Gå til innhold

Tusvik & Tønne

Viking-girl

Anbefalte innlegg

L'Eau D'Issey skrev (9 timer siden):

Det vil vi få vite når hun er tilbake på podcasten. Huske at Lisa fikk vite om K's utroskap ved en tilfeldighet aka feiltakelse av han, når han sendte en melding som ikke skulle til henne med elskerinna.

Generelt,

Sigrid sier i denne lille poddsnutten at M har levd et dobbelt liv over flere år. Jeg trodde først at hun hadde hatt kreft for lenge siden med ser nå at det er kun 1år siden. Så da utelukker jeg at kreften ikke er årsaken til M sitt egoistiske valg.

Utelukker basert på hvilken korrelasjon mellom ondartet føflekk man lett får fjernet og hvem mannen sexter/flørter med? 😅

Dette er det mest merkelige jeg har lest på lenge. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det er ganske lett å holde et forhold skjult om man for eksempel tja, holder nebbet lukket ovenfor kollegaer/venner.

Så en/begge har vel ikke hatt stor nok interesse av å holde det skjult tenker jeg. 

Eller, Sigrid visste noe - men - valgte å lukke øynene/gå med på det inntil ryktet med viten og vilje ble satt ut på Jodel.

Klart dette er hans og «elskerinnens» ansvar ene og alene - men den som satte ut rykter på Jodel hadde ingens beste i tankene.

Da hadde vedkommende kontaktet Sigrid. Ikke hele landet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurker skrev (3 timer siden):

Denne koblinga ble jeg nysgjerrig på, hvordan kunne Sigrids hudkreft (som heldigvis for henne var basalcellekreft), hatt noe med dette å gjøre?

Har redigert kommentaren. Det var en skrivefeil rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalevala skrev (2 timer siden):

Jeg ble mer nysgjerrig på denne formuleringen. 

Fløff skrev (2 timer siden):

Utelukker basert på hvilken korrelasjon mellom ondartet føflekk man lett får fjernet og hvem mannen sexter/flørter med? 😅

Dette er det mest merkelige jeg har lest på lenge. 

Jeg har rettet på skrivefeilen i kommentaren min. Noe mer og nærmere forklaring er det ikke å gi😅

Endret av L'Eau D'Issey
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safirblå skrev (8 minutter siden):

Ingen kreft eller sykdom forsvarer at man er utro! Hvis man i tillegg hadde brukt det som unnskyldning…..  🤢🤮

Nei det er sant. Ikke pysiske lidelser heller. Utroskapet er et bevisst og egoistisk valg. Klare man ikke være i forholdet eller ekteskapet så avslutter man det hele enn påføre den andre større smerter.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

L'Eau D'Issey skrev (3 minutter siden):

Nei det er sant. Ikke pysiske lidelser heller. Utroskapet er et bevisst og egoistisk valg. Klare man ikke være i forholdet eller ekteskapet så avslutter man det hele enn påføre den andre større smerter.

Du og lurker er samme person? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Eau D'Issey skrev (9 minutter siden):

Hæ? Nei?

Jeg aner ikke hvem den andre personen er.

ok , så litt sånn ut. 

Endret av Safirblå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safirblå skrev (2 minutter siden):

ok , så litt sånn ut. 

Det er ikke mulig når du ser når tid kommentarene er blitt postet. Jeg er kun en bruker og det er fra denne Jeg skriver🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Safirblå said:

Du og lurker er samme person? 

Nei, vi er ikke samme person, men det ble kanskje forvirring fordi  Kalevala øverst på side 56  her siterte litt feil, slik at det så ut som jeg hadde sagt noe  det var L'Eau D'Issey som hadde sagt.

Jeg synes fortsatt det er underlig at L'Eau D'Issey mente kreften hadde noe med dette å gjøre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurker skrev (1 time siden):

Nei, vi er ikke samme person, men det ble kanskje forvirring fordi  Kalevala øverst på side 56  her siterte litt feil, slik at det så ut som jeg hadde sagt noe  det var L'Eau D'Issey som hadde sagt.

Jeg synes fortsatt det er underlig at L'Eau D'Issey mente kreften hadde noe med dette å gjøre 🙂

Om du tar en titt på kommentaren min så har jeg endret på det. For meg så var det som slo tanken først, derfor google jeg før jeg skreve noe mer. Det er ikke noe nytt at de som er utro skylder på kjærestens eller ektefelles helsemessige årsaker som grunnen til at det førte til utroskap. Det var klossete skrevet av meg men jeg satt på bussen og fikk ikke lest over før jeg postet på grunn av at jeg måtte gå av  bussen kjapt.

Endret av L'Eau D'Issey
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurker skrev (10 timer siden):

Denne koblinga ble jeg nysgjerrig på, hvordan kunne Sigrids hudkreft (som heldigvis for henne var basalcellekreft), hatt noe med dette å gjøre?

Enig

Endret av Maydis8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Eau D'Issey skrev (På 17.9.2021 den 9.35):

Det vil vi få vite når hun er tilbake på podcasten. Huske at Lisa fikk vite om K's utroskap ved en tilfeldighet aka feiltakelse av han, når han sendte en melding som ikke skulle til henne med elskerinna.

Generelt,

Sigrid sier i denne lille poddsnutten at M har levd et dobbelt liv over flere år. Jeg trodde først at hun hadde hatt kreft for lenge siden med ser nå at det er kun 1år siden. Så da tenker jeg at kreften ikke er årsaken til M sitt egoistiske valg.

Slettet sitat og svar fjernet. Sol, admin.

Nei, hun sier ikke flere år, hun sier over lang tid. Det kan være snakk om måneder - det er også lang tid i fht feks en one night stand. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
BethD skrev (10 minutter siden):

Endelig! 
Men så vondt å høre hvor vondt hun har det…. 🥺

Veldig vondt 😢 Sorgen er så tydelig og rå når hun snakker. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...