Gå til innhold

Ikke lov å svare ja eller nei!


Marpessa

Anbefalte innlegg

Gjest SunflowerPenguin

Hester er fine og elegante dyr. Men er ikke sá opptatt av á ri pá dem eller á stelle til dem.

Ville du ha likt á dratt tilbake med tidsmaskin for á prate med en fra fór i tiden, og hvem ville du ha likt á prata med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av personlige referanser skulle jeg gjerne snakket med bestevennen min som døde, og søsteren min. Av mer kjente mennesker skulle jeg gjerne tatt en prat med han som skøyt Franz Ferdinand og prøve å overtale han til å la det være.

Tror du vi oppleve krig i Norge innen 50 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Det kan skje. Vi vet jo aldri nár sánt kan plutselig dukke opp. Kan komme opp nár en minst forventer det. Men i mellomtiden burde vi leve livet og nyte oss av godene vi har rundt oss. :)

Har du noen gang lurt pá hvordan livet hadde vaert om du ble fódt i et annet land?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt.....og jeg har takket mange ganger i full oppriktighet for å ha vært så heldig å ha blitt født her. :)

Har du takket for din egen situasjon noen gang?

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jessica-Oslo

Jeg brenner for dyrevelferd, men jeg tror ikke jeg hadde vært sterk nok til å se det verste tilfellene.. vil heller støtte saken, ta i mot omplasseringsdyr og donere penger enn å være den som rykker ut.

Synes du dyreambulanse høres fornuftig ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det. Dyr ogsá trenger hjelp og á bli tatt godt vare pá. :)

Liker du á bruke mórk óyensminke?

Jeg pleier ikke å bruke sminke i det hele tatt, så det er nok en uaktuell problemstilling for min del.

Synes du det er kostbart å kjøpe sminke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...