Gå til innhold

Ikke lov å svare ja eller nei!


Marpessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jessica-Oslo

Jeg er veldig redd slanger, så jeg tror det kan være en dårlig match om det er skog og sånt der i hvert fall. Men ville nok valgt andre destinasjoner først jeg og

Kunne du tenke deg å ha en tvilling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Er glad jeg er min egen person alene. ;) Men har alltid lurt litt pá hvordan det má vaere for dem som har en tvilling sóster eller bror. Ganske mange av dem fár utviklet et veldig naert bánd. Men etter at jeg har mótt pá tvillinger som ikke er de beste venner, sá tenker jeg at de er vel som de fleste sóskenpar, kanskje? Noen kan ha et skikkelig naert bánd i forhold til sin sóster eller bror, mens andre har et mindre bánd's forhold.

Har du noen gang lurt pá hvordan det ville ha vaert á bli fódt i lópet av en annen tidsepoke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

(Ville beklage til Jessica-Oslo og NonJuan om jeg delte litt for mye informasjon tidligere hvis det ikke var rett, men som ikke var noe jeg burde ha noe med á gjóre heller. Beklager mye, synes det ble litt dumt gjort av meg. :(

Vanligvis liker jeg best á holde meg unna slikt. Det var ikke vondt ment, men alikevel sá burde jeg vel ikke ha innblanda meg sá mye i dette.)

Beklager, ná burde vi vel gá tilbake til spórre/svare leken:

Har du noen gang lurt pá hvordan det ville ha vaert á bli fódt i lópet av en annen tidsepoke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte! Har tenkt en del ganger at jeg hadde trivdes godt på 30-tallet, men så kommer jeg på to viktige ting: de hadde ikke tamponger og det var ikke greit å være homofil.

Hadde du sagt ja til å bli med en tur i en tidsmaskin om det fantes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Pá en máte hadde jeg likt det. Men hadde ogsá vaert litt skeptisk. ;) For eksempel; Hva om tidsmaskinen fikk problemmer og du satt fast i en annen tid? Er sá mye jeg hadde hatt lyst til á se og kunne vaert interessant á oppleve noen historiske hendelser ogsá. Samtidig som at det kunne vaert litt skummelt ogsá. Eller hva tenker du?

Er du svaert pratsom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest SunflowerPenguin

Kvikklunsj er digg om en er pá tur eller hjemme. ;) Over her sá har de ikke Kvikklunsj sá det naermeste jeg kan komme er á kjópe meg KitKat. Men den er ogsá skikkelig god da. :jepp:

Liker du ogsá KitKat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri smakt sjokoladen. Kattematen er ikke helt for meg.

Har du en favorittsjokolade som du vil dele med oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...