AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #121 Skrevet 5. juni 2018 Hva veier hun? Spytt ut nå, ts. Jeg kan ikke svare deg fornuftig før jeg vet hvor høy hun er og hvor mye hun veier. Jeg lover å svare ærlig og fornuftig om du gidder å svare meg for det. Jeg skjønner godt at du ikke vil ha en feit damr, men hva er feit? Anonymkode: 7b45b...3d3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #122 Skrevet 5. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir så forbanna på alt hykleriet på denne siden. Her skriver en dude at han har blandede følelser med å treffe ei dame igjen grunnet at hun er litt for overvektig for hans smak, samt at hun i tillegg er litt for stille/sjenert. En ærlig sak det. Og selvfølgelig får han masse tyn av diverse females. Som at han er overfladisk, feig falsk etc etc. Hadde det vært omvendt at en dame hadde hatt akkurat de samme grunnene for å ikke treffe en mannlig date igjen så hadde det vært tommel opp, forståelsesfulle tilbakemeldinger og generelt enighet over hele linja om at selvfølgelig er det helt kurant at man ikke trenger treffe en overvektig fyr igjen som selvfølgelig ikke er attraktiv nok for deg, og som heller ikke passer inn i synet ditt på hvordan livsstilen (og utseendet) til en mann skal og bør være.... Anonymkode: 2d79d...0d2 Han vil jo fortsette å møte henne, hadde han bare sagt at han ikke følte noen kjemi mellom dem og ønsket å avslutte datingen hadde det vært helt greit. 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er tragikomisk at damene her klikker i vinkel for dette. Overvekt er noe de fleste menn ikke synes er attraktivt, og "lett" å gjøre noe med. Når man ser kravene til damene her til menn, så bør dere gå i dere selv før dere hudfletter TS. Jeg hadde blitt megaskuffa om jeg traff en hyggelig dame på tinder etc, også var hun 5-10 kg overvektig. Var en tråd her på forumet om en dame som sa akkurat det samme bare hun møtte en mann som hadde mindre hår en det han hadde på bildene. Anonymkode: 593dd...5c5 Dere har misforstått. Det er ikke fordi han sier at daten er overvektig at han får pepper her. Det er fordi han sier at han ikke liker at daten er overvektig så han vil at hun skal slanke seg og vil aktivt gå inn for at hun skal gjøre det. Hvis man ikke liker at daten er overvektig så går man videre til neste, man fortsetter ikke å møte dem og tenker på å forandre dem. Og det er det denne "klikker i vinkel"-greia er. Anonymkode: 71ea1...ae0 3
Anonym2022 Skrevet 10. juni 2018 #123 Skrevet 10. juni 2018 Vet denne tråden er litt gammel, men jeg ble jævlig provosert når jeg leste dette OG svarene dine, Ts. Det med at HUN må forandre seg (slanke seg) for at hun skal bli på ditt nivå er helt sykt å si. Jeg tror heller det er DU som må forandre tankegang her. Jeg er sikker på at hun er mer enn bra nok, selv med de ekstra kiloene. For meg høres det ut som at hun er bedre enn deg. Hun skal ikke måtte slanke seg for å date noen, da har hun bare ikke truffet en god fyr. Liker man noen, har noen ekstra kg ingenting å si. Det var dessuten jævlig feigt av deg å takke ja til en ny date når du ikke er interessert. Hun fortjener bedre, ferdig snakka! 6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #124 Skrevet 13. juni 2018 På 11.6.2018 den 0.49, Anonym2022 skrev: Vet denne tråden er litt gammel, men jeg ble jævlig provosert når jeg leste dette OG svarene dine, Ts. Det med at HUN må forandre seg (slanke seg) for at hun skal bli på ditt nivå er helt sykt å si. Jeg tror heller det er DU som må forandre tankegang her. Jeg er sikker på at hun er mer enn bra nok, selv med de ekstra kiloene. For meg høres det ut som at hun er bedre enn deg. Hun skal ikke måtte slanke seg for å date noen, da har hun bare ikke truffet en god fyr. Liker man noen, har noen ekstra kg ingenting å si. Det var dessuten jævlig feigt av deg å takke ja til en ny date når du ikke er interessert. Hun fortjener bedre, ferdig snakka! Altså! Når jeg prøver å hjelpe henne med å leve sunt og tipse henne om hvordan hun burde trene så er jeg jo grei. PT tjener masse på dette, jeg gjør det gratis. Det kalles også å investere i et annet menneske. Anonymkode: 2e056...433
Anonym2022 Skrevet 13. juni 2018 #125 Skrevet 13. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Altså! Når jeg prøver å hjelpe henne med å leve sunt og tipse henne om hvordan hun burde trene så er jeg jo grei. PT tjener masse på dette, jeg gjør det gratis. Det kalles også å investere i et annet menneske. Anonymkode: 2e056...433 Men her var det jo ikke snakk om å hjelpe henne for hennes skyld. Det var jo at hun måtte ned i vekt for å fortsette å date deg, hvis du er Ts? Det var det jeg reagerte på. Da er det mer å rakke ned på henne enn hjelp, vil ihverfall jeg si. Man skal være forsiktig med å be andre gå ned i vekt uten at det er farlig overvekt, det kan nemlig føre til spiseforstyrrelser! 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #126 Skrevet 13. juni 2018 Synes alle som har så spesifikke krav burde opplyst først som sist i profilen at de ikke tolererer noen kilo for mye. Ja du sa selv "noen kilo" for mye. Da slipper du ihvertfall å ødelegge selvbildet til de som møter opp i god tro, vi er nok av mannfolk som kan akseptere jentene med noen kilo for mye. Helt greit at du har slike krav, det er ditt valg...ikke gå på fiskemiddag til venner heller visst du ikke liker fisk, men du vil vel kanskje be de forandre menyen. Anonymkode: 2fd3b...851 2
wintergirl Skrevet 13. juni 2018 #127 Skrevet 13. juni 2018 Lurer på hva trådstartes neste tråd skal hete jeg. Først var det at" hun ikke tok oppvasken " så "litt overvektig date" Hva blir neste? 1
Gjest padawan Skrevet 13. juni 2018 #128 Skrevet 13. juni 2018 1 minutt siden, wintergirl skrev: Hva blir neste? Seff blir det "daten gikk naken hjemme dagen derpå"
wintergirl Skrevet 13. juni 2018 #129 Skrevet 13. juni 2018 13 minutter siden, padawan skrev: Seff blir det "daten gikk naken hjemme dagen derpå" Ja, det dukker nok opp en slik tråd i nærmeste fremtid 😄 2
Annonym91 Skrevet 13. juni 2018 #130 Skrevet 13. juni 2018 Asså.. jeg er noe overvektig selv i følge media å helvete.. fy for et mannekrek du er.. faen ikke vekta du skal forholde deg til. Men personlighet, kjemi osv. DET INDRE!
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #131 Skrevet 13. juni 2018 20 minutter siden, padawan skrev: Seff blir det "daten gikk naken hjemme dagen derpå" 6 minutter siden, wintergirl skrev: Ja, det dukker nok opp en slik tråd i nærmeste fremtid 😄 Hva får dere til å tro det? Deler bare erfaringer som jeg har hatt jeg. Anonymkode: 2e056...433
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #132 Skrevet 13. juni 2018 1 minutt siden, Annonym91 skrev: Asså.. jeg er noe overvektig selv i følge media å helvete.. fy for et mannekrek du er.. faen ikke vekta du skal forholde deg til. Men personlighet, kjemi osv. DET INDRE! Du er overvektig og bitter altså. Har ikke lyst til å møte deg iallefall, du har ikke en tiltrekkende personlighet. Anonymkode: 2e056...433
wintergirl Skrevet 13. juni 2018 #133 Skrevet 13. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva får dere til å tro det? Deler bare erfaringer som jeg har hatt jeg. Anonymkode: 2e056...433 Joa 😫
Annonym91 Skrevet 13. juni 2018 #134 Skrevet 13. juni 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er overvektig og bitter altså. Har ikke lyst til å møte deg iallefall, du har ikke en tiltrekkende personlighet. Anonymkode: 2e056...433 Uffameg.. ingen som sa at stakkars lille deg skulle møte meg 😂😂😂 joda, kall meg så gjerne overvektig.. da kan jeg jo bare sitte meg på deg så knekker jo lille du 🤭🤭 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #135 Skrevet 13. juni 2018 5 minutter siden, wintergirl skrev: Joa 😫 Hvorfor gidder du å lese og svare i trådene egentlig? Anonymkode: 2e056...433
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #136 Skrevet 13. juni 2018 1 minutt siden, Annonym91 skrev: Uffameg.. ingen som sa at stakkars lille deg skulle møte meg 😂😂😂 joda, kall meg så gjerne overvektig.. da kan jeg jo bare sitte meg på deg så knekker jo lille du 🤭🤭 Ok? Er ikke rart du er bitter når du ikke skjønner at folk knekker når du setter deg på fanget deres. Eller de blir borte.. Anonymkode: 2e056...433 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #137 Skrevet 13. juni 2018 Du har fortsatt ikke svart på hvor høy hun er og ca hva hun veier. Jeg mistenker at du er en sånn en som syns en jente på 180 og 50 kg er feit. Jeg lover å komme med et ærlig og konstruktivt svar om du oppgir høyde og antatt vekt. Anonymkode: 7b45b...3d3 1
wintergirl Skrevet 14. juni 2018 #138 Skrevet 14. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gidder du å lese og svare i trådene egentlig? Anonymkode: 2e056...433 Hvorfor kan ikke du skaffe deg hjelp egentlig? 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #139 Skrevet 14. juni 2018 8 timer siden, Annonym91 skrev: Asså.. jeg er noe overvektig selv i følge media å helvete.. fy for et mannekrek du er.. faen ikke vekta du skal forholde deg til. Men personlighet, kjemi osv. DET INDRE! Jeg er kvinne, og mener at man må like utseende til partneren sin. Jeg har ingen fin kropp, men jeg liker best høye, slanke menn. Kunne aldri blitt sammen med en overvektig mann. Anonymkode: 5cd89...091
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #140 Skrevet 17. juni 2018 På 14.6.2018 den 1.44, AnonymBruker skrev: Du har fortsatt ikke svart på hvor høy hun er og ca hva hun veier. Jeg mistenker at du er en sånn en som syns en jente på 180 og 50 kg er feit. Jeg lover å komme med et ærlig og konstruktivt svar om du oppgir høyde og antatt vekt. Anonymkode: 7b45b...3d3 Nei. Og det er heller ikke relevant i denne settingen. Hun ser overvektig ut og det er nok. Anonymkode: 2e056...433
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå