Gå til innhold

Tusvik & Tønne

Viking-girl

Anbefalte innlegg

Gjest Justsaying

Syns begge to er alt annet enn morsomme. To voksne damer som snakker om sæd,pung,banner,sjikanerer og mer til. De har til og med utlevert seg og egen familie på en slik måte at barna deres garantert vil få større problemer, enn de barna til bloggerne som er så eksponerte at de påståelig vil få problemer. (I følge samtlige tråder her inne) 

De har mobbet utseendet til kjendiser og folk med downs syndrom, de har vel derfor nå behov for å veie opp for sine egen feilsteg ved å bygge gapestokker for andre. 

Barn ler av tiss, bæsj og promp. Umodne voksne ler av sæd, rumpe og mobbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, Justsaying skrev:

Syns begge to er alt annet enn morsomme. To voksne damer som snakker om sæd,pung,banner,sjikanerer og mer til. De har til og med utlevert seg og egen familie på en slik måte at barna deres garantert vil få større problemer, enn de barna til bloggerne som er så eksponerte at de påståelig vil få problemer. (I følge samtlige tråder her inne) 

De har mobbet utseendet til kjendiser og folk med downs syndrom, de har vel derfor nå behov for å veie opp for sine egen feilsteg ved å bygge gapestokker for andre. 

Barn ler av tiss, bæsj og promp. Umodne voksne ler av sæd, rumpe og mobbing.

Tror du har valgt feil kjønn når du registrerte deg ;)

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2019 den 12.50, Macimba skrev:

De er tøffe, men hvis de tror buskapene kommer bedre frem med faen, helvete og jævlig i annenhver setning så gjør det ikke det. Min mor sa at det var mangel på ordforråd da jeg bannet som barn, og jeg tror jammen meg hun har rett. De høres bare vulgære ut.

Lisa har diskutert før i en episode av trygdekontoret og da var hun veldig saklig og flink, ikke som i podcasten i det hele tatt. Men jeg skjønner ikke den humoren de viser i podcasten da

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, WhiteSwan skrev:

Lisa har diskutert før i en episode av trygdekontoret og da var hun veldig saklig og flink, ikke som i podcasten i det hele tatt. Men jeg skjønner ikke den humoren de viser i podcasten da

ØB ble invitert til NRK den kvelden på Trygdekontoret men takket nei. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er litt spent på morgendagens episode, har bare hørt 2 episoder av de, ikke fan mao., men litt spent på om det kommer noe mer om ØB i mrg.. 🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer det ikke podcast i dag? De pleier å bli lagt ut klokken 1 på natten. Hører alltid podden på toget på vei til jobb 😌

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Crêpes skrev:

Kommer det ikke podcast i dag? De pleier å bli lagt ut klokken 1 på natten. Hører alltid podden på toget på vei til jobb 😌

Den ligger ute. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, miss summers skrev:

Den ligger ute. 

Fant den på Spotify, men den lå ikke ute i podcastappen 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de adresserte det meget bra, at selv om man har barn så skal man IKKE SKÅNES for omtale! Dette er noe trakasserere burde tenkt på FØR de begynte å oppføre seg som et ræva menneske!! 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør dagens pod. Lang rant om ØB og manager i første del av podden.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
10 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Seriøst? Her skal kua melkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Justsaying skrev:

Seriøst? Her skal kua melkes.

Ikke sant? Seksuell trakassering kan aldri prates i hjel. Beklager at det plager deg, men dette er et så viktig tema at man ikke kan la det ligge. Vi vil ikke leve i en verden der man kan stikke hånden ned i kollegas truse, sende grisemeldinger til kvinner eller drive systematisk trakassering mot kvinner i over 20 år.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Er det fortsatt ØB som er tema?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Justlooking skrev:

Er det fortsatt ØB som er tema?

Både og. Det handler mest om konsekvenser av seksuell trakassering og hva noen gjør for å si ifra at det ikke er greit, ØB eller ikke. 

Det handler om at det er flere enn den som tråkker over grenser som har ansvar. Det må settes grenser, feks arrangører og kollegaer, si ifra når ting ikke er greit. Det er det det handler om. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kudos til Sigrid og Lisa for at de smir når dette jernet er varmt. Jeg bare digger at de er så kompromissløse og tydelige i hva som er greit og hva som ikke er greit.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elsker Sigrid & Lisa! ❤️

For dere som bare syns de er bråkebøtter så kan jeg fortelle at de har stått steinhardt sammen med ofrene etter ØB og vi skylder dem en stor takk for at de orker å «ta saken» gang på gang på gang. 

Endret av Viking-girl
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare på min podcast-app at episodene slutter så brått? Er jo over på gamle episoder uten å ha fått med meg annet enn at de trakk pusten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Satellites skrev:

Er det bare på min podcast-app at episodene slutter så brått? Er jo over på gamle episoder uten å ha fått med meg annet enn at de trakk pusten. 

De slutter brått 😁

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...