Gå til innhold

Kristine Ullebø


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For et fantastisk sammentreff :ironi:Anonymous poster hash: b74c3...5a3

Les deg litt opp ;)

Du er klar over problemet med Coyotene i Canada?

Anonymous poster hash: 94805...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hva skjer om Krisssy før neste vinter plutselig finner ut at hun er mot pels, blir veganer og medlem av Noah?

Anonymous poster hash: b74c3...5a3

Hæ? Jeg vet ikke hvem Krissy er en gang. Jeg bare vet at jeg elsker Canada Goose-jakken min, og at jeg alltid skal ha en sånn jakke - beste jakken jeg noen gang har hatt.

Og nei, jeg er ikke fjortis fra vestkanten i Oslo. Jeg er en mann i tredveårene med mellomlederansvar i en privat bedrift, som har tilhørighet nærmere Jessheim enn Bogstadveien.

Anonymous poster hash: 76631...a78

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Jeg vet ikke hvem Krissy er en gang. Jeg bare vet at jeg elsker Canada Goose-jakken min, og at jeg alltid skal ha en sånn jakke - beste jakken jeg noen gang har hatt.

Og nei, jeg er ikke fjortis fra vestkanten i Oslo. Jeg er en mann i tredveårene med mellomlederansvar i en privat bedrift, som har tilhørighet nærmere Jessheim enn Bogstadveien.

Anonymous poster hash: 76631...a78

Er Jessheim liksom "østkanten"? Ganske dyrt på Jessheim da?

Anonymous poster hash: 8af43...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder ikke å si at den er så varm heller. For den er ikke varmere enn f.eks Bergans og lignende. Og nei, vi lever ikke i Jakutsk. Vi har ikke behov for jakker som skal tåle -40. Bare innrøm at du vil ha den jakka pga merket, vær så snill. Du lurer ingen.

Bare sånn for informasjonens skyld, så syns jeg jeg skal steppe inn og si at vi får 40- på vinteren her jeg bor. Men ingen har Canada Goose jakke her. Det går i Bergans, jakker man får kjøpt på sportsbutikker. Med mindre du er tenåring, da går du i jakke fra BikBok som viser den blåfrosne magen og navlepiercingen det henger istapper fra :fnise:

Anonymous poster hash: 5284c...765

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Jessheim liksom "østkanten"? Ganske dyrt på Jessheim da?

Anonymous poster hash: 8af43...8c6

Eh, det var ikke poenget...

Jeg skrev "nærmere Jessheim enn Bogstadveien" for å kontre de som fortsatt tror at Canada Goose er et fjortisprodukt for jenter fra Oslo vest (regner med at CG er "ut" for lengst der i gården).

Jeg bor forøvrig i Rælingen.

Anonymous poster hash: 76631...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Jeg vet ikke hvem Krissy er en gang. Jeg bare vet at jeg elsker Canada Goose-jakken min, og at jeg alltid skal ha en sånn jakke - beste jakken jeg noen gang har hatt.

Og nei, jeg er ikke fjortis fra vestkanten i Oslo. Jeg er en mann i tredveårene med mellomlederansvar i en privat bedrift, som har tilhørighet nærmere Jessheim enn Bogstadveien.

Anonymous poster hash: 76631...a78

Canada Goose har vel ikke vært ordentlig vestkant, vel? Til det er det altfor harry.

Krissy, anorektiske frossenpinner og en mann i tredveårene fra Jessheim som svorne Canada Goose-fans.

Classy.

Nei, vent. Dette handler jo bare om at jakken er uovertruffen. Bedre enn Helly Hansen, Bergans og Fjellræven til sammen. Dette handler selvsagt om å yte nødhjelp til Canada så de får bukt med de stakkars coyotegjessene sine.

Anonymous poster hash: b74c3...5a3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Les deg litt opp ;)

Du er klar over problemet med Coyotene i Canada?

Anonymous poster hash: 94805...13e

Nei, er det pga at de er så desperate etter å bli kvitt coyotene at de selger jakker til 7000?

Anonymous poster hash: b74c3...5a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les deg litt opp ;)

Du er klar over problemet med Coyotene i Canada?

Anonymous poster hash: 94805...13e

Og poenget ditt er? De bør fortsatt avlives humant!

Anonymous poster hash: e485c...cce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er sant, så er Canadas viltreglement (hei, det var et nytt ord, gitt) høyst kritikkverdig.

Riktignok er jeg pelsmotstander, men jeg er ingen hysterisk aktivist. Det største problemet jeg har med Canada Goose er at de ser så vanvittig teite og krampaktige ut. Lars Monsen kunne kanskje greie å pulle off en Canada Goose et sted i fjerneste Yukon, men i byen? Nope. Ikke en gang i vinterlandet Norge.

Dessuten ser man neppe mange First Nations innbyggere i Canada med en Canada Goose. Ja, de bruker pels, men at jakken skal være så fantastisk tviler jeg ærlig talt sterkt på.

Anonymous poster hash: b74c3...5a3

At DU mener at jakken ikke kan "pulles off" (hei, det var to nye ord) i byen for stå for din regning. Titusenvis av nordmenn fra sør til nord er uenige med deg, men det betyr jo ikke at du har feil?

Hva indianerne i Canada velger å kle seg i er helt uinteressant. CG lager varme jakker av høy kvalitet, og de tar dyrevern på alvor. Det burde holde for alle, bortsett fra kroniske kverulanter på KG, selvfølgelig...

Anonymous poster hash: 76631...a78

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske kaldt her hvor jeg bor. Men jeg klarer meg ypperlig uten Canada Goose og PJ-jakker



Anonymous poster hash: 6831d...d50
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære anonym. Vi har skjønt at du prøver å forsvare den fæle jakken din.

Og syns det er ok at dyr ligger 18 timer skadet er ikke greit. Man er ikke fanatisk om man syns det er fælt.

Men kos deg i den ignorante og uvitende boblen din.

Anonymous poster hash: e485c...cce

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At DU mener at jakken ikke kan "pulles off" (hei, det var to nye ord) i byen for stå for din regning. Titusenvis av nordmenn fra sør til nord er uenige med deg, men det betyr jo ikke at du har feil?

Hva indianerne i Canada velger å kle seg i er helt uinteressant. CG lager varme jakker av høy kvalitet, og de tar dyrevern på alvor. Det burde holde for alle, bortsett fra kroniske kverulanter på KG, selvfølgelig...

Anonymous poster hash: 76631...a78

Jeg er faktisk enig med deg i alt unntatt det med at de tar dyrevern på alvor.

Anonymous poster hash: b74c3...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg (.og flere) visst en fanatisk person. Anså meg ikke som dyreforkjemper en gang, men det er jeg visst.

Fysj, syns det er helt forkastelig.

Disse dyrene blir ikke dårligere behandlet enn kyllingene nordmenn spiser daglig (du vet at de som jobber på Prior bruker kyllinger som levende fotballer, ikke sant?).

All respekt for veganere, men verden er nå en gang slik at mennesker konsumerer dyr. Både til mat, klær og fyring. Å blinke ut ett selskap bare fordi det er populært er i beste fall sløvt, i verste fall ondskapsfullt.

Anonymous poster hash: 76631...a78

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære anonym. Vi har skjønt at du prøver å forsvare den fæle jakken din.

Og syns det er ok at dyr ligger 18 timer skadet er ikke greit. Man er ikke fanatisk om man syns det er fælt.

Men kos deg i den ignorante og uvitende boblen din.

Anonymous poster hash: e485c...cce

Det er neppe noe problem for vedkommende, for visstnok er den god og varm den jakken.

Anonymous poster hash: b74c3...5a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære anonym. Vi har skjønt at du prøver å forsvare den fæle jakken din.

Og syns det er ok at dyr ligger 18 timer skadet er ikke greit. Man er ikke fanatisk om man syns det er fælt.

Men kos deg i den ignorante og uvitende boblen din.

Anonymous poster hash: e485c...cce

Det er OK fordi verden er sånn. Millioner av afrikanere legger seg sultne i kveld, mens vi diskuterer dyrevern på KG. Er det greit? Selvsagt ikke, men det er heller ikke greit at du og jeg skal ha dårlig samvittighet for det. Det bare ER sånn.

Jeg forstår at dyrevern vekker følelser, men det er greit å forsøke å holde perspektivene underveis, allikevel.

Anonymous poster hash: 76631...a78

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er OK fordi verden er sånn. Millioner av afrikanere legger seg sultne i kveld, mens vi diskuterer dyrevern på KG. Er det greit? Selvsagt ikke, men det er heller ikke greit at du og jeg skal ha dårlig samvittighet for det. Det bare ER sånn.

Jeg forstår at dyrevern vekker følelser, men det er greit å forsøke å holde perspektivene underveis, allikevel.

Anonymous poster hash: 76631...a78

Den logikken der henger ikke på greip. Man kan fortsatt bry seg om ting, til tross for at det finnes mennesker og dyr som har det verre.

Anonymous poster hash: e485c...cce

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, er så lei av at folk alltid skal angripe CG. Hva med heller å angripe pelsindustrien som helhet hvis man først skal ta et standpunkt, istedenfor å snakke ned ETT merke og tro at man gjør så jævla mye for dyra. Tro meg, det er mange ting folk gjør som er verre for dyra enn en CG jakke (coyotebestanden må uansett holdes nede, ellers går det utover andre bestanddeler av økosystemet.

Spiser du kylling? Bruker du mascara fra Maybelline, Loreal, Max factor og liknende billigmerker? Kjøper du såpe på dagligvaren? Vel, så hold kjeft.



Anonymous poster hash: 65831...26f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den logikken der henger ikke på greip. Man kan fortsatt bry seg om ting, til tross for at det finnes mennesker og dyr som har det verre.

Anonymous poster hash: e485c...cce

Jeg sier ikke annet. Det jeg sier er at perspektivet er feil. CG er ikke verre enn andre. Men fordi det har vært en Facebook-kampanje som angriper CG, og fordi fjortiser på Oslo vest brukte CG for ti år siden, skal det nå være legitimt å angripe merket uten motsvar?

Komisk.

Anonymous poster hash: 76631...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor heter ikke jakken Canada Coyote, egentlig?



Anonymous poster hash: b74c3...5a3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor heter ikke jakken Canada Coyote, egentlig?

Anonymous poster hash: b74c3...5a3

Fordi fyllet er gåsedun, og bare 35% av kolleksjonen har coyotepelskrager?

Anonymous poster hash: 76631...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...