Gå til innhold

Hva er en liten pikk?

Fremhevede innlegg

Gjest Jørgen
Skrevet

Du må vite at det er ikke alle forunt å få en diger en. Menn med små pikker har som regel dårlig selvtillit og prøver seg dermed på de minst attraktive damene. Så treffer du bare på små pikker, så kan du starte å tenke hvorfor..

oida det var litt burn :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

ikke alle afrikanere er så store som folk skal ha det til,det er bare oppskrytt.

Du har vel ikke feiet over alle, så du kan ikke vite dette?

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Du har vel ikke feiet over alle, så du kan ikke vite dette?

Har vel feid over en som ikke var så stor da. Finnes vel afrikanere med små tissefanter også.

Gjest Gjest
Skrevet

Har vel feid over en som ikke var så stor da. Finnes vel afrikanere med små tissefanter også.

Selvsagt finnes det, ettersom de kun har 1 cm større i snitt.

• 4 uker senere...
Gjest jonnet
Skrevet

Ja her var det mange synspunkter :yvonne: Jeg tror ikke lengde og tykkelse er viktigst. Det viktigste er nok kjemien mellom de to som ligger og koser seg sammen.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hallo

Sitter her og leser innlegg om liten kuk. jeg vet alt om dette, har selv en kuk som jeg mener er alt for liten. Har komplekser for dette og tør aldri å vise meg naken offentlig i foreksempel badeland og andre plasser der man må dusje naken. Min kuk er ca 14 cm lang når den er stiv men den er veldig tynn. Jeg er gift og har 3 barn. min kone vet at jeg har komplekser for min lille kuk men hun sier at hun aldrig kunne tenkt seg en mann med større kuk en min men alikevel tør ikke jeg å kle meg naken for andre enn henne.Å ha liten kuk er helt for jævlig for tro meg, jeg vet hva jeg snakker om. Selv om min kone som jeg er kjempegla i sier at den er stor nok for henne så føler jeg at den er alt for liten. Gjenomsnitten skal vist være 14 cm men dette er helt feil. Vi var 23 gutter i min skoleklasse og jeg hadde den minste og tynneste og kvidde meg til hver gymtime.Min kone som aldri har hatt andre menn enn meg kan ikke få meg bort fra mine komplekser. Jeg tro nok at gjennomsnitslengden på en norsk penis ligger på 20cm og ikke på 14.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tro nok at gjennomsnitslengden på en norsk penis ligger på 20cm og ikke på 14.

Ja, det stemmer nok. Min kukk er 26cm lang i erigert tilstand. Så det er du som trekker ned gjennomsnittet altså. Da vet vi det.

Skrevet

Har bitte liten penis og fant meg derfor en bitte liten jente å elske med. Vet ikke om radmagre jenter har liten mus men ivertfall så har min samboer på 39kg en akkurat passe fitte for min 7 cm lange kuk.

Gjest Gjest
Skrevet

Har bitte liten penis og fant meg derfor en bitte liten jente å elske med. Vet ikke om radmagre jenter har liten mus men ivertfall så har min samboer på 39kg en akkurat passe fitte for min 7 cm lange kuk.

Ja, men det høres ut som et godt fundament å starte et ekteskap på.

"Min pikk passer i fitta di. Skal vi gifte oss?" :fnise:

Hva skal man med kjærlighet til når man har pikk og fitte?

Gjest anders
Skrevet

Ja, men det høres ut som et godt fundament å starte et ekteskap på.

"Min pikk passer i fitta di. Skal vi gifte oss?" :fnise:

Hva skal man med kjærlighet til når man har pikk og fitte?

Kan jeg få låne beinranglet ditt til å runke med 39kg veier kuken min.
Skrevet

Kan jeg få låne beinranglet ditt til å runke med 39kg veier kuken min.

Stupido. er jente og elsker gutter med liten kuk. kan ikke få nok av kraftige men med hårete brystkasse og liten kuk, blir jævlig opphiset av slik, kansje er jeg unormall men det tenner meg.PS jeg veier 2kg mer en kuken din

Skrevet

Hva med spørsmålet, Hva er en stor pikk? haha

Skrevet

Noen jenter trener kroppen som gale, men glemmer å trene fitta, så de går rundt å ser ut som de har født en kalv samme dag, klart de trenger en stor da.

Haha, nå lo jeg godt. Mest fordi det stemmer. Mange glemmer å trene bekkenbunnsmusklene. Litt overdrivelse, dog.

Skrevet

Hva ville du syntes om det stakk ut 5 cm etter at begge hendene var på den?

Ville du syntes at det var for stort, eller ok, vi prøver, eller ok, alt mellom en og tre hender er greit? (Seriøst spørsmål)

Hihi.. Er det så uvanlig da? Er heldig jeg, tydeligvis :fnise:

• 1 måned senere...
Skrevet

Dette med det at "jenter er for vide" istedet for at "gutter er for små", går nok den andre veien også. For ca en uke siden sa kjæresten min at jeg ikke var trang nok. Jeg er rimelig trang, og jeg må stramme musklene nedentil konstant for å kjenne ham godt nok. Så det tror jeg har noe med at han ikke er verdens største nedentil for å si det slik. Men jeg klager ikke. (:

Skrevet

Hvis vi skal tro statistikken så ligger gjennomsnittet på 15 cm. Alt over det blir vel da 'stort', gjør det ikke? Å selvsagt blir det litt ubetydelig måling da tykkelse ikke er en del av den, men.. har du en tannpirker da vet du at du har liten kuk.

Skrevet (endret)

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA.... hva er en liten pikk ? Dette er en liten pikk... eller disse blir det vel har liten pikk.... dette innslaget burde vel gi selvtillit til mange gutter ute der.... Verdens minste penis konkuranse..... sjekk ut :

http://yarravillepaul.blogspot.com/2007/02/small-penis-competition.html

Hva synes dere damer, hadde dere hatt sex med disse penisene ??

HAHAHAHAH.. I feel sooooooooooooo good about myself right now. hahaha . Gjør jeg alltid da men :nigo:

Endret av Daniel84
Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA.... hva er en liten pikk ? Dette er en liten pikk... eller disse blir det vel har liten pikk.... dette innslaget burde vel gi selvtillit til mange gutter ute der.... Verdens minste penis konkuranse..... sjekk ut :

http://yarravillepaul.blogspot.com/2007/02/small-penis-competition.html

Hva synes dere damer, hadde dere hatt sex med disse penisene ??

Vel.. ingen av de var akkurat bærere av en drømmepikk.. Men jeg synes det var en usmakelig konkurranse. Herregud, "dommerne" gjør jo ikke annet enn å fyre løs med ydmykende kommentarer.. Særlig hun damen kunne jeg kakke :slår: Hvorfor vil disse mennene stille opp på dette lurer nå jeg på..?

Skrevet

Vel.. ingen av de var akkurat bærere av en drømmepikk.. Men jeg synes det var en usmakelig konkurranse. Herregud, "dommerne" gjør jo ikke annet enn å fyre løs med ydmykende kommentarer.. Særlig hun damen kunne jeg kakke :slår: Hvorfor vil disse mennene stille opp på dette lurer nå jeg på..?

Fordi når man har en så liten en og leve med det må man nesten ha litt selvironi og være i stand til å le av seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...