Gå til innhold

Tusvik & Tønne


Viking-girl

Anbefalte innlegg

Katten89 skrev (9 minutter siden):

Synes det er veldig rart og lite i T&T sin ånd å ikke snakke ut ordenltlig om bruddet. De kan legge ut i detalj om hemorider og kleine episoder, men den største livshendelsen på lenge skal ties. Martin hadde fortjent litt offentlig gapestokk egentlig og det er rart at Sigrid lar han slippe unna så lett! 
Jeg gidder ikke å høre på podcasten når jeg må betale så mye for den. Synd, for jeg likte den. 

Kan vel være ut av hensyn til mindreårige barn hun ikke sier noe også da`? Og hva har vel vi med et brudd å gjøre. Det er ikke noe vi som lyttere har krav på å grafse i. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi som lyttere har ikke rettighet/ krav til å høre alt som gjelder privatlivet til Sigrid og Lisa. Her må de bestemme selv. Håper Sigrid finner seg en fin fyr, det fortjener hun. Nydelig, flink og herlig dame! 👏😊

  • Liker 12
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shalott
Katten89 skrev (På 17.3.2022 den 11.41):

Synes det er veldig rart og lite i T&T sin ånd å ikke snakke ut ordenltlig om bruddet. De kan legge ut i detalj om hemorider og kleine episoder, men den største livshendelsen på lenge skal ties. Martin hadde fortjent litt offentlig gapestokk egentlig og det er rart at Sigrid lar han slippe unna så lett! 
Jeg gidder ikke å høre på podcasten når jeg må betale så mye for den. Synd, for jeg likte den. 

Uansett hvor mye Tusvik har delt tidligere, har hun fremdeles retten til å si "hit, men ikke lenger".  Hun eier jo fremdeles sitt eget privatliv.  Jeg er ikke så fan av henne (eller Tønne), men at hun har klart å holde kjeft og ikke utlevere dette, har hun stått seg godt på i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janis1980 skrev (På 5.3.2022 den 0.45):

Det sier ganske mye i seg selv at han har ordnet seg en slik kontrakt,  han  vet hvor stort persondrap han selv har skånet seg for. 
 

Meh, alle vet jo at han var utro.

Poenget er vel mer at ungene ikke trenger høre på dette. Eller alle klassevenner. Eller hele skolen, fotballaget osv.

Det er sikkert ikke Tusvik selv så interessert i heller.

Virker ikke som alle i denne tråden her er helt oppdaterte på det å ha barn og familie - og at noen gribbete sære lyttere faktisk ikke er høyest på prioriteringslista. Selv om er greie å tjene penger på generelt, for all del. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Havnefogden skrev (På 4.3.2022 den 16.13):

Jeg har skrevet til Podimo. De oppgir kun lyttertall til de som selv har podcast der. Og slik skulle det være.... Ikke rart de ikke er å finne på podtoppen da. Hva koster et abonnement? Og betaler man en sum for alle podcaster som finnes på den plattformen?

Jeg er veldig fornøyd med utvalget på Podimo. Du kan jo prøve gratis i en måned, for å finne ut om det er noe for deg☺️ Du betaler en viss sum i måneden ja, tror det er 79kr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest jentekvinne
Eplepai1 skrev (På 30.7.2022 den 21.53):

Finnes det en mer aktiv tråd om podden? 🤗

Er det noen som hører på de lenger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentekvinne skrev (3 timer siden):

Er det noen som hører på de lenger? 

Jeg gjør!

  • Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja!! Det høres på hver eneste uke. Og jeg har selvfølgelig billett til jubileumsshowet. Gleder meg vilt og hemningsløst altså! 🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisa Tønne ble nettopp intervjuet av Harald Eia på Podme, det er den personlighetspodkasten "Sånn er du". De sammenligner henne med Sigrid, så sikkert interessant for Phungfolket å høre om. :)

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gulvplanke skrev (56 minutter siden):

Lisa Tønne ble nettopp intervjuet av Harald Eia på Podme, det er den personlighetspodkasten "Sånn er du". De sammenligner henne med Sigrid, så sikkert interessant for Phungfolket å høre om. :)

Hørte på den i går. Veldig bra episode 😊 Digger Lisa!

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

De viser bilde av eget rumpehull, vagina og "hetser" kjendiser som har stått frem med psykiske helseproblemer.

De outer alt om tidligere forhold og tømmer seg for alt av gørr.

Pinlig. Så jævla pinlig. Om man skal tro artikkelforfatteren. 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...