Gjest Bøff Eløff Skrevet 2. juni 2018 #101 Skrevet 2. juni 2018 Lever på sushi, forventer at andre skal ta ut av oppvaskmaskinen og ber andre slanke seg. Sjarmerende.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #102 Skrevet 2. juni 2018 Jeg syns det lukter veldig usjarmerende ts-troll her. Anonymkode: 62371...319 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #103 Skrevet 3. juni 2018 På 1.6.2018 den 21.08, AnonymBruker skrev: Jeg sa at hun kunne si ifra om hun ville møtes igjen. For å være hyggelig. Hadde ikke forventet at hun faktisk tok kontakt. Det hadde jeg ikke tenkt til å gjøre selv fordi jeg ville se om hun var interessert. Og siden hun faktisk er det får hun gjøre jobben med å ta initiativ også. Nå er det sånn at jeg faktisk kan be henne slanke seg om hun skal fortsette å møte meg. Det krever jeg faktisk. Gjør hun ikke det er hun ikke verdt det heller. Skal da være tiltrukket av henne. Jo det kan jeg. Forskjellen er at jeg gjør henne en tjeneste ved å be henne om det. Personligheten er bra. Hun har mulighet for et bra forhold om hun jobber for det. Personligheten er bra. Det eneste som ikke er bra er vekta. Nå har ikke hun barn heller, ergo ingen grunn til å være overvektig. Det hjelper vennene til med når de er innom. Akkurat slik jeg gjør med dem. Jeg sikter høyt og dermed investerer i henne ved å be hun gå ned i vekt. Gjør henne faktisk en tjeneste når jeg sier ifra om hvordan hun kan bli en bedre person. Nei Nettopp! Vi blir lurt. Vi begynner begge med blanke ark om hun går ned i vekt. Jeg er høyere enn henne så den er grei. Ser den.. Jeg gjør henne en tjeneste. Jeg er kostbar når hun må gjøre en innsats for å date meg/være i et forhold. Jeg gir henne en mulighet. Får se hvordan det går. Anonymkode: 2e056...433 Hei TS. Det er noe asberger-aktig over svarene dine her, hvordan du utrettelig holder fast ved at du har rett til å be henne slanke seg, at hun foreløpig er under ditt nivå pga at du mener hun er overvektig, og den evindelige "Jeg ER et catch. Helt sant altså!!". Men jeg må samtidig få si at ALLE jeg kjenner med asbergers, er 1000 ganger mer sjarmerende enn deg. Anonymkode: 5fa3b...3b0 9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #104 Skrevet 3. juni 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei TS. Det er noe asberger-aktig over svarene dine her, hvordan du utrettelig holder fast ved at du har rett til å be henne slanke seg, at hun foreløpig er under ditt nivå pga at du mener hun er overvektig, og den evindelige "Jeg ER et catch. Helt sant altså!!".Men jeg må samtidig få si at ALLE jeg kjenner med asbergers, er 1000 ganger mer sjarmerende enn deg. Anonymkode: 5fa3b...3b0 Vet ikke om denne personen har AS, men det er ett eller annet galt her i hvert fall. Enten om det bare er en som tuller, eller at han mangler antenner og selvinnsikt. Har en voksen sønn med Asperger og han hadde garantert ikke svart som denne fyren i denne og de andre trådene her. TS mangler selvinnsikt så til de grader. Anonymkode: 71ea1...ae0 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #105 Skrevet 3. juni 2018 På 30.5.2018 den 18.27, AnonymBruker skrev: vær heller ærlig Helt enig. Si "jeg vil ikke møte deg igjen, for du er så feit" Anonymkode: df69f...738 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #106 Skrevet 4. juni 2018 Ts her. Først av alt; jeg har ikke aspergers, slik noen av dere tror. Hvorfor sette en diagnose på folk? Det er nedlatende og lite trivelig. Så over til hvordan daten gikk: vi møttes på en nyåpnet takeaway like ved der jeg bor og kjøpte med oss mat som vi spiste hos meg. Vi betalte hver vår middag siden vi ikke har kommet lengre enn andre date og fordi jeg ikke ser poenget med å spandere når det var hun som ville møtes igjen. Betalte drikken hjemme hos meg da. I tillegg ble det ikke noe oppvask. Win-win! Vi pratet sammen og det var helt ok. Selv om det plager meg litt at hun har noen kilo ekstra. Når hun gikk sa hun at det hadde vært hyggelig om jeg kom til henne en tur. Hvorfor hun sa det vet jeg ikke. Jeg sa at jeg var opptatt de neste dagene. Til det svarte hun at jeg kunne si ifra når jeg kunne møtes igjen. Altså at jeg måtte ta initiativ til neste møte. Anonymkode: 2e056...433
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #107 Skrevet 4. juni 2018 På 1.6.2018 den 23.39, AnonymBruker skrev: Rydd ut av oppvaskmaskina selv før hun kommer da, så du ikke har noe å "ta henne på" når hun ikke skjønner at det var hennes jobb å gjøre. Hvorfor gjør ikke kvinner hva da? Det hender menn ghoster damer, og derfor blir man usikker dersom man ikke hører noe på noen dager. Anonymkode: 71ea1...ae0 Jeg prøvde iallefall å ghoste henne på en vennlig måte da. Sa hun kunne si ifra hvis hun ville møtes igjen. Bedre det enn å si ha et fint liv liksom. På 1.6.2018 den 23.41, AnonymBruker skrev: Det perfekte toget finnes kanskje ikke, men man bør jo i det minste ha en ide om at det tar deg i retning av destinasjonen i det minste. Om du allerede på stasjonen vet at det ikke tar deg i riktig retninger det jo bare dumt å hoppe på, da er det bedre å bli stående igjen Ja, man kan gå av, men "bordet fanger". Eller man sovner, og mister neste stopp. Da går toget fort til endestasjonen for mange. Så har du de som satser høyt, ikke vil hoppe på noe tog i det hele tatt, men heller sjekker om det går et fly fra nærmeste flyplass Anonymkode: f660c...b9a Koselig metafor. På 2.6.2018 den 0.12, AnonymBruker skrev: Æsj, du er motbydelig. For noen andre er du like stygg utenpå som du er inni. Anonymkode: 12ea4...e24 Eh?.. På 2.6.2018 den 8.34, AnonymBruker skrev: For å ikke snakke i overført betydning lenger: Kjemi er ikke nok, det må som regel også være noe mer for å gi videre med dama. Kravene til å inngå parforhold er veldig høye i dag for begge kjønn. Anonymkode: f660c...b9a ..og mitt krav er derfor at hun går ned i vekt for å gjøre noe videre med meg. Det er ikke noe annet enn positivt for henne. Da slipper hun livsstilsykdommer og sånn. På 2.6.2018 den 12.39, AnonymBruker skrev: Du burde ikke oppmuntret henne til å ta kontakt når du egentlig ikke var interessert, det var feigt. At du ikke er tiltrukket av henne er helt legitimt, uavhengig av årsak, men ikke ikke lat som om du sa det du sa for å være snill - du sa det fordi du er feig. Nå som dere skal ut på en date nummer to så får du heller vurdere om du tror det kan bli noe mer. Vekt kan heldigvis gjøres noe med, og i motsetning til en del her synes jeg ikke det er galt å tenke at typen/dama skulle gått ned noen kilo. Blir man godt nok kjent og sier det på en all right måte mener jeg det må være legitimt å nevne det også. Er han/hun da med på tanken så er det jo en glitrende anledning til å være i aktivitet/trene sammen, og finne en felles livsstil som passer begge. Anonymkode: 2f423...3d2 Jeg tenkte å lære henne litt om trening og sånn da. Siden jeg har en god del peiling på det. Trener masse selv og liker å slite ut kroppen hver gang. Det er ikke mange som gjør det. På 2.6.2018 den 12.43, AnonymBruker skrev: Du svarte ikke på hvor høy hun er og ca hva hun veier Anonymkode: 7b45b...3d3 Jeg sa at jeg var høyere enn henne. På 2.6.2018 den 12.51, AnonymBruker skrev: 10-15 kg for mye er ikke krise, og du synes hun er pen ellers, men velger å fokusere på vekten? Jeg veier 15 kg for mye, og har aldri opplevd at noen har lagt seg opp i det. Godt jeg ikke har møtt en så overfladisk mann som deg. Legger ved et bilde av kroppen min, så folk kan se hva ca 15 kg for mye er. Makan! La hun heller finne noen andre som liker hun for den hun er, og liker kroppen hennes. Det er helt greit å ikke like alle, men måten du gjør det på her er så feil. Anonymkode: cd33d...813 Bra for deg at du ikke har opplevd noe negativt. På 2.6.2018 den 22.55, Bøff Eløff skrev: Lever på sushi, forventer at andre skal ta ut av oppvaskmaskinen og ber andre slanke seg. Sjarmerende. Er vel helt vanlig det? På 3.6.2018 den 2.40, AnonymBruker skrev: Hei TS. Det er noe asberger-aktig over svarene dine her, hvordan du utrettelig holder fast ved at du har rett til å be henne slanke seg, at hun foreløpig er under ditt nivå pga at du mener hun er overvektig, og den evindelige "Jeg ER et catch. Helt sant altså!!". Men jeg må samtidig få si at ALLE jeg kjenner med asbergers, er 1000 ganger mer sjarmerende enn deg. Anonymkode: 5fa3b...3b0 Jeg har ikke aspergers. På 3.6.2018 den 14.22, AnonymBruker skrev: Vet ikke om denne personen har AS, men det er ett eller annet galt her i hvert fall. Enten om det bare er en som tuller, eller at han mangler antenner og selvinnsikt. Har en voksen sønn med Asperger og han hadde garantert ikke svart som denne fyren i denne og de andre trådene her. TS mangler selvinnsikt så til de grader. Anonymkode: 71ea1...ae0 Jeg har ganske enkelt krav til andre folk og er ikke redd for å si det. 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig. Si "jeg vil ikke møte deg igjen, for du er så feit" Anonymkode: df69f...738 Nei. Er ikke så frekk. Anonymkode: 2e056...433
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #108 Skrevet 4. juni 2018 At du sa du var høyere enn henne har ingenting å si. E du 2 meter og hun 1.99 er du høyere. Så hvor høy er hun og hva veier hun sånn ca? Er jeg feit i dine øyne som er 170 høy, veier 62 og bruker str small i klær? Anonymkode: 7b45b...3d3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #109 Skrevet 4. juni 2018 Ts igjen - til de som lurte på om hvordan det gikk i forhold til å ta opp det med vekta hennes. Jeg valgte det stedet å kjøpe mat fordi 1) det er et nytt sted og 2) de har sunn mat. Da kunne jeg se hvordan mat hun valgte når hun ikke hadde andre valg enn sunn mat og om hun velger det som er minst sunt og om hun liker sunn mat. Sunn mat er i dette tilfellet kinamat. Hun valgte nudler og kylling. Helt greit. Fornuftig valg. Selv om jeg anbefalte å kanskje velge suppe siden det er lettere. En annen ting er at hun ble litt overrasket over at vi skulle kjøpe mat ute og ta med hjem, hun trodde bare at jeg skulle møte henne. Hun trodde også også at jeg skulle betale for begge to. I løpet av kvelden spurte jeg om hun likte og trene; det var hun ikke. Men likte å gå tur. Jeg anbefalte en pulsklokke som hun kunne bruke for at hun skulle få opp pulsen når hun gikk og samtidig telle skritt. Ellers var jeg ganske alreit. Anonymkode: 2e056...433
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #110 Skrevet 4. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: At du sa du var høyere enn henne har ingenting å si. E du 2 meter og hun 1.99 er du høyere. Så hvor høy er hun og hva veier hun sånn ca? Er jeg feit i dine øyne som er 170 høy, veier 62 og bruker str small i klær? Anonymkode: 7b45b...3d3 Dine mål og str er helt irrelevant i denne sammenhengen. Anonymkode: 2e056...433
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #111 Skrevet 4. juni 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dine mål og str er helt irrelevant i denne sammenhengen. Anonymkode: 2e056...433 Ja, men HVOR HØY ER HUN OG HVA VEIER HUN??? Kan du svare? Jeg mistenker at du er en type som syns dama er feit om hun er 180 og veier 52 kg. Og jeg lurte på om du syns jeg hørtes feit ut. Anonymkode: 7b45b...3d3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #112 Skrevet 4. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi pratet sammen og det var helt ok. Selv om det plager meg litt at hun har noen kilo ekstra. La oss si hun gikk ned disse kiloene, hadde hun da vært helt aktuell for deg? Anonymkode: f6c2a...4ae
Valmuefrø Skrevet 5. juni 2018 #113 Skrevet 5. juni 2018 På 2.6.2018 den 12.51, AnonymBruker skrev: 10-15 kg for mye er ikke krise, og du synes hun er pen ellers, men velger å fokusere på vekten? Jeg veier 15 kg for mye, og har aldri opplevd at noen har lagt seg opp i det. Godt jeg ikke har møtt en så overfladisk mann som deg. Legger ved et bilde av kroppen min, så folk kan se hva ca 15 kg for mye er. Makan! La hun heller finne noen andre som liker hun for den hun er, og liker kroppen hennes. Det er helt greit å ikke like alle, men måten du gjør det på her er så feil. Anonymkode: cd33d...813 Jeg synes du er kjempe fin! Flotte bein! Til TS: det er greit å ha preferanser. Du skulle likevel droppet henne etter første møtet. At du har valgt å fortsette dette syke spillet ditt har jeg et problem med. Vekt er noe man kan gjøre noe med, men du skal ikke gjøre noen «tjenester» eller få et oppussingsprosjekt å aktivisere. Jeg selv trener en del ettersom jeg har vært toppidrettsutøver. Veier i dag 76 kg og er 171 høy, min BMI tilsier at jeg er overvektig, men gjett hva? Har fettprosent på nærmere 20. Videre så ville jeg aldri datet en som deg, en med så lite respekt ovenfor andre at de kan klare å få seg til å si slike ting. I tillegg til at du tror du er en helgen som skal redde henne fra overvekt og at du er en catch? Det er noe veldig forskrudd med virkelighetsbildet her. kanskje er hun fornøyd med hvordan hun er, la hennes vekt være nettopp det - HENNES. Dropp den dama så hverken du eller hun kaster bort tid på hverandre. 5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #114 Skrevet 5. juni 2018 Jeg blir så forbanna på alt hykleriet på denne siden. Her skriver en dude at han har blandede følelser med å treffe ei dame igjen grunnet at hun er litt for overvektig for hans smak, samt at hun i tillegg er litt for stille/sjenert. En ærlig sak det. Og selvfølgelig får han masse tyn av diverse females. Som at han er overfladisk, feig falsk etc etc. Hadde det vært omvendt at en dame hadde hatt akkurat de samme grunnene for å ikke treffe en mannlig date igjen så hadde det vært tommel opp, forståelsesfulle tilbakemeldinger og generelt enighet over hele linja om at selvfølgelig er det helt kurant at man ikke trenger treffe en overvektig fyr igjen som selvfølgelig ikke er attraktiv nok for deg, og som heller ikke passer inn i synet ditt på hvordan livsstilen (og utseendet) til en mann skal og bør være.... Anonymkode: 2d79d...0d2
couscous Skrevet 5. juni 2018 #115 Skrevet 5. juni 2018 På 30.5.2018 den 18.45, AnonymBruker skrev: Jeg er da iallefall ikke overvektig slik hun er. Vi hadde jo litt kjemi. Anonymkode: 2e056...433 Sånn liten sidenote her, når ble mangelen på overvekt noe som gjør noen attraktive? 2
Gjest padawan Skrevet 5. juni 2018 #116 Skrevet 5. juni 2018 På 30.5.2018 den 18.40, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke feig. Vi hadde mye til felles når vi pratet på Tinder, derfor er det synd at hun ikke levde opp til forventningene. Bortsett fra de ekstra kiloene er hun ok. Ok, du er ikke feig men du er ganske overfladisk.
Yuumi Skrevet 5. juni 2018 #117 Skrevet 5. juni 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts igjen - til de som lurte på om hvordan det gikk i forhold til å ta opp det med vekta hennes. Jeg valgte det stedet å kjøpe mat fordi 1) det er et nytt sted og 2) de har sunn mat. Da kunne jeg se hvordan mat hun valgte når hun ikke hadde andre valg enn sunn mat og om hun velger det som er minst sunt og om hun liker sunn mat. Sunn mat er i dette tilfellet kinamat. Hun valgte nudler og kylling. Helt greit. Fornuftig valg. Selv om jeg anbefalte å kanskje velge suppe siden det er lettere. En annen ting er at hun ble litt overrasket over at vi skulle kjøpe mat ute og ta med hjem, hun trodde bare at jeg skulle møte henne. Hun trodde også også at jeg skulle betale for begge to. I løpet av kvelden spurte jeg om hun likte og trene; det var hun ikke. Men likte å gå tur. Jeg anbefalte en pulsklokke som hun kunne bruke for at hun skulle få opp pulsen når hun gikk og samtidig telle skritt. Ellers var jeg ganske alreit. Anonymkode: 2e056...433 En liten digresjon, men måten du skriver meg på minner meg veldig om hvordan Erlend Loe skriver Får veldig naiv super følelse av innleggene dine egentlig Forøvrig har jeg lite å komme med, som flere her sier, så er det helt greit å ha preferanser. Hvis du liker henne hvis hun går ned i vekt, så liker du henne sikkert ikke godt nok ? 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #118 Skrevet 5. juni 2018 Møt hun en gang til, kan jo være at dere finner tonen ennå mere denne gangen og at du ser vekk fra vekta hennes. Hvor mange kilo overvektig er hun? Etter neste date, om du da ikke føler det, så sier du bare til hun at du syntes det mangler litt kjemi. Anonymkode: fabf8...1a3
Roci Skrevet 5. juni 2018 #119 Skrevet 5. juni 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir så forbanna på alt hykleriet på denne siden. Her skriver en dude at han har blandede følelser med å treffe ei dame igjen grunnet at hun er litt for overvektig for hans smak, samt at hun i tillegg er litt for stille/sjenert. En ærlig sak det. Og selvfølgelig får han masse tyn av diverse females. Som at han er overfladisk, feig falsk etc etc. Hadde det vært omvendt at en dame hadde hatt akkurat de samme grunnene for å ikke treffe en mannlig date igjen så hadde det vært tommel opp, forståelsesfulle tilbakemeldinger og generelt enighet over hele linja om at selvfølgelig er det helt kurant at man ikke trenger treffe en overvektig fyr igjen som selvfølgelig ikke er attraktiv nok for deg, og som heller ikke passer inn i synet ditt på hvordan livsstilen (og utseendet) til en mann skal og bør være.... Anonymkode: 2d79d...0d2 De fleste som har svart i tråden, synes faktisk ikke at det er preferansene til TS det er noe feil med, men oppførselen hans. Hvorfor være "hyggelig" og takke ja til en andre date når man ikke er interessert? Det eneste man oppnår er jo å gi den andre parten urealistiske forhåpninger. 7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #120 Skrevet 5. juni 2018 Er tragikomisk at damene her klikker i vinkel for dette. Overvekt er noe de fleste menn ikke synes er attraktivt, og "lett" å gjøre noe med. Når man ser kravene til damene her til menn, så bør dere gå i dere selv før dere hudfletter TS. Jeg hadde blitt megaskuffa om jeg traff en hyggelig dame på tinder etc, også var hun 5-10 kg overvektig. Var en tråd her på forumet om en dame som sa akkurat det samme bare hun møtte en mann som hadde mindre hår en det han hadde på bildene. Anonymkode: 593dd...5c5 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå