Gjest avgjore Skrevet 27. november 2010 #161 Skrevet 27. november 2010 Det skal sies at jenter også er veldig dårlige til å avgjøre hva som er stort eller ikke. Selv er jeg gjennomsnittelig, men jentene jeg har vært med har syntes den har vært diger, og/eller vært redd for at den kom til å skade de
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #162 Skrevet 30. november 2010 Jenter som har ligget med meg synes alt under sånn rundt 20 cm er smått. :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2010 #163 Skrevet 6. desember 2010 Jenter som har ligget med meg synes alt under sånn rundt 20 cm er smått. :gjeiper: Wow, vi er fryktelig imponert. Fint du kunne dele dette med oss.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #164 Skrevet 6. desember 2010 De små pikkene sitter på de arrogante skrytepavene man ikke liker. Jeg driter i størrelsen så lenge jeg liker mannen i sin helhet!
Gjest Mann40 Skrevet 10. januar 2011 #165 Skrevet 10. januar 2011 Min er 12-13cm når den er stiv. Jeg synes den er liten, men min samboer sier det er jeg som er opptatt av størrelse, hun tenker ikke på det. Allikevel er vi enige om at den blir for kort i noen stillinger. I tillegg har hun større hender enn meg og jeg synes den ser ekstra liten ut når hun koser med den. Skulle gjerne hatt noen cm til, men lever godt med min "lille"
-Fiona- Skrevet 10. januar 2011 #166 Skrevet 10. januar 2011 Hvor liten er liten? Ei venninne av meg klager alltid pa at hennes kjaerester har sma pikker, sa viser hun med fingrene en storrelse som er ca. 12cm. Hvis hun sankker om avslappet tilstand, sa tenker jeg at jeg bare har hatt sma pikker jeg da, jeg forstar ikke hvaslags monster penis hun er ute etter? Jeg er i hvertfall helt fornoyd med de sma jeg har hatt. Jenter har en tendens til å gyve løs på størrelsen til sin x, for å få utløp for bitterhet, eller noe i den duren. Hørt opptil flere ganger, at under forholdet er han bare HELT perfekt i senga, og alt er bare fryd og gammen. Helt til han gjør et lite feiltrinn og ting går galt, da er plutselig penisen hans ALTFOR liten. For du kan liksom ikke tråkke på manndigheten hans noe mer enn ved å disse størrelsen på utstyret hans. Det er liksom en innertier... Enig i det som ble sagt over her, syns man den er for liten, så er den det. og syns man den er for stor, -ja, da er den for stor! Enten den er 4- eller 24 cm, uansett omkrets. Og neste gang man lurer på om han er for liten, kan man jo tenke på om en selv er for vid, og kanskje bør knipe litt mer
Tinkerbell_ Skrevet 10. januar 2011 #167 Skrevet 10. januar 2011 Det kommer vel an på person til person hva de anser som lite og stort. Og noen blir jo ikke fornøyd før de får en 30 cm lang penis opp i musa, for å sette det veldig på spissen.. Nesten jeg mistenker dem for å være sånn på pur faen.. Skal greit innrømme at jeg selv liker litt str på mannens penis, men klager ikke om den er såkalt "liten" eller litt under gjennomsnittet heller, da jeg mange ganger har erfart at sexen kan være vel så god. Og uansett hvor liten den hadde vært, ville jeg hvertfall aldri i verden påpekt det!
Kosemose Skrevet 10. januar 2011 #168 Skrevet 10. januar 2011 Jeg tenker at den er for liten når mannen må ty til ulike penisforlenger-greier som digre miljøsvinete biler og lignende
Gjest besinga Skrevet 10. januar 2011 #169 Skrevet 10. januar 2011 Du må vite at det er ikke alle forunt å få en diger en. Menn med små pikker har som regel dårlig selvtillit og prøver seg dermed på de minst attraktive damene. Så treffer du bare på små pikker, så kan du starte å tenke hvorfor.. pøøh!! De guttene jeg har truffet på med småtasser var ganske lekre mannfolk utseendemessig, de typiske hot boys som ikke har dame så lenge... hehe lurer på hvorfor? neida... men jeg vil nå si etter min erfaring at det heller er motsatt.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #170 Skrevet 11. januar 2011 12 cm eller kortere, det vil jeg se på som en liten pikk. Forsåvidt ikke bare lengden som teller, men man kan liksom ikke ta igjen manglende lengde med ekstra tykkelse. Glad jeg er med på å dra snittet opp. 1
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2011 #171 Skrevet 10. mars 2011 Jeg er 15 år og har 14-16 i erigert tillstand. syntes dere jenter/damer det er lite? Ja, særlig når bumpen er nesten tre år gammel og problemet med ditt selvbilde ser ut til å vedvare.
Gjest Svingstang Skrevet 10. mars 2011 #172 Skrevet 10. mars 2011 21 cm her, og godt fornøyde gjester Har en nokså lang snurrebass, men den er ikke sånn veldig tykk. Dama svinger seg i den som en svingstang og synes det er riktig så gøy Til gjengjeld kommer jeg helt inn i tykktarmen hennes når jeg glir inn bak, og da sitter hun på kroken og tør ikke komme med kommentarer...
rigelgutten Skrevet 6. april 2011 #174 Skrevet 6. april 2011 xn min har en perfekt kuk. Temmelig stor. Så har jeg vært borti en del andre gutter jeg vil definere som liten penis..Men han har altså en perfekt kuk,og nå vil jeg ha den tilbake 1
Gjest MikeWaters Skrevet 6. april 2011 #175 Skrevet 6. april 2011 Men han har altså en perfekt kuk,og nå vil jeg ha den tilbake Men resten er det ikke så nøye med?
Gjest MikeWaters Skrevet 6. april 2011 #177 Skrevet 6. april 2011 nope Aldri for sent å utvikle verdigrunnlaget
Gjest gjest Skrevet 20. juli 2011 #178 Skrevet 20. juli 2011 Jeg har i hvertfall opplevd vagina misunnelse fra MENN gang på gang ...pga mine raske orgasmer , utholdenhet OG FANTASTISKE MULTIORGASMER + min gode tilgang på sex når jeg vil med hvem jeg vil , de fleste menn bare kan drømme om å få oppleve selv og fantasere om hvor godt jeg har det ...he he ( Menn blir som en sulten liten mus som ser JEG spiser og spiser mer og mer ...he he ) - så den der kan gå begge veier din INBILDSKE mann .....Menn har funnet opp dette - forde de er født INBILDSKE OG tror de er det " beste kjønn " i ett og alt . Faktisk er dere menn en gjeng med TAPERE på mange områder hvor kvinner hevder seg sterkt .For ikke å snakke om skoleprestasjoner og karakterer ...blant annet + MULTIORGASMER . Verdensrekorden er vell 100 orgasmer for en kvinne på 1 døgn eller noen timer , vil jeg huske å ha lest .. Prøv selv menn - om dere får til ...he he Jeg har ALDRI såret menn . ALDRI sagt noe negativt om " tissen demmes " , uansett hvor latterlig liten den har vært ! Og hvor skuffa og lei jeg ble .... Aldri har jeg hørt veninner heller våge å si et ord til slike menn , av frykt for å såre . Sannheten er at vi kvinner synes så SYND på dere menn som har liten tiss - og vi nevner ALDRI noe om den . Av ren medlidenhet . Jada jada ...lesber får orgasmer sammen , men husk - DE ER LESBISKE og er ikke intrisert i kuk i det hele tatt , derfor har de valgt en dame - derfor betyr størrelse INGENTING for lesbiske ! Så du kan ikke sammenligne lesbiske med hetrofile kvinner . Men vi hetrofile kvinner må jo få lov å foretrekke velutstyrte menn fremfor dårlig utrustede menn .Er ingen selvfølgelighet at alle kvinner skal være fornøyd med en liten penis eller klare å oppnå orgasme med en liten penis . EKTE hetrofile kvinner vil ha KVALITETS PIKK , det er sannheten . D.v.s en som er velvoksen nedentil og fungerer godt . rart det er flest menn som sitter på de fleste lederstillingene, høyeste lønningene og med denne sier jeg ikke menn er smartere men hvor mange oppfinnelser og nyoppdagelser er gjort av damer contra menn? slang på denne for og si at menn faktisk kommer seg frem her i verden... ikke ender opp med og passe barn og vaske gamle for minstelønn...
Nevian Skrevet 20. juli 2011 #179 Skrevet 20. juli 2011 Jenter som har ligget med meg synes alt under sånn rundt 20 cm er smått. :gjeiper: Skal ikke Janteloven beskytte folk mot sånne som deg? 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #180 Skrevet 20. juli 2011 rart det er flest menn som sitter på de fleste lederstillingene, høyeste lønningene og med denne sier jeg ikke menn er smartere men hvor mange oppfinnelser og nyoppdagelser er gjort av damer contra menn? slang på denne for og si at menn faktisk kommer seg frem her i verden... ikke ender opp med og passe barn og vaske gamle for minstelønn... Sånn historisk sett....kvinner har ikke hatt de samme muligheter som menn når det gjelder utdannelse, muligheter eller frihet til å utvikle sine evner. I vår moderne tid er det vel endelig så smått i ferd med å forandre seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå