulighet for å møte meg. Kanskje hun prater litt mer da. Og hvis vi kommer inn på vekt kan jeg diskré nevne at hun må slanke seg for å vi skal date fremover. Da er jeg ganske grei og real synes jeg. 

Anonymkode: 2e056...433

Stakkars jente... La nå være å møte henne! Du kan ærlig talt ikke forvente at hun skal slanke seg for å tilfredsstille dine behov.. Hun er deg overlegen, på alle måter.

Btw: du er virkelig ingen catch...

Anonymkode: 4e7f1...e71

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er hun så stor at hun vagger litt når hun går liksom?

Anonymkode: e2a33...b67

😂

Sånne unge damer som er så store at de vagger er vel i usa og ikke her i landet? (Enda)

Anonymkode: f6c2a...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Vi kan ikke avtalt sted og tid enda. Venter på at hun tar kontakt igjen. Da foreslår jeg at vi møtes hos meg sånn at vi kan lage mat sammen. Hun kan få lov til å bestemme tid og sted da. 

..

Som nevnt tidligere i tråden så skal jeg gi henne en ny mulighet for å møte meg. Kanskje hun prater litt mer da. Og hvis vi kommer inn på vekt kan jeg diskré nevne at hun må slanke seg for å vi skal date fremover. Da er jeg ganske grei og real synes jeg. 

Anonymkode: 2e056...433

Mann her,

det kan du ikke gjøre. Hun har ikke bedt deg om tilbakemeldinger angående hennes fettprosent. Hvis du ikke er fornøyd med hvordan hun ser ut, og du ikke tror dette kommer til å endre seg, så må du bare heller droppe det.

Jeg hadde eksakt samme opplevelse forrige uke med en jente jeg møtte. Vi møtes nok ikke igjen, selv om vi klaffet bra personlighetsmessig. Hun var tjukkere enn på bildene, som vanlig...

 

Anonymkode: a7fe8...2cf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Hvorfor følte du for å dele dette med oss? For å rakke ned på damer med noen kilo ekstra?
Det er helt i orden å ha preferanser, men noen kilo for mye eller ikke blir bare smålig og sært å reagere på.
Er du ikke klar over at vekten naturlig svinger hele livet? At kvinner legger på seg 10-20 kilo av graviditet? Og det er ikke sånn at kroppen spretter tilbake fordi man trener etter graviditeten, kroppen er endret for alltid og man skal ha au pair/døgn barnevakt daglig og ikke ansvar for barnet om man skal ha tid og overskudd til å trene så intenst som et drastisk vekttap krever.
Dessuten endrer kvinners forbrenning seg ved 35 års alderen , så man legger på seg. Det er ikke bare å spise mindre, for man skal ha energioverskudd til å klare seg gjennom dagen (som oftest som småbarnsmor i denne alderen).
Hva med deg selv da, om du knekker beina en gang og går opp 15 kilo fordi du ikke får beveget deg på en stund? Eller får en hormonsykdom eller starter på medisiner som gjør at du går litt opp i vekt? Syns du det er innafor å dumpe deg pga det?


At du har vært singel en stund burde vel ha gitt deg god tid til å reflektere over kvaliteter du ønsker i en partner, så du kan søke en partner som er riktig for deg forhold til personlighet, verdier, moraler og mål for livet. Velger man partner kun basert på utseendet så ender man opp med en haug av kortvarige forhold der man irriterer seg over at man har så lite til felles med kjæresten sin og til slutt ikke tåler hverandre.

Hvis du ikke vil møte hun igjen så sier du bare det at du ikke følte ting klaffet allikevel, sånn at hun kan bruke tiden på noen som er genuin nysgjerrig på å bli kjent med henne som menneske. Det er vanlig at man tiltrekkes mye mer av utseendet når man har falt for noens personlighet, ingen fortjener noen som ikke bryr seg om det mennesket de er men tror livet er å være barbie og ken på catwalken.

Anonymkode: fa84b...d7c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg vet. Er bare vanskelig å finne dere😔

Anonymkode: 54505...64a

😚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sånn ellers da, TS. Har du fått noen til å rydde ut av oppvaskmaskina di enda? 

Anonymkode: 71ea1...ae0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er ute etter et forhold. Utseendet betyr like mye - hvis ikke mer enn personligheten. Kanskje vi ender opp med å ha sex, kanskje ikke..

Anonymkode: 2e056...433

Med forhold mener du i praksis en å ha sex med, ikke kjæreste, basert på det du skriver. Framgangsmåten din her er ikke respektabel med mindre du vet at hun er ute etter det samme. Hvis du faktisk ser etter en kjæreste så bør du sikte høyere enn det du legger opp til her, både for damenes skyld (de som blir lurt), og for ditt eget selvbildes skyld (at du puler rundt på damer du egentlig ikke synes er fine nok). Det kan hende at ditt dårlige selvbilde er noe av grunnen til at du aldri tar deg tid til å finne de som oppfyller utseende kriteriet ditt.

Det er greit å finne ei som er med på "bare gøy" i mellomtiden, så lenge dere begge er med på leken. Men hvis du faktisk må lure damene til å ligge med deg er du antageligvis ikke så hot som du selv skal ha det til og kanskje du bør sikte lavere.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske høy, derfor er ikke høyde et problemer for meg. 10-15 kg derimot..

For meg er hun tykk. Da er hun rett og slett ikke bra nok. Hun må ned i vekt for at jeg skal fortsette å date henne (hvis vi kommer så langt.)

Hun hadde ekstra fett på magen, lår, legger og armer. Det er ikke pent. 

Under mitt nivå med den vekta og kroppen hun har.

Skjønner ikke hva du mener med mat tråder?

Noen må jo få mene noe om vekta hennes. 

Som sagt; hvis det går så langt at vi begynner å date kommer jeg til å be henne slanke seg for å være på mitt nivå.

Nei.

Her var det mange ord og lite mening gitt. 

Det er det minste jeg forventer. Hun må jo bidra litt hun å om vi dater etterhvert.

Tar heller med noen artikler og oppskrifter. 

Anonymkode: 2e056...433

Herregud. Du er så ufattelig dum ass.

Anonymkode: 48d6f...521

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde eksakt samme opplevelse forrige uke med en jente jeg møtte. Vi møtes nok ikke igjen, selv om vi klaffet bra personlighetsmessig. Hun var tjukkere enn på bildene, som vanlig...

 

Anonymkode: a7fe8...2cf

Hvorfor er det så mange damer som vinkler bilder slik på profiler? Det er jo ikke rettferdig for noen.

Har du en mann som vil treffe ei slank ei, så blir jo han skuffa når hun er dobbelt så stor som man tror. Finnes det en og annen mann som liker tykke jenter, så vil ikke han prøve seg på ei som ser tynn ut på bildet? Tap-tap, liksom?

Anonymkode: f6c2a...4ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, har vært i samme situasjon flere ganger. Mange litt fete jenter legger ut et gammelt bilde da de var endel slankere. Eller så tar de bilde kun av hodet. Sorry, i starten er utseendet viktig. Jeg er selv noen kilo for mye, men når vi traff hverandre var vi begge slanke. Tror ikke jeg kunne blitt forelsket kun i "personlighet" i starten.

De fleste kvinner orker ikke engang tanken på en mann under 170.

Anonymkode: 83d97...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og sånn ellers da, TS. Har du fått noen til å rydde ut av oppvaskmaskina di enda? 

Anonymkode: 71ea1...ae0

Ja,  måten ts formulerer seg på, minner meget om tråden om hun som ikke hjalp til med oppvasken 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du sitter med skjegget i postkassa når du ber henne om å slanke seg for å være verdig å date deg 😂 At hun da ser hvor overfladisk du er og heller dater noen andre som fortjener henne mer enn deg. Denne tråden må være kødd, finnes det virkelig slike menn som du ,som seriøst ber jenter om å slanke seg for at de skal kunne få date deg videre? Verste jeg har hørt 😂😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke du som skulle spille så ekstremt kostbar og vente på den perfekte jenta som skulle sloss så hardt for deg, mens du leker helt uinteressert? 

Jeg tror du ikke på at du sier ja til ny date «for å være hyggelig». Jeg tror du liker bekreftelsen hun gir deg, du føler deg bra når hun vil date deg videre, selv om du er uinteressert. Du vil jo at damene skal sloss om deg og kjempe for deg - det har du jo sagt i den andre tråden. Det føles vel bra for deg at hun er interessert tipper jeg... 

Hvorfor du ikke synes hun er bra nok er egentlig irrelevant. Du framstår ikke akkurat som noen «catch» med de holdningene dine, men det er helt fair å ikke like noen. Du beskriver henne som «ok» og mener hun må slanke seg for at du skal gidde være sammen med henne. Altså - du er ikke interessert. Hvorfor kaste bort både din og hennes tid? Du som er så bra og attraktiv (i følge deg selv), har vel en drøss andre damer å bruke tida di på?   

Anonymkode: 4cf28...0bf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/30/2018 at 6:54 PM, AnonymBruker said:

Herregud altså!

Det er akkurat sånne overfladiske menn som deg som gjør at jeg har mista troa på kjærlighet. Skam deg, seriøst! 🤮 

Anonymkode: 54505...64a

Herregud selv, man har da ingen PLIKT til å være tiltrekket av noen?! 

Om TS ikke er tiltrukket av dama - uansett årsak - så er det selvsagt helt OK! 

Men han må jo klare å si det til henne, på en høftlig måte!

Anonymkode: a3a01...035

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...