Gå til innhold

Tusvik & Tønne


Viking-girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lidis88 skrev (4 timer siden):

Hva som er på PodMe som er bra!?

Jeg liker verdens verste, truecrimepodden, konspirasjonspodden, storefri, älskade psykopat, avhørt, hvordan har du det mann, pluss forskjellige serier av podcaster. Så at de kan forsvare prisen de tar for et abonnement forstår jeg absolutt 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er det noe sted man kan se lyttertall? Jeg er spent på hvor mange som abonnerer kontra hvor mange som lyttet før. Jeg har ikke kjøpt ab, vurderer å gjøre det i ferien når jeg har mer tid til å lytte.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pøbelsara skrev (1 time siden):

Er det noe sted man kan se lyttertall? Jeg er spent på hvor mange som abonnerer kontra hvor mange som lyttet før. Jeg har ikke kjøpt ab, vurderer å gjøre det i ferien når jeg har mer tid til å lytte.

 

Podtoppen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dida skrev (På 24.2.2022 den 22.03):

Podtoppen.no

Var ikke mye som lå bak betalingsmur som toppet listene der gitt!

podcaster er noe jeg mener faktisk burde ha fått forblitt gratis å høre på.. Ihvertfall nå som de lurer inn godt betalt spons og reklame. 
Så jeg boikotter podme og podimo en god stund enda. Har allerede så mye annet jeg abbonerer på

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigrid har visst ikke lov å snakke om bruddet da hun har signert noen papirer. Så han er beskyttet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (På 23.2.2022 den 18.40):

Snakkes det om bruddet mellom S og M? I podden?

Hjem er s og m?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (50 minutter siden):

Hjem er s og m?

Sigrid Bonde Tusvik og Marti Jøndahl. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (1 time siden):

Sigrid har visst ikke lov å snakke om bruddet da hun har signert noen papirer. Så han er beskyttet.

Godt er det, for ingen andre enn de to har noe med det.

Men han sikret seg nok rimelig spesifikt der vil jeg anta 🤷‍♀️😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (På 24.2.2022 den 20.44):

Er det noe sted man kan se lyttertall? Jeg er spent på hvor mange som abonnerer kontra hvor mange som lyttet før. Jeg har ikke kjøpt ab, vurderer å gjøre det i ferien når jeg har mer tid til å lytte.

 

Jeg har skrevet til Podimo. De oppgir kun lyttertall til de som selv har podcast der. Og slik skulle det være.... Ikke rart de ikke er å finne på podtoppen da. Hva koster et abonnement? Og betaler man en sum for alle podcaster som finnes på den plattformen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miamiamia skrev (9 timer siden):

Sigrid har visst ikke lov å snakke om bruddet da hun har signert noen papirer. Så han er beskyttet.

Det sier ganske mye i seg selv at han har ordnet seg en slik kontrakt,  han  vet hvor stort persondrap han selv har skånet seg for. 
 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi han jobber i VG så skal ikke pressen få skrive om at Sigrid er blitt skilt? De slår jo opp andre kjendiser sin skilsmisse. Dette er ikke rett. Var jeg Sigrid så skulle jeg brølt det ut i alle landets aviser. ( Hvis jeg var kjendis. )

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Janis1980 said:

Det sier ganske mye i seg selv at han har ordnet seg en slik kontrakt,  han  vet hvor stort persondrap han selv har skånet seg for. 
 

Persondrap pga utroskap? Det skjer jo hele tiden, ikke noe big deal.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Xstrella skrev (29 minutter siden):

Bare fordi han jobber i VG så skal ikke pressen få skrive om at Sigrid er blitt skilt? De slår jo opp andre kjendiser sin skilsmisse. Dette er ikke rett. Var jeg Sigrid så skulle jeg brølt det ut i alle landets aviser. ( Hvis jeg var kjendis. )

Det er faktisk rart at det ikke er nevnt i noen medier 🤔 Det var nettaviser som skreiv om at Tåkefyrsten hadde vært utro.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (5 timer siden):

Det er faktisk rart at det ikke er nevnt i noen medier 🤔 Det var nettaviser som skreiv om at Tåkefyrsten hadde vært utro.. 

Det er veldig spesielt. Hvorfor holde det skjult at noen skilles, det skjer jo hele tiden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (8 timer siden):

Persondrap pga utroskap? Det skjer jo hele tiden, ikke noe big deal.

Jeg syns de har mange uttalelser offentlig om personer som i utgangspunktet sverter den de tar, de bare ender opp med å komme dårligst ut av det selv. De innrømmer sjelden/aldri feil selv.

Utroskap skjer i alle fall dem hele tiden☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Synes det er veldig rart og lite i T&T sin ånd å ikke snakke ut ordenltlig om bruddet. De kan legge ut i detalj om hemorider og kleine episoder, men den største livshendelsen på lenge skal ties. Martin hadde fortjent litt offentlig gapestokk egentlig og det er rart at Sigrid lar han slippe unna så lett! 
Jeg gidder ikke å høre på podcasten når jeg må betale så mye for den. Synd, for jeg likte den. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...