Gjest lmari Skrevet 21. april 2005 #281 Del Skrevet 21. april 2005 Har spist middag i kantina (vårruller med ris og salat) og sesongens første is!! Da slapp endelig hodepinen taket også, så nå går alt så meget bedre!! ... bortsett fra at jeg kjeder meg litt, egentlig. Det skjer ikke så mye her i dag, og jeg har lest "hele" Kg, tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 21. april 2005 #282 Del Skrevet 21. april 2005 I kveld er det store tankeprosjektet mitt: "Er det for dyrt med en bryllupsgave til 2500 kroner til et av våre nærmeste vennepar?" Noen av våre aller beste venner gifter seg nemlig i juli. Og vi har lenge snakket om å reise på tur sammen med dem, de har hatt lyst til å være med oss til Skottland. Så nå grubler vi på om vi skal slå til og kjøpe en helgetur i gave til dem? Det er en dyr gave, men samtidig så er det jammen meg vel fortjent også.... De stiller opp for oss alltid, vi har vært hjemme hos dem annenhver fredag i snart 2 år og vi har det så utrolig koselig sammen med dem!! Må gruble litt mer, sambo må også tenke litt til, tror jeg. Han er vanligvis mer tilbakeholden med pengene enn meg, men han mener også at dette hadde vært verdt pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 21. april 2005 #283 Del Skrevet 21. april 2005 :-( Trist nyhet om en jente jeg kjenner og er blitt glad i. Det var leit..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 22. april 2005 #284 Del Skrevet 22. april 2005 :-( Trist nyhet om en jente jeg kjenner og er blitt glad i. Det var leit..... Huff da. Hva har skjedd? Håper det ikke er noe alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 22. april 2005 #285 Del Skrevet 22. april 2005 Håper heller ikke det er noe alvorlig som har skjedd, Imari. :trøste: Håper du får en fin helg, og får hvilt skikkelig ut etter all jobbingen. Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 22. april 2005 #286 Del Skrevet 22. april 2005 Alvorlig nok for dem det gjelder, men ingen er fysisk skadet eller noe sånt, Tjorven og Hanne! Fredag og jeg er på jobb igjen, mindre enn 12 timer siden jeg gikk hjem. Har såvidt lagt hodet på puta, sovet litt og så stått opp, dusjet og nå er jeg her igjen. Rakk heldigvis innom en butikk på veien og fikk byttet en topp jeg kjøpte forrige uke - toppen var kjempelekker, men jeg synes ikke den satt noe fint, så da byttet jeg den i en lang tunika og en lekker grønn veske. Greit å få dobbel shopping-lykke for de samme pengene! I dag jobber jeg sammen med en kjempekoselig kollega, regner med at vi går ut for å ta en øl etter jobb. Sambo har allerede reist bort med jobben, han var innom og pakket før jeg reiste, jeg strøk en skjorte for han. Trist at han drar bort, men han kommer sikkert til å kose seg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 22. april 2005 #287 Del Skrevet 22. april 2005 Vakten går faktisk mot slutten - fredagen er veldig kort og rar. Men det er jo bare deilig, da!! Jeg har fått lønn i dag - trodde ikke den skulle komme før på mandag, jeg! Men like greit å få den i dag, da. Har planer om å spare litt ekstra mye denne måneden, det er vel den siste måneden jeg får myyye tillegg, så da er det greit å sette av litt til "magrere" tider. ... vet forresten ikke hvor mye ren sparing det blir - jeg håper jo på at noen av disse pengene skal brukes til flybilletter og hotell, da! I morra skal jeg sove lenge, så slappe av og kose meg hjemme. Har planer om å rydde og vaske litt, og så tror jeg at jeg skal tusle meg en tur ut og kjøpe noen friske blomster, handle god mat og kanskje stikke innom Lindex for å se om de har flere igjen av de lekre grønne skjerfene? Kanskje vaske litt klær, og så bare kooooose meg alene hjemme hele kvelden. Tror det er en veldig god plan, jeg!! Savner sambo allerede, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 23. april 2005 #288 Del Skrevet 23. april 2005 Ah, vinduene står på vidt gap, sol ute, lørdag formiddag og jeg har verdens beste tid. Ingenting jeg MÅ før klokka er fem i morgen ettermiddag, jeg behøver strengt tatt ikke forholde meg til noen som helst, faktisk!! Deilig!! ... jeg er ikke egentlig en einstøing, men når man jobber 70 timer i uka med folk rundt seg på alle kanter, så er det utrolig deilig å ikke si ett eneste ord på noen timer! Har spankulert meg en tur i det fine været - sol og varmt og masse folk i Bogstadveien. Kjøpt meg nye solbriller og kassert de gamle hvor skruene var løse. Kjøpt to svære bunter med tulipaner som skal settes opp når det er rent og ryddig her. Og så mat til i kveld - skikkelig hjemme-alene-mat: kyllinggryte, brus, popcorn.... Nå laster jeg ned litt musikk, spiller musikk og skal straks begynne å rydde og vaske her. Jeg liker egentlig husarbeid, når det ikke er sånn MÅ-gjøres. Eh, det er vel egentlig MÅ-gjøres her akkurat nå, men jeg bestemmer det liksom selv. Det kommer ingen hit, så om jeg ikke gidder, så KAN jeg la være. Det er en god følelse! ... lillebror ville at jeg skulle bli med han og kjæresten pluss et vennepar på noe greier, men jeg tror jeg står over. Er så gira på å være alene hjemme og slappe av, jeg nå! Einstøing, vet dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 23. april 2005 #289 Del Skrevet 23. april 2005 Soverommet og stuen er helt ryddet - jeg har brettet klær til den store gullmedalje. Hadde ut endel klær fra klesskapet og brettet pent sammen og la pent inn igjen, så nå er det virkelig shinet der. Har noen poser jeg må sortere litt i, men ellers er det ryddig. Nå skal jeg snart kaste meg over en gedigen oppvask, og så er det bare støvsuging igjen. Er i skikkelig rydde-organisere-sortere-kaste-humør i dag, så det spørs om den kommoden der skal føle seg helt trygg.... Har tekstet med mamma, svigermor og en god venninne. Så har ikke einstøingen i meg tatt helt over, da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 23. april 2005 #290 Del Skrevet 23. april 2005 Høres ut som du har en veldig fin lørdag, Imari! Rydde-humøret ditt smitter nesten over på meg også Holder på med litt vasking og støvsuging her i heimen i dag også, men måtte ha en liten kg - pause nå. Deilig å ha hele dagen fri, da, og bare ta hensyn til egne behov! Litt egenkvalitetstid er viktig og godt i blant, og gjør deg slett ikke til noen einstøing! Må kose deg masse i kveld også, kylling - gryte høres jo kjempegodt ut. Stor klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 23. april 2005 #291 Del Skrevet 23. april 2005 Kg-pauser er viktig, Hanne!! Det er jo så deilig å gjøre reint og rydde når man er alene hjemme og solen skinner ute. Da er det så deilig å sette seg ned og la stillheten senke seg i en skinnende ren leilighet! ... jeg nærmer meg veldig det punktet nå - er ferdig med oppvasken. Må tørke også, det er det kjedeligste. Vil ha oppvaskmaskin - NÅ! Men det er det ikke plass til... Fikk lønn i går, så tenkte å gå gjennom posthylla, sortere og kaste litt, og så betale regninger. Like greit å gjøre det med en gang! Stakkars naboene mine, jeg har vinduene på vidt gap og spiller musikk på passelig høyt volum.... De må tro jeg er helt schizofren - det er en salig blanding av Celine Dion, INXS, Raga Rockers, Olav Stedje, Carola, NKOTB, Ravi, 50 Cent osv osv osv osv........ Kos deg i kveld du også, Hanne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 23. april 2005 #292 Del Skrevet 23. april 2005 Sånn: gedigen oppvask er tørket og satt på plass, kjøkkenet er ferdig ryddet, har støvsuget og ryddet ferdig i stua. Har sortert og kastet masse fra posthylla, det som skal videre inn i permer er satt i en pappkassett. Veldig greit, jeg pleier å ta en sjau på papirer en gang i blant, men da er de ute av syne, i hvert fall! Har funnet fram en DIGER bunke med regninger, det er egentlig bare å betale dem så fort som mulig og så glemme alle pengene som bare sa svooooosj ut av kontoen min.... Sen frokost i dag, så jeg tror jeg drøyer middagen enda litt. Regner med at jeg må sitte oppe litt utover i kveld, siden døgnrytmen min er litt merkelig om dagen. .. og så fikk jeg så masse Wynja-inspirasjon på butikken, så jeg slo til og kjøpte popcorn. Burde vært mikropop, men vi har ikke mikro. Orker ikke å sette i gang med popcornmaskin, nei! (som vi fikk til jul og enda ikke har brukt, nei.... ) NÅ: regninger og litt mere musikk, så SOS Barnevakten og iskald Cola Light.. Ah!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 23. april 2005 #293 Del Skrevet 23. april 2005 Flinke samboeren min er en av de få i firmaet (landsdekkende firma) som får Svalbard-tur som belønning av jobben!!!! *stolt* Han er så flink og gir så mye for jobben, så det skulle egentlig bare mangler. Men deilig at han faktisk får noe tilbake for en gangs skyld. Flinkingen min!!!! Har sett Motepolitiet, SOS Barnevakten, BigBrother og er i gang med Ekstrem Oppussing. Søple-tv lenge leve!! Spist kyllinggryte og brownies til dessert, brenner levende lys og bare kooooooser meg og pusler med litt småtteri. O' lykke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 24. april 2005 #294 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg vil liksom ikke at kvelden skal slutte, så jeg sitter oppe enda. Jeg har kost meg så veldig! Utrolig deilig å kjenne at man koser seg i sitt eget selskap! Har sett film: "Maid in Manhattan". Helt ok, men tror ikke jeg gidder å se den en gang, til. Nå lurer jeg på om jeg skal finne senga og heller lese litt. Håper-håper-håper sambo kommer hjem før jeg går på jobb i morra, sånn at jeg rekker å klemme litt ekstra på han. Savner!! :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2005 #295 Del Skrevet 24. april 2005 Innom dagboka di i superfart, lmari - og jeg ser at du hadde en kjempefin lørdag! Jeg har også veldig behov for å ha litt "Kverula-tid" for meg selv, merker det ekstra godt nå som jeg har begynt å jobbe og være mer sammen med folk. Trives ikke om jeg ikke får være litt for meg sjøl - så om du føler det sånn noen ganger, så er du i hvertfall ikke alene! Tror forresten det er sunt også jeg, å ikke være avhengig av å ha noen rundt seg til enhver tid! Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 24. april 2005 #296 Del Skrevet 24. april 2005 Det er deilig med litt alene-tid, Kverula, det tror jeg alle har godt av!! Sov lenge i dag: jeg var våken i halvti-tiden men tenkte at jeg måtte sove litt lenger, jeg som skal jobbe til tre i natt. Bråvåknet kvart over ett, det var egentlig litt lenger enn jeg hadde tenkt å sove.... Nå har jeg spist frokost, vasket opp etter min alene-middag i går, og sett på et reiseprogram fra Skottland på Travel Channel. Skal på jobb klokka fem, håper-håper-håper at sambo rekker tilbake hit før det sånn at jeg får gitt han en god klem! .. jobb i dag frister lite, men er innstilt på at det skal gå fort og greit. Søndager pleier jo ofte det, da. Og så er det en ny deilig friuke!! Denne uka skal jeg nok koooose meg, jeg som gjorde unna alle pliktene mine i går! Må vaske litt klær og sånn, men skal mest av alt bare slappe av og kose meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 24. april 2005 #297 Del Skrevet 24. april 2005 God søndag til deg, vennen! Glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 24. april 2005 #298 Del Skrevet 24. april 2005 God søndag til deg også, Ingeborg - glad i deg!! Er på jobb. Gikk hjemmefra så seint jeg bare kunne, håpet å treffe sambo i døra. Men tror du ikke mannen kom hjem bare fem minutter etter meg? Typisk... :veldigsur: Jaja. Da er det egentlig bare å komme seg gjennom kvelden, så er det en lang og deilig friuke som ligger foran meg. Det er jo ikke å forakte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 24. april 2005 #299 Del Skrevet 24. april 2005 Bare noen tiiimer igjen nå! U can do it Skobutikk på Gunerius. Skopunkten tror jeg den het. Sikkert litt Økonomisko. Hva betyr egentlig det? Men grunnen til at jeg ikke er fast kunde der, er den prangende gule profilen Sambo synes skoene er helt kurante, men de oser jo ikke av kvalitet akkurat. Det gjør vel ikke DinSko heller. Men nok skoprat, for egentlig har jeg ikke peiling! Ha en fin søndagsvakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 24. april 2005 #300 Del Skrevet 24. april 2005 Sa jeg sambo? Herremin, det har ikke gått opp for meg enda at jeg faktisk er gift! MANNEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå