Gå til innhold

Litt overvektig date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på date med en jeg traff via Tinder i går. Det var jeg som spurte om vi skulle møtes siden jeg ikke ville bruke masse tid på å skrive frem og tilbake uten mening. 

Hun ville ta en kaffe, men jeg ville heller møtes på et spisested ikke langt unna der jeg bor for å spise middag der. 

Hun var hyggelig og alt det der. Men desverre hadde hun noen kilo ekstra så jeg synes ikke det var så attraktivt. Dessuten var hun stille og sa ikke så mye.

Når vi gikk hver til oss sa jeg at hvis hun ville møtes igjen var det bare å si ifra. Bare for å være hyggelig.. litt senere på kvelden sendte hun melding og spurte om vi skulle møtes igjen. Så da blir det nytt møte til helgen. 

Jeg vet ikke om jeg har lyst til å møte henne igjen. Vi har ting til felles og en ok kjemi. Men det er veldig turn off at hun har noen kilo ekstra. 

Nå har jeg vært singel en stund og tenker at hvis jeg skal inn i et forhold så burde dama iallefall være attraktiv. 

Anonymkode: 2e056...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg vært singel en stund og tenker at hvis jeg skal inn i et forhold så burde dama iallefall være attraktiv. 

Så dersom du hadde nylig blitt singel, så kunne du gått inn i forhold med ei som er mindre attraktiv??

 

Du ga henne falske håp med å si at hun bare måtte si i fra dersom hun ville møtes igjen... vær heller ærlig, det er mye bedre for alle parter.

Anonymkode: 4348a...e35

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

👻👻👻👻

Anonymkode: cba52...549

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor si det var bare å si ifra om å møtes igjen når du ikke egentlig ville? 

 

Anonymkode: 09e4a...d00

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke et glansbildet selv. Hva er så jævla bra med deg? Stakkars hun som skal møte deg, igjen! Håper hun finner ut at du dømmer henne, fordi hun er overvektig. Du er en overflatisk fjott. 

Anonymkode: aa7c2...d7f

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tror jo hun at du liker henne. Får være ærlig og si at du ikke føler den kjemien da. Ikke kast bort hennes tid heller.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så si til henne at du ikke er interessert, ikke vær så feig.

Anonymkode: 2fb02...d3c

Jeg er ikke feig. Vi hadde mye til felles når vi pratet på Tinder, derfor er det synd at hun ikke levde opp til forventningene. Bortsett fra de ekstra kiloene er hun ok. 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dersom du hadde nylig blitt singel, så kunne du gått inn i forhold med ei som er mindre attraktiv??

 

Du ga henne falske håp med å si at hun bare måtte si i fra dersom hun ville møtes igjen... vær heller ærlig, det er mye bedre for alle parter.

Anonymkode: 4348a...e35

Nei. Men hvis jeg først skal inn i et forhold burde jo dame se bra ut.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

👻👻👻👻

Anonymkode: cba52...549

..

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor si det var bare å si ifra om å møtes igjen når du ikke egentlig ville? 

 

Anonymkode: 09e4a...d00

Det var en høflighetsfrase. Hadde ikke trodd hun skulle følge opp.

Anonymkode: 2e056...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke et glansbildet selv. Hva er så jævla bra med deg? Stakkars hun som skal møte deg, igjen! Håper hun finner ut at du dømmer henne, fordi hun er overvektig. Du er en overflatisk fjott. 

Anonymkode: aa7c2...d7f

Jeg er da iallefall ikke overvektig slik hun er.

3 minutter siden, wintergirl skrev:

Nå tror jo hun at du liker henne. Får være ærlig og si at du ikke føler den kjemien da. Ikke kast bort hennes tid heller.

Vi hadde jo litt kjemi. 

Anonymkode: 2e056...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er da iallefall ikke overvektig slik hun er.

Vi hadde jo litt kjemi. 

Anonymkode: 2e056...433

Er hun så veldig overvektig da? Pen ellers?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du var litt av en catch må jeg si.....

Gi henne beskjed om at du dessverre innser at dere ikke har noe til felles. Og heretter slutter du med å si slikt du egentlig ikke mener. Det er ufint og direkte sårende for motparten.

Anonymkode: 48d6f...521

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er litt overvektig? Litt fyldig? Jeg synes at du skal gå på en date til om dere har kjemi. Kanskje du forandrer mening? 

Anonymkode: 68d44...a7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer alltid på hva mannfolk legger i ekstra kilo. Er det 5 kilo for mye, er det 10 kilo for mye, er det 15 kilo for mye, er det 20 kilo for mye?

Og er det bare kilo som gjør noen attraktiv?

''Hun er drømmedama, men hun har -for lange armer, -stort mellomrom mellom tennene, -feil hårfarge, -for små pupper, -for stor rumpe''

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og uansett hva folk sier, utseende spiller en stor rolle! 

Anonymkode: 68d44...a7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud altså!

Det er akkurat sånne overfladiske menn som deg som gjør at jeg har mista troa på kjærlighet. Skam deg, seriøst! 🤮 

Anonymkode: 54505...64a

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når vi gikk hver til oss sa jeg at hvis hun ville møtes igjen var det bare å si ifra. Bare for å være hyggelig.. litt senere på kvelden sendte hun melding og spurte om vi skulle møtes igjen. Så da blir det nytt møte til helgen. 

Det er ikke hyggelig å si noe "bare for å være hyggelig" når man ikke mener det. Og når hun da prøver å avtale et nytt møte SÅ SIER DU JA?! Her må du bare stramme deg opp litt og si at du ikke følte kjemien. Det er lov å ikke være tiltrukket av noen, eller føle man klaffer helt. Det er jo nettopp derfor man dater! Hva er det du driver med?! Skal du bare fortsette å treffe henne helt til hun ikke gidder mer? 

Anonymkode: 3645c...924

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg var på date med en jeg traff via Tinder i går. Det var jeg som spurte om vi skulle møtes siden jeg ikke ville bruke masse tid på å skrive frem og tilbake uten mening. 

Hun ville ta en kaffe, men jeg ville heller møtes på et spisested ikke langt unna der jeg bor for å spise middag der. 

Hun var hyggelig og alt det der. Men desverre hadde hun noen kilo ekstra så jeg synes ikke det var så attraktivt. Dessuten var hun stille og sa ikke så mye.

Når vi gikk hver til oss sa jeg at hvis hun ville møtes igjen var det bare å si ifra. Bare for å være hyggelig.. litt senere på kvelden sendte hun melding og spurte om vi skulle møtes igjen. Så da blir det nytt møte til helgen. 

Jeg vet ikke om jeg har lyst til å møte henne igjen. Vi har ting til felles og en ok kjemi. Men det er veldig turn off at hun har noen kilo ekstra. 

Nå har jeg vært singel en stund og tenker at hvis jeg skal inn i et forhold så burde dama iallefall være attraktiv. 

Anonymkode: 2e056...433

Dette er da ikke så vanskelig. Hvis du kun er ute etter kjæreste og hun ikke er fin nok, så burde du avsluttet pent og ryddig. Som regel har noen kilo ekstra lite å si hvis hun faktisk er kjæresteemne for deg.

Hvis du er interessert i henne som lekevenn, men ikke som kjæreste, så burde du finne ut om hun kan være det samme. Spør i verste fall direkte hvis du ikke har noen mer elegante måter å finne ut av spørsmålet på.

Eller du kan være et rasshøl og late som du er interessert for å se om du klarer å lure henne til sex uten å bruke for mye tid på henne ellers.

Så lenge du er ærlig så er du i hvertfall en som damene respekterer selv om de ikke alltid liker hensiktene dine. I lengden tror jeg du vil trives bedre med deg selv også og faktisk dra flere fine damer. 

Endret av Kreator
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange kilo ekstra snakker vi egentlig?

Anonymkode: e2a33...b67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier litt overvektig og noen kilo ekstra... er det så ille da? I jakten på den store kjærligheten så har vel ikke ett par kilo overvekt så mye å si? 

Er hun kjempetykk så skjønner jeg. Men jeg hadde aldri avfeid noen for «noen kilo overvekt» 

aldri si at du er med på å møtes igjen om du ikke vil. Herregud... også sier du ja når hun inviterer deg på ny date, uansett om du egentlig ikke vil. Nå er hun spent og glad over ny date... også sitter hun der på daten  og tror at dere skal bli bedre kjent og har det hyggelig, mens du synes at hun er for feit og er ikke interessert.... det er rimelig blåst altså

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mange kg? 5, 10, 20, 50? 

 

Anonymkode: 7257b...9f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...