Gå til innhold

"Antibarnevern"-grupper på facebook del 3

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Snaskesnusken skrev:

Det ble sikkert ikke tatt godt i mot tenker jeg.. 😝

Jada, nesten stående applaus.:P

Kommentaren er stadig ikke fjernet, de har engasjert seg i å svare, han svarer tilbake. Han er rolig og saklig. Han er også stadig oppført som medlem.

Han er med andre ord stadig ikke kneblet i ekkokammeret der inne og det er jo flott :)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Emmelise skrev:

Jada, nesten stående applaus.:P

Kommentaren er stadig ikke fjernet, de har engasjert seg i å svare, han svarer tilbake. Han er rolig og saklig. Han er også stadig oppført som medlem.

Han er med andre ord stadig ikke kneblet i ekkokammeret der inne og det er jo flott :)

Haha 😝

Så flott at han får ytre seg. Det har gjerne skjedd en endring der etter at den ene moderatoren ble kastet ut og blokkert? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Caelyn skrev:

Har dere link? Jeg finner ikke innlegget.

søk på 'livets harde skole' så dukker det opp.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig å snakke fornuft i denne type mennesker:

«Den norske mafia. Med tentakler i mange land. Gjør seg rike på asylindustri, mennesesmugling, barne-stjeling , bomringer og olje. Du får ingen fair behandling ever. Må gjøre ting sjøl. Feks gi snuten som rapper ungen, div saksbehadlere og spesialister som leverer falske rapporter, betongtøfler i julepresang.»

«The Satanic Norwegian evil terror organization Barnevernet is the most evil terror organization ever existed,worse than Nazi and Boko Haram. Satan has his nest in Norway and send his disciples around the world too. Hopefully the world will stop the Norwegian criminals and teach them what means human rights»

«Barnevernet er hentet fra Karl Marx manifest og er innført kommunisme»

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

" Jeg skulle besøke ungene i fjord.
Mista første flyet så måtte kjøpe egen bilett, men siden eg kom 4 timer for sent og ikke med bv sin flybillett , måtte eg bo på gaten fikk ikke mat eller hjemreise.
De avviklet alt vi hadde planlagt .
Tror du jeg fikk de timene tilbake.
Nei dette er ikke en bv overtakelse dette er MISBRUK av makt
!"

Jepp, det var nok nøyaktig slik det skjedde...
Og, fjord?? Forstår de ikke forskjellen mellom fjor og fjord?

Anonymkode: 2998d...0c4

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

" Jeg skulle besøke ungene i fjord.
Mista første flyet så måtte kjøpe egen bilett, men siden eg kom 4 timer for sent og ikke med bv sin flybillett , måtte eg bo på gaten fikk ikke mat eller hjemreise.
De avviklet alt vi hadde planlagt .
Tror du jeg fikk de timene tilbake.
Nei dette er ikke en bv overtakelse dette er MISBRUK av makt
!"

Jepp, det var nok nøyaktig slik det skjedde...
Og, fjord?? Forstår de ikke forskjellen mellom fjor og fjord?

Det er mange som skriver feil på det, ikke bare i den gruppen. Typisk dysleksi-feil. Tror muligens det blir autocorrectet, og så vet de ikke hvilken av dem som er riktig. Antar det er de samme som skriver f.eks. «Kan du ta et bildet av meg». 

Jeg skjønner ikke helt hvorfor hun kommer fire timer for sent til flyplassen. Jeg hadde beregnet så innmarri god tid om det var for å få besøke mine dypt savnede barn. 

Anonymkode: 8abde...ff3

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2018 den 0.26, AnonymBruker skrev:

Noen herfra som ikke klarte å holde seg mer?:fnise:

5AD310A1-E3EC-4768-9D99-CCEF305B02D4.jpeg

Anonymkode: d4888...cfd

Jeg også opplever dette. Har en 4 mnd gammel gutt som er har helt nydelige isblå øyne. Tilogmed helsestasjon kommenterer dem. Til I tilegg er han rolig og gråter ikke. Likevel har ikke helsestasjon sendt bestilling skjema på han til barnevernet 🤔

Herregud de folka altså!

Endret av Cyndaquil
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Cyndaquil skrev:

Jeg også opplever dette. Har en 4 mnd gammel gutt som er har helt nydelige isblå øyne. Tilogmed helsestasjon kommenterer dem. Til I tilegg er han rolig og gråter ikke. Likevel har ikke helsestasjon sendt bestilling skjema på han til barnevernet 🤔

Herregud de folka altså!

Kjemperart at de ikke har tatt noen av mine fire,jeg som har vært alenemor og greier.

Burde hvertfall tatt barnet med lyse korketrekkerkrøller og lyseblå øyne. Ærlig talt,føler meg oversett!

Anonymkode: fa267...c25

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjemperart at de ikke har tatt noen av mine fire,jeg som har vært alenemor og greier.

Burde hvertfall tatt barnet med lyse korketrekkerkrøller og lyseblå øyne. Ærlig talt,føler meg oversett!

Gå til erstatningsøksmål og krev at de betaler for barna de ikke har tatt :nordvesta:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

......og hvordan blir det nå da som en ikke får asyl i Polen....🤔

Anonymkode: 2d924...681

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så.... Vi som ikke mister barna våre til barnevernet vi har mindre pene barn? 😂😂

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville ikke ha mitt barn heller og jeg var arbeidsløs alenemor som levde på sosialstønad og hadde barn med store utfordringer når det gjelder atferd. Hverken skole eller fastlege eller sosialkontor kontaktet barnevernet. Det var jo en drømmesituasjon for barnefjernet i følge gruppa. Ikke hadde jeg nettverk der jeg bodde og barnefaren forsvant før barnet ble født pga narkotikasalg.

Anonymkode: 851e2...c63

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

" Norge er et merkelig land! Norske myndigheter aksepterer at menneskerettighetene brytes i andre land og åpner for masse innvandring av flyktninger! Når en norsk person ber om beskyttelse i et annet land grunnet brudd på menneskerettighetene, så settes det inn ressurser så det holder for å sette en stopper for dette! Hva tror norske myndigheter som er dømt i EMD at de er! Kan de kjøpe seg avlat, hvor lenge, til pengene tar slutt, eller at det norske folk har fått nok av byråkratisk løgn, vi trenger ærlige og sannferdige politikere og og ikke politikere som bruker våre penger for å dekke over sin egen udugelighet! "

Uff, de er jo alle gale

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

" Norge er et merkelig land! Norske myndigheter aksepterer at menneskerettighetene brytes i andre land og åpner for masse innvandring av flyktninger! Når en norsk person ber om beskyttelse i et annet land grunnet brudd på menneskerettighetene, så settes det inn ressurser så det holder for å sette en stopper for dette! Hva tror norske myndigheter som er dømt i EMD at de er! Kan de kjøpe seg avlat, hvor lenge, til pengene tar slutt, eller at det norske folk har fått nok av byråkratisk løgn, vi trenger ærlige og sannferdige politikere og og ikke politikere som bruker våre penger for å dekke over sin egen udugelighet! "

Uff, de er jo alle gale

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, den gjengen der er som Jarle i humorserien Åpen Post 😂 like paranoid og syk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff, de er jo alle gale

Det største problemet her er at vedkommende og disse som hyler om dette faktisk er inne på noe, men i så utrolig mye mindre grad enn det fables om. Norge ER dømt i EMD et par ganger når det gjelder barnevernssak og barnevernets behandling av familien som fikk dommen sin prøvd, men så har utrolig mange saker blitt avvist der også på bakgrunn av at det IKKE var noe feil i dommen. At politikerne dekker over sine udugligheter med "våre" penger er nå vel en drøy påstand da.. 🙄 også; hva i alle dager kan lille Norge gjøre med at menneskerettighetene brytes i andre land annet enn det de allerede prøver å gjøre? Lenker de seg fast foran en bygning i et (lite fåtall) av landene som bryter disse menneskerettighetene blir de jo plaffet ned tvert. Er STOR forskjell på demonstrasjoner her og i f.eks noen land i Midt-Østen og det er det vel en grunn til? 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
18 timer siden, Honey Dew skrev:

Gå til erstatningsøksmål og krev at de betaler for barna de ikke har tatt :nordvesta:

Haha! Takk for god ide 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Det er nå avdekket at denne etnisk norske 17 åringen var under barnevernets klamme omsorg, og at han har bodd i "flere familier"...dsv. nok en kasteball i barnevernsindustrien.
Det er på høy tid å gå ut i det offentlige rom, og advare folk flest mot det norske barnevernet, som med viten og vilje skaper stadig flere kriminelle og drapsmenn/kvinner.
Knivdrapet på 17 år gamle Marie Skuland på Sørlandssenteret i fjord, var utført av en 16 år gammel jente som også var under barnevernets klamme omsorg.

Er det ikke på tide med en flyeraksjon i det offentlige rom, hvor det advares mot barnevernsindustrien og dens fatale konsekvenser for landets barn og unge ?"

Der kom den ja, har bare ventet på at de skal få dette til å handle om BV og

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at hvis man ser på alle de som havner i fengsel så har nok veldig mange vært under BV sitt søkelys tidligere. Ikke fordi BV skaper dette, men fordi hjemmiljøet eller personen selv er utfordrende. ;) 

Men klart,  er man paranoid så er det jo en del av sykdomsbildet å ikke se årsak og virkning.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 27.7.2018 den 10.32, Cyndaquil skrev:

Herregud de folka altså!

De kommer nok etterhvert vet du, når du som forelder har gjort en fabelaktig jobb med han slik at han blir lett plasserbar. Slik får de enda større bonus! Og så skylder de på deg, at du skar brødskivene 0,369 mm for tykt. 😂

Anonymkode: d4888...cfd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...