Gå til innhold

Ikke lov å svare ja eller nei!


Marpessa

Anbefalte innlegg

Gjest SunflowerPenguin

Jeg liker skrivemáten min. Om andre liker det eller ikke kommer litt an pá hva de liker.

Er du flink til á lese hóyt?

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leser like godt om jeg sitter både høyt og lavt. :fnise:

Har du en favorittplass å sitte på der du bor...og vil du fortelle oss om den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er favorittplassen min sofaen, som står uten ben på soverrommet ettersom stua er under oppussing. Når stua blir klart skal vi lage en liten kosekrok i et hjørne med en god lenestol, et lite bord, lampe og et fint rundt teppe. Jeg ser for meg at det kommer til å bli min favorittplass :)

Liker du å sitte mykt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det veksler litt. Datastolen er veldig hard å sitte på, men jeg er vant til den og alt har sin sjarm.

Er stressless som en synker ned i en god stol å sitte i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stressless er ikke noe særlig syns jeg. Hvis du synker for langt er det vanskelig å komme opp igjen også!

Er du bevisst hvilken stil du har i huset ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Akkurat nå er favorittplassen min sofaen, som står uten ben på soverrommet ettersom stua er under oppussing. Når stua blir klart skal vi lage en liten kosekrok i et hjørne med en god lenestol, et lite bord, lampe og et fint rundt teppe. Jeg ser for meg at det kommer til å bli min favorittplass :)

Det virker sá koselig ut! Har ogsá lyst til á fá ordnet til sá stua blir en "safe haven", da ville det ogsá ha blitt min favoritte plass. Godt á kunne ha en plass hvor en kan finne mer fred og ro rundt seg, det er viktig. Eller iallefall for meg. :)

Er du fornøyd med orning og reda i hjemmet?

Jeg er ikke helt sikker pá om jeg skjónte det spórsmálet der? Kan du forklare det litt bedre for meg? Sorry!

Liker du á spise Amerikanske Hotdogs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt sikkert. :)

Finnes det et menneske som du virkelig misliker i din omgangskrets, men du må late som alikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker sá koselig ut! Har ogsá lyst til á fá ordnet til sá stua blir en "safe haven", da ville det ogsá ha blitt min favoritte plass. Godt á kunne ha en plass hvor en kan finne mer fred og ro rundt seg, det er viktig. Eller iallefall for meg. :)

Er du fornøyd med orning og reda i hjemmet?

Jeg er ikke helt sikker pá om jeg skjónte det spórsmálet der? Kan du forklare det litt bedre for meg? Sorry!

Liker du á spise Amerikanske Hotdogs?

Om du har orden og kontroll i hjemmet :)

Om jeg hadde slått hitler?

Helt klart! Men ikke dødelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SunflowerPenguin

Om du har orden og kontroll i hjemmet :)

Om jeg hadde slått hitler?

Helt klart! Men ikke dødelig

Akkurat ná er det ikke sá mye god orden. :rodme: Men det vil komme seg etterhvert. Vil bli bedre.

Vel, om du hadde vaert forann Hitler i lópet av 2. Verdenskrig sá hadde du vel kommet deg i fengsel eller noe sánt. Tror ikke Hitler hadde godtatt det sá lett. ;) Men det er lov á tenke litt annerledes, kanskje du ville ha vaert tóff nok til á gjóre dette uansett om du kom i fengsel eller ikke. :)

Tjo og Hei, er du en god venn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ná er det ikke sá mye god orden. :rodme: Men det vil komme seg etterhvert. Vil bli bedre.

Vel, om du hadde vaert forann Hitler i lópet av 2. Verdenskrig sá hadde du vel kommet deg i fengsel eller noe sánt. Tror ikke Hitler hadde godtatt det sá lett. ;) Men det er lov á tenke litt annerledes, kanskje du ville ha vaert tóff nok til á gjóre dette uansett om du kom i fengsel eller ikke. :)

Tjo og Hei, er du en god venn?

uff, jeg hadde nok blitt avlivet på stedet om jeg hadde rørt mannen under krigen.

Syns jeg er god til å huske på venner, lytte når de snakker og huske hva de har sagt til senere. Akkurat nå om dagen er jeg kanskje ikke så god venn ettersom jeg helst vil være alene.

Liker du å være alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives veldig godt i eget selskap :)

Kan du se for deg livet ditt noe annerledes enn sånn det har blitt?

Selvfølgelig, og forsøker alltid gjøre det bedre:)

Liker du hester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...