Gå til innhold

slapp vid kjempe stor skjede etter fødsel


flagrefitte

Anbefalte innlegg

1 time siden, Gent82 skrev:

Du er trangere i bakveien. Prøv det samtidig som du masserer godpunktet :)

 

image.jpeg

Nei, det er et stikk og en total fornærmelse om en mann heller ønsker ræva mi anytime før vagina. Skikkelig fornedring som for det første ikke tenner meg uansett hvor mye jeg hadde ønsket. Hadde vært en bra tips om man faktisk hadde hatt vagina også, som en type avbrekk. Men ikke til å leve av 

Endret av flagrefitte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24.5.2018 den 11.03, Gent82 skrev:

Du er trangere i bakveien. Prøv det samtidig som du masserer godpunktet :)

 

image.jpeg

Ja ødelegg bekkenbunnen enda mer. Super idé!

Anonymkode: 9147d...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja ødelegg bekkenbunnen enda mer. Super idé!

Anonymkode: 9147d...4b6

Gi opp da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2018 den 8.49, AnonymBruker skrev:

Det er jo derfor jeg lever greit nå.. 

Kan du ikke se for deg hvordan man kan bli kraftig deprimert av et samlivsbrudd og påfølgende dumping pga at man har fått en skade?

Anonymkode: 9147d...4b6

Mannen din dumpet deg fordi vaginaen din var blitt for vid etter å ha født hans barn????

Mannfolk ass!!! Fy faen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Ruccula skrev:

Mannen din dumpet deg fordi vaginaen din var blitt for vid etter å ha født hans barn????

Mannfolk ass!!! Fy faen

Ikke direkte, men den delen av samlivet tok veldig skade av hvordan ting hadde blitt nedentil. Jeg synes også det er sprøtt når jeg tenker tilbake, men vi var unge og han følte vel at han ikke ville leve resten av livet med å måtte runke inn i dama si. Synd jeg ikke kunne slippe unna på samme måte.

Anonymkode: 9147d...4b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke direkte, men den delen av samlivet tok veldig skade av hvordan ting hadde blitt nedentil. Jeg synes også det er sprøtt når jeg tenker tilbake, men vi var unge og han følte vel at han ikke ville leve resten av livet med å måtte runke inn i dama si. Synd jeg ikke kunne slippe unna på samme måte.

Anonymkode: 9147d...4b6

føler med deg

Skjedde samme her, jeg visste nok grunnen jeg også. Veldig leit 

spesielt mtp størrelsen hans 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ja. Hele tråden er humoristisk med morsomme replikker. og selv om temaet er alvorlig nok ...så tror jeg ikke at Flagrefitte om hun er en kvinne har noen problemer med å få seg mann...😂

Anonymkode: 94038...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2018 den 16.54, AnonymBruker skrev:

Ja ja. Hele tråden er humoristisk med morsomme replikker. og selv om temaet er alvorlig nok ...så tror jeg ikke at Flagrefitte om hun er en kvinne har noen problemer med å få seg mann...😂

Anonymkode: 94038...80e

På 26.5.2018 den 16.54, AnonymBruker skrev:

Ja ja. Hele tråden er humoristisk med morsomme replikker. og selv om temaet er alvorlig nok ...så tror jeg ikke at Flagrefitte om hun er en kvinne har noen problemer med å få seg mann...😂

Anonymkode: 94038...80e

joda du har forsåvidt rett, jeg er kvinne og det å få seg mann er egentlig ikke noe problem, bare den riktige mannen, da bekkenet mitt ser ut til å glemme å skvise i han hardt nok😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...