Gå til innhold

Folk som går rundt i joggebukse på 17.Mai


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også. Tilfeldigvis må jeg passere flere slike tog og tilstelninger med slike nesevise mennesker som ts på den faste ruten min. Ikke min feil at de er hjernevaska til å feire en nasjonaldag ingen egentlig bryr seg om. Bare fjas alt sammen.

2018 i nasjonalistiske fortegn liksom?

Anonymkode: 4a048...725

JEG SNAKKER OM DE SOM GÅR I TOG!!!!!!ER DET SÅ VANSKELIG Å FORSTÅ???

Anonymkode: 61e4f...12b

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Jeg ville aldri i verden ha gått med det, uansett om det er 17. mai eller ikke. 

Anonymkode: e316c...e51

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre det er et fotballag i folketoget, så synes jeg det er respektløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette var de fineste de hadde, så synes jeg ikke de skal ekskluderes av den grunn.. Hvis det er fordi de ikke gidder, så synes jeg det er respektløst. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også. Tilfeldigvis må jeg passere flere slike tog og tilstelninger med slike nesevise mennesker som ts på den faste ruten min. Ikke min feil at de er hjernevaska til å feire en nasjonaldag ingen egentlig bryr seg om. Bare fjas alt sammen.

2018 i nasjonalistiske fortegn liksom?

Anonymkode: 4a048...725

Du er jo totalt hjernedød. Leser du det du skriver? 

De er altså hjernevasket til å feire en dag ingen egentlig bryr seg om. Men bryr deg seg ikke da om dagen? Og hva med alle som ikke er hjernevasket og bryr seg? 

Er det noen her med mentale problemer må det være deg - som har en FAST RUTE som ødelegges av andre mennesker på 17.mai 😂😂😂😂 tvangstanker much? 

 

Endret av FrodeF
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit. Vi feirer grunnlovsdagen, ikke bunad- og dressdagen.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JEG SNAKKER OM DE SOM GÅR I TOG!!!!!!ER DET SÅ VANSKELIG Å FORSTÅ???

Anonymkode: 61e4f...12b

Du kan da ikke vite om jeg ikke går i toget når toget og jeg går i samme retning.

Anonymkode: 4a048...725

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg ville aldri i verden ha gått med det, uansett om det er 17. mai eller ikke. 

Anonymkode: e316c...e51

Nei du går vel i gjennomsiktig tights da? Eller fit4life bukse? Eller grilldress?

Anonymkode: 4a048...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, FrodeF skrev:

Du er jo totalt hjernedød. Leser du det du skriver? 

De er altså hjernevasket til å feire en dag ingen egentlig bryr seg om. Men bryr deg seg ikke da om dagen? Og hva med alle som ikke er hjernevasket og bryr seg? 

Er det noen her med mentale problemer må det være deg - som har en FAST RUTE som ødelegges av andre mennesker på 17.mai 😂😂😂😂 tvangstanker much? 

 

:nigo:Fikk du stå nå?

Anonymkode: 4a048...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Norgesglasset skrev:

Hvis dette var de fineste de hadde, så synes jeg ikke de skal ekskluderes av den grunn.. Hvis det er fordi de ikke gidder, så synes jeg det er respektløst. 

Jeg nekter å tro at normalt utrustede mennesker ikke har noe penere å ta på seg enn en joggebukse...

Anonymkode: 08bdc...d1c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig smak, rett og slett. 

Anonymkode: 14d8b...0b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg nekter å tro at normalt utrustede mennesker ikke har noe penere å ta på seg enn en joggebukse...

Anonymkode: 08bdc...d1c

Noen barn f. Eks. Lever under fattige kår. Jeg vet noen av den grunn stilte i 17. Mai toget i joggebukse i klassen til min sønn . Jeg ble glad for at barnet kom. Så jo.. Noen har det vanskelig. Det var en hel og ren joggebukse. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså, det er jo flere grunner til at noen velger å gå i joggebukse. Jeg gjorde det på 17. mai for et par år siden. Jeg var deprimert og slet med anoreksi. Joggebukse og genser var det eneste jeg følte meg komfortabel nok i til å gå med blant folk. Alt annet viste for mye av min kropp til at jeg klarte å gå med det. Jeg klarte ikke gå med noe som viste bein og armer, fordi jeg var redd noen skulle se hvor "tykk" jeg var. 

Hvordan plager det noen andre hvis noen går i joggebukse?

Anonymkode: f35ed...fb2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surrer de hjemme er det greit. I respekt for dagen, så får de holde seg inne. Har sett diverse i byen, og det blir lagt merke til. Også blant naboer.. Om de tusler ute. Skulle tro de bodde under en sten

Anonymkode: 85e92...c6e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker dere bør holde fordommene for dere selv. 

Det kan være mange grunnen, deriblant sykdom. Selvsagt finnes det helt sikker mennesker som ikke bryr seg og velger å ikke kle seg opp. Men en grunn kan være sykdom og da burde de virkelig slippe dømmende blikk. Så hva mef å ikke bry seg om hva andre gjør, og bare bruke dagen til det den er for? Feire Norge og vår nasjon!

Anonymkode: ccde5...e4f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke. Så lenge mennesker ikke voldtar, slår, dreper, mobber og den slags, så gir jeg dem relativt stort slingringsmonn. Tenker at folk som bryr seg om klær må ha veldig behagelige liv der ondksapsfulle mennesker ikke eksisterer

Anonymkode: c46da...e98

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...