Gå til innhold

Hva gjør folk falske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke wubwub. Han er mye smartere.

Anonymkode: 606f6...f6e

Nope.

Anonymkode: 9ed91...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wubwub?? Han er jo en smarting,han her er jo uten evne til å fornye seg overhodet,altså ingen skarping.

Anonymkode: 6821a...aed

Wuben har endret personlighet i tråder tidligere. Han sier faktisk at han gjør det for å studere brukeres reaksjoner på tråden og svarene hans. Han har i tråder fremstått som klok, medmenneskelig og til en komplett psykopat. Han har også splittet personlighet i virkeligheten. Fyi.

Anonymkode: 9ed91...51a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wuben har endret personlighet i tråder tidligere. Han sier faktisk at han gjør det for å studere brukeres reaksjoner på tråden og svarene hans. Han har i tråder fremstått som klok, medmenneskelig og til en komplett psykopat. Han har også splittet personlighet i virkeligheten. Fyi.

Anonymkode: 9ed91...51a

Splittet personlighet? Mener du dissosiativ?

Anonymkode: 6821a...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wuben har endret personlighet i tråder tidligere. Han sier faktisk at han gjør det for å studere brukeres reaksjoner på tråden og svarene hans. Han har i tråder fremstått som klok, medmenneskelig og til en komplett psykopat. Han har også splittet personlighet i virkeligheten. Fyi.

Anonymkode: 9ed91...51a

Hvor er han egentlig? Han har ikke vært aktiv på lenge..

Anonymkode: 48c21...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt trådene til TS i det siste og tviler på det kommer noe fornuftig fra han hverken nå eller senere. Men jeg synes faktisk han er ganske interessant, men mer som et fenomen enn en person. Men jeg forventer ikke å få noen skikkelige svar av han - selv sitter jeg og humrer bak tastaturet her, samtidig som jeg ikke kan dy meg fra å svare. Jeg lurer på - hvor lenge klarer han holde på? For evig og alltid? Det kan nok hende. Han er nok ikke riktig nagla, for å si det mildt... 

 

Men underholdende og interessant - det er det faktisk! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

(...)

Jeg tipper ingen her er uenig i at det finnes falskhet i folk.

THIS!

Og hvorfor kan en jo diskutere.

Det er spørsmålet! BRA!!!

Men det er begrensningene du setter ved å komme med en påstand du aldri dokumenterer (du vrir deg unna. Du har ikke linket til en eneste side med forskning eller i det minste at en eller annen på hele Internettet, skriftlig, er enig med deg og har skrevet noe om det. Ikke en eneste kilde har du klart å hoste opp. Ikke en.) 

Fordi Google er der for deg når du trenger det? Det ville tatt deg kortere tid å søke det du ønsket opp vs. å skrive innlegget ditt, faktisk.

(masse ord osv...)

Du må bare komme med en eneste kilde du kan linke til som støtter at folk som har hatt en depresjon er spesifikk mer falske enn andre. Det har du ikke gjort. For det finnes ikke. Og det at du ikke kan gjør deg bare til en sta og ynkelig klovn.

Google er din venn. Eller GoGoDuck hvis du heller foretrekker det, da.

Nå ble du vel så fornærmet at du bruker det til å vri det unna å komme med en link. Jeg ser den. Men du mangler all troverdighet uansett hva du gjør for å vri deg unna det faktum at det er ingen som er enig i at en som har hatt depresjon alltid er falsk.

Jeg bryr meg ikke om egen troverdighet i dine øyne? Jeg har ingen behov for å ''bevise'' noe for deg? Forskning er forsking, og fakta er fakta. Ta det opp med universitene eller labene som har forsket på dette, ikke meg :) 

Venter spendt nå på den linken med noen som støtter det med falskhetspåstanden overfor deprimerte som skal renvaske deg fra å være en idiot ;);) Ta det som en utfordring.  

Min utfordring til deg:

Prøv å Google det selv? :)

Anonymkode: 2cc90...983

 

10 hours ago, AnonymBruker said:

Det vet du aldri kommer til å skje. Erfaringen fra den 60-siders tråden som heldigvis ble slettet, sier det. Bare ikke svar fyren, han sitter i mors kjeller foran pc,en og har for mye fritid, derfor oppretter han den ene tåpelige tråden etter den andre.

Anonymkode: 6821a...aed

Takk for fordommer uten å kjenne meg privat. Så voksen oppførsel av deg, ja! :)

5 hours ago, Celiclya said:

Du TS, hvorfor insisterer du på å sitere innlegg på en slik måte at vi andre ikke enkelt kan sitere deg? Vær grei og ikke skriv ditt svar INNI andre sine svar - dersom jeg forsøker å sitere deg nå så får jeg jo ikke med hva du har skrevet inni mitt svar, uten å måtte klippe og lime - ekstremt tungvint!

Stakkars :)

(...) Ble det for mange og vanskelige spørsmål kanskje i det innlegget jeg skrev til deg, siden du ikke engang evnet å lese det?

I norsktimene på ungdomsskolen lærte vi oss å skrive mer lettforståelig enn det du fikset. Men: OK! :)

I tillegg; ja jeg tør å påstå at jeg vet ganske mye mer om sosiologi, sosialantropologi og psykologi enn deg - du bruker jo begrepene helt feil! 

Okay! :):):):):)

 

18 minutter siden, Celiclya said:

Jeg har fulgt trådene til TS i det siste og tviler på det kommer noe fornuftig fra han hverken nå eller senere. Men jeg synes faktisk han er ganske interessant, men mer som et fenomen enn en person. Men jeg forventer ikke å få noen skikkelige svar av han - selv sitter jeg og humrer bak tastaturet her, samtidig som jeg ikke kan dy meg fra å svare. Jeg lurer på - hvor lenge klarer han holde på? For evig og alltid? Det kan nok hende. Han er nok ikke riktig nagla, for å si det mildt... 

 

Men underholdende og interessant - det er det faktisk! 

Jeg kan dessverre ikke mer å gjøre enn å rapportere all mobbing, personangrep, brukerdebatt og avsporinger.

Anonymkode: 621fd...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Celiclya skrev:

Jeg har fulgt trådene til TS i det siste og tviler på det kommer noe fornuftig fra han hverken nå eller senere. Men jeg synes faktisk han er ganske interessant, men mer som et fenomen enn en person. Men jeg forventer ikke å få noen skikkelige svar av han - selv sitter jeg og humrer bak tastaturet her, samtidig som jeg ikke kan dy meg fra å svare. Jeg lurer på - hvor lenge klarer han holde på? For evig og alltid? Det kan nok hende. Han er nok ikke riktig nagla, for å si det mildt... 

 

Men underholdende og interessant - det er det faktisk! 

Navla. Å ikke være riktig navla betyr at noe ble gjort feil da de klipte navlestrengen, i overført betydning at det er noe feil med deg fra starten av.

Så...navla blir man når man blir født. Når blir man nagla?

Anonymkode: 606f6...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts:

"depresjon fører til falskhet" gir ingen treff på google.

"depresjon falskhet" finner mennesker som blir deprimert over at andre er falske

Hva skal man google for å finne denne forskningen?

Anonymkode: 606f6...f6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Navla. Å ikke være riktig navla betyr at noe ble gjort feil da de klipte navlestrengen, i overført betydning at det er noe feil med deg fra starten av.

Så...navla blir man når man blir født. Når blir man nagla?

Anonymkode: 606f6...f6e

Det var da veldig så man skal henge seg opp i en skrivefeil da. Jeg er sikker på at du skjønner hva jeg mente. 

 

Og TS: jeg har hørt om slike norsktimer ja, tror jeg har hatt et par selv.  Men vi vet begge to at problemet her ikke er min måte å skrive på, men din måte å ikke forstå noe som helst på. Du bruker jo enhver hersketeknikk du kommer over for å unngå å svare på spørsmål i den debatten her. 

Forresten, det tar jeg tilbake. Dette er jo ikke en debatt. Jeg snakker jo til en vegg. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts:

"depresjon fører til falskhet" gir ingen treff på google.

"depresjon falskhet" finner mennesker som blir deprimert over at andre er falske

Hva skal man google for å finne denne forskningen?

Anonymkode: 606f6...f6e

Denne forskningen eksisterer i en fantasiverden som kun TS har tilgang til. Vi "vanlige" mennesker, som har opplevd litt motgang her i livet (slik TS aldri har gjort - han er jo et overmenneske vi andre ikke kan måle oss med :):) ) har dessverre ikke tilgang til den virkeligheten han lever i. 

Jeg lurer på det jeg, TS, finnes enhjørninger også i den fantasiverdenen din? Eller har de rømt ettersom du dukket opp....??

Anonymkode: 90fc5...aa1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, jeg kom borti anonym knappen. Det var meg over! (...aa1)

I motsetning til TS har jeg ikke behov for å gjemme meg :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ta det opp med universitene eller labene som har forsket på dette".. :fnise:

Er dette virkelig skrevet av en som hevder han tar høyere utdanning innen noe adferdsrelatert, knis. Attpåtil har'n nesten bare A'er. Dypt fascinert... 

Anonymkode: 2689f...64a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Ta det opp med universitene eller labene som har forsket på dette".. :fnise:

Er dette virkelig skrevet av en som hevder han tar høyere utdanning innen noe adferdsrelatert, knis. Attpåtil har'n nesten bare A'er. Dypt fascinert... 

Anonymkode: 2689f...64a

Det er skrevet av samme person som lirte av seg følgende i åpningsinnlegget; 

"ingen hemmelighet at slike mennesker sliter i livet pyskotisk"

Tviler på han har fått A på noe som helst universitet. Men på et universitene, ja, det kan godt hende :) 

 

Ingenting overrasker meg med TS lenger. Men jeg begynner allerede å grue meg for hva jeg skal underholde meg med når han går lei av KG. Jeg har jo ingen livskvalitet ifølge TS - dette er hele livet mitt, sitte her og kverulere på tåpelige utsagn! (Og jeg har fortsatt lyst til å gi TS et innføringskurs i sarkasme. Har en følelse av at livet hans hadde vært lettere om han ikke tok alt så bokstavelig, og så litt lenger enn sin egen nesetipp...)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man trenger jo ikke slite psykisk bare fordi man er falsk :P De vanligste årsakene er vel at man er redd for å ikke bli likt eller lav selvtillitt. Vi alle opptrer vel litt falskt innimellom?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Ts:

"depresjon fører til falskhet" gir ingen treff på google.

"depresjon falskhet" finner mennesker som blir deprimert over at andre er falske

Hva skal man google for å finne denne forskningen?

Anonymkode: 606f6...f6e

Prøv mer spesifikt.

Prøv på engelsk.

12 hours ago, Celiclya said:

(...) Men vi vet begge to at problemet her ikke er min måte å skrive på, men din måte å ikke forstå noe som helst på. Du bruker jo enhver hersketeknikk du kommer over for å unngå å svare på spørsmål i den debatten her. 

Nei.

Og nei: jeg har ikke møtt opp til debatt her?

Jeg har et veldig enkelt spørsmål: det tydeligvis var veldig vanskelig å få svar på!

12 hours ago, AnonymBruker said:

(...)

Jeg lurer på det jeg, TS, finnes enhjørninger også i den fantasiverdenen din? Eller har de rømt ettersom du dukket opp....??

Anonymkode: 90fc5...aa1

Er ingen fantasiverden: så da kan jeg heller ikke besvare spørsmålet ditt, nei.

12 hours ago, Celiclya said:

Ops, jeg kom borti anonym knappen. Det var meg over! (...aa1)

I motsetning til TS har jeg ikke behov for å gjemme meg :) 

Jeg har ingen behov for å gjemme meg: men brukerkontoen min er uten innlegg: så why not AB-bruker, da? Men jaja.

12 hours ago, AnonymBruker said:

"Ta det opp med universitene eller labene som har forsket på dette".. :fnise:

Er dette virkelig skrevet av en som hevder han tar høyere utdanning innen noe adferdsrelatert, knis. Attpåtil har'n nesten bare A'er. Dypt fascinert... 

Anonymkode: 2689f...64a

Eh... oookay?

12 hours ago, Tibbie said:

Man trenger jo ikke slite psykisk bare fordi man er falsk :P De vanligste årsakene er vel at man er redd for å ikke bli likt eller lav selvtillitt. Vi alle opptrer vel litt falskt innimellom?

Vel... jeg kan ikke huske sist jeg løy?

Men årsakssammenhenger er en diskusjon jeg gjerne tar.

Blir man falsk av å være psykisk syk: eller er falskhet en vei til psykisk sykdom?

Anonymkode: 621fd...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei TS!

Har lest tråden din, og ser du argumenterer for at det finnes forskning som viser at depresjon fører til falskhet. Jeg har nå prøvd å Google dette, men finner ingen slik forskning. Jeg fant en peer reviewed artikkel da jeg søkte på «lasting personality change depression»:

“Does major depression result in lasting personality change”. 

Fra abstract: “The authors examined the "scar hypothesis" (the possibility that episodes of major depression result in lasting personality changes that persist beyond recovery from the depression). (...) The findings suggest that self-reported personality traits do not change after a typical episode of major depression.” 
 

Kilde:
Shea, M. T., Leon, A. C., Mueller, T. I., Solomon, D. A., Warshaw, M. G., & Keller, M. B. (1996). Does major depression result in lasting personality change? The American Journal of Psychiatry, 153(11), 1404-1410.

Denne forskningen ser ikke ut til å støtte opp under påstanden din. Jeg lurer derfor på hvilken forskning det er du har lest? Kan du linke en kilde, eller si hvilke search terms du har brukt/hvilke database(r)?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: c7aca...094

Enda en.. så gøy. :) 

Anonymkode: 2cc90...983

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi klare å få ts til å svare over 60 sider denne gangen også. Ja eller i en svar de andre trådene. Spennende hvor lenge vi kan holde han gående.. 😁

Anonymkode: 2cc90...983

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan vi klare å få ts til å svare over 60 sider denne gangen også. Ja eller i en svar de andre trådene. Spennende hvor lenge vi kan holde han gående.. 😁

Anonymkode: 2cc90...983

Ja eller i en av de andre trådene...

(litt kjapp der i entusiasmen.)☺️

Anonymkode: 2cc90...983

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...