Gå til innhold

Hva er en liten pikk?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Den 9.8.2016 at 16.01, DreamOn skrev:

Da er jeg veldig glad jeg har funnet en som er noen cm over gjennomsnittet. Syns det usexy med små peniser. 

Ja, fordi et par cm spiller så ekstremt stor rolle?

Anonymkode: 3890d...f9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, fordi et par cm spiller så ekstremt stor rolle?

Anonymkode: 3890d...f9a

Ja det gjør det!

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, DreamOn skrev:

Ja det gjør det!

Hehe hvor gammel er du?😂 Enten er du beldig ung og uvitende eller veldig dyp/slapp i høna. Hvorfor går menn uansett rundt å bekymrer seg? 95% ligger innenfor normalen som er 12-18 cm.. Hjelpes så dumme folk her inne er. De aller fleste er i et forhold, og hvis normalen ikke gjorde folk fornøyd så ville 95% av damene vært ulykkelig...

Tror heller disse damene og mennene som spyr ut galle om penisstørrelse, vagina, pupper osv har en ting til felles. De har brent seg litt for mye eller generelt har et trasig liv!

Finnes desverre mye mannehatere og kvinnehatere i dagens samfunn. Mitt råd er å søke hjelp..

Anonymkode: 98958...fe7

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe hvor gammel er du?😂 Enten er du beldig ung og uvitende eller veldig dyp/slapp i høna. Hvorfor går menn uansett rundt å bekymrer seg? 95% ligger innenfor normalen som er 12-18 cm.. Hjelpes så dumme folk her inne er. De aller fleste er i et forhold, og hvis normalen ikke gjorde folk fornøyd så ville 95% av damene vært ulykkelig...

Tror heller disse damene og mennene som spyr ut galle om penisstørrelse, vagina, pupper osv har en ting til felles. De har brent seg litt for mye eller generelt har et trasig liv!

Finnes desverre mye mannehatere og kvinnehatere i dagens samfunn. Mitt råd er å søke hjelp..

Er man mannehater fordi man ikke syns en liten penis gir noe særlig nytelse? Da er det mange mannehatende kvinner her i verden... 

Anonymkode: 6efa8...fac

• Liker 1
Skrevet

Alt under 22 cm er for lite! Jeg liker å få fylt opp den trange musa mi skikkelg og virkelig vrikke og lirke den inn! Små peniser funker sikkert de og, men er usexy. Forbinder køller under 22 cm med smågutter. 

Anonymkode: 8a259...c84

Skrevet
Den 9.8.2016 at 23.51, AnonymBruker skrev:

Kilde på det? I så fall går det mange triste jenter rundt omkring :P

Anonymkode: 6efa8...fac

Klarer ikke å legge til lenke fra mobilen. Søk på penis size og 15 000 så kommer det opp en graf

Anonymkode: d4553...9f4

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt under 22 cm er for lite! Jeg liker å få fylt opp den trange musa mi skikkelg og virkelig vrikke og lirke den inn! Små peniser funker sikkert de og, men er usexy. Forbinder køller under 22 cm med smågutter. 

Anonymkode: 8a259...c84

Tror neppe musa de ville hatt noen nytelse av 22 cm som bunner livmortappen din. Dette vil du skjønne den dagen du har sex😭

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er man mannehater fordi man liker menn med peniser over 15 cm. Ok.......Jeg skal søke hjelp sporenstreks:fnise:

• Liker 1
  • 5 år senere...
Skrevet

På størrelse med lillefingeren min,som er Liten.

AnonymBruker
Skrevet

Liten er vel noe mindre enn omkring 13 cm

Anonymkode: 6131e...1a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...