Gå til innhold

Kristine Ullebø


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå reklamerer hun for dette merket. Selv synes jeg det er totalt uakseptabelt da flesteparten av oss vet hvilke dyrelidelser som skal til for å lage en slik jakke.

Enige/uenige



Anonymous poster hash: 2ddbf...c15
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Coyotene i Canada i Canada er skadedyr som uansett blir drept for å holde bestanden nede. Den YouTube.videoen folk ofte viser er fra Kina.

Anonymous poster hash: 94805...13e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og pelsen fra gjessene er biprodukt.

Anonymous poster hash: 94805...13e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker min Canada Goose Expedition! Den er syv år gammel nå, og har holdt meg varm gjennom mange vintre. Jeg skal ALLTID ha en Canada Goose-jakke.

Enige med de over her også: dyrevernerne blir ofte for fanatiske. Canada Goose som selskap er svært nøye på at de animalske produktene som utgjør jakkene kommer fra de rette kildene.



Anonymous poster hash: 76631...a78
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og pelsen fra gjessene er biprodukt.

Anonymous poster hash: 94805...13e

Gjess har ikke pels...

Anonymous poster hash: 2ddbf...c15

  • Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og pelsen fra gjessene er biprodukt.

Anonymous poster hash: 94805...13e

Priceless

Anonymous poster hash: 87d5c...f56

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avlivningen er ikke human. Derfor er oppegående folk i mot disse jakkene.

Anonymous poster hash: e485c...cce

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker min Canada Goose Expedition! Den er syv år gammel nå, og har holdt meg varm gjennom mange vintre. Jeg skal ALLTID ha en Canada Goose-jakke.

Enige med de over her også: dyrevernerne blir ofte for fanatiske. Canada Goose som selskap er svært nøye på at de animalske produktene som utgjør jakkene kommer fra de rette kildene.

Anonymous poster hash: 76631...a78

Og hva skjer om Krisssy før neste vinter plutselig finner ut at hun er mot pels, blir veganer og medlem av Noah?

Anonymous poster hash: b74c3...5a3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt mulig å få en varm jakke som ikke er Canada Goose også. Fullt mulig. Forøvrig er de jakkene nitriste.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk gidder å punge ut 7000 kr for en jakke bare for å se ut som resten av fjortis-og pappas pengergjengen i Norge som det er alt for mange av. Den er jo ikke spesiell eller noe heller.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk gidder å punge ut 7000 kr for en jakke bare for å se ut som resten av fjortis-og pappas pengergjengen i Norge som det er alt for mange av. Den er jo ikke spesiell eller noe heller.

Det holder ikke å si at den er så varm heller. For den er ikke varmere enn f.eks Bergans og lignende. Og nei, vi lever ikke i Jakutsk. Vi har ikke behov for jakker som skal tåle -40. Bare innrøm at du vil ha den jakka pga merket, vær så snill. Du lurer ingen.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, her i området som jeg og denne krissy bloggeren bor i går det år i mellom at det blir så kaldt at en canada goose jakke er nødvendig. Er stort sett våte og milde vintre og sist det kanskje kunne vært bruk for en slik jakke var for mange år siden da det ble -22 her og kulderekord over hele vestlandet.

Så hva hun på død og liv skal svette i den for aner jeg ikke.



Anonymous poster hash: e6401...ea2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det holder ikke å si at den er så varm heller. For den er ikke varmere enn f.eks Bergans og lignende. Og nei, vi lever ikke i Jakutsk. Vi har ikke behov for jakker som skal tåle -40. Bare innrøm at du vil ha den jakka pga merket, vær så snill. Du lurer ingen.

Si ikke det. Bare vent, så kommer det en og forteller deg at der hun bor er det dødskaldt.

Anonymous poster hash: b74c3...5a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ikke det. Bare vent, så kommer det en og forteller deg at der hun bor er det dødskaldt.

Anonymous poster hash: b74c3...5a3

Tvert om, for tiden er det varmt nok til at jeg går uten jakke i det hele tatt, og jeg fryser hele tiden ellers. :)

Anonymous poster hash: e6401...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjess har ikke pels... Anonymous poster hash: 2ddbf...c15

Men du skjønte hva jeg mente ;)

Anonymous poster hash: 94805...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Avlivningen er ikke human. Derfor er oppegående folk i mot disse jakkene. Anonymous poster hash: e485c...cce

Det er ikke Canada goose som står for avlivningen. Myndighetene i Canada ønsker å holde bestanden nede.

Anonymous poster hash: 94805...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må hun jo kanskje slutte å reklamere for dyretestet sminke og?? Er så Irriterende at alle skal klikke på folk med pelsjakker, når dem garantert selv bruker vanlig sminke..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke Canada goose som står for avlivningen. Myndighetene i Canada ønsker å holde bestanden nede.

Anonymous poster hash: 94805...13e

For et fantastisk sammentreff :ironi:

Anonymous poster hash: b74c3...5a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, her i området som jeg og denne krissy bloggeren bor i går det år i mellom at det blir så kaldt at en canada goose jakke er nødvendig. Er stort sett våte og milde vintre og sist det kanskje kunne vært bruk for en slik jakke var for mange år siden da det ble -22 her og kulderekord over hele vestlandet.Så hva hun på død og liv skal svette i den for aner jeg ikke. Anonymous poster hash: e6401...ea2

0 grader er nok for at en frysepinne trenger en tykk jakke.Canada goose funker flott i stavanger ihvertfall. Jeg har en av de tjukkeste og brukte den MYE i fjor vinter. Kan ikke huske noe svetteproblem.

Anonymous poster hash: 94805...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...