Gå til innhold

Vil ikke spå gratis her igjen! Takk for meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Delt skyld? Har butikkene  også delt skyld for at vi kjøper sjokolade  og andre ting som er skadelig for helsa  vår, mener du?

Anonymkode: a4e87...f61

Mange som lar seg spå gjør det nok fordi de griper etter et lite håp, hint osv. Sånt utnytter du ikke! 

Anonymkode: 8fa80...d78

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mange som lar seg spå gjør det nok fordi de griper etter et lite håp, hint osv. Sånt utnytter du ikke! 

Anonymkode: 8fa80...d78

Men så lenge det ikke er forbudt å spå,  kan man ikke  hindre folk i å be om å bli spådd.

Anonymkode: a4e87...f61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.
20 minutter siden, stan skrev:

Sett ikke, noen ting er uunngåelige. Døden, skatt og KG :fnise:

Det der blir bra.

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei du har jo lov, men du burde holde deg for god til å tulle med folk sånn. Ser du ikke det selv? 😮 

Anonymkode: 8fa80...d78

Tulle med folk?

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er bare å gå inn på diverse singel tarot tråder og lese igjennom. Var det ikke en der du ramla av tråden fordi du var blity sørpe full i løpet av kvelden? Nei, det var minst 3 tråder som endte slik..

Du er naiv om du tror kgbrukere ikke har fått det med seg. Særlig de mer seriøse spådamene/ mennene rundt om i Norden.

Anonymkode: 75714...d12

Fått med seg hva da?

Carlsberg og tarot er poenget, ikke sant. Og det er gratis, så hvorfor klage?

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Psykologer sier dette er usunt for folks mentale helse. Og da tenker jeg på "klientene"  til spå folk. 

Anonymkode: 8fa80...d78

..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men så lenge det ikke er forbudt å spå,  kan man ikke  hindre folk i å be om å bli spådd.

Anonymkode: a4e87...f61

Det burde ikke være lov her inne hvertfall! 😄 og om alle de i annonsene... Ja de blir der vel helt ok.  Men jeg liker det ikke og jeg synes det er uetisk. 

Anonymkode: 8fa80...d78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, O.G. skrev:

 

Carlsberg og tarot er poenget, ikke sant. Og det er gratis, så hvorfor klage?

..

Enda en bekreftelse på hvor useriøs du er. 

Anonymkode: 75714...d12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at en svindler tar ansvar, og forlater et forum der de kan gjøre stor skade på livet til enkelte mennesker. Veldig bra avgjørelse, TS! Skulle ønske flere av disse svindlerne tok samme valg.

Anonymkode: 615dc...b64

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Amawhatsnot said:

Kunne du ikke spå at det ville bli sånn?

Og du er en av grunnene til at vedkommende ikke vil spå her mer.

Mennesker som spår er ikke allvitende, og særlig ikke om sitt eget liv. Var de det hadde de ikke trengt å være på jorden i det hele tatt. Men folk som ikke har satt seg inn i hva klarsyn er for noe vet ikke dette.

Anonymkode: 696f1...ed7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor den ene som spår hylles i denne tråden, og den andre drites ut?

Anonymkode: d5d3d...b46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.5.2018 den 1.17, AnonymBruker skrev:

Så bra at en svindler tar ansvar, og forlater et forum der de kan gjøre stor skade på livet til enkelte mennesker. Veldig bra avgjørelse, TS! Skulle ønske flere av disse svindlerne tok samme valg.

Anonymkode: 615dc...b64

Det er da mange nok av ekle og bitre og fæle mennesker på KG som tramper ned på folk som stiller spørsmål og kaller folk for både det ene og det andre. Jeg vil si at det er verre enn spådommer her på forumet. De fleste som får spådommer her får i hvert fall høre ting som ikke tramper på selvtilliten eller selvfølelsen. 

Hvis de som gjør skade på livene til folk skulle vært ute av forumet her er det mange andre før spåere som bør pakke snippsekken sin og logge seg ut herfra. 

Anonymkode: b8b3e...e61

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2018 den 2.18, AnonymBruker skrev:

Det er da mange nok av ekle og bitre og fæle mennesker på KG som tramper ned på folk som stiller spørsmål og kaller folk for både det ene og det andre. Jeg vil si at det er verre enn spådommer her på forumet. De fleste som får spådommer her får i hvert fall høre ting som ikke tramper på selvtilliten eller selvfølelsen. 

Hvis de som gjør skade på livene til folk skulle vært ute av forumet her er det mange andre før spåere som bør pakke snippsekken sin og logge seg ut herfra. 

Anonymkode: b8b3e...e61

Enig! Og ikke minst de som tror de fremstår som veldig sterke og følelseskontrollerende. "Skjerp deg" er det eeneste enkelte klarer å skrive tydeligvis. 

Anonymkode: 4e2c2...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/13/2018 at 2:18 AM, AnonymBruker said:

Det er da mange nok av ekle og bitre og fæle mennesker på KG som tramper ned på folk som stiller spørsmål og kaller folk for både det ene og det andre. Jeg vil si at det er verre enn spådommer her på forumet. De fleste som får spådommer her får i hvert fall høre ting som ikke tramper på selvtilliten eller selvfølelsen. 

Hvis de som gjør skade på livene til folk skulle vært ute av forumet her er det mange andre før spåere som bør pakke snippsekken sin og logge seg ut herfra. 

Anonymkode: b8b3e...e61

Amen.

Anonymkode: 696f1...ed7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verdens smarteste pr. :) 
Skrem bort kunder ved å nekte å spå folk fra kvinneguiden.
I stede for... du vet, si noe som dette.
"Jeg er blitt profesjonel, så i fremtiden gjør jeg ikke gratis lenger. Alle er fremdeles velkommen som klienter hos meg, men fremover vil det koste. Jeg kan nås sånn og sånn. Håper å se flere igjen" :D  
Men du gikk "aldri mer her, yay"
Må si det er utrolig pr strategi... :)  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spådde meg forrige dagen. Min første noen gang. For en fin opplevelse. Svarene dine har jeg tenkt mye på. Takk!

Anonymkode: 18682...33f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Drakan said:

Verdens smarteste pr. :) 
Skrem bort kunder ved å nekte å spå folk fra kvinneguiden.
I stede for... du vet, si noe som dette.
"Jeg er blitt profesjonel, så i fremtiden gjør jeg ikke gratis lenger. Alle er fremdeles velkommen som klienter hos meg, men fremover vil det koste. Jeg kan nås sånn og sånn. Håper å se flere igjen" :D  
Men du gikk "aldri mer her, yay"
Må si det er utrolig pr strategi... :)  

Men vi vet ikke hvem ts er....?

Anonymkode: 696f1...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for alt :) Skjønner godt at du ikke vil bruke bort mer energi her inne når det er så mye dårlig energi og trangsynt dømming og latterliggjøring blandt sovende sauer her inne som prøver å legge sort sky over deg  <3

Anonymkode: 47c95...bdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Drakan skrev:

Verdens smarteste pr. :) 
Skrem bort kunder ved å nekte å spå folk fra kvinneguiden.
I stede for... du vet, si noe som dette.
"Jeg er blitt profesjonel, så i fremtiden gjør jeg ikke gratis lenger. Alle er fremdeles velkommen som klienter hos meg, men fremover vil det koste. Jeg kan nås sånn og sånn. Håper å se flere igjen" :D  
Men du gikk "aldri mer her, yay"
Må si det er utrolig pr strategi... :)  

Hadde ts gjort det ville hun fått påpakk og evt utestengelse for å drive reklame. 

Så jo jeg vil si at ts tok et smart valg. 

Anonymkode: 75714...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Drakan skrev:

Verdens smarteste pr. :) 
Skrem bort kunder ved å nekte å spå folk fra kvinneguiden.
I stede for... du vet, si noe som dette.
"Jeg er blitt profesjonel, så i fremtiden gjør jeg ikke gratis lenger. Alle er fremdeles velkommen som klienter hos meg, men fremover vil det koste. Jeg kan nås sånn og sånn. Håper å se flere igjen" :D  
Men du gikk "aldri mer her, yay"
Må si det er utrolig pr strategi... :)  

Har du ikke fått med deg at det er forbudt å reklamere her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Hulderen skrev:

Har du ikke fått med deg at det er forbudt å reklamere her inne?

Sier bare det fantes bedre metoder :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...