Gå til innhold

Hva er en liten pikk?

Fremhevede innlegg

• 3 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener under 15 er lite!

Kjæresten har 16 (hadde hvertfall når vi var yngre og målte den slags :P). Jeg syns det er passe, men noe mye mindre ville vært lite.

Anonymous poster hash: eddae...95f
  • Liker 1
Skrevet

Kjæresten har 16 (hadde hvertfall når vi var yngre og målte den slags :P). Jeg syns det er passe, men noe mye mindre ville vært lite.

Du vet at ca 50% av menn har 15 cm eller mindre?:)

Anonymous poster hash: 15557...923

Skrevet

Så da menet du 13/14 cm er for lite? Tror ikke man merker 2-3 cm fra eller til.:)

Skrevet

Under 17 er lite. Og den må helst ha en viss tykkelse. Helst. En jente som sier til si. Kjæreste at hans tolv cm lange pikk er passe, lyver.

Anonymous poster hash: 2482b...284

• Liker 1
Skrevet

Så da menet du 13/14 cm er for lite? Tror ikke man merker 2-3 cm fra eller til.:)Anonymous poster hash: 15557...923

Tro meg. De to cm kan være avgjørende for all nytelse.

• Liker 1
Skrevet

Da høres du veldig umoden ut, eller kan lite om sex.. Alt fra 12-16 cm er optimalt.=)

Gjest Eurodice
Skrevet

Du kan ikke ha særlig erfaring med sex.

Skrevet

Under 17 er lite. Og den må helst ha en viss tykkelse. Helst. En jente som sier til si. Kjæreste at hans tolv cm lange pikk er passe, lyver.

Bevis det?:) Du må være rimelig vid om alt under 17 cm er for lite. Prøv å google penisstørrelse, så vil du se at 95% av ALLE menn har mellom 12-18 cm.

Gjest Eurodice
Skrevet

Og du som skriver dette, skriver bare tull.

Skrevet

Bevis det?:) Du må være rimelig vid om alt under 17 cm er for lite. Prøv å google penisstørrelse, så vil du se at 95% av ALLE menn har mellom 12-18 cm.Anonymous poster hash: 15557...923

Må le litt. Har god erfaring. Har hatt liten, og stor. Foretrekker stor eller midt på treet. Hadde en som var omtrent sju cm, og oppdaget stor forskjell da jeg var sammen med en med ordentlig størrelse. Jeg fikk ihvertfall ikke orgasme av den lille pikken, og de kortfingrene hans nådde ikke punktet engang. Men det fikk jeg lett med en gang av han andre. Eksen (den lille) mente hele tida at det var meg det var noe feil med, som ikke fikk orgasme med han så lett. Det viste seg å være at han var for liten for meg.

• Liker 1
Skrevet

Må le litt. Har god erfaring. Har hatt liten, og stor. Foretrekker stor eller midt på treet. Hadde en som var omtrent sju cm, og oppdaget stor forskjell da jeg var sammen med en med ordentlig størrelse. Jeg fikk ihvertfall ikke orgasme av den lille pikken, og de kortfingrene hans nådde ikke punktet engang. Men det fikk jeg lett med en gang av han andre. Eksen (den lille) mente hele tida at det var meg det var noe feil med, som ikke fikk orgasme med han så lett. Det viste seg å være at han var for liten for meg.

Hvilket pungt snakker du om han ikke nådde? G- pungtet? Til opplysning ligger det rett innenfor åpningen, ca 4-5 cm inn. Skal ha rimelig korte fingre for ikke å nå det. Eller mente du livmortappen?;)

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet (endret)

Penis Extender - https://joom.com Har nå brukt Penis Extender i ca 4 mnd. Og til alle dere tvilere der ute : Den virker ! Ville gjerne prøve dette produktet og var kansje en av dem som ikke var skeptisk til denne metoden. Vet at "Strekking" av kroppsdeler og lemmer har blitt utført med resultat i årevis. Har økt lengden ca 3 cm på denne tiden. Fra 15-18 cm. Noen hevder at man kan kun øke lengden med 1-2 cm, men dette er ikke riktig. Bruker den 2-3 ganger i uken ca 2-4 timer hver gang. Og har tenkt å fortsette med dette fremover.

Endret av Fernyy
Skrevet
Den 4.10.2014 at 20.42, AnonymBruker skrev:

Du vet at ca 50% av menn har 15 cm eller mindre?:)

Da er jeg veldig glad jeg har funnet en som er noen cm over gjennomsnittet. Syns det usexy med små peniser. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, DreamOn skrev:

Da er jeg veldig glad jeg har funnet en som er noen cm over gjennomsnittet. Syns det usexy med små peniser. 

Samme her. Det er noe barnslig over små peniser. Foretrekker en skikkelig mann.

Anonymkode: 122ba...c92

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi er i en tid hvor kvinner har bredere erfaringer seksuelt enn tidligere, og hvor økt fokus på likestilling gir dem også sine goder som kommer til det seksuelle. Nå kan kvinner selv etablere et forhold på andre grunnlag en økonomi og trygghet, nemlig det seksuelle også.

Dessverre vil dette føre med seg at de med små peniser blir sittende utenfor, men det er en del av evolusjonen, folkens. Så vi får trøste oss med at dette blir et problem som vil dø ut etter titalls med generasjoner. Det vil bli mindre forskjell på penis størrelser hos fremtidge mennesker vil jeg tru, og godt er det! :)

Anonymkode: 83653...821

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er i en tid hvor kvinner har bredere erfaringer seksuelt enn tidligere, og hvor økt fokus på likestilling gir dem også sine goder som kommer til det seksuelle. Nå kan kvinner selv etablere et forhold på andre grunnlag en økonomi og trygghet, nemlig det seksuelle også.

Dessverre vil dette føre med seg at de med små peniser blir sittende utenfor, men det er en del av evolusjonen, folkens. Så vi får trøste oss med at dette blir et problem som vil dø ut etter titalls med generasjoner. Det vil bli mindre forskjell på penis størrelser hos fremtidge mennesker vil jeg tru, og godt er det! :)

Dette er bare et problem for de med små peniser. For alle oss andre kan jeg ikke se noen ulemper med at kvinner nå også kan stille krav til menn. 

Jeg har sympati med de som har liten penis og ikke får oppleve det livet har å by på, akkurat som jeg har sympati med fattige i verden. Men må ærlig innrømme at det ikke er noe som opptar meg i hverdagen. De klarer seg selv på en eller annen måte, også uten mitt engasjement.

Anonymkode: 0edfa...b64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Ikke minst går vitenskapen fremover, så en gang i fremtiden kan vi ved hjelp av genmanipulasjon utrydde små peniser for godt, kanskje også fortere enn om det skulle gått sin naturlige gang :)

Anonymkode: 6efa8...fac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, DreamOn skrev:

I følge nyere statistikk har 95% 16 eller mindre 

Anonymkode: d4553...9f4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I følge nyere statistikk har 95% 16 eller mindre 

Anonymkode: d4553...9f4

Kilde på det? I så fall går det mange triste jenter rundt omkring :P

Anonymkode: 6efa8...fac

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...