Gå til innhold

Tusvik & Tønne


Viking-girl

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Carrosen skrev:

Synes det er veldig fint å høre henne snakke om det :) 

flere som har hørt den? Jeg merker meg at hun sier det er forskjell på utroskap, at i hennes tilfelle var det ikke bare en, ikke noe «hjerte som var gitt bort» (det hadde vært verre). Dette er ny informasjon for meg. (Kilde: podcasten Ida med hjertet i hånden, ca. 23 minutter ut).

Enig. Hun har også en nydelig barneoppdragelse ❤️👍🏼

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En hel føkkin... episode om da Jacob var på legevakten! Dette var en bortkastet time. Har de virkelig ikke noe mer å komme med!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.6.2018 den 17.50, Jens skrev:

En hel føkkin... episode om da Jacob var på legevakten! Dette var en bortkastet time. Har de virkelig ikke noe mer å komme med!

Slettet 

Endret av Viking-girl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tusvik & Tønne har solgt reklame for nesten 3 millioner på podcasten sin. Fantastisk bra gjort, men så er de også Norges største podcast, med Konspirasjonspodden hakk i hæl. 

Syns forøvrig de har hatt vel lang sommerferie i år selvom de har lagt ut podder hver uke som er spilt inn på forhånd. Ser ikke ut som vi får noe blodferskt i morgen heller siden Tusvik & Thodesen og gjengen er i France og ferierer i svigers sitt hus. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Tøft å høre dagens episode av Tusvik & Tønne. Sigrid har så jævlig rett om Humorprisen. Så en lang harang om Frodjof i VG og Jette som nesten får Lisa til å grine. Lisa er sint! Så er det diskusjon om store (opererte) rumper. 

Forøvrig topper hele dagen seg med at fantastiske Sigrid stiller i Handmaidstale kostyme og demonstrerer på Slottsplassen. Heia Sigrid!! ❤️

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg anser meg som phungfolk, og podden i dag var suveren og morsom. Ble bare provosert av Sigrids mening om at menn som har sett kvinnen føde ihvertfall ikke bør være utro! Haha.. Er vel ikke noen forskjell der. Man bør holde seg på matta uansett. En blir ikke noe bedre menneske av å føde, eller noe mer verdifull. 

Synes man både kan være phung og uenig i ting. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører nå og da, det føles alltid forfriskende når de kommer med sterke meninger og er dønn ærlige. 

I nyeste episode var det sårt å høre Lisa fortelle om opplevelsene rundt utroskapen nå som denne kvinnen har lagt seg etter en ny gift mann og alt blir virvlet opp igjen. Jeg har ikke opplevd utroskap selv, men har opplevd det i min nære familie og det er så grusomt, vondt og tabu! Jeg elsker at de setter søkelyset på tabu-emner og tør å være rå og ærlige ❤️  

Endret av Falkefugl
Skrivefeil
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigrid Bonde Tusvik begynner snart å ta form som en parodi. Hennes opptreden foran slottet i dag var i hvert fall parodisk. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Falkefugl skrev:

Jeg hører nå og da, det føles alltid forfriskende når de kommer med sterke meninger og er dønn ærlige. 

I nyeste episode var det sårt å høre Lisa fortelle om opplevelsene rundt utroskapen nå som denne kvinnen har lagt seg etter en ny gift mann og alt blir virvlet opp igjen. Jeg har ikke opplevd utroskap selv, men har opplevd det i min nære familie og det er så grusomt, vondt og tabu! Jeg elsker at de setter søkelyset på tabu-emner og tør å være rå og ærlige ❤️  

Var det samme dama Kyrre var utro med? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Minitroll skrev:

Var det samme dama Kyrre var utro med? 

Ja. De sier det i den nyeste podcasten når Lisa fortviler over oppførselen til denne dama som nå IGJEN har ødelagt et ekteskap. (Og, jada det er jo mennene i disse tilfellene som har hovedansvaret for å holde seg unna en "fristerinne", men allikevel sier det mye om denne dama også og hennes mangel på empati og moral) 

Endret av Falkefugl
Skrivefeil
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Falkefugl skrev:

Ja. De sier det i den nyeste podcasten når Lisa fortviler over oppførselen til denne dama som nå IGJEN har ødelagt et ekteskap. (Og, jada det er jo mennene i disse tilfellene som har hovedansvaret for å holde seg unna en "fristerinne", men allikevel sier det mye om denne dama også og hennes mangel på empati og moral) 

Det sier veldig mye om moralen ja. Dette er en folkevalgt person som har makt på stortinget. 

En ting er om menn lyver om sin status, men begge disse mennene er såpass offentlige at det er lett å finne ut om de er gift eller ikke. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, xemiliex skrev:

Sigrid Bonde Tusvik begynner snart å ta form som en parodi. Hennes opptreden foran slottet i dag var i hvert fall parodisk. 

Sitat Karine Haaland: 

Rødnissene på Eidsvolls plass" - nytt humorshow på NRK!!!

NRK satser på å få latterdøra på vidt gap i sin nye storsatsing "Rødnissene på Eidsvolls plass".
I hovedrollen finner vi Sigrid Bonde Tusvik, Norges dummeste komiker nest etter Johan Golden, og flere andre korker, forteller en gledesstrålende Rikskringastingssjef Tyne Tryvannstryne-Gjermundsen.
Showet sendes direkte fra Stortinget hver tirsdag og vil by på mange herlige og tøysete innslag med sketsjer og annen moro! Hvem sier at kvinner ikke er morsomme! sier Gjermundsen.

 

photo.php.webloc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Navigasjon skrev:

Sitat Karine Haaland: 

Rødnissene på Eidsvolls plass" - nytt humorshow på NRK!!!

NRK satser på å få latterdøra på vidt gap i sin nye storsatsing "Rødnissene på Eidsvolls plass".
I hovedrollen finner vi Sigrid Bonde Tusvik, Norges dummeste komiker nest etter Johan Golden, og flere andre korker, forteller en gledesstrålende Rikskringastingssjef Tyne Tryvannstryne-Gjermundsen.
Showet sendes direkte fra Stortinget hver tirsdag og vil by på mange herlige og tøysete innslag med sketsjer og annen moro! Hvem sier at kvinner ikke er morsomme! sier Gjermundsen.

 

photo.php.webloc

Er alt over sitat fra Karine Haaland? Kaller hun Sigrid Bonde Tusvik for Norges dummeste komiker? Fikk ikke opp linken din, men bare lurer på hvor du har lest dette. Ikke at jeg tror du skrøner, ville bare sett hele konteksten. Sigrid har mange sterke meninger som flere er uenige i, men dum er det siste hun er, hun viser stor kunnskap om mye og mangt. Modig, syns jeg. Sier det som ikke andre tør.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, G skrev:

Er alt over sitat fra Karine Haaland? Kaller hun Sigrid Bonde Tusvik for Norges dummeste komiker? Fikk ikke opp linken din, men bare lurer på hvor du har lest dette. Ikke at jeg tror du skrøner, ville bare sett hele konteksten. Sigrid har mange sterke meninger som flere er uenige i, men dum er det siste hun er, hun viser stor kunnskap om mye og mangt. Modig, syns jeg. Sier det som ikke andre tør.

Fant det selv. Haaland har tydeligvis et horn i siden til SBT. La forøvrig merke til at flertallet som kommenterer negativt under innleggene om Sigrid er menn. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minitroll skrev:

Det sier veldig mye om moralen ja. Dette er en folkevalgt person som har makt på stortinget. 

En ting er om menn lyver om sin status, men begge disse mennene er såpass offentlige at det er lett å finne ut om de er gift eller ikke. 

Nettopp! Hun er jo veldig klar over at disse offentlige personene har både kone og barn. Spesielt ettersom utroskapen har pågått over tid, ref. Lisa som snakker om det i podcasten, og artikkelen i VG om at de først nektet for forholdet i fjor vår. Jeg skal spare meg for ukvemsord, men jeg kan bare ikke forstå hvordan denne kvinnen kan være så vanvittig ondskapsfull og egoistisk.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Navigasjon said:

Sitat Karine Haaland: 

Rødnissene på Eidsvolls plass" - nytt humorshow på NRK!!!

NRK satser på å få latterdøra på vidt gap i sin nye storsatsing "Rødnissene på Eidsvolls plass".
I hovedrollen finner vi Sigrid Bonde Tusvik, Norges dummeste komiker nest etter Johan Golden, og flere andre korker, forteller en gledesstrålende Rikskringastingssjef Tyne Tryvannstryne-Gjermundsen.
Showet sendes direkte fra Stortinget hver tirsdag og vil by på mange herlige og tøysete innslag med sketsjer og annen moro! Hvem sier at kvinner ikke er morsomme! sier Gjermundsen.

 

photo.php.webloc

Karine Haaland viser vel bare nok en gang at hun ikke klarer å oppføre seg. 

Haaland er for øvrig utestengt fra både Facebook og Nettavisen  pga hennes kvalme ytringer.

Edit: Har vært utestengt fra Facebook, mulig hun har fått kommet tilbake. Jeg har aldri sjekket.

Endret av SVK
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...