Gå til innhold

"Antibarnevern"-grupper på facebook del 3

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiller ingen rolle. Har man en kommunal stilling rettet mot barn så har man meldeplikt. De som jobber i kulturskolen er også pedagoger.

Anonymkode: 180d4...09e

Heksejakt. 

Jeg jobber selv i det offentlige og har en seksuell fetisj mange synes er syk. Er på Fetlife og tror selv jeg er ganske anonym. Men jeg blander aldri jobb og fritid. Burde jeg meldes?

Anonymkode: 86409...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heksejakt. 

Jeg jobber selv i det offentlige og har en seksuell fetisj mange synes er syk. Er på Fetlife og tror selv jeg er ganske anonym. Men jeg blander aldri jobb og fritid. Burde jeg meldes?

Den fetishen din går ikke utover barn, som burde være sikre på at voksne, også lærere, ser behovene deres.

Det er forskjellen

Endret av Honey Dew
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøff Eløff
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Heksejakt. 

Er fetisjen din noe som går utover barn? Vis ikke ser jeg ikke sammenhengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun jobber i kulturskolen, ikke grunnskolen!

Hun jobber med barn og unge. Det stilles krav om ansattes skikkethet og denne damen er ikke skikket. 

Hun burde fått hjelp. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heksejakt. 

- som du publiserer og gir utrykk for på FB?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En postet i gruppa: 

«hvordan melder man seg ut av barnevernet?» 

:sprettoy:

Anonymkode: ab459...46d

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

En postet i gruppa: 

«hvordan melder man seg ut av barnevernet?» 

:sprettoy:

Anonymkode: ab459...46d

Jeg visste ikke at man kunne melde seg inn i BV. Har de en slik vervekampanje da eller? 😏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

# Til alle som får bv på nakken!! Husk ved hjemme besøk. Ta opp lyd skjult å gjerne film i skjul.. samme på møter med disse løgnerene. Man kan ikke stole på slike folk. Å alltid hamed deg en talsperson på møter som gjerne kan litt lover p regler... "

Fra gruppen. Og en annen kommenterer: Bra skrevet

Bra?? I hvilken verden er dette bra skrevet?

Anonymkode: 2998d...0c4

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

# Til alle som får bv på nakken!! Husk ved hjemme besøk. Ta opp lyd skjult å gjerne film i skjul.. samme på møter med disse løgnerene. Man kan ikke stole på slike folk. Å alltid hamed deg en talsperson på møter som gjerne kan litt lover p regler... "

Fra gruppen. Og en annen kommenterer: Bra skrevet

Bra?? I hvilken verden er dette bra skrevet?

Noen saksbehandlere har faktisk en tendens til å vri på det som blir sagt, men så er det heller ikke noe problem å tilbakevise om man har sitt på det tørre :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser egentlig ikke problemet.
Ved omsorgsovertakelser burde politi/BV ha på seg kamera og lyd bør tas opp i alle møter.

Dette er forøvrig noe BV burde gjøre selv. Uansett hvem man vinkler det mot så slipper man misforståelser når ting skrives ned og man mister ikke kanskje viktig informasjon om sinnstilstanden til personen da a og å skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

🙄

«Bare en spørsmål.... Er det en grunn til at Buf Dir «navn på vedkommende» har valgt en image, svært lik hovedpersonen i filmen "Farlig Begjær"?   "kaninkokeren.....

Ligger det noe mer bak her? 

Har man fått barnevernet innenfor husets vegger, så har man et rent helvete å forholde seg til.....

Hvem husker ikke filmen "Farlig Begjær"... Mye tyder på at endel ansatte i barnevernet har nettopp dette farlige begjæret etter å ta kontroll over andres liv og barn........»

Etterfulgt av link til filmen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

" Hei jeg sender en bekymringsmelding til statsministeren. Barnevernet i Norge fungerer ikke. Di mangler kompetanse og fornuft. Di fabrikkerer bevis og forfalsker dokumenter. Slik kan vi ikke ha det i dette landet. Jeg er alvorlig bekymret får alle barna dette går ut over. Barnevernet må legges ned slik det fungerer nu og ett annet system må inn. Vi skal selvfølgelig ha ett barne/familievern i Norge som fungerer på en fornuftig og familievennlig måte. "

Ja lykke til med det...

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

" Hei jeg sender en bekymringsmelding til statsministeren. Barnevernet i Norge fungerer ikke. Di mangler kompetanse og fornuft. Di fabrikkerer bevis og forfalsker dokumenter. Slik kan vi ikke ha det i dette landet. Jeg er alvorlig bekymret får alle barna dette går ut over. Barnevernet må legges ned slik det fungerer nu og ett annet system må inn. Vi skal selvfølgelig ha ett barne/familievern i Norge som fungerer på en fornuftig og familievennlig måte. "

Ja lykke til med det...

Skal man skrive til statsministeren, får en først og fremst lære seg norsk grammatikk, eller skrive på engelsk og selvsagt riktig grammatikalsk måte.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Honey Dew skrev:

Skal man skrive til statsministeren, får en først og fremst lære seg norsk grammatikk, eller skrive på engelsk og selvsagt riktig grammatikalsk måte.

Starsministeren har selv dysleksi så tror nok hun har full forståelse for at andre ikke skriver helt feilfritt. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Honey Dew said:

«Jeg har dysleksi og skriver selv», svarte statsministeren da en mann kritiserte henne for skrivefeil i et Facebook-innlegg.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/72glK/denne-meldingen-lot-ikke-erna-solberg-passere-jeg-har-dysleksi

Anonymkode: 865d9...e48

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Ja lykke til med det...

Water dripping day by day wears the hardest rock away.

Det viktigste er å stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 hours ago, AnonymBruker said:

e48, ingen bryr seg om hva du skriver, så slutt

Hvis ikke dere brydde seg om hva jeg (vi) skriver, hadde denne tråden ikke eksistert 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå blir det vann på mølla etter kjennelsen i EMD...

Anonymkode: 1e20f...37c

?

Anonymkode: 3227d...478

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...