Gå til innhold

slapp vid kjempe stor skjede etter fødsel


flagrefitte

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ville gått til en annen gynekolog, ikke alle er like flinke eller bryr seg om slike ting. Noen mener man må godta å få skader etter fødsel, men det er ikke riktig. 

Anonymkode: cac94...616

Det er ikke alltid så lett. Jeg var hos 6 gynekologer, 1 sexolog før jeg ble henvist til spesialist på sykehuset. Alle sa det samme. 

Anonymkode: 9147d...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har prøvd det meste som kan prøves.  Var alltid flink med knipeøvelser så tror at noen bare er uheldige. Er enig i at kvinners seksualitet ikke blir tatt særlig seriøst, så jeg har foreløpig gitt opp.

Jeg kjenner at musklene der nede ikke er like sterke som før, og kontraksjonene er tregere. 

Anonymkode: 9147d...4b6

Kan det hende at det er fordi at du ikke har møtt en mann som du rett og slett passer med? har skjønt at det er normalt at kjemien må stemme jo eldre enn blir, da kvinnens skjede også er sterkt forbundet med psyken. Jeg har kun møtt en jeg kom med, men han dumpet nok meg grunnet min vide vagina. Hjelper jo ikke akkurat at menn i 20 åran ikke ønsker å settle for halv bra sex, ut livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, flagrefitte skrev:

Hei. Jeg kunne praktisk talt blitt voldtatt av 100 tusen stk menn og gå uskadet hen etter fødsel. Jeg har fått et barn for 5 år siden og har fortsatt ikke fått til vaginal orgasme selv etter 500 one night stands. Jeg er kjempe ung og så jævli forbanna handikappet nedentil. Dette er langt ifra psykisk da jeg aldri hadde det problemet helt frem til fødsel. Jeg kan ikke leve med slapp fitte!!!! Jeg har prøvd å knipe osv å har gjort alt etter boka, til og med vaginal kuler. Kjenner at skjeden er vid som i vertikal innvendig, som om det ikke finnes noen vegger der som holder. Har vært hos gynekolog og hun sier at det er ingenting som kan bli gjort siden alt er normalt. Men det er det jo pokker ikke. Må jeg seriøst som singel heterofil kvinne i mine beste alder bli lesbisk for nærhetens skyld da penetrering er helt nyttesløst? Noen med innvendinger her? Føler jeg like greit kunne vært død alt som angår mitt eget liv. Noen som har fått innvilget operasjon? og Ja jeg skal til legen imårra, skal jeg be henne henvise meg til sykehus eller gynekolog? 

Finnes underliv operasjon. Du kan forynge vaginaen. Koster mye da. Jeg er veldig trang men har et annet problem med  etter jeg gikk opp i vekt og ned så venusberget forandret seg og tenker faktisk på at jeg ikke vil leve og kommer aldri til å ha sex igjen. Og dette er jo ikke noe man bare skal overse. Jeg ville funnet en plass der de har intim operasjon og sendt Mail. Eller ringt. Vet det er noen få i Norge hvert fall. 

Anonymkode: 71653...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes underliv operasjon. Du kan forynge vaginaen. Koster mye da. Jeg er veldig trang men har et annet problem med  etter jeg gikk opp i vekt og ned så venusberget forandret seg og tenker faktisk på at jeg ikke vil leve og kommer aldri til å ha sex igjen. Og dette er jo ikke noe man bare skal overse. Jeg ville funnet en plass der de har intim operasjon og sendt Mail. Eller ringt. Vet det er noen få i Norge hvert fall. 

Anonymkode: 71653...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes underliv operasjon. Du kan forynge vaginaen. Koster mye da. Jeg er veldig trang men har et annet problem med  etter jeg gikk opp i vekt og ned så venusberget forandret seg og tenker faktisk på at jeg ikke vil leve og kommer aldri til å ha sex igjen. Og dette er jo ikke noe man bare skal overse. Jeg ville funnet en plass der de har intim operasjon og sendt Mail. Eller ringt. Vet det er noen få i Norge hvert fall. 

Anonymkode: 71653...2fb

nei men kjære vene, tror absolutt ikke det er noen menn som bryr seg om det så lenge dere har det godt og at det kjennes rett. Du har faktisk muligheten til å kjenne de rette følelsene 🤗 Jeg kunne nesten byttet mitt ytre (bra utseendet) for en stram vagina. utseendet betyr mindre med åran men følelsen bevares. Og det føler jeg at jeg går klipp av med en vagina som ikke gjør til nytte for seg. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes underliv operasjon. Du kan forynge vaginaen. Koster mye da. Jeg er veldig trang men har et annet problem med  etter jeg gikk opp i vekt og ned så venusberget forandret seg og tenker faktisk på at jeg ikke vil leve og kommer aldri til å ha sex igjen. Og dette er jo ikke noe man bare skal overse. Jeg ville funnet en plass der de har intim operasjon og sendt Mail. Eller ringt. Vet det er noen få i Norge hvert fall. 

Anonymkode: 71653...2fb

og takk for tipset, skal ringe å høre med de om dette er noe som lar seg bli fixet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og for å snakke om ei dame som du ikke får komme. Er det verdt for menn? 

har hittil skuffet «499» menn. :( 

å gå fra en stram skjede og hyppige orgasmer fra alle stillingene til null-orgasme med menn var ikke det jeg så for meg etter fødsel:( en ting er klitoris orgasme.... men det må bare bli med menn med store mager som kommer bort mot klitten ene og alene på misjonær stilling. itillegg må man passe på under hele akten å ha stillinger hvor han faktisk kan kjenne noe som helst. :(

Noen damer som har hørt/ prøvd sprøyten som skal hjelpe for friksjon? finns det idet heletatt billigere alternativ enn operasjon?

noen som kan anbefale noe for bekkenbunnstrening i mellom tiden? 

takker for alle seriøse henvendelser å håper fortsatt på flere nyttige svar å utvekslinger av erfaringer som hjelper. Godt å snakke ut om et såpass tabulagt tema. Klem  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, flagrefitte skrev:

nei men kjære vene, tror absolutt ikke det er noen menn som bryr seg om det så lenge dere har det godt og at det kjennes rett. Du har faktisk muligheten til å kjenne de rette følelsene 🤗 Jeg kunne nesten byttet mitt ytre (bra utseendet) for en stram vagina. utseendet betyr mindre med åran men følelsen bevares. Og det føler jeg at jeg går klipp av med en vagina som ikke gjør til nytte for seg. :( 

Det må jo finnes en løsning. Er jo flere som blir vid etter fødsel. Klarer ikke helt forestille meg hvordan du har det men oj jeg fikk lyst til å finne en løsning på dette. Men bare husk at du kan stramme vaginaen din med å operere. Blitt populært å gjøre det. Hadde hvert fall undersøkt litt. Så en dokumentar fra England der flere og flere tenåringer gjorde dette. 

Anonymkode: 71653...2fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsåvidt den følelsen du føler her er hvordan det føles å ha en tynn penis, så smak litt på den a. at kjønnsorganet ditt bare er en skuffelse og ikke til noe nytelse. det er en fortvilende følelse men heldigvis så finnes det faktisk hjelp å få for deg og ditt problem hvor det kan strammes opp. som en med liten penis er man stuck med fortvilelsen

Anonymkode: 6ab60...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, flagrefitte skrev:

Kan det hende at det er fordi at du ikke har møtt en mann som du rett og slett passer med? har skjønt at det er normalt at kjemien må stemme jo eldre enn blir, da kvinnens skjede også er sterkt forbundet med psyken. Jeg har kun møtt en jeg kom med, men han dumpet nok meg grunnet min vide vagina. Hjelper jo ikke akkurat at menn i 20 åran ikke ønsker å settle for halv bra sex, ut livet. 

Nei dessverre.  Har møtt mange menn etter det skjedde (ble også skilt pga dette). Har også blitt dumpet grunnet vaginaen min, det er en vond følelse. :hug:

Jeg lever greit alene nå da. Ble så deprimert av dette at jeg nesten tok mitt eget liv, så nå har valgt å fokusere på helt andre ting. Håper du finner ut av det. :)

Anonymkode: 9147d...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei dessverre.  Har møtt mange menn etter det skjedde (ble også skilt pga dette). Har også blitt dumpet grunnet vaginaen min, det er en vond følelse. :hug:

Jeg lever greit alene nå da. Ble så deprimert av dette at jeg nesten tok mitt eget liv, så nå har valgt å fokusere på helt andre ting. Håper du finner ut av det. :)

Anonymkode: 9147d...4b6

Men herlighet sex utgjør bare en liten prosent av livet. Mange lever et veldig godt liv uten sex.

Anonymkode: 94038...80e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men herlighet sex utgjør bare en liten prosent av livet. Mange lever et veldig godt liv uten sex.

Anonymkode: 94038...80e

Det er jo derfor jeg lever greit nå.. 

Kan du ikke se for deg hvordan man kan bli kraftig deprimert av et samlivsbrudd og påfølgende dumping pga at man har fått en skade?

Anonymkode: 9147d...4b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll eller ikke. Jeg var forsikret og fikk operasjon og reise dekket til beste kirurgen på området,siden det offentlige mente alt var bra.

 

Nå er høna bedre enn noen gang😁

Anonymkode: cc5a4...d87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du skal fokusere på behovet for 500 ONS overfor den stor vidde vajayjay ditt...som nok er grunnen at du er slappe der, ikke barnet lol. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Troll eller ikke. Jeg var forsikret og fikk operasjon og reise dekket til beste kirurgen på området,siden det offentlige mente alt var bra.

 

Nå er høna bedre enn noen gang😁

Anonymkode: cc5a4...d87

Hva slags operasjon hadde du? Og hvor? 

Jeg hadde en vaginal rejuvenation(bakre plastikk) men det var ikke vellykket ..

Anonymkode: 9147d...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo derfor jeg lever greit nå.. 

Kan du ikke se for deg hvordan man kan bli kraftig deprimert av et samlivsbrudd og påfølgende dumping pga at man har fått en skade?

Anonymkode: 9147d...4b6

Det er ikke pga mangel på sex eller pga skader at en mister livslysten , men det at en blir brutalt dumpet, avvist og forkastet som en uønsket gjenstand uten særlig verdi. Klart at det kan føre til en depresjons reaksjon. Det er helt normalt. Alle blir deprimerte hvis man går rundt og tror man er totalt verdiløs og ubrukelig. Men det vet vi jo at bare er en løgn. Alle har vi verdi som mennesker og partnere. Er man glad i et mennesker så er det ikke jo ikke skavankene og feil men det menneske man elsker som teller. Overfladiskhet , og såkalt perfekt sex  (eller det ytre ) har ingenting med kjærlighet å gjøre. Det blir fryktelig feil fokus, da det ikke er et perfekt ytre seller perfekt sex om gjør et menneske en lykkelig. Livet har mye tørre dybder enn som så.

Anonymkode: 94038...80e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff det blir av og til en del skrive feil pga dyseleksi. En irriterende skavank. Men håper jeg får fram poenget.  

Anonymkode: 94038...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke pga mangel på sex eller pga skader at en mister livslysten , men det at en blir brutalt dumpet, avvist og forkastet som en uønsket gjenstand uten særlig verdi. Klart at det kan føre til en depresjons reaksjon. Det er helt normalt. Alle blir deprimerte hvis man går rundt og tror man er totalt verdiløs og ubrukelig. Men det vet vi jo at bare er en løgn. Alle har vi verdi som mennesker og partnere. Er man glad i et mennesker så er det ikke jo ikke skavankene og feil men det menneske man elsker som teller. Overfladiskhet , og såkalt perfekt sex  (eller det ytre ) har ingenting med kjærlighet å gjøre. Det blir fryktelig feil fokus, da det ikke er et perfekt ytre seller perfekt sex om gjør et menneske en lykkelig. Livet har mye tørre dybder enn som så.

Anonymkode: 94038...80e

Nei sex er faktisk utrolig viktig for helsen. Hadde menn følt det vi føler etter ødelagt vagina etter fødsel så hadde det ikke vært noe man «bare må leve med». Det er ikke ok å bare «leve med» dette. jeg er sur, bitter og lei meg for at jeg må gå alene resten av mitt liv. Da kunne jeg like så greit vært kriminell å havnet på isolasjon. Ingen mennesker er skapt til å måtte være alene. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Outlander skrev:

Kanskje du skal fokusere på behovet for 500 ONS overfor den stor vidde vajayjay ditt...som nok er grunnen at du er slappe der, ikke barnet lol. 

unødvendig å være sjalu over en ødelagt vagina, ikke min skyld at jeg hadde «500» menn å trene bekken muskulaturen til. sånn er det ofte for kvinner uten partner. Du klarer virkelig ikke se at det ikke er morsomt å bli brukt, og ikke engang det klarer du å bli rett pga ubrukeligheten. Og ja den ble aldri det samme etter fødsel, med verken «500» menn før eller etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke ha sex, men har hatt sex med 500 stk på 5 år. Hmmmmm. (x-files musikk)

Anonymkode: 173a0...f7b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...