Gå til innhold

Hva gjør folk falske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja eller i en av de andre trådene...

(litt kjapp der i entusiasmen.)☺️

Anonymkode: 2cc90...983

Skjønner ikke at dere gidder å bruke tid på ham, han gjentar seg selv til det ekstremt kjedelige. Hvis han har skrevet noe,leser jeg bare de øverste linjene,før jeg går til neste innlegg, han klarer overhodet ikke å fornye seg og da blir det bare utrolig kjedelig å lese de samme frasene igjen og igjen.

Anonymkode: 6821a...aed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at dere gidder å bruke tid på ham, han gjentar seg selv til det ekstremt kjedelige. Hvis han har skrevet noe,leser jeg bare de øverste linjene,før jeg går til neste innlegg, han klarer overhodet ikke å fornye seg og da blir det bare utrolig kjedelig å lese de samme frasene igjen og igjen.

Anonymkode: 6821a...aed

Nei. Bruker ikke så mye tid og leser ikke det han skriver lenger. For det er jo hakk i plata ja og har skjønt hva for en figur han er. Var gøyere den første tråden. Nå blir det mye det samme.. Du har rett i det.  Sukk. Mulig jeg heller skulle gå meg en tur. Men er litt gøy er det enda da å se hvor mye tid vi kan få ham til å bruke på det her. Så sjekker innimellom hvor mange sider det har blitt.

Anonymkode: 2cc90...983

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei TS, du er ikke interessert i en debatt når du kun forholder deg til de svarene du vil ha. Innlegg som er for vanskelige for deg å lese og å svare på, de hopper du glatt over.

Det er ingen sammenheng mellom det Du påstår. Du har fortsatt til gjengjeld å vise til konkrete kilder. Jeg er sikker på at du klarer det. Eller ber du sensor på eksamen om å google selv også? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

 

Anonymkode: c7aca...094

Hæ?

Der er det en tråd ja som tar opp at TS opplever at folk faker rikdom, mens han selv er rik og ikke forstår hvorfor?

Sikkert intr. lesing det: men... HVA!? Hvordan evner dere å avspore tråder så utrolig mye her!?

9 hours ago, KittenOfDoom said:

Hei TS!

Har lest tråden din, og ser du argumenterer for at det finnes forskning som viser at depresjon fører til falskhet. Jeg har nå prøvd å Google dette, men finner ingen slik forskning. Jeg fant en peer reviewed artikkel da jeg søkte på «lasting personality change depression»:

“Does major depression result in lasting personality change”. 

Fra abstract: “The authors examined the "scar hypothesis" (the possibility that episodes of major depression result in lasting personality changes that persist beyond recovery from the depression). (...) The findings suggest that self-reported personality traits do not change after a typical episode of major depression.” 
 

Kilde:
Shea, M. T., Leon, A. C., Mueller, T. I., Solomon, D. A., Warshaw, M. G., & Keller, M. B. (1996). Does major depression result in lasting personality change? The American Journal of Psychiatry, 153(11), 1404-1410.

Denne forskningen ser ikke ut til å støtte opp under påstanden din. Jeg lurer derfor på hvilken forskning det er du har lest? Kan du linke en kilde, eller si hvilke search terms du har brukt/hvilke database(r)?

Det er så interessant, egentlig: når jeg ber folk Google, så søker de så rart?

Det er litt som de som vil finne fordeler ved å ikke trene: de Googler ''benefits of not exercising'' osv. mens de som vil finne fordeler ved å trene søker ''benefits of exercising'': så helt utrolig enig der: man finner det man leter etter.

Du fant forskningen som ikke fant svar. Gratulerer. Har du studert metodelæren og forskningsprosessen de har gått gjennom?

Var utvalget representativt? Var det kvalitativ eller kvantitativ? Fulgte det kausalitet i det hele tatt?

7 hours ago, AnonymBruker said:

Kan vi klare å få ts til å svare over 60 sider denne gangen også. Ja eller i en svar de andre trådene. Spennende hvor lenge vi kan holde han gående.. 😁

Anonymkode: 2cc90...983

Eh... say what? Brukerdebatt much? Rapporteringsgrunn.

Anonymkode: 621fd...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv mer spesifikt.

Prøv på engelsk.

Og nei: jeg har ikke møtt opp til debatt her?

Jeg har et veldig enkelt spørsmål: det tydeligvis var veldig vanskelig å få svar på!

Er ingen fantasiverden: så da kan jeg heller ikke besvare spørsmålet ditt, nei.

Jeg har ingen behov for å gjemme meg: men brukerkontoen min er uten innlegg: så why not AB-bruker, da? Men jaja.

Eh... oookay?

Vel... jeg kan ikke huske sist jeg løy?

Men årsakssammenhenger er en diskusjon jeg gjerne tar.

Blir man falsk av å være psykisk syk: eller er falskhet en vei til psykisk sykdom?

Anonymkode: 621fd...4f0

Prøvde det. Still no luck. Kan du si eksakt hva jeg bør google? 

 

Anonymkode: 606f6...f6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2018 den 23.18, Celiclya skrev:

Det var da veldig så man skal henge seg opp i en skrivefeil da. Jeg er sikker på at du skjønner hva jeg mente.

 

Beklager, trodde ikke det var en tastefeil. Det er nemlig mange som tror det heter "ikke riktig nagla". Det eneste stedet man kan rette på sånt uten å gjøre folk flaue er jo på anonyme nettsider... 

Anonymkode: 606f6...f6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Prøvde det. Still no luck. Kan du si eksakt hva jeg bør google? 

 

Anonymkode: 606f6...f6e

Jeg har såpass stor tro på dere at jeg faktisk tror dere greier å Google på egenhånd :)

Anonymkode: 621fd...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har såpass stor tro på dere at jeg faktisk tror dere greier å Google på egenhånd :)

Anonymkode: 621fd...4f0

Nei, vi er idioter, så der har du nok overvurdert oss :)

Anonymkode: c7aca...094

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, vi er idioter, så der har du nok overvurdert oss :)

Anonymkode: c7aca...094

Dine ord, - men takk for innrømmelsen. Endelig! :)

Anonymkode: 621fd...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har såpass stor tro på dere at jeg faktisk tror dere greier å Google på egenhånd :)

Anonymkode: 621fd...4f0

Herregud TS, nå får du gi deg med det her altså.

Dersom du påstår sammenhenger mellom A og B får du jammen meg komme med KONKRETE kilder også. Ingen kilder noen av oss vanlig, dødelige mennesker som har opplevd motgang,  klarer å google oss frem til de kildene du påstår du har. Fant du de på en alternative-fakta-nettside?

Du svarte forøvrig ikke på.om du bruker samme kildehenvisning på.eksamen som du gjør i denne tråden.

Du må ha seriøse problemer TS.

Og ja, jeg vet at alt kommer til å svare på dette innlegget er at du må rapportere brukerdebatt...

 

Du er virkelig det mest patetiske mennekser jeg noengang har vært borti. Og før du sier noe, jeg HAR MASSE livskvalitet. Tror heller det er du som mangler sosiale antenner siden alle jenter tyswlighis rømmer fra deg. Til info, de er ikke falske bare  fordi de ikke liker deg.

 

Men jeg må seriøst spørre TS. Har du blitt utredet og fått noen diagnose? Jeg vil hvertfall gjette på aspergers...

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/25/2018 at 9:09 PM, AnonymBruker said:

(Klipp)

Det er så interessant, egentlig: når jeg ber folk Google, så søker de så rart? 

Igjen: Hvilke search terms har du brukt selv? 🙂

Det er litt som de som vil finne fordeler ved å ikke trene: de Googler ''benefits of not exercising'' osv. mens de som vil finne fordeler ved å trene søker ''benefits of exercising'': så helt utrolig enig der: man finner det man leter etter.

Det der gir ikke mening? Jeg søkte helt åpent, les innlegget mitt igjen 🙂

Du fant forskningen som ikke fant svar. Gratulerer. Takk 😄 Men forskningen fant svar. Det var bare et annet svar enn du ville ha 😉

Har du studert metodelæren og forskningsprosessen de har gått gjennom? Har du? 

Var utvalget representativt? Var det kvalitativ eller kvantitativ?  Fulgte det kausalitet i det hele tatt? Les selv 🙂

(Klipp)

TS, jeg begynner nå å tvile på at du faktisk kan vise til forskning som underbygger påstanden din. Inntil du kan vise til skikkelige kilder (ikke bare «Google it» 😉) så blir det umulig å fortsette denne tråden på en konstruktiv måte. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Celiclya said:

Herregud TS, nå får du gi deg med det her altså.

Dersom du påstår sammenhenger mellom A og B får du jammen meg komme med KONKRETE kilder også. Ingen kilder noen av oss vanlig, dødelige mennesker som har opplevd motgang,  klarer å google oss frem til de kildene du påstår du har. Fant du de på en alternative-fakta-nettside?

Du svarte forøvrig ikke på.om du bruker samme kildehenvisning på.eksamen som du gjør i denne tråden.

Du må ha seriøse problemer TS.

Og ja, jeg vet at alt kommer til å svare på dette innlegget er at du må rapportere brukerdebatt...

 

Du er virkelig det mest patetiske mennekser jeg noengang har vært borti. Og før du sier noe, jeg HAR MASSE livskvalitet. Tror heller det er du som mangler sosiale antenner siden alle jenter tyswlighis rømmer fra deg. Til info, de er ikke falske bare  fordi de ikke liker deg.

 

Men jeg må seriøst spørre TS. Har du blitt utredet og fått noen diagnose? Jeg vil hvertfall gjette på aspergers...

 

 

Da var du rapportert for personangrep! :) Ønsker deg en fin søndag!

Anonymkode: 621fd...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du minner meg så om min 40+ årige kollega som er sexfiksert og så opptatt av å ha et riktig rykte utad. Han ser ikke selv hvor mange feil han selv gjør der han dømmer andre. 

 

Anonymkode: 9ed91...51a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Celiclya skrev:

Herregud TS, nå får du gi deg med det her altså.

Dersom du påstår sammenhenger mellom A og B får du jammen meg komme med KONKRETE kilder også. Ingen kilder noen av oss vanlig, dødelige mennesker som har opplevd motgang,  klarer å google oss frem til de kildene du påstår du har. Fant du de på en alternative-fakta-nettside?

Du svarte forøvrig ikke på.om du bruker samme kildehenvisning på.eksamen som du gjør i denne tråden.

Du må ha seriøse problemer TS.

Og ja, jeg vet at alt kommer til å svare på dette innlegget er at du må rapportere brukerdebatt...

 

Du er virkelig det mest patetiske mennekser jeg noengang har vært borti. Og før du sier noe, jeg HAR MASSE livskvalitet. Tror heller det er du som mangler sosiale antenner siden alle jenter tyswlighis rømmer fra deg. Til info, de er ikke falske bare  fordi de ikke liker deg.

 

Men jeg må seriøst spørre TS. Har du blitt utredet og fått noen diagnose? Jeg vil hvertfall gjette på aspergers...

 

 

Hvorfor i all verden gidder du å bruke opp tiden din på å svare ham?? Han oppretter flere forskjellige tulletråder her på KG,alle vet det, så hvorfor orker folk å svare ham? Det er jo det samme mølet igjen og igjen,ingen fornying.

Anonymkode: 6821a...aed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en annen tråd er han en " mann fra overklassen" som utdanner seg innenfor økonomi, i en annen tråd utdanner han seg innenfor atferd og har problem med kvinner som ikke vil ha ham og sånn fortsetter det.Rart han ikke er kastet ut for lenge siden.

Anonymkode: 6821a...aed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I en annen tråd er han en " mann fra overklassen" som utdanner seg innenfor økonomi, i en annen tråd utdanner han seg innenfor atferd og har problem med kvinner som ikke vil ha ham og sånn fortsetter det.Rart han ikke er kastet ut for lenge siden.

Anonymkode: 6821a...aed

Enig. Veldig rart. 

Anonymkode: 9ed91...51a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enig. Veldig rart. 

Anonymkode: 9ed91...51a

Må legge til: Og så er det rart med den fokuseringen på kvalitetskaffe og olivenolje. Og påstand om å være sett på som kun 70 kg når han er 90.

Passer kollegaen min på en prikk. Briller, skjegg og 'miljøfreak'.

Anonymkode: 9ed91...51a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han her tror jeg ligger mer innenfor psykiatrien.Kan jo ikke vite sikkert,men det er jo ikke normalt å opprette flere forskjellige tulletråder på et FORUM. Man pleier jo å leve det virkelige livet utenfor nettet,men det ser ut som han her lever livet sitt her inne,og det er jo ikke bra.

Anonymkode: 6821a...aed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Du minner meg så om min 40+ årige kollega som er sexfiksert og så opptatt av å ha et riktig rykte utad. Han ser ikke selv hvor mange feil han selv gjør der han dømmer andre. 

 

Anonymkode: 9ed91...51a

Ok.

2 hours ago, AnonymBruker said:

I en annen tråd er han en " mann fra overklassen" som utdanner seg innenfor økonomi, i en annen tråd utdanner han seg innenfor atferd og har problem med kvinner som ikke vil ha ham og sånn fortsetter det.Rart han ikke er kastet ut for lenge siden.

Anonymkode: 6821a...aed

Bra med brukerdebatt fremfor å besvare et enkelt spørsmål! Så utrolig godt gjort! :)

1 hour ago, AnonymBruker said:

Han her tror jeg ligger mer innenfor psykiatrien.Kan jo ikke vite sikkert,men det er jo ikke normalt å opprette flere forskjellige tulletråder på et FORUM. Man pleier jo å leve det virkelige livet utenfor nettet,men det ser ut som han her lever livet sitt her inne,og det er jo ikke bra.

Anonymkode: 6821a...aed

Brukerdebatt er rapportert.

Og det med god begrunnelse: dere har ingen årsak til å påstå brukerdebatt.

Men vet dere hva? Isolert sett er brukedebatt i mot reglementet.

Anonymkode: 621fd...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden gidder du å bruke opp tiden din på å svare ham?? Han oppretter flere forskjellige tulletråder her på KG,alle vet det, så hvorfor orker folk å svare ham? Det er jo det samme mølet igjen og igjen,ingen fornying.

Anonymkode: 6821a...aed

Jeg bruker ikke opp tiden min eller legger mye energi i å svare TS. Jeg har sett de andre trådene hans og dette er første gang jeg svarer. Han er et merkelig  fenomen og jeg synes det er interessant å se hvordan han velger svare meg og andre.

Men egentlig er det bare tidsfordriv og meget god underholdning. Han er en skrue han der TS 😅 (nei huff, nå blir jeg vel rapportert for personangrep igjen her!!😂😂)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...