Gå til innhold

Vil ikke spå gratis her igjen! Takk for meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest O.G.
1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Men det er bare en på toppen som gjelds. :nordvesta:

He, he, he. Takk. :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Henie Marie
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Og den informasjonen tror du på hvilken måte var interessant for oss andre?? Aldri hørt om deg.. gjøre deg selv litt viktigere enn du er kanskje??  :kvalm:

Anonymkode: 67fb5...514

det kan du  mene, jeg ville egentlig bare si adjø, har hatt samtaler med mange her inne, om du ikke føler det er relevant for deg, trenger du ikke verken ta deg bry med å kommentere eller lese :) det er jo ditt valg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.
Akkurat nå, Henie Marie skrev:

det kan du  mene, jeg ville egentlig bare si adjø, har hatt samtaler med mange her inne, om du ikke føler det er relevant for deg, trenger du ikke verken ta deg bry med å kommentere eller lese :) det er jo ditt valg :) 

Du virker enormt useriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tillates sjarlataner som utnytter folk i vanskelige posisjoner på KG? Spådom er kvakksalveri, rett og slett kynisk maktmisbruk.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Folk som tar betalt for å spå er ondskapsfulle svindlere.

Tror nok de fleste gjør det for underholdningens skyld. Det er ikke vanlig at en spår om alvorlige ting altså, som sykdommer og død. 

Hvis du leser om Tarot, så har det en spennende historie. Syns det er fascinerende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henie Marie
6 minutter siden, O.G. skrev:

Du virker enormt useriøs.

hehe, jeg har holdt på med dette i 15 år, tarot altså :)  useriøs kan du gjerne kalle meg, du kan ha din mening. Lykke til ! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest O.G.
1 minutt siden, Henie Marie skrev:

hehe, jeg har holdt på med dette i 15 år, tarot altså :)  useriøs kan du gjerne kalle meg, du kan ha din mening. Lykke til ! :) 

15 år?

Ja, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henie Marie
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for beskjeden.

Men var det egentlig nødvendig med en tråd for å få gitt beskjed? Kunne du ikke sendt beskjeden ut med telepati til den du ville nå frem til? 

Lykke til videre. Du blir ikke savnet av meg.

Anonymkode: b59b3...612

Det er dessverre ikke alle som kan ta i mot meldinger på den måten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvinnsikt er tingen, skulle hatt det i springen.

Anonymkode: 82cef...660

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tarot, spåing og alt det der er bare piss uansett. Cold reading heter det. Verken du eller noen andre såkalte spåere her inne har vel egentlig ikke noe peiling på hva det vil si å være synsk. 

Anonymkode: d582b...0da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.
56 minutter siden, El Duderino skrev:

Hvorfor tillates sjarlataner som utnytter folk i vanskelige posisjoner på KG? Spådom er kvakksalveri, rett og slett kynisk maktmisbruk.. 

Når jeg spår så går et ganske så klart ut fra hovedinnlegget at det først og fremst er ment som underholdning. Nå kan jeg å lese tarot, jeg får mye rett, men siden det ikke lenger finnes en kvakksalverlov så er jeg adskillig strengere med egen cartomancy enn hva jeg hadde behøvd hvis kvakksalverloven fremdeles hadde vært gjeldende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, El Duderino skrev:

Hvorfor tillates sjarlataner som utnytter folk i vanskelige posisjoner på KG? Spådom er kvakksalveri, rett og slett kynisk maktmisbruk.. 

Religionsfanatikerne da?

Kortene forteller meg mye om meg selv og andre, som jeg kanskje ikke hadde klart å innse alene.

Det er jo alltid mennesker som misbruker sin posisjon, men langt i fra alle. Jeg har ikke interesse av å spå andre enn meg selv.

Anonymkode: 82cef...660

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig leit at du kjenner på irritasjon. Jeg har nylig begynt å tilby tarotlesing her inne, og har ikke opplevd noe kvalm ennå. Stoler på at de som ber om spådom er voksne mennesker som ikke satser livet sitt på at tarotlesing er alfa omega. Om spådom er sant eller ikke diskuteres jo i hytt og pine, men det jeg tenker er at tarotlesing gir håp til folk, kortene viser som regel til positive løsninger til mange problemer, og det kan hjelpe folk som ikke helt vet hvilken vei de skal ta videre. Lykke til videre, TS!

Mvh. SpåKonemateriale.

 

Anonymkode: 19b47...396

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei alle dere! 

 

Er lei av mas om å bli spådd her inne, jeg kommer ikke til å spå gratis her fremover.

Er så mange tullete folk her som ødelegger for resten, folk som blir sinte for de de ikke blir spådd,

folk som blir sinte fordi de ikke får høre det de vil høre, folk som skal "teste" evnene mine osv.

De ødelegger for alle dere hyggelige genuine folk dessverre!

 

Jeg har begynt å jobbe med å lese folk mer og mer og da blir det for dumt å bruke masse tid på å spå folk her gratis, 

men vil allikevel takke for erfaringene jeg har fått med meg videre! Håper noen har fått noen nyttige råd på veien,

kjærlighet til alle dere og lykke til videre

 :hjerte: 

 

Stor klem 

 

Anonymkode: bf6d7...c10

Støtter deg i dette, jeg har selv sluttet med å spå enkelte som bare ville teste og latterliggjøre.

Anonymkode: 75714...d12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, O.G. skrev:

Men for å svare mer seriøst.

Så fremt TS har spådd folk på forumet og også øvd seg på folk i det virkelige liv i hvertfall i 4-6 år bør hun ikke begynne å ta betaling for spådommer. Tarot er et håndverk og det tar fra fire til seks år og bli mesterlig i det. Og ut fra HI å tyde, så er TS fremdeles ikke rede for å være en kommersiell aktør.

 

Nå henger jeg ikke med i begrunnelsen din for erafaring. 4-6 år å bli god. Er det når man spår en gang i måneden eller fire ganger i uka? De aller fleste håndtverk og livet forøvrig så må man bygge opp erfaring for å bygge kompetanse. Men hvor ofte man gjør en ting avgjør vel også hvor raskt man bygger erfaring og eller kompetanse? 

Anonymkode: b59b3...612

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hatt mine "titanias fortune cards" siden år 2000, og treffer 50 prosent rett hele tiden... bare til orientering siden det blir spåkone-mangel her inne nå! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Bare lettlurte fjols som tror på dette tullet...  

Anonymkode: a0e83...61e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Amawhatsnot skrev:

Kunne du ikke spå at det ville bli sånn?

Neida, men jeg ser at hun kommer tilbake. Man gir ikke lett slipp på KG :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, O.G. skrev:

Vi har visst det.

Ja.... Alle med en kortstokk eller krystallkule det.... :fnise:

Huff, stakkars! 

Anonymkode: 8fa80...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...