Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Nå er ikke dette en tråd om kroppspress, men du mener at en «stor kropp» (dine ord) er det eneste som er en normal og sunn kropp? Der er jeg sterkt uenig. Alle kropper er normale, men verken fedme eller anoreksi burde normaliseres.

Da misforstod du. Trodde jeg sa at kropper kommer i alle størrelser.

Det har blitt sånn at en tynn kropp, gjerne med stor rumpe og store pupper har blitt det som vises frem som det normale. Gjerne med en syltynn midje.... Derfor er det bra når det allikevel skal vises så mye kropp hele tiden, at også andre kroppsfasonger vises og at ikke folk blir sjokkert over valker, cellulitter, overvekt og pupper uten silikon.

Fedmeproblematikken går jeg ikke inn på for den vet jeg for lite om, men jeg får ikke noe ønske om å legge på meg hvis jeg ser et bilde av en overvektig person, men kan absolutt få tanker om å slanke meg hvis jeg ser bilder av perfekte kropper. Bra for meg at det viste seg at de fleste var retusjert og at jeg fikk nyss om det. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 22.9.2018 den 1.27, Infinity skrev:

Da misforstod du. Trodde jeg sa at kropper kommer i alle størrelser.

Det har blitt sånn at en tynn kropp, gjerne med stor rumpe og store pupper har blitt det som vises frem som det normale. Gjerne med en syltynn midje.... Derfor er det bra når det allikevel skal vises så mye kropp hele tiden, at også andre kroppsfasonger vises og at ikke folk blir sjokkert over valker, cellulitter, overvekt og pupper uten silikon.

Fedmeproblematikken går jeg ikke inn på for den vet jeg for lite om, men jeg får ikke noe ønske om å legge på meg hvis jeg ser et bilde av en overvektig person, men kan absolutt få tanker om å slanke meg hvis jeg ser bilder av perfekte kropper. Bra for meg at det viste seg at de fleste var retusjert og at jeg fikk nyss om det. 

Jeg har lyst til å diskutere dette videre, men da må det nesten bli i en tråd om kroppspress😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett litt av debatten på Bloggerne i dag, måtte jeg faktisk se hele på NRK. Og som jeg trodde, så fremstod ikke Kristine like lost der. TV2 har klippet ganske friskt 🙄 

I tillegg har jo NRK gjort en elendig jobb med «castingen» her. Kristine Ullebø hadde i grunnen lite med saken å gjøre. Det tror jeg Ulrikke F også fikk kjenne litt på, da hun nervøst prøvde å gyve løs på Kristine for både det ene og det andre uten at hun egentlig fikk inn en eneste knockout. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daisy_B skrev:

Etter å ha sett litt av debatten på Bloggerne i dag, måtte jeg faktisk se hele på NRK. Og som jeg trodde, så fremstod ikke Kristine like lost der. TV2 har klippet ganske friskt 🙄 

I tillegg har jo NRK gjort en elendig jobb med «castingen» her. Kristine Ullebø hadde i grunnen lite med saken å gjøre. Det tror jeg Ulrikke F også fikk kjenne litt på, da hun nervøst prøvde å gyve løs på Kristine for både det ene og det andre uten at hun egentlig fikk inn en eneste knockout. 

Godt å høre. Fikk vondt av henne av å se på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.9.2018 den 0.48, jabx skrev:

Jeg så debatten nå. Hun fremsto mye mer konsistent i sin argumentasjon enn Falch. Falck virket som hun egentlig ikke hadde tenkt gjennom det hele, men bare ville "rage" mot en tynn, sexy jente som viser frem kroppen sin for å få klikk.

Konsekvent, mener du?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes hun er tøff, som både tør å stille til debatt, men også trekke seg fra blogg-boblen. Det krever guts! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Klementine skrev:

Synes hun er tøff, som både tør å stille til debatt, men også trekke seg fra blogg-boblen. Det krever guts! 

Enig! Liker henne veldig godt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
På 25.9.2018 den 18.58, Klementine skrev:

Denne bloggeren synes jeg virker som en streber som ikke burde blogget men heller finne ut hva hun egentlig vil med livet sitt, ta en utdannelse og få en jobb utenom rampelyset. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Gjest CecilieX
19 minutter siden, loffen skrev:

Haha, mente R-i-b-s-s-k-o-g ;) 

Slik har det vært mange ganger. Hun burde ta redaktøransvaret sitt mye mer seriøst.  Til å nøre opp under hvor mye hun elsker leserne sine, bruker hun svært lite tid i kommentarfeltet på bloggen. Det har vært et uttall rare og ufine kommentarer der fullt navn og personnummer legges igjen. Jeg håper ikke det er lesere som benytter denne metoden til å mobbe virkelige personer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, CecilieX skrev:

Slik har det vært mange ganger. Hun burde ta redaktøransvaret sitt mye mer seriøst.  Til å nøre opp under hvor mye hun elsker leserne sine, bruker hun svært lite tid i kommentarfeltet på bloggen. Det har vært et uttall rare og ufine kommentarer der fullt navn og personnummer legges igjen. Jeg håper ikke det er lesere som benytter denne metoden til å mobbe virkelige personer. 

Uff, det er ikke bra. :( 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, loffen skrev:

Haha, mente R-i-b-s-s-k-o-g ;) 

Det er ikke han. Det er noen som gir seg ut for å være han

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 minutter siden, queensnella skrev:

Hvordan vet du det? 

Gammelt nytt.
Er nevnt i ca alle blogg-tråder på hele Rampelys.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, J.. skrev:

Gammelt nytt.
Er nevnt i ca alle blogg-tråder på hele Rampelys.

Åja? Har han sluttet selv da, eller? Hvordan vet folk at det ikke er han selv, liksom? 

Endret av queensnella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, queensnella skrev:

Åja? Har han sluttet selv da, eller? Hvordan vet folk at det ikke er han selv, liksom? 

Jeg tror det er nettkrigere som legger ut sånne innlegg som en reaksjon på han selv skriver injurierende innlegg på bloggen sin. Feks kommunikasjon med offentlige etater, navngiving av alle han har "beef" med, psykotiske hatinnlegg mm. De slutter ikke før han slutter, er vel greia. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...