Tradegy Skrevet 21. september 2021 #1121 Del Skrevet 21. september 2021 (endret) Der,ja! Tussmusa på plass! Hèlt fabelaktig å høre stemmen til Sigrid. En sterk påminner om hva som står på, med glimt av noe trygt og kjent. Hjerteskjærende og fantastisk på samme tid Dèt var nok både tøft og litt godt, i en salig mix . Og Lisa....for en påle/vara hun er, hun óg Verdens beste duo! Sitter med gråten i halsen Endret 21. september 2021 av Tradegy 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 21. september 2021 #1122 Del Skrevet 21. september 2021 Tussmusa og Lammefjes, altså. ❤️❤️❤️ *Phungfolk* 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 21. september 2021 #1123 Del Skrevet 21. september 2021 Livet et så langt å leve…💔 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 21. september 2021 #1124 Del Skrevet 21. september 2021 Gresshoppa skrev (5 minutter siden): Livet et så langt å leve…💔 Det var så sårt å høre på😭❤️ 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 21. september 2021 #1125 Del Skrevet 21. september 2021 Hvordan var episoden? Er den tøff å høre på? Vil gjerne høre, men lurer på om jeg må avvente om den er veldig hjerteskjærende, da jeg er på et litt tungt sted selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 21. september 2021 #1126 Del Skrevet 21. september 2021 Warum skrev (6 minutter siden): Hvordan var episoden? Er den tøff å høre på? Vil gjerne høre, men lurer på om jeg må avvente om den er veldig hjerteskjærende, da jeg er på et litt tungt sted selv. Det går nok bra. Den er hjerteskjærende syns jeg for jeg elsker virkelig de to av hele mitt hjerte. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 21. september 2021 #1127 Del Skrevet 21. september 2021 Hannah80 skrev (17 minutter siden): Det var så sårt å høre på😭❤️ Ja 😮💨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakini Skrevet 21. september 2021 #1128 Del Skrevet 21. september 2021 Warum skrev (3 timer siden): Hvordan var episoden? Er den tøff å høre på? Vil gjerne høre, men lurer på om jeg må avvente om den er veldig hjerteskjærende, da jeg er på et litt tungt sted selv. Ikke veldig hjerteskjærende, jeg har aldri vært fan av podcasten, ( handler ikke om de personlig, men mer om den drittslenging de har mot enkelt mennesker) Sigrid snakker ikke så mye om selve saken, og det forstår jeg godt, man beskytter seg selv og barna ♥️ Hun har det vondt, men kjemper seg gjennom dagene. Synes veldig synd i hun, ingen fortjener å stå i den situasjonen ♥️ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 21. september 2021 #1129 Del Skrevet 21. september 2021 Wow for et comeback! Heia Sigrid❤️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 21. september 2021 #1130 Del Skrevet 21. september 2021 Pakini skrev (2 timer siden): Ikke veldig hjerteskjærende, jeg har aldri vært fan av podcasten, ( handler ikke om de personlig, men mer om den drittslenging de har mot enkelt mennesker) Sigrid snakker ikke så mye om selve saken, og det forstår jeg godt, man beskytter seg selv og barna ♥️ Hun har det vondt, men kjemper seg gjennom dagene. Synes veldig synd i hun, ingen fortjener å stå i den situasjonen ♥️ Det er jo ikke drittslenging. Det er satire og humor med en pessimistisk vinkling. Det er satt på spissen. Men, enten så liker man slik humor eller ikke, men det er ikke drittslenging. Avisoverskrifter gjenspeiler ikke hva de snakker om i podcasten. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 21. september 2021 #1131 Del Skrevet 21. september 2021 Elsker at Sigrid er tilbake🤩❤️ Vondt å høre at hun har det så vondt😭💔 Veldig gøy at de lager humor på Robstad-saken. Det er så på kornet! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 21. september 2021 #1132 Del Skrevet 21. september 2021 "Livet er så langt å leve" den traff meg hardt. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 21. september 2021 #1133 Del Skrevet 21. september 2021 Maydis8 skrev (10 minutter siden): Elsker at Sigrid er tilbake🤩❤️ Vondt å høre at hun har det så vondt😭💔 Veldig gøy at de lager humor på Robstad-saken. Det er så på kornet! Enig! Likte også det om at kona til Jonas er blitt prest, akkurat det samme jeg tenkte da jeg hørte det😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 22. september 2021 #1134 Del Skrevet 22. september 2021 Forsto ikke helt det med at Sigrid ikke kan fortelle hva som hadde skjedd (mot henne) i podcasten av juridiske grunner. Kan noen forklare? Det er jo mange som har skrevet bøker om familien sin og oppvekst som andre familiemedlemmer har reagert sterkt på, og kommet med «motbøker» osv. Uten sammenlikning forøvrig utleverte hun jo Burøe og hva han hadde gjort mot blant annet henne? Mange har blitt hengt ut i podcaster og sosiale medier tidligere (av andre). Jeg både forstår og respekterer at hun ikke forteller altså. Men er hun faktisk kneblet på dette viset? Stakkars! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 22. september 2021 #1135 Del Skrevet 22. september 2021 Warum skrev (18 minutter siden): Forsto ikke helt det med at Sigrid ikke kan fortelle hva som hadde skjedd (mot henne) i podcasten av juridiske grunner. Kan noen forklare? Det er jo mange som har skrevet bøker om familien sin og oppvekst som andre familiemedlemmer har reagert sterkt på, og kommet med «motbøker» osv. Uten sammenlikning forøvrig utleverte hun jo Burøe og hva han hadde gjort mot blant annet henne? Mange har blitt hengt ut i podcaster og sosiale medier tidligere (av andre). Jeg både forstår og respekterer at hun ikke forteller altså. Men er hun faktisk kneblet på dette viset? Stakkars! Dumt å henge ut exen rett før/under en barnefordelingssak. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 22. september 2021 #1136 Del Skrevet 22. september 2021 J.. skrev (5 minutter siden): Dumt å henge ut exen rett før/under en barnefordelingssak. Åja derfor ja. Det tenkte jeg ikke på. Trodde det var bokstavelig talt ulovlig hun mente jeg. Eller at han kunne saksøke henne, kreve erstatning osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 22. september 2021 #1137 Del Skrevet 22. september 2021 (endret) Stakkars, dagens episode var hjerteskjærende... Så ille å ha det så vondt, og i tillegg bli satt ufrivillig i en rolle som offer. Skjønte det Lisa sa om en slags skam og, enn så irrasjonelt og feil det er. Sigrid er ikke den som skal skamme seg, likevel skjønner jeg nesten det at en slik følelse kan oppstå midt oppe i noe sånt. Endret 22. september 2021 av rebella81 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mango1234 Skrevet 22. september 2021 #1138 Del Skrevet 22. september 2021 J.. skrev (9 minutter siden): Dumt å henge ut exen rett før/under en barnefordelingssak. Hvorfor er det dumt? Det kunne vert tusen årsaker til ett brudd. Utroskap fra hennes side, passer ikke sammen lenger, mistet følelser, lever som venner, psykisk vold osv osv. Skal man ikke kunne snakke offentlig om dette under en barnefordelingssak? Kan det svekke henne på noen måte? Ja, jeg lurer faktisk helt oppriktig. Må ha det inn med teskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 22. september 2021 #1139 Del Skrevet 22. september 2021 Mango1234 skrev (33 minutter siden): Hvorfor er det dumt? Det kunne vert tusen årsaker til ett brudd. Utroskap fra hennes side, passer ikke sammen lenger, mistet følelser, lever som venner, psykisk vold osv osv. Skal man ikke kunne snakke offentlig om dette under en barnefordelingssak? Kan det svekke henne på noen måte? Ja, jeg lurer faktisk helt oppriktig. Må ha det inn med teskje.. Man kan snakke så mye drit om exen sin man bare måtte ønske. Tar det seg spesielt bra ut? Så klart ikke. Hun vil vel ha alle papirer i orden rent formelt før hun evt uttaler seg,å det tenker jeg hun gjør helt rett i. Det er også første råd fra advokat. Alt utover dette blir bare spekulasjoner som jeg heller ikke er interessert i,men ikke alle tenker automatisk 50/50 fordeling ved brudd. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 23. september 2021 #1140 Del Skrevet 23. september 2021 Det handøer jo også om at det hun sier om faren til barna blir liggende ute for alltid, og om noen år kan J&J oppsøke disse episodene og høre hva mora sier om faren. Selv om han fortjener det er det forferdelig som barn å skulle velge side mellom foreldrene sine. Jeg tror hun gjør riktig i å ikke være så åpen om dette. Samtidig som jeg håper hun får pratet ut med andre om saken. "Munnkurven" er nok først og fremst mtp barna. Men litt dumt blir det jo. For da blir jo ryktene på Jodel osv "sanne" når de ikke blir motsagt. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå