AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #141 Skrevet 19. september 2010 Min nye partner er ikke stor, mindre en gjennomsnittet, men han treffer akkurat der han skal treffe, og gir meg veldig lett orgasmer. Mye lettere enn med x-en som var større enn gjennomsnittet og som jeg trodde var perfekt utstyrt... Så smaken er nok som baken Jeg vil heller ha en mindre som treffer fantastisk og vet hvordan den skal brukes, enn en stor som bare fungerer sån passe...
tøydokka Skrevet 22. september 2010 #142 Skrevet 22. september 2010 Jeg trodde lenge at størrelsen var viktig.. helt til jeg traff en fyr som tente meg noe helt vanvittig.. Og det endret ingenting da buksene falt og han avslørte et lite utstyr. Han var fortsatt like spennende og jeg tror ikke det hadde endret på noe om han var amputert engang.. Konklusjonen er at så lenge mannen er den rette så er pikken også det!
Gjest fakta Skrevet 24. september 2010 #143 Skrevet 24. september 2010 Jeg har i hvertfall opplevd vagina misunnelse fra MENN gang på gang ...pga mine raske orgasmer , utholdenhet OG FANTASTISKE MULTIORGASMER + min gode tilgang på sex når jeg vil med hvem jeg vil , de fleste menn bare kan drømme om å få oppleve selv og fantasere om hvor godt jeg har det ...he he ( Menn blir som en sulten liten mus som ser JEG spiser og spiser mer og mer ...he he ) - så den der kan gå begge veier din INBILDSKE mann .....Menn har funnet opp dette - forde de er født INBILDSKE OG tror de er det " beste kjønn " i ett og alt . Faktisk er dere menn en gjeng med TAPERE på mange områder hvor kvinner hevder seg sterkt .For ikke å snakke om skoleprestasjoner og karakterer ...blant annet + MULTIORGASMER . Verdensrekorden er vell 100 orgasmer for en kvinne på 1 døgn eller noen timer , vil jeg huske å ha lest .. Prøv selv menn - om dere får til ...he he Jeg har ALDRI såret menn . ALDRI sagt noe negativt om " tissen demmes " , uansett hvor latterlig liten den har vært ! Og hvor skuffa og lei jeg ble .... Aldri har jeg hørt veninner heller våge å si et ord til slike menn , av frykt for å såre . Sannheten er at vi kvinner synes så SYND på dere menn som har liten tiss - og vi nevner ALDRI noe om den . Av ren medlidenhet . Jada jada ...lesber får orgasmer sammen , men husk - DE ER LESBISKE og er ikke intrisert i kuk i det hele tatt , derfor har de valgt en dame - derfor betyr størrelse INGENTING for lesbiske ! Så du kan ikke sammenligne lesbiske med hetrofile kvinner . Men vi hetrofile kvinner må jo få lov å foretrekke velutstyrte menn fremfor dårlig utrustede menn .Er ingen selvfølgelighet at alle kvinner skal være fornøyd med en liten penis eller klare å oppnå orgasme med en liten penis . EKTE hetrofile kvinner vil ha KVALITETS PIKK , det er sannheten . D.v.s en som er velvoksen nedentil og fungerer godt . Rart at menn har større hjerner enn kvinner, vi er fysisk suverene også Det er også bevisst at menn har "dypere" følelser enn kvinner, ja menn dør kanskje av en orgamse som varer mer en få sekunder, men mer trenger vi ikke:)) Og glemte en ting: Det er også bevist at menn klarer _FLERE_ oppgaver samtidig bedre enn kvinner og spesialisering samt lederskap.
Gjest wild bird Skrevet 24. september 2010 #144 Skrevet 24. september 2010 Skjønner ikke at jeg gidder, for disse størrelsestrådene er utrolig idiotiske! Men jeg må bare få det ut! Kvinner kan jo ikke ha øyemål eller vite hvor lang en cm er, når de mener 15 cm er lite! Det er helt normalt. Også må man måle riktig (hvis man er på det stadiet at man faktisk måler penisen til partneren sin, for så å diskutere den på neste symøte). Dessuten bør man lære seg forskjell på slapp og erigert. Penisen har nemlig potensiale til å vokse seg større enn det man ser i slapp tilstand. Bare sånn til opplysning Også blir sex så vanvittig deilig når man klarer å nyte, slippe seg løs og kose seg sammen med en man virkelig har kjemi med
Stefan Skrevet 24. september 2010 #146 Skrevet 24. september 2010 Under 15? Noen kvinner har en ganske så vridd sans for realisme. Du er klar over at dersom du mener dette seriøst, vil godt over halvparten av alle menn ha små pikker? Du er klar over at medianen er 14? Det vil si at det er langt fler som ligger under snittet enn over. Normalen ligger mellom 12 og 18 cm. Ligger man innenfor der og blir kalt liten, så er det kanskje ikke mannen det er noe galt med....
Gjest wild bird Skrevet 24. september 2010 #147 Skrevet 24. september 2010 Alle vet vel hvorfor kvinner ikke kan lukeparkere? Det er fordi mannfolk har fortalt dem at dette: --------------------------- er 20 cm :gjeiper:
Gjest pen_is Skrevet 25. september 2010 #148 Skrevet 25. september 2010 Det er en myte at kvinner ønsker en stor penis. Dette kan være fantasi i beste fall, men i praksis ønsker de alt ettersom hvor vid musa er. Noen er så vid der nede at de trenger større penis for å mette hullet. Noen er trang og trenger mindre penis for å mette hullet. Det er værre for en dame om det blir for stor penis, enn for liten, da det ofte kan føre til smerter ved samleie. Så folk her inne forveksler kvinners fantasier med hva en kvinne faktisk i praksis vil ha. Dessuten er det endel kvinner som ikke vet at penis i slapp tilstand ikke har noe å si for størrelsen i erigert. 4cm slapp - 15 stiv 8cm slapp - 12 stiv Det er umulig å si hvor stor en penis utifra slapp tilstand
AnonymBruker Skrevet 25. september 2010 #149 Skrevet 25. september 2010 Hven er opptatt av størrelsen på penis? Selvfølgelig menn. De tror manndommen ligger i den stygge kuken.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2010 #150 Skrevet 25. september 2010 Jeg har født 3 unger og merker forskjell der nede etter 3 fødsler og det merkes om den er fo liten, men den kan helt sikkert være perfekt for en annen jente. For min del er det bedre med en på 15 som er tykk enn en på 18 som er tynn uansett er det så mye annet som spiller inn, når jeg skal velge meg en kjæreste og det er ikke penistørelsen som gjør utslaget om jeg blir eller ikke.
Mann-87 Skrevet 25. september 2010 #151 Skrevet 25. september 2010 Jeg har født 3 unger og merker forskjell der nede etter 3 fødsler og det merkes om den er fo liten, men den kan helt sikkert være perfekt for en annen jente. For min del er det bedre med en på 15 som er tykk enn en på 18 som er tynn uansett er det så mye annet som spiller inn, når jeg skal velge meg en kjæreste og det er ikke penistørelsen som gjør utslaget om jeg blir eller ikke. Da er det vel strengt tatt du som er for stor.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2010 #152 Skrevet 25. september 2010 Da er det vel strengt tatt du som er for stor. Ja det er det jeg sier så da passer ikke jeg sammen med alle
Sodrac Skrevet 25. september 2010 #153 Skrevet 25. september 2010 Jeg har født 3 unger og merker forskjell der nede etter 3 fødsler og det merkes om den er fo liten, men den kan helt sikkert være perfekt for en annen jente. For min del er det bedre med en på 15 som er tykk enn en på 18 som er tynn uansett er det så mye annet som spiller inn, når jeg skal velge meg en kjæreste og det er ikke penistørelsen som gjør utslaget om jeg blir eller ikke. 3 unger og merker om den er for liten. Kanskje på tide å være litt "knipen" på hvem du slipper til da.
Gjest gjest Skrevet 25. september 2010 #154 Skrevet 25. september 2010 Kvinner har merkelig oppfattelse av størrelse. Det er dokumentert. De har dårlig romfølelse og er dårligere til geometri og trigonometri enn menn. De er også ute av stand til å vurdere størrelsen på egen kropp og egne bryster. Å be dem vurdere size på en penis er bare latterlig. De slanker seg og sier de er tykke, de putter silikon i puppene og sier de fortsatt ikke har store nok. Størrelsen på bankkontoen har de ikke peil på, siden de tømmer den før lønna er kommet inn, og tror det er igjen mer penger. Normale middagsporsjoner er i følge damer alltid for store. Lukeparkering er et annet eksempel. De bulker garantert bilen siden de ikke vet hvor stor den er. De trer på seg for små klær som de tror passer og tar på seg korte skjørt som de sier er lange og drar i dem hele tiden siden "det sklir opp"... Så en dame som sier en pikk er "liten" bør man uansett ikke høre på. Det har hun beviselig ikke evne til å vurdere. De vil ha liten kropp, store pupper og kjærste med stor pikk. Det er idealet og de blir aldri fornøyd. Får de 23 cm finner de ut at tykkelsen er for liten. Derfor må man ikke spørre damer om størrelsen sin er grei. Man må bare søgre for at de får mye penger, dyre ting og har orgasmer. Enkelt og greit. 1
Gjest MikeWaters Skrevet 3. november 2010 #155 Skrevet 3. november 2010 (endret) Så en dame som sier en pikk er "liten" bør man uansett ikke høre på. Det har hun beviselig ikke evne til å vurdere. Så hvis en mann sier jeg har stor pikk så burde jeg være godt fornøyd? Endret 3. november 2010 av MikeWaters
Gjest Annonym Skrevet 6. november 2010 #157 Skrevet 6. november 2010 Fra wikipedia: Gjennomsnittet ligger på omtrent 12,9 - 15 cm 95% av befolkningen faller innenfor intervallet 10,7 - 19,1 cm Får et inntrykk av å lese slike tråder at gjennomsnittet er større en hva det egentlig er.
Gjest UYN Skrevet 6. november 2010 #158 Skrevet 6. november 2010 Hvis damer virkelig vil ha en større penis, så kan de bare si til typen at de skal forstørre den ved hjelp av penisøvelser. Enkelt og greit, men tror egentlig ikke det ville tatt seg så bra ut for forholdet deres, men neste "size queen" ville nå vært fornøyd i hvert fall! "Det går ikke det da, penis øvelser er bare tull". Nei, det er nemlig ikke det, jeg har selv vokst et par centimeter siden februrar i år, og mange folk som har gjort det samme har fått "drømmepenisen" deres. Dette tar det selvfølgelig tid og motivasjon, men mest motivasjon. 2timer hver dag 5 ganger i uken i 2 år, vel verdt investeringen. I tillegg så er det jo også gratis, siden alt informasjonen er ute på et forum, eller faktisk flerne, men jeg bruker kun ett: www.pegym.com Tror både gutter og jenter har godt av å sjekke det ut.
Gjest HurraKuken Skrevet 27. november 2010 #159 Skrevet 27. november 2010 Herlighet gutter og piker. La oss akseptere at det finnes damer som ønsker å bli fyllt opp av enn diger kuk. Mange menn her som kommer med lame unnskyldninger om at dette er overfladisk tankegang. Herregud, så fantastisk kult at drifter får ta tak og styre oss en gang i blant og halleluja for at noen kvinner tør innrømme de har lyst på stor pikk. Er selv en mann med helt gjennomsnittlig utstyr(16cm) og vet at jeg aldri kommer til å oppfylle denne typen fantasi hos kvinner. Men herregud, vi kan da ikke være perfekte på alle måter, så da prøver jeg å gi av meg selv på andre områder. Det er hele pakken jeg selv tenner på hos kvinner, de som gjerne ikke har det tilsynelatende tiltrekkende utseende kan være utrolig flotte med en herlig personlighet. Vi har alle noe vi ikke er fornøyde med, og heller ikke kan forandre på, men heldigvis kan vi kompansere for dette på andre måter. Slutt å syt, og ta litt ansvar for egen lykke. Vel møtt! Samme her, jeg har en på 19 CM og skjønner også at jeg nok aldri ville kunne oppfylle denne typen fantasi hos kvinner.
Gjest Eurodice Skrevet 27. november 2010 #160 Skrevet 27. november 2010 Samme her, jeg har en på 19 CM og skjønner også at jeg nok aldri ville kunne oppfylle denne typen fantasi hos kvinner. Smisk, smisk, mr. Big .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå