Gå til innhold

slapp vid kjempe stor skjede etter fødsel


flagrefitte

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg kunne praktisk talt blitt voldtatt av 100 tusen stk menn og gå uskadet hen etter fødsel. Jeg har fått et barn for 5 år siden og har fortsatt ikke fått til vaginal orgasme selv etter 500 one night stands. Jeg er kjempe ung og så jævli forbanna handikappet nedentil. Dette er langt ifra psykisk da jeg aldri hadde det problemet helt frem til fødsel. Jeg kan ikke leve med slapp fitte!!!! Jeg har prøvd å knipe osv å har gjort alt etter boka, til og med vaginal kuler. Kjenner at skjeden er vid som i vertikal innvendig, som om det ikke finnes noen vegger der som holder. Har vært hos gynekolog og hun sier at det er ingenting som kan bli gjort siden alt er normalt. Men det er det jo pokker ikke. Må jeg seriøst som singel heterofil kvinne i mine beste alder bli lesbisk for nærhetens skyld da penetrering er helt nyttesløst? Noen med innvendinger her? Føler jeg like greit kunne vært død alt som angår mitt eget liv. Noen som har fått innvilget operasjon? og Ja jeg skal til legen imårra, skal jeg be henne henvise meg til sykehus eller gynekolog? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må finne ut om du faktisk er vid (du har en skade), eller om du bare føler deg vid.
Man kan såklart opperere det om du rett og slett er vid - men det må du nok dekke selv.

Å bli videre etter fødsel er ikke  normalen, da de fleste er helt likedan - men noen får jo skader. Ja, du burde be om henvisning til gyno. 
 

Anonymkode: 844b7...fd4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde pinsa var over.

Anonymkode: c8901...c03

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp en monsterdildo da vel...

Anonymkode: 6ab60...f36

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får stappet inn en hel hånd når jeg er våt. Så ja jeg er vid. penetrering har aldri vært så unødvendig frem til etter fødsel. Det har gått fem år og jeg har virkelig prøvd å finne ut om jeg føler meg vid eller er vid. Jeg er vid og ingen knipe-øvelser som funker. Siden fødselen er årsaken til det, er det ikke mulig å få dekt det da? Jeg klarer ikke å gå rundt å knaske anti-depressiva for grunnet dette lenger, det gir ingen mening. Men jeg lurer på hvor genuint vanlig det er å klasre å stappe en hel hånd dit som ung uten å ha født barn?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kjøp en monsterdildo da vel...

Anonymkode: 6ab60...f36

jeg vil ikke ha monster dildo, jeg vil kunne utføre et forhold med noen etterhvert. Men det er helt umulig da monster kuker ikke akkurat lirker bak en hver mulighet/dør. Dessuten har jeg prøvd de største kukene og til og med de mister man friksjon med under samleie slik at man må holde på i flere timer helt til ingen av oss gidder å komme lenger. pinlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du går på antidepressiva så kan det være grunnen til labert sexliv og manglende orgasmer i hvert fall. 

Har du ligget med 500 menn siden du fikk barn for 5 år siden? 

Anonymkode: 6cb83...8bc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du går på antidepressiva så kan det være grunnen til labert sexliv og manglende orgasmer i hvert fall. 

Har du ligget med 500 menn siden du fikk barn for 5 år siden? 

Anonymkode: 6cb83...8bc

nei jeg er faktisk kåt 24/7. Elsker sex like mye som før, men nå er det slik at jeg ikke kan ha sex lenger fordi penetrering ikke demper sexlysten mer slik som før. Det jeg gjør meg trolig mer kåt og samtidig mer frustrert når orgasme lenger aldri oppstår. Jeg har hatt sex med utrolig mange etter fødsel, men jeg aner ikke hvor mange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ingen av disse har gidd meg orgasme. jeg gråter til søvn hver natt 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det kanskje et vanlig problem med vegg kollaps inne i skjeden forbundet med bekkenløsning? har litt vondt på høyre side ned til lår og og litt smerte under sex. (trolig fordi der er ingen muskel som beskytter.) 

Endret av flagrefitte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisting evt. dobbel Fisting, finnes da menn som tenner på slik :P

Anonymkode: 78ccd...b93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok blitt like lei meg og frustrert som deg! Håper du får noen seriøse svar her. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problem TS. Kanskje det kan fikses, men mye mulig kan det ikke det om du er såpass vid. Da er det nok skader på muskulatur med tilhørende nervenettverk. Lite hjelp for sånne som oss. 

Anonymkode: 9147d...4b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har samme problem TS. Kanskje det kan fikses, men mye mulig kan det ikke det om du er såpass vid. Da er det nok skader på muskulatur med tilhørende nervenettverk. Lite hjelp for sånne som oss. 

Anonymkode: 9147d...4b6

gynekologen mente sist at man må bare finne seg i å leve slik og at det bare blir sånn for noen etter fødsel. Jeg vet jo at dette kan fikses, jeg har lest på nettet. Men hva må til for å få dekket det? jeg har ikke 30 tusen til å punge ut. Noen som vet om billigere sykehus? andre måter å få det strammere. Jeg har ingen fremfall eller noe, ingen urinlekkasjer eller noe sånt. Men fortsatt så vid at det går betraktelig utover livskvaliteten min. Jeg tør ikke lenger ha sex. :( så en eventuell kjærlighets forhold kan jeg se langt etter da sex er såpass viktig for meg at det må gi meg noe. munnsex er ikke nok, det er ivalidiserende å måtte ty til verktøy!!! :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, flagrefitte skrev:

gynekologen mente sist at man må bare finne seg i å leve slik og at det bare blir sånn for noen etter fødsel. Jeg vet jo at dette kan fikses, jeg har lest på nettet. Men hva må til for å få dekket det? jeg har ikke 30 tusen til å punge ut. Noen som vet om billigere sykehus? andre måter å få det strammere. Jeg har ingen fremfall eller noe, ingen urinlekkasjer eller noe sånt. Men fortsatt så vid at det går betraktelig utover livskvaliteten min. Jeg tør ikke lenger ha sex. :( så en eventuell kjærlighets forhold kan jeg se langt etter da sex er såpass viktig for meg at det må gi meg noe. munnsex er ikke nok, det er ivalidiserende å måtte ty til verktøy!!! :( 

Det er ikke sikkert det kan fikses dessverre nei. Jeg fikk samme beskjed av gynekolog, men brukte sparepengene til operasjon privat, men det var ikke vellykket grunnet muskelskadene.. Jeg skjønner hvordan du har det. :hug:

Anonymkode: 9147d...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg klarer ikke å slutte og le av brukernavnet ditt..flagrefitte. Unnskyld :( 

 

Oppsøk gynekolog enda en gang, og ikke gi deg før du føler at du blir hørt og forstått. Ditt liv, din kropp.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sikkert det kan fikses dessverre nei. Jeg fikk samme beskjed av gynekolog, men brukte sparepengene til operasjon privat, men det var ikke vellykket grunnet muskelskadene.. Jeg skjønner hvordan du har det. :hug:

Anonymkode: 9147d...4b6

Prøvde du å knipe hardt å lenge nok? Jeg skjønner kvinner som får flere enn ett barn, men jeg trodde aldri jeg skulle bli så handikappet etter kun ett. Jeg prøver å knipe osv men uten hell. Har det blitt bedre hos deg nå? 

Kvinners seksualitet skulle blitt tatt mere seriøst enn det gjør per dags dato. Hadde jeg visst litt mere om min graviditet og seksual liv etter fødsel så hadde jeg knipet mer og oftere. 

Hvordan kjennes muskler ut som er ødelagt etter fødsel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, flagrefitte skrev:

Prøvde du å knipe hardt å lenge nok? Jeg skjønner kvinner som får flere enn ett barn, men jeg trodde aldri jeg skulle bli så handikappet etter kun ett. Jeg prøver å knipe osv men uten hell. Har det blitt bedre hos deg nå? 

Kvinners seksualitet skulle blitt tatt mere seriøst enn det gjør per dags dato. Hadde jeg visst litt mere om min graviditet og seksual liv etter fødsel så hadde jeg knipet mer og oftere. 

Hvordan kjennes muskler ut som er ødelagt etter fødsel? 

Ja, har prøvd det meste som kan prøves.  Var alltid flink med knipeøvelser så tror at noen bare er uheldige. Er enig i at kvinners seksualitet ikke blir tatt særlig seriøst, så jeg har foreløpig gitt opp.

Jeg kjenner at musklene der nede ikke er like sterke som før, og kontraksjonene er tregere. 

Anonymkode: 9147d...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Vera skrev:

Herregud, jeg klarer ikke å slutte og le av brukernavnet ditt..flagrefitte. Unnskyld :( 

 

Oppsøk gynekolog enda en gang, og ikke gi deg før du føler at du blir hørt og forstått. Ditt liv, din kropp.

haha ja det er like så greit å bite i det sure å eple å eie problemet slik det nå er engang for alle 🙄 

Skal til legen imorn, er nødt å bli forstått. Jeg er for ung å sprek til å gi opp romantiske forhold å leve i sølibat. 

Hadde satt veldig stort pris på å høre fra kvinner med samme problem om de fant rett og slett ut av dette? 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått til en annen gynekolog, ikke alle er like flinke eller bryr seg om slike ting. Noen mener man må godta å få skader etter fødsel, men det er ikke riktig. 

Anonymkode: cac94...616

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...