Gå til innhold

Fotball VM 2018


Gjest Catalina Culès

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kansler Palpatine i Star Wars: Phanton Menace, er han blant kanslerne dine?

Anonymkode: 4c090...36f

Han var virkelig en korrupt jævel.

Anonymkode: dbc1c...6b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som om Øyvind Al(iverpool)saker sa Harry Klein der.

Anonymkode: 4c090...36f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke verden tåler VM-gull til England. Blir like kvalme tilstander som da Liverpool vant mesterligaen i 2005.

Anonymkode: 4c090...36f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som følger Jar-Jar (John Arne Riise) på Twitter? Utrolig interessante kommentarer om VM.

Anonymkode: 4c090...36f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke verden tåler VM-gull til England. Blir like kvalme tilstander som da Liverpool vant mesterligaen i 2005.

Anonymkode: 4c090...36f

Fortsatt 60 min igjen🇭🇷🇭🇷

Anonymkode: dbc1c...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk, nå har Trippier ett mer mål i utslagsrunden av VM enn C. Ronaldo har i sin karriere. Verdensklasse, for ikke å si ultraklasse!

Anonymkode: 4c090...36f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

England har vunnet allerede. Kroatia er resignert. Forstår jo på sett og vis det, all den tid målet til Trippier er maks bullshit. Aldri scoret et sånt mål før, vil aldri gjøre det igjen. Litt som Roberto Carlos sitt famøse frisparkmål mot Frankrike i 1997. One hit Wonder. Flakseflyten til England vil ingen ende ta.

Anonymkode: 4c090...36f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

England har slått Panama, Tunisia og Sverige, spilt uavgjort mot Colombia og tapt for Belgia. Ligger an til å kunne vinne mot stormakten Kroatia, og vil dermed komme til VM-finale. Tidenes letteste vei til en finale?

Anonymkode: 4c090...36f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

England har vunnet allerede. Kroatia er resignert. Forstår jo på sett og vis det, all den tid målet til Trippier er maks bullshit. Aldri scoret et sånt mål før, vil aldri gjøre det igjen. Litt som Roberto Carlos sitt famøse frisparkmål mot Frankrike i 1997. One hit Wonder. Flakseflyten til England vil ingen ende ta.

Anonymkode: 4c090...36f

Aldri sett England så solide før som nå. Satsa stort på kroatia seier, men unner virkelig England å vinne finalen om de går videre i dag. Southgate er et geni

Anonymkode: dbc1c...6b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

England har slått Panama, Tunisia og Sverige, spilt uavgjort mot Colombia og tapt for Belgia. Ligger an til å kunne vinne mot stormakten Kroatia, og vil dermed komme til VM-finale. Tidenes letteste vei til en finale?

Anonymkode: 4c090...36f

Tyskland sin vei mot finalen i 2002 var mye enklere.

Anonymkode: dbc1c...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tyskland sin vei mot finalen i 2002 var mye enklere.

Anonymkode: dbc1c...6b4

Ikke mye enklere, men enklere, skal vedgå det.

Anonymkode: 4c090...36f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri sett England så solide før som nå. Satsa stort på kroatia seier, men unner virkelig England å vinne finalen om de går videre i dag. Southgate er et geni

Anonymkode: dbc1c...6b4

Southgate kommer alltid til å være han som ødela for England i 1996, da fotballen kom hjem men pokalen forsvant til ze Germans.

Anonymkode: 4c090...36f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Ikke mye enklere, men enklere, skal vedgå det.

Anonymkode: 4c090...36f

Merkelig hvor hardt de gulla med gruppespillet også... Saudi-Arabia, Kamerun og Irland (!!). Og jeg som trodde Russland sin gruppe i år var tidenes verste haha!

Anonymkode: dbc1c...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mass skrev:

Jeg håper at det landet som vinner i dag, vinner hele VM. 

Jeg tror at uansett hvilket lag som skulle vinne kveldens kamp kommer til og bli overkjørte av Frankrike i finalen.

Anonymkode: c5819...f66

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Mass skrev:

Jeg håper at det landet som vinner i dag, vinner hele VM. 

Jeg håper og tror Frankrike vinner. De har vært best. Samt at jeg har tippet på dem i tippekonkurransen på jobb. Hadde en putekamp mot Danmark med 0-0, ellers har de vært gode. Møte gode lag i Argentina. Uruguay og Belgia, og vunnet overbevisende.

Har også sluppet å spille ekstraomganger, i tillegg til at de får en ekstra hviledag før finalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frankrike ble klar for finale i går så det fullt mulig å spille på resultat dersom man tror at en har bedre sjanse mot Belgia. Som kjent gir det en bedre følelse å vinne bronsefinalen enn å tape finalen.

Anonymkode: 4c090...36f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BETyr «ic» det samme på kroatisk som «sen» gjør på norsk? Alle etternavn slutter på «ic».

Anonymkode: 4c090...36f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...