Gå til innhold

Litt overvektig date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke et glansbildet selv. Hva er så jævla bra med deg? Stakkars hun som skal møte deg, igjen! Håper hun finner ut at du dømmer henne, fordi hun er overvektig. Du er en overflatisk fjott. 

Anonymkode: aa7c2...d7f

Overfladisk ? å være seksuelt tiltrukket til den andre personene er da minstekravet til alle, herregud, skal han liksom finne seg i det ? det gjelder begge kjønn. Å ha krav til seksuell tiltrekkesle er minstekrav for at etthvert forhold skal fungere

kvinner er da langt mer overfladisk enn menn som bringer ting som penger, status, høyde og ting som ikke kan forandres eller har noe med forholdet å gjøre. Til å med forskning viser at kvinner er enormt mer kravstore enn menn

26219417_1873233729401680_7647661243993310156_n.png

Anonymkode: 7e29e...408

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, wintergirl skrev:

Er hun så veldig overvektig da? Pen ellers?

Hun er pen ellers, ellers hadde jeg ikke møtt henne. Det er bare vekten som er problemet. Og at hun er litt stille. Men det hadde hun sagt før vi møttes..

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja du var litt av en catch må jeg si.....

Gi henne beskjed om at du dessverre innser at dere ikke har noe til felles. Og heretter slutter du med å si slikt du egentlig ikke mener. Det er ufint og direkte sårende for motparten.

Anonymkode: 48d6f...521

Jeg er en catch. Hvorfor er det sårende? Skulle jeg bare sagt hadet og "jeg vil ikke møte deg igjen" da eller? 

Jeg var også litt usikker på henne og derfor sa jeg at hvis hun vil møtes igjen får hun ta kontakt. Da vet jeg hvor jeg har henne.

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er litt overvektig? Litt fyldig? Jeg synes at du skal gå på en date til om dere har kjemi. Kanskje du forandrer mening? 

Anonymkode: 68d44...a7f

Ca 10-15 kg i dette tilfellet. Vi møtes igjen til helgen.

5 minutter siden, Sphynx skrev:

Lurer alltid på hva mannfolk legger i ekstra kilo. Er det 5 kilo for mye, er det 10 kilo for mye, er det 15 kilo for mye, er det 20 kilo for mye?

Og er det bare kilo som gjør noen attraktiv?

''Hun er drømmedama, men hun har -for lange armer, -stort mellomrom mellom tennene, -feil hårfarge, -for små pupper, -for stor rumpe''

Se svaret over ang vekta.

Utseendet har noe å si. Vil jeg inn i et forhold må dama se bra ut.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og uansett hva folk sier, utseende spiller en stor rolle! 

Anonymkode: 68d44...a7f

Nemlig!

Anonymkode: 2e056...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud altså!

Det er akkurat sånne overfladiske menn som deg som gjør at jeg har mista troa på kjærlighet. Skam deg, seriøst! 🤮 

Anonymkode: 54505...64a

Skamme seg over hva han tiltrekkes av og ikke? Øh..vi har alle våre preferanser..tipper du har dine også..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på date med en jeg traff via Tinder i går. Det var jeg som spurte om vi skulle møtes siden jeg ikke ville bruke masse tid på å skrive frem og tilbake uten mening. 

Hun ville ta en kaffe, men jeg ville heller møtes på et spisested ikke langt unna der jeg bor for å spise middag der. 

Hun var hyggelig og alt det der. Men desverre hadde hun noen kilo ekstra så jeg synes ikke det var så attraktivt. Dessuten var hun stille og sa ikke så mye.

Når vi gikk hver til oss sa jeg at hvis hun ville møtes igjen var det bare å si ifra. Bare for å være hyggelig.. litt senere på kvelden sendte hun melding og spurte om vi skulle møtes igjen. Så da blir det nytt møte til helgen. 

Jeg vet ikke om jeg har lyst til å møte henne igjen. Vi har ting til felles og en ok kjemi. Men det er veldig turn off at hun har noen kilo ekstra. 

Nå har jeg vært singel en stund og tenker at hvis jeg skal inn i et forhold så burde dama iallefall være attraktiv. 

Anonymkode: 2e056...433

Det jeg sliter med her er følgende: hvorfor var det et poeng å fortelle oss at hun var for tykk for deg...? Det kunne jo vært 100 andre ting du hadde reagert på: for tynn, for stor nese, for store bryst, for liten rumpe, for lite eller for mye ditt og datt... Slik er det for oss alle. Jeg aner ikke noe om deg, men for alt jeg vet så hadde du vært for trenings-muskuløs for meg eller for tynn for meg siden jeg liker en ordentlig mannekropp med bittelitt mage og ellers en stram og fin naturlig kropp. Eller kanskje har du for lite hår? For mye hår? Rødt hår? grått hår? sort hår? kanskje du rett og slett ikke hadde hatt et tiltrekkende ansikt etter min mening. Skjønner du hvor jeg vil hen?

Poenget her er vel at du ikke falt for henne, hun er ikke din type. Videre at du var for feig til å si det så enkelt til henne. Si til henne at du ikke følte så god kjemi og ferdig med det. Du er jo ikke en umoden guttunge regner jeg med, og det er vel ingen grunn til å lage oppstyr om at hun dessverre var noen kilo for mye. 

Anonymkode: 16052...64a

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er pen ellers, ellers hadde jeg ikke møtt henne. Det er bare vekten som er problemet. Og at hun er litt stille. Men det hadde hun sagt før vi møttes..

Jeg er en catch. Hvorfor er det sårende? Skulle jeg bare sagt hadet og "jeg vil ikke møte deg igjen" da eller? 

Jeg var også litt usikker på henne og derfor sa jeg at hvis hun vil møtes igjen får hun ta kontakt. Da vet jeg hvor jeg har henne.

Ca 10-15 kg i dette tilfellet. Vi møtes igjen til helgen.

Se svaret over ang vekta.

Utseendet har noe å si. Vil jeg inn i et forhold må dama se bra ut.

Nemlig!

Anonymkode: 2e056...433

Wow. Det er du  med de utallige trådene igjen? 

Får for guds skyld håpe at hun leser på kg! Nei. Du er   I K K E   en catch. 

Anonymkode: 48d6f...521

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg har vært på tinderdate og ikke hatt lyst å møtes igjen, har jeg droppet å si "sees" eller "vi snakkes" eller lignende. Da sa jeg vel bare "det var hyggelig å møte deg", eller rett og slett bare "ha det". 

Idiotisk å si slikt når man ikke mener det. Det finnes virkelig andre høflige fraser å slenge rundt seg. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hun så stor at hun vagger litt når hun går liksom?

Anonymkode: e2a33...b67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lalala123 skrev:

Skamme seg over hva han tiltrekkes av og ikke? Øh..vi har alle våre preferanser..tipper du har dine også..

Han gir henne falske forhåpninger. Det er ganske drittsekk gjort, syns du ikke? :)

Anonymkode: 54505...64a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er da iallefall ikke overvektig slik hun er.

Anonymkode: 2e056...433

Holder du på å miste håret, eller er det allerede borte? 

Anonymkode: aa7c2...d7f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han gir henne falske forhåpninger. Det er ganske drittsekk gjort, syns du ikke? :)

Anonymkode: 54505...64a

Jeg svarte ikke Ts. Jeg svarte deg på det du kommenterte 😉 Hva jeg syns om at han gir henne falske forhåpninger er en helt annen sak.

Endret av Lalala123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er da iallefall ikke overvektig slik hun er.

Vi hadde jo litt kjemi. 

Anonymkode: 2e056...433

Gi det en sjanse til. Det var jo «noe» der. Hun var kanskje stille pga usikkerhet og komplekser, kanskje hun slapper mer av når hun tror du liker henne. Og kanskje hun bare har noen kilo ekstra akkurat nå? Du kan seff ikke gamble på at hun skal slanke seg, men ett treff til kan ikke koste all verden. 

Anonymkode: bcf72...ff1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke noe sympati eller forståelse på et kvinneforum! Hold denne samtalen til kompisene dine. Det er ikke lov å si at overvekt er en turnoff selv om de fleste menn tenker sånn. Så si at du ikke er interessert og move on. 

Anonymkode: 6360c...a10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Lalala123 skrev:

Jeg svarte ikke Ts. Jeg svarte deg på det du kommenterte 😉 Hva jeg syns om at han gir henne falske forhåpninger er en helt annen sak.

Fullt klar over at du svarte meg på det jeg kommenterte :) Men - nevnte jeg noe om at han ikke kan ha sine preferanser? Nei. Jeg ba han om å skamme seg, også kommenterte jeg at gutter som han gjør at jeg har mista troa på kjærlighet :) Du får lese nøyere neste gang, vennen.

Anonymkode: 54505...64a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fullt klar over at du svarte meg på det jeg kommenterte :) Men - nevnte jeg noe om at han ikke kan ha sine preferanser? Nei. Jeg ba han om å skamme seg, også kommenterte jeg at gutter som han gjør at jeg har mista troa på kjærlighet :) Du får lese nøyere neste gang, vennen.

Anonymkode: 54505...64a

Vennen? 😅

Tråden handler om at han datet en som hadde noen kg for mye. Utifra din kommentar så ser jeg ikke at jeg kunne ha misforstått kommentaren din så veldig med å tolke det som at han skal skamme seg for å være overflatisk pga han syntes hun hadde noen kg formye.Derav min kommentar at man har forskjellige preferanser...

Endret av Lalala123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overfladisk ? å være seksuelt tiltrukket til den andre personene er da minstekravet til alle, herregud, skal han liksom finne seg i det ? det gjelder begge kjønn. Å ha krav til seksuell tiltrekkesle er minstekrav for at etthvert forhold skal fungere

kvinner er da langt mer overfladisk enn menn som bringer ting som penger, status, høyde og ting som ikke kan forandres eller har noe med forholdet å gjøre. Til å med forskning viser at kvinner er enormt mer kravstore enn menn

26219417_1873233729401680_7647661243993310156_n.png

Anonymkode: 7e29e...408

Slått å tro på gud! Idiot!!!

Anonymkode: aa7c2...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun er pen ellers, ellers hadde jeg ikke møtt henne. Det er bare vekten som er problemet. Og at hun er litt stille. Men det hadde hun sagt før vi møttes..

Jeg er en catch. Hvorfor er det sårende? Skulle jeg bare sagt hadet og "jeg vil ikke møte deg igjen" da eller? 

Jeg var også litt usikker på henne og derfor sa jeg at hvis hun vil møtes igjen får hun ta kontakt. Da vet jeg hvor jeg har henne.

Ca 10-15 kg i dette tilfellet. Vi møtes igjen til helgen.

Se svaret over ang vekta.

Utseendet har noe å si. Vil jeg inn i et forhold må dama se bra ut.

Nemlig!

Anonymkode: 2e056...433

Yes, du er en skikkelig catch, alle jenter elsker mannfolk som setter vekta høyest på prioriteringslista, og i tillegg er så feig at dem ikke tørr innrømme det. Falske overfladiske mannfolk er definitivt en catch!! 

Sorry, jeg tar heller noen med noen kilo ekstra enn overfladiske feige folk som synes dem er guds gave til kvinnfolk. 

Anonymkode: 1c869...5fb

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud altså!

Det er akkurat sånne overfladiske menn som deg som gjør at jeg har mista troa på kjærlighet. Skam deg, seriøst! 🤮 

Anonymkode: 54505...64a

Overfladisk? Jeg er bare ærlig. Hva er galt med det?

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke hyggelig å si noe "bare for å være hyggelig" når man ikke mener det. Og når hun da prøver å avtale et nytt møte SÅ SIER DU JA?! Her må du bare stramme deg opp litt og si at du ikke følte kjemien. Det er lov å ikke være tiltrukket av noen, eller føle man klaffer helt. Det er jo nettopp derfor man dater! Hva er det du driver med?! Skal du bare fortsette å treffe henne helt til hun ikke gidder mer? 

Anonymkode: 3645c...924

Jeg sa ja for å gi henne en ny sjanse til å overbevise meg. Det er ikke sikkert det er så ofte hun får dra på date.

37 minutter siden, Kreator skrev:

Dette er da ikke så vanskelig. Hvis du kun er ute etter kjæreste og hun ikke er fin nok, så burde du avsluttet pent og ryddig. Som regel har noen kilo ekstra lite å si hvis hun faktisk er kjæresteemne for deg.

Hvis du er interessert i henne som lekevenn, men ikke som kjæreste, så burde du finne ut om hun kan være det samme. Spør i verste fall direkte hvis du ikke har noen mer elegante måter å finne ut av spørsmålet på.

Eller du kan være et rasshøl og late som du er interessert for å se om du klarer å lure henne til sex uten å bruke for mye tid på henne ellers.

Så lenge du er ærlig så er du i hvertfall en som damene respekterer selv om de ikke alltid liker hensiktene dine. I lengden tror jeg du vil trives bedre med deg selv også og faktisk dra flere fine damer. 

Jeg er ute etter et forhold. Utseendet betyr like mye - hvis ikke mer enn personligheten. Kanskje vi ender opp med å ha sex, kanskje ikke..

36 minutter siden, Occulta skrev:

Du sier litt overvektig og noen kilo ekstra... er det så ille da? I jakten på den store kjærligheten så har vel ikke ett par kilo overvekt så mye å si? 

Er hun kjempetykk så skjønner jeg. Men jeg hadde aldri avfeid noen for «noen kilo overvekt» 

aldri si at du er med på å møtes igjen om du ikke vil. Herregud... også sier du ja når hun inviterer deg på ny date, uansett om du egentlig ikke vil. Nå er hun spent og glad over ny date... også sitter hun der på daten  og tror at dere skal bli bedre kjent og har det hyggelig, mens du synes at hun er for feit og er ikke interessert.... det er rimelig blåst altså

Hvorfor er det blåst? Det er flere av mine kamerater som drar på flere dater med en dame selv om de ikke er kjempe interessert.

Jeg møter henne til helgen og hvis det ikke blir noe av får jeg iallefall vært ute å spist.

Anonymkode: 2e056...433

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Nå har jeg vært singel en stund og tenker at hvis jeg skal inn i et forhold så burde dama iallefall være attraktiv. 

Anonymkode: 2e056...433

Du er singel fordi du ikke har draget på attraktive damer. Den der damen med noen kilo for mye er ditt nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier at vekta ikke har noe å si, er dere overvektige selv? Jeg tenkte sånn før jeg gikk ned 50kg nemlig. 

Anonymkode: 68d44...a7f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...