Gå til innhold

"Antibarnevern"-grupper på facebook del 3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitat

Barnevernet styres av globalistene de som eier verden, Wall Street har kjøpt opp privat Norsk barnevern, Ernas mann har til og med aksjer der. Det er så utrolig korrupt. Selv Schibsted er eid av globalistene på Wall Street, Norsk presse. Det er derfor så lite skrives om disse overgrepene.

Det er bra man ikke har paranoia.

Og angående merkommentar til ME-ungdommen når vi er inne på dette med paranoia

Sitat

Barnevernet leier ut korrupte og kriminelle leger som dem for å medisinere friske barn og forfalske sykdommer slik at de kan ta omsorgen og det akkurat hva som skjer i barnevernet Bærum kommune og andre steder de angrepr foreldrene fordi deres barn er virkelig syke😈men hvem er mentalt syk her? Selvfølgelig de psykopatene i barnevernet med deres dritt system

 

Endret av Emmelise
leif
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ligger endel spleiser ute. Skremmende at folk støtter slike ting med penger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame har lagt ut bilder av krus som hun har fått av barnet sitt hvor det står mamma og verdens beste mamma,  med følgende overskrift; 

Dette + mange bilder og ting som ungene mine har laget og gitt meg, vitner om at jeg er god mor. ❤

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Emmelise skrev:

Det er bra man ikke har paranoia.

Og angående merkommentar til ME-ungdommen når vi er inne på dette med paranoia

 

Det må være slitsomt å leve i en konspirasjonsteori 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at jeg blir veldig provosert av den gruppa. Jeg er gift med en som er adoptert som har verdens beste foreldre. Vi har et fellesbarn i tillegg har jeg stebarnsadoptert barnet han hadde fra før og sannelig har vi et et fosterbarn også. Jeg har like stor kjærlighet til alle sammen. Forstår heller ikke hvordan man kan si at vi tjener masse penger på dette fosterbarnet.  En av oss var også hjemme første året og da gikk vi ned lønn. 

Anonymkode: 3472a...774

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker.

Papirfly, mod.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Raiu skrev:

Jeg vet. Men endret litt på det for å ikke gjøre henne så gjenkjennelig, men nesten litt morsomt at du visste akkurat hvem jeg snakket om haha.

Morsomt, eller litt trist? 😂 Jeg har en lei uavne av å ligge i sengen mens jeg venter på trøttheten og klikke meg inn på disse meget spesielle mødrene.  Klarer ikke slutte. The stalker force is strong in me. 🙄 Blir sint, frustrert, lykkelig og fascinert samtidig. 

Anonymkode: 8f9a3...9f8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/24/2018 at 9:39 PM, Leselusa said:

Men vi diskuterer ikke barnevernet her, men denne facebookgruppa og hvordan det påvirker omverdenens oppfattelse at mennesker utleverer så mye galskap i en åpen gruppe på fb...

Man kan jo late som det de har opplevd i møte med barnevernet og gjennom livet ikke har noen betydning for hvordan de oppfører seg på nett og utleverer galskap og det er jo passende når man sitter på selvgodhetens høye hest, men det hjelper neppe for noe som helst. Et så enkelt spørsmål som hvorfor mennesker oppfører seg på denne måten er mer nyttig og empatisk etter min mening.

Anonymkode: 0ff30...ae3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan jo late som det de har opplevd i møte med barnevernet og gjennom livet ikke har noen betydning for hvordan de oppfører seg på nett og utleverer galskap og det er jo passende når man sitter på selvgodhetens høye hest, men det hjelper neppe for noe som helst. Et så enkelt spørsmål som hvorfor mennesker oppfører seg på denne måten er mer nyttig og empatisk etter min mening.

Anonymkode: 0ff30...ae3

Men når de oppfører seg slik som i denne facebookgruppa så gir de et inntrykk av å ikke være skikket som foreldre i det hele tatt. Jeg synes ingenting rettferdiggjør å legge ut informasjon om sårbare barn på denne gruppa. Det hjelper ikke i det hele tatt.  De oppnår bare at barn blir eksponert på negativt vis og i tillegg bekrefter de at barnevernet har npe3 der å gjøre. Ingenting rettferdiggjør å legge ut sakspapirer og personopplysninger om egne barn og hva som har skjedd med dem. Barn er egne individer og skal slippe å bli identifisert på en slik fb gruppe. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentar til saken om far som glemte barnet i bilen. Noen er lei av at Gud og djevelen blir involvert.

Dersom du vil finne årsaken til , må du nok inkludere både Gud og djevelen, ellers kommer du aldri i mål. Man må ta ondet med roten, og de som står bak er djeveldyrkere, f.eks. psykologiprofessorer. De er i ferd med å bli avslørt og få sine løgner og vrangforestillinger som de lever for, ødelagt og tilintetgjort av sannhetens ånd og kraft.😮😳🙃😊

Vedkommende får svar

De sluttet å tvinge meg i kirken når jeg begynte på ungdomskolen. Med andre ord. Selv et barn klarer å se at religion er bare pisspreik og er SELVE roten til alt ondt. Men siden du henger igjen med middelalderske skikker la meg utdanne deg litt sjef 😉

Norge ble kristnet ved sverdspissen med andre ord "Ned på kne og be til VÅR gud eller dø din hedning." og ble også brukt kun for å få favør hos de andre europeiske kongene. Vi hadde allerede ørten guder så hva var vel en til?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et medlem som ikke forstår hvor skadelig denne gruppen er; 

Jeg skal opp i retten igjen til høsten for å få guttebassen min hjem. Tenkte å ta samtlige nyhetsoverskrifter som har blitt postet her iløpet av siste året og be advokaten min kjøre på de som forord. (aviser o.l ikke personlige statuser og poster slapp av) Her er det postet fra hele landet, og jeg mener det vil gi retten et tydelig bilde de ikke kan ignorere tenker jeg. Noen som har prøvd noe lignende i nemda? Noen sier boikott. Mange har alltid sagt. Angrep er det beste forsvar. Ta de der de ikke forventer det.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Silkebris skrev:

Kommentar til saken om far som glemte barnet i bilen. Noen er lei av at Gud og djevelen blir involvert.

Dersom du vil finne årsaken til , må du nok inkludere både Gud og djevelen, ellers kommer du aldri i mål. Man må ta ondet med roten, og de som står bak er djeveldyrkere, f.eks. psykologiprofessorer. De er i ferd med å bli avslørt og få sine løgner og vrangforestillinger som de lever for, ødelagt og tilintetgjort av sannhetens ånd og kraft.😮😳🙃😊

Vedkommende får svar

De sluttet å tvinge meg i kirken når jeg begynte på ungdomskolen. Med andre ord. Selv et barn klarer å se at religion er bare pisspreik og er SELVE roten til alt ondt. Men siden du henger igjen med middelalderske skikker la meg utdanne deg litt sjef 😉

Norge ble kristnet ved sverdspissen med andre ord "Ned på kne og be til VÅR gud eller dø din hedning." og ble også brukt kun for å få favør hos de andre europeiske kongene. Vi hadde allerede ørten guder så hva var vel en til?

 

I all verden.... :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Honey Dew skrev:

I all verden.... :sjokkert:

En tror nesten ikke sine egne øyne når en leser der inne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er enda et gullkorn fra et medlem;

Men ingen synes å ha tenkt på det faktum at #GDPR beskytter #pedofile, #pederaster og andre #seksuelle #avvikere fra å få sine navn og ansikter posterte på sosiale medier eller i nabolaget ditt? Hvis du poster det, kan de arrestere og fengsle deg for brudd på #loven...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda;  

Alle hjernevaska folk er farlige. Bv-ere er blant dem. Som en terrorist er hjernevaska til og tro han gjør riktig, er det på samme vis med bv-ere

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående "koppemammaen"

Kommentar hun har fått er 

Sitat

De ekje TVIL OM AT DU E ENN GO MOR

Right-o.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mindre oppegående kommentar;

På tide å gå på de som melder til barnevernet, de sitter uten kompetanse og skaper et helvete for familier. disse bør få klar beskjed om hva de driver med og de MÅ straffeforfølges om det sendes bekymringsmelding på pur faan.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedkommende fikk noe oppdatert i kirken;

 Det er stygt å stjele barn, fikk det oppdatert i kirken. Dere sier det er stygt å stjele til alle barna. Men dere er vist et forbilde på barna og da bv kan stjele kan andre det også. Slik lærer barn hvordan bv gjør ting. Til og med lære vold og hvordan ruse seg.... bv er overhodet ikke bra for barna........

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså. Igjen angående den stakkars ungen som var glemt igjen i bilen og døde.

Kommentar

Sitat

Det er ikke Normalt Å Glemme et lite barn faren hadde altså kjørt til barnehagen med den eldste (biologisk)?MEN GLEMTE ALTSÅ LILLEJENTEN!UANSETT MOR ELLER FAR DET ER HORIBELT Å GLEMME ET BARN JEG FORSTÅR DET IKKE!!!

Svar på denne kommentaren er:

Sitat

Ikke jeg heller, lurt på om det hadde vært jakt giveæret som hadde vært en hel dag ute i bilen? Tviler på det.

Det er liksom de samme om og om igjen som nesten har konkurranse om hvor mye det skal skrikes om hvor forferdelige alle andre er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det vet de virkelig ikke;

Vi som er NØDT å møte kommuner FOR å overleve...
 VI vet hva overmakt/overgrep/korrupsjon VIRKELIG  er ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...