cHg Skrevet 17. juni 2019 #3381 Del Skrevet 17. juni 2019 53 minutter siden, Lurimusa skrev: Mener du at det er okei å skrive om en blogger «herregud så feit hun har blitt»? Det er akkurat det samme. Det er jo ikke sammenlignbart det du skriver.. Hun sier jo ikke «herregud så tynn du har blitt» Men oppriktig bekymring og omtanke... om helsen hennes.. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 18. juni 2019 #3382 Del Skrevet 18. juni 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hello95 Skrevet 20. juni 2019 #3383 Del Skrevet 20. juni 2019 På 17.6.2019 den 11.39, cHg skrev: Det er jo ikke sammenlignbart det du skriver.. Hun sier jo ikke «herregud så tynn du har blitt» Men oppriktig bekymring og omtanke... om helsen hennes.. Takk, var slik jeg mente det ja (med omtanke og ikke negativt). 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 23. juni 2019 #3384 Del Skrevet 23. juni 2019 Jeg synes hun er kjempeflink i karrierepoddden 👍 Håper hun har det fint og det virker sånn på bloggen hennes selv om hun antagelig har blitt tynnere. Kan det ha noe å si at hun ønsker (ønsket) å bli modell? Der er det ganske spesielle krav.. Men i karrierepodden er hun skikkelig flink 👍😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 24. juni 2019 #3385 Del Skrevet 24. juni 2019 13 timer siden, Justlooking skrev: Jeg synes hun er kjempeflink i karrierepoddden 👍 Håper hun har det fint og det virker sånn på bloggen hennes selv om hun antagelig har blitt tynnere. Kan det ha noe å si at hun ønsker (ønsket) å bli modell? Der er det ganske spesielle krav.. Men i karrierepodden er hun skikkelig flink 👍😊 Husker ett intervju (vg?) med henne hvor hun bla ble målt ifb med at hun ønsket å gå på catwalk og i Victoria Secrets Fashionshow osv. Da sa han som målte henne at hun hadde for store mål rundt livet. Og hun var jo superskinny da også. Så.. ja... Modellyrket er ett drittyrke. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 25. juni 2019 #3386 Del Skrevet 25. juni 2019 19 timer siden, Gasellen skrev: Husker ett intervju (vg?) med henne hvor hun bla ble målt ifb med at hun ønsket å gå på catwalk og i Victoria Secrets Fashionshow osv. Da sa han som målte henne at hun hadde for store mål rundt livet. Og hun var jo superskinny da også. Så.. ja... Modellyrket er ett drittyrke. Det er jo helt sykt! Er det rart modeller sulter seg liksom? Det er ville krav for å bli modell. Sånn typisk Paris Catwalk model. Må være sylslank 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 25. juni 2019 #3387 Del Skrevet 25. juni 2019 On 6/24/2019 at 1:13 AM, Justlooking said: Jeg synes hun er kjempeflink i karrierepoddden 👍 Håper hun har det fint og det virker sånn på bloggen hennes selv om hun antagelig har blitt tynnere. Kan det ha noe å si at hun ønsker (ønsket) å bli modell? Der er det ganske spesielle krav.. Men i karrierepodden er hun skikkelig flink 👍😊 Jeg digger Kristine. Flink og skjønn personlighet. Håper alt står bra til. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 28. juni 2019 #3388 Del Skrevet 28. juni 2019 På 25.6.2019 den 9.35, smalls skrev: Det er jo helt sykt! Er det rart modeller sulter seg liksom? Det er ville krav for å bli modell. Sånn typisk Paris Catwalk model. Må være sylslank Tv2 var det som hadde intervjuet. http://www.tv2.no/v/1236688/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 10. juli 2019 #3389 Del Skrevet 10. juli 2019 Podcasten er virkelig god! Interessante gjester. Go Kristine 😄👍🏼 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 15. juli 2019 #3390 Del Skrevet 15. juli 2019 (endret) På 25.6.2019 den 9.35, smalls skrev: Det er jo helt sykt! Er det rart modeller sulter seg liksom? Det er ville krav for å bli modell. Sånn typisk Paris Catwalk model. Må være sylslank Vet om ei som ønsket å bli modell, men som fikk slengt etter seg sånn rett ut: ‘Ta av deg 10kg først’. Sykt.. Endret 15. juli 2019 av Hubbie 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten Skrevet 17. juli 2019 #3391 Del Skrevet 17. juli 2019 Hun har blitt ekstremt tynn nå, man ser tydelig at hun har gått ned i vekt. Håper hun har det bra og får hjelp. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 18. juli 2019 #3392 Del Skrevet 18. juli 2019 Hei. Hun har vært på sommeråpent nylig. Noen som vet hvilken dag det var? Prøvde å sjekke litt men fant det ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 19. juli 2019 #3393 Del Skrevet 19. juli 2019 8 timer siden, Justlooking skrev: Hei. Hun har vært på sommeråpent nylig. Noen som vet hvilken dag det var? Prøvde å sjekke litt men fant det ikke... Mener det var nå på onsdag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 19. juli 2019 #3394 Del Skrevet 19. juli 2019 På 17.7.2019 den 22.52, Katten skrev: Hun har blitt ekstremt tynn nå, man ser tydelig at hun har gått ned i vekt. Håper hun har det bra og får hjelp. Jeg er enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naivsuper Skrevet 19. juli 2019 #3395 Del Skrevet 19. juli 2019 1 time siden, Emmy_H skrev: Jeg er enig. Hun har jo gått over til vegansk..eller vegetarisk kosthold. Dvs, hun spiser kjempesunt og hun trener. Da går hun ned i vekt, selv om hun var slank fra før. Synes det virker som hun har ting på stell, hun er kjempegod i karrierepodden. Virker ikke som hun sliter psykisk med en spiseforstyrrelse, akkurat. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 19. juli 2019 #3396 Del Skrevet 19. juli 2019 8 minutter siden, naivsuper skrev: Hun har jo gått over til vegansk..eller vegetarisk kosthold. Dvs, hun spiser kjempesunt og hun trener. Da går hun ned i vekt, selv om hun var slank fra før. Synes det virker som hun har ting på stell, hun er kjempegod i karrierepodden. Virker ikke som hun sliter psykisk med en spiseforstyrrelse, akkurat. Jeg vet ikke hva som er årsaken, men visuelt er det stor endring. Jeg vil anta at hun får hjelp og støtte hvis hun trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pearl2.0 Skrevet 19. juli 2019 Populært innlegg #3397 Del Skrevet 19. juli 2019 7 timer siden, naivsuper skrev: Hun har jo gått over til vegansk..eller vegetarisk kosthold. Dvs, hun spiser kjempesunt og hun trener. Da går hun ned i vekt, selv om hun var slank fra før. Synes det virker som hun har ting på stell, hun er kjempegod i karrierepodden. Virker ikke som hun sliter psykisk med en spiseforstyrrelse, akkurat. Eeh, nei. Man går ikke ned i vekt av å spise kjempesunt og trene. Man går ned i vekt om man spiser for lite mat i forhold til hvor mye man forbrenner. Uansett om den er sunn eller ikke. 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 28. juli 2019 #3398 Del Skrevet 28. juli 2019 Synes hun later til å være en ålreit jente. Veldig pen (uten "drahjelp" slik som mange andre influensere. Oppegående og jordnær. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 3. august 2019 #3399 Del Skrevet 3. august 2019 Jeg datt av lasset med Kristine da hun hadde vært sammen med denne wannabe eksentriske fyren en stund. Fint at hun har kommet seg videre. Måtte høre denne podkasten hennes i dag, og selv om det er litt småtteri som må jobbes med, så synes jeg faktisk at hun har et talent som intervjuer altså. Dette tror jeg hun kan løfte mye fremover. Fint å ha noe som ikke er så selvsentrert som SE. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 3. august 2019 #3400 Del Skrevet 3. august 2019 19 minutter siden, Sandin skrev: Jeg datt av lasset med Kristine da hun hadde vært sammen med denne wannabe eksentriske fyren en stund. Fint at hun har kommet seg videre. Måtte høre denne podkasten hennes i dag, og selv om det er litt småtteri som må jobbes med, så synes jeg faktisk at hun har et talent som intervjuer altså. Dette tror jeg hun kan løfte mye fremover. Fint å ha noe som ikke er så selvsentrert som SE. Syns det er utrolig hvor mye KU har vokst siden det destruktive forholdet hun var i. Ønsker henne virkelig alt godt. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå