Gå til innhold

Vil ikke spå gratis her igjen! Takk for meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, O.G. skrev:

15 år?

Ja, ja.

Hvorfor må du være den eneste? 😮 det i seg selv tyder på at du er noe useriøs da. 

 

Anonymkode: 8fa80...d78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest O.G.
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var før jeg så hvordan du holdt på. Du er ikke blitt spurt av meg de siste 4 årene.

Anonymkode: 75714...d12

Holdt på?

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja.... Alle med en kortstokk eller krystallkule det.... :fnise:

Huff, stakkars! 

Anonymkode: 8fa80...d78

Ja, de kan begynne å spå hele Kvinneguiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, O.G. skrev:

Du kan se fremtiden, stan.

Sett ikke, noen ting er uunngåelige. Døden, skatt og KG :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, O.G. skrev:

Når jeg spår så går et ganske så klart ut fra hovedinnlegget at det først og fremst er ment som underholdning. Nå kan jeg å lese tarot, jeg får mye rett, men siden det ikke lenger finnes en kvakksalverlov så er jeg adskillig strengere med egen cartomancy enn hva jeg hadde behøvd hvis kvakksalverloven fremdeles hadde vært gjeldende.

Psykologer sier dette er usunt for folks mentale helse. Og da tenker jeg på "klientene"  til spå folk. 

Anonymkode: 8fa80...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjeninnfør kvakksalverloven og la overtro og spåkoner/menn falle under samme lov.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk gøy å se folk krangle om hvem som egentlig er best på vrangforestillinger og kvakksalveri.

Anonymkode: f758a...509

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Ian skrev:

Gjeninnfør kvakksalverloven og la overtro og spåkoner/menn falle under samme lov.

Ja det er ikke bra for noen heller. 

Anonymkode: 8fa80...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Psykologer sier dette er usunt for folks mentale helse. Og da tenker jeg på "klientene"  til spå folk. 

Anonymkode: 8fa80...d78

Folk  har selv ansvar for om de lar seg bli spådd eller ikke. 

Anonymkode: a4e87...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan mase på en anonym? 

Anonymkode: ce11d...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, O.G. skrev:

Holdt på?

Ja, de kan begynne å spå hele Kvinneguiden.

Ja, det er bare å gå inn på diverse singel tarot tråder og lese igjennom. Var det ikke en der du ramla av tråden fordi du var blity sørpe full i løpet av kvelden? Nei, det var minst 3 tråder som endte slik..

Du er naiv om du tror kgbrukere ikke har fått det med seg. Særlig de mer seriøse spådamene/ mennene rundt om i Norden.

Anonymkode: 75714...d12

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, El Duderino skrev:

Hvorfor tillates sjarlataner som utnytter folk i vanskelige posisjoner på KG? Spådom er kvakksalveri, rett og slett kynisk maktmisbruk.. 

Absolutt! Dette burde ikke være lov her mere.

Anonymkode: 8fa80...d78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, stan skrev:

Neida, men jeg ser at hun kommer tilbake. Man gir ikke lett slipp på KG :)

Du ser gjerne også fremtiden til KG og kan gi oss en liten oppdatering på hva den vil bringe :lur:

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Psykologer sier dette er usunt for folks mentale helse. Og da tenker jeg på "klientene"  til spå folk. 

Anonymkode: 8fa80...d78

Psykologer må ha klienter å jobbe med. Uten klienter blir psykologene arbeidsledige, skjønner du. 

Anonymkode: b59b3...612

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eltele
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei alle dere! 

 

Er lei av mas om å bli spådd her inne, jeg kommer ikke til å spå gratis her fremover.

Er så mange tullete folk her som ødelegger for resten, folk som blir sinte for de de ikke blir spådd,

folk som blir sinte fordi de ikke får høre det de vil høre, folk som skal "teste" evnene mine osv.

De ødelegger for alle dere hyggelige genuine folk dessverre!

 

Jeg har begynt å jobbe med å lese folk mer og mer og da blir det for dumt å bruke masse tid på å spå folk her gratis, 

men vil allikevel takke for erfaringene jeg har fått med meg videre! Håper noen har fått noen nyttige råd på veien,

kjærlighet til alle dere og lykke til videre

 :hjerte: 

 

Stor klem 

 

Anonymkode: bf6d7...c10

Ja men siden du har overnaturlige evner så er det ikke rart at folk spør? Hvordan blir de sinte fordi de ikke blir spådd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, O.G. skrev:

Når jeg spår så går et ganske så klart ut fra hovedinnlegget at det først og fremst er ment som underholdning. Nå kan jeg å lese tarot, jeg får mye rett, men siden det ikke lenger finnes en kvakksalverlov så er jeg adskillig strengere med egen cartomancy enn hva jeg hadde behøvd hvis kvakksalverloven fremdeles hadde vært gjeldende.

Nei du har jo lov, men du burde holde deg for god til å tulle med folk sånn. Ser du ikke det selv? 😮 

Anonymkode: 8fa80...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ser gjerne også fremtiden til KG og kan gi oss en liten oppdatering på hva den vil bringe :lur:

Anonymkode: b59b3...612

Ikke  meg du spurte, men jeg synes nå at  vi bør få  betalt pr innlegg vi skriver på Kåge, og i fremtiden blir det nok slik :) 

Anonymkode: a4e87...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå henger jeg ikke med i begrunnelsen din for erafaring. 4-6 år å bli god. Er det når man spår en gang i måneden eller fire ganger i uka? De aller fleste håndtverk og livet forøvrig så må man bygge opp erfaring for å bygge kompetanse. Men hvor ofte man gjør en ting avgjør vel også hvor raskt man bygger erfaring og eller kompetanse? 

Anonymkode: b59b3...612

Erfaring? Kompetanse? :fnise:

Anonymkode: 8fa80...d78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk  har selv ansvar for om de lar seg bli spådd eller ikke. 

Anonymkode: a4e87...f61

Ja delt skyld da :P

Anonymkode: 8fa80...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja delt skyld da :P

Anonymkode: 8fa80...d78

Delt skyld? Har butikkene  også delt skyld for at vi kjøper sjokolade  og andre ting som er skadelig for helsa  vår, mener du?

Anonymkode: a4e87...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ser gjerne også fremtiden til KG og kan gi oss en liten oppdatering på hva den vil bringe :lur:

Psykologer må ha klienter å jobbe med. Uten klienter blir psykologene arbeidsledige, skjønner du. 

Anonymkode: b59b3...612

Sant. Men de har nok av andre mentale problemer å ta av! 😄 så psykiatrien trenger ikke gå konk av at spådommene tar seg sammen 

Anonymkode: 8fa80...d78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...