Safirblå Skrevet 26. oktober 2021 #1301 Del Skrevet 26. oktober 2021 (endret) splstud skrev (4 minutter siden): Jeg syntes Lisa forklarte det så godt når hun fortalte hvorfor de var åpne om utroskapen. Barna fikk lov til å snakke med alle de ville om det, lærere, venner, foreldre til venner, det skulle ikke være noe hysj hysj. Og det tror jeg er veldig viktig for barn og voksne. Har selv en utroskapshistorie i familien, som ingen får snakke om med andre enn de aller nærmeste. Det er utrolig tøft, hvertfall når folk merker at noe har skjedd, og den utro part døde rett ette nærmeste familie fikk vite, men vi har fått munnkurv ovenfor resten av familien. Jeg har valgt å snakke med min svigerfamilie og venner om dette, da jeg har stort behov for å snakke om dette. Og jeg syntes det er veldig fint at vårt samfunn blir mer og mer åpne om slike ting. Men de fikk aldri noe valg om hvem de ville dele det med. For det ble delt til hele Norge. Å fortelle til en venn, lærer eller mennesker man stoler på som man omgås daglig er ikke det samme som at jeg vet og du vet som ikke egentlig omgås dem. Det er ikke hele Norges business. Endret 26. oktober 2021 av Safirblå 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 26. oktober 2021 #1302 Del Skrevet 26. oktober 2021 splstud skrev (38 minutter siden): Jeg syntes Lisa forklarte det så godt når hun fortalte hvorfor de var åpne om utroskapen. Barna fikk lov til å snakke med alle de ville om det, lærere, venner, foreldre til venner, det skulle ikke være noe hysj hysj. Og det tror jeg er veldig viktig for barn og voksne. Har selv en utroskapshistorie i familien, som ingen får snakke om med andre enn de aller nærmeste. Det er utrolig tøft, hvertfall når folk merker at noe har skjedd, og den utro part døde rett ette nærmeste familie fikk vite, men vi har fått munnkurv ovenfor resten av familien. Jeg har valgt å snakke med min svigerfamilie og venner om dette, da jeg har stort behov for å snakke om dette. Og jeg syntes det er veldig fint at vårt samfunn blir mer og mer åpne om slike ting. Så utrolig enig!! Lisa ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
splstud Skrevet 26. oktober 2021 #1303 Del Skrevet 26. oktober 2021 Safirblå skrev (1 time siden): Men de fikk aldri noe valg om hvem de ville dele det med. For det ble delt til hele Norge. Å fortelle til en venn, lærer eller mennesker man stoler på som man omgås daglig er ikke det samme som at jeg vet og du vet som ikke egentlig omgås dem. Det er ikke hele Norges business. Nå er det desverre ganske vanlig med utroskap, og jeg tror bare samfunnet har godt av å snakke om det, vil tro Lisa og Kyrre snakket med barna sine før de gikk offentlig ut med det. Når man er offentlige personer vil det alltid være rykter, bedre å ha kontroll på historien sin selv tenker jeg da. Ser jo hva som har skjedd når Sigrid egentlig ikke har fortalt så mye, mange rykter og hvor lenge det har pågått, om noen er gravide osv. Bedre å fortelle selv og ha kontroll på historien selv. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O Rakel Skrevet 1. november 2021 #1304 Del Skrevet 1. november 2021 HarryDotter skrev (På 23.10.2021 den 21.03): Detaljer som i at pappa har vært bortpå og pult andre damer? Han får la være å gjøre det da. Men rett skal være rett; det var dame i entall, ikke damer. Rart at du blir så opprørt over andre når du selv bidrar til å eskalere ved å plutselig snakke om damer i flertall. Og at det var slik det var ville jo omgangskretsen til ungene fått vite uansett, spiller liten rolle for dem om Helga på Frøya også fikk vite det. De skal jo uansett ikke bære foreldrenes skam. Eller vent, det er jo det du mener de bør gjøre…. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 1. november 2021 #1305 Del Skrevet 1. november 2021 Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurker Skrevet 2. november 2021 #1306 Del Skrevet 2. november 2021 22 hours ago, O Rakel said: Han får la være å gjøre det da. Men rett skal være rett; det var dame i entall, ikke damer. Rart at du blir så opprørt over andre når du selv bidrar til å eskalere ved å plutselig snakke om damer i flertall. Jeg kan ta feil, men sånn jeg har forstått det var det i det første tilfellet damer i flertall. Den dama som bidro til at hele saken sprakk, fikk ufortjent hele skylda. Såvidt jeg vet var det "bare" en flørt som såvidt hadde startet, de hadde aldri noe egentlig forhold. Det var mange andre episoder, med andre kvinner, over flere år, som var det største tillitsbruddet. I dette siste tilfellet aner jeg ikke, men har hørt ganske mange historier om andre damer i tillegg til hun som nå er hovedpersonen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 7. november 2021 #1307 Del Skrevet 7. november 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 7. november 2021 #1308 Del Skrevet 7. november 2021 Dette viser vel at han ikke har vært så glad for dissingen han har opplevd i showene hennes. Hun hørte kanskje ikke på han om han prøvde å si noe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 7. november 2021 #1309 Del Skrevet 7. november 2021 Humas skrev (57 minutter siden): Dette viser vel at han ikke har vært så glad for dissingen han har opplevd i showene hennes. Hun hørte kanskje ikke på han om han prøvde å si noe? Er du ikke fornøyd i forholdet du er i, avslutter du det ! Man bedrar ikke partneren sin i lang tid.. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 8. november 2021 #1310 Del Skrevet 8. november 2021 14 hours ago, Humas said: Dette viser vel at han ikke har vært så glad for dissingen han har opplevd i showene hennes. Hun hørte kanskje ikke på han om han prøvde å si noe? Jeg også pleier å gå ut og bedra min partner og mine barn i flere år hver gang jeg ikke klarer å si ifra at jeg ikke likte en spøk. 🙄 Hvis du ikke tror Martin hadde mulighet til å si ifra hvis det var noe han ikke likte at hun delte, så er du naiv. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 8. november 2021 #1311 Del Skrevet 8. november 2021 Humas skrev (14 timer siden): Dette viser vel at han ikke har vært så glad for dissingen han har opplevd i showene hennes. Hun hørte kanskje ikke på han om han prøvde å si noe? Var jo ofte Martin som kom med forslag til hva Sigrid kunne snakke om i podcasten. Hun hadde selvsagt ikke "hengt han ut" hvis han ikke var med på det. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonobilis Skrevet 8. november 2021 #1312 Del Skrevet 8. november 2021 Hørte en podcast nylig hvor Martin var gjest (snakk om fotball, ikke så mye privat). Man skal ikke tolke for mye, men jeg kjenner det er irriterende å høre at fyren lever livet og tilsynelatende har det helt topp (snakker om guttetur, festing og at han har det bra). Han har virkelig fått i pose og sekk her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 8. november 2021 #1313 Del Skrevet 8. november 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 9. november 2021 #1314 Del Skrevet 9. november 2021 Humas skrev (På 7.11.2021 den 22.50): Dette viser vel at han ikke har vært så glad for dissingen han har opplevd i showene hennes. Hun hørte kanskje ikke på han om han prøvde å si noe? Han har da dissa og tulla like mye. Dette har vært en sjargong dem i mellom. Slutt med victim shaming. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 9. november 2021 #1315 Del Skrevet 9. november 2021 Anonobilis skrev (På 8.11.2021 den 13.45): Hørte en podcast nylig hvor Martin var gjest (snakk om fotball, ikke så mye privat). Man skal ikke tolke for mye, men jeg kjenner det er irriterende å høre at fyren lever livet og tilsynelatende har det helt topp (snakker om guttetur, festing og at han har det bra). Han har virkelig fått i pose og sekk her. Karma kommer tilbake og biter han i rumpa en dag... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 12. november 2021 #1316 Del Skrevet 12. november 2021 Sigrid sin kronikk i Dagsavisen i dag ❤ 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 13. november 2021 #1317 Del Skrevet 13. november 2021 spirå12 skrev (14 timer siden): Sigrid sin kronikk i Dagsavisen i dag ❤ Gode innspill fra Tusvik. Bortsett fra at fokuset på å miste barn gjorde at mange jeg har snakket med som ikke kjenner hennes forhistorie trodde det var det som hadde hendt henne, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 13. november 2021 #1318 Del Skrevet 13. november 2021 ashera skrev (4 timer siden): Gode innspill fra Tusvik. Bortsett fra at fokuset på å miste barn gjorde at mange jeg har snakket med som ikke kjenner hennes forhistorie trodde det var det som hadde hendt henne, Jeg spør rett ut jeg; hva har skjedd? Leste kronikken, den var god ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 13. november 2021 #1319 Del Skrevet 13. november 2021 ashera skrev (9 timer siden): Gode innspill fra Tusvik. Bortsett fra at fokuset på å miste barn gjorde at mange jeg har snakket med som ikke kjenner hennes forhistorie trodde det var det som hadde hendt henne, Jeg tolket det slik at hun hadde mistet et barn, enten sitt eget eller et barn i familien ellerno. Skjønner ikke helt poenget med den kronikken enn at hun bare legger til rette for masse spekulasjoner om hva som har skjedd?? Enten hold det privat, ikke skriv om det i gåter... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 13. november 2021 #1320 Del Skrevet 13. november 2021 Salmonella skrev (4 timer siden): Jeg spør rett ut jeg; hva har skjedd? Leste kronikken, den var god ❤️ Ja hva har egentlig skjedd som har med barn å gjøre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå