Gå til innhold

"Antibarnevern"-grupper på facebook del 3

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men si jeg blir sur på naboen, som jeg kjenner godt og vet er avholdsmenneske, og sender inn melding om at naboen misbruker rusmidler og at ungene går for lut og kaldt vann - uten at jeg mistenker det, men fordi jeg ønsker naboen vondt. Det er grovt injurierende påstander, og injurieloven bør kunne komme til anvendelse. Slike ting har faktisk skjedd. Folk kan være ufattelig hevnlystne og ondskapsfulle. 

Men nå er vi på siden av temaet, all den tid menneskene i den omtalte gruppa nok ikke er blitt utsatt for dette, og barnevernet heller ikke kan lastes for å undersøke meldinger de mottar. 

Anonymkode: 1e20f...37c

Slike saker blir henlagt dersom samme person melder x-antall ganger etter at BV har undersøkt saken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Om en googler admin på gruppa så har en mye tragisk underholdning både på nettet og på YouTube. Hun har tatt lydopptak av et samvær hvor hun ønsker å få fram hvor grusomme barnevernet er mens det vi hører er det motsatte. 

Anonymkode: 851e2...c63

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2018 den 16.42, AnonymBruker skrev:

"Som regel er det sterke mentalt foreldre som mister sine barn , det ser de på som en trussel og temmer dem med å bortføre barna . Det vet jeg , har truffet mange av dem"

Kanskje dagens beste.. 

Anonymkode: 27859...11d

Årets beste. Snakk om (selv)innsikt 😱

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎22‎.‎05‎.‎2018 den 19.36, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har alle de som skriker høyest elendig (noen ganger uforståelig) skriftlig språk?

- Hjelp unge mødre og fedre hjemme.ikke ta barn fordi en av foreldrene leser dorlig.det kan endre seg og de fleste tar opp fag i tyveårene. Hva er gate med foreldrene? Kan problemet løses? Er det konflikt.økonomi eller rehabilitering som koster?

-Barnevernet nor de er ferdig med jobben de gjør for staten.erna solberg og barneministeren på Stortinget. Da skal de sitt alene .de skal ikke ha annen jobb med mennesker

-Tenk på alle skjebne de har ødelagt, drevet til selvmord og alle familier opp gjennom tidene de har ødelagt

Anonymkode: 2998d...0c4

Jeg tror at grunnen til at så mange av dem har dårlig språk, er fordi de selv har kommet fra dysfunksjonelle familier. Vi får håpe verden går fremover, og at samfunnet virkelig greier å være gode foreldre til de som fikk utdelt et sett foreldrepar som kanskje på grunn av egen bakgrunn, ikke evner å være gode foreldre selv.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Atrix skrev:

Jeg tror at grunnen til at så mange av dem har dårlig språk, er fordi de selv har kommet fra dysfunksjonelle familier. Vi får håpe verden går fremover, og at samfunnet virkelig greier å være gode foreldre til de som fikk utdelt et sett foreldrepar som kanskje på grunn av egen bakgrunn, ikke evner å være gode foreldre selv.

Det er sant. Det er dypt tragisk. Jeg kan riste på hode av hva de skriver men fy fasan de har det ikke godt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

" BV mener at dattera mi på 6mnd krever sæ får litte ( at hu ikke skriker når hu ligger i senga ) og at vi ikke ser behova t a. "

Hva betyr dette?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

" BV mener at dattera mi på 6mnd krever sæ får litte ( at hu ikke skriker når hu ligger i senga ) og at vi ikke ser behova t a. "

Hva betyr dette?

At babyen er blitt passivisert??? Aner ikke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer faktisk ikke å gå inn på den gruppa lengre, blir helt svimmel av hvor mye hjernedødt folk kan lire ut av seg🙄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

" dere i barnevernet no må dede stå framm og si sannheita dere gjør stikk mot satt av det gde karin leir dal ho likar beste foeldre og foreldre som er tatt ibarnvern sak ho jobba i luster komune ho har aldri jort ein god jobb spark ho
ho er full av kriminalitet "

Hun kommenterte selv at hun er enig. I sin egen post

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

" dere i barnevernet no må dede stå framm og si sannheita dere gjør stikk mot satt av det gde karin leir dal ho likar beste foeldre og foreldre som er tatt ibarnvern sak ho jobba i luster komune ho har aldri jort ein god jobb spark ho

At det var? Jeg slet virkelig med å lese og forstå det der

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, Honey Dew skrev:

Sikkert derfor hun selv er den eneste som har kommentert...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Honey Dew skrev:

Skjønte ikke så mye jeg heller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

At det er en del særskrivingsfeil på slike grupper er ikke uvanlig, men det er fremdeles ganske sjeldent å se at de faktisk deler opp et personnavn. Heldigvis!

Anonymkode: 58062...912

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Muligens at de i den gruppen har sitt eget språk?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Muligens at de i den gruppen har sitt eget språk?

Det er nok et kodespråk :laugh:

Anonymkode: 3227d...478

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15-åringen blir tatt i forsvar av noen og de legger skylden på det offentlige for det hun gjorde. Hun som drepte en ung jente på Sørlandssenteret og skadet en annen. Det er helt absurd. En påstår at det par år med tvunget psykisk helsevern burde være nok....

Hun tok et liv, hun tok nesten to liv. Hun fortjener fengselsstraff. Kanskje omstendighetene ikke er der for at hun får 21 som hun burde, men fengsel? Definitivt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Admin har laget et innlegg om at du ikke skal blokkere dem. Greit nok, en vanlig regel i mange grupper.

Nå begynte jeg å bla litt nedover for å se om jeg finner litt mer ut om saken. I følge kommentarene så er ikke admin så glad i homofile..? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, SesameStreet skrev:

Admin har laget et innlegg om at du ikke skal blokkere dem. Greit nok, en vanlig regel i mange grupper.

Nå begynte jeg å bla litt nedover for å se om jeg finner litt mer ut om saken. I følge kommentarene så er ikke admin så glad i homofile..? 

Hva har det med saken å gjøre?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har det med saken å gjøre?

Utifra hva jeg forstår så har vedkommende postet en del ting tidligere som noen mener at ikke er greit og akseptabelt som de nå velger å ta opp. Hovedposten i seg selv syns jeg er ganske grei og informativ. Det er en veldig grei regel om at du ikke skal blokkere admin i grupper. Kommentarfeltet har sporet litt av der admin blir blant annet beskyldt for å ha fordommer mot homofile. 

Skulle ønske jeg kunne kopiere, hadde blitt mer forståelig. :) Er på mobilen. 

Endret av SesameStreet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøff Eløff
Sitat

Barn å unge blir homofile fordi dem er blitt forgrepet på av en pedofil maskulin homofil. Merk! en maskulin homofil kan åsså være en maskulin lesbe.

Og det er Admin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...