Gå til innhold

Ødelagt morgen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Komer fra et hjem der vi alltid stilte opp for hverandre. Man gir og man får, det er snakk om balanse. Jobber med så mange menn som lever med slike surfitter og de har en rævva start på dagen hele tiden. 

Anonymkode: aaa51...dac

Pfft :fart2:

Du er bare uggen og fæl du.

Anonymkode: 47a0e...b9f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Komer fra et hjem der vi alltid stilte opp for hverandre. Man gir og man får, det er snakk om balanse. Jobber med så mange menn som lever med slike surfitter og de har en rævva start på dagen hele tiden. 

Anonymkode: aaa51...dac

Morsom du er. Han er faktisk voksen og burde klare å være voksen og ta ansvar for seg selv.  Jeg er ikke mora hans eller noe hotell .... Og jeg stiller opp i alt annet.  

Anonymkode: 7c6ce...052

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slumring er forbudt når man deler soverom. Skal han slumre må han sove på sofaen. Så enkelt :) Helt uakseptabelt å vekke hele huset bare fordi han ikke kommer seg opp når han må. 

Tips: Kjøp fitbit eller lignende til han, så slipper du å våkne i det hele tatt. Da er det bare vibrering. Og spark! HARDT! Står ikke mannen opp her slik at jeg blir liggende å høre på alarmen blir jeg ganske så voldelig. 

Anonymkode: 4e3fd...124

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fenixs skrev:

Han er voksen, og burde klare å komme seg opp og ditt han skal uten at du må leke mammaen hans.

Jeg er enig,  men dette vil ha litt andre konsekvenser som går utover alt inkl meg. 

Anonymkode: 7c6ce...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke. Hva hadde denne mannen gjort om han var alene? Da måtte han jo bare komme seg opp. Og når man er samboer så skal man lene seg på denne og få hjelp til å våkne. En voksen mann. 

Jeg hadde lagt meg på et annet rom hvis mannen hadde vært så hensynsløs om morgenen, hvis jeg ikke trenger å stå opp klokka 5 eller 6 eller hva det nå er så gidder jeg heller ikke bli vekket på den tiden. 

Anonymkode: a026f...9a8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fenixs
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig,  men dette vil ha litt andre konsekvenser som går utover alt inkl meg. 

Anonymkode: 7c6ce...052

Da høres det jo ut som han rett å slett gir faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow, så man blir "mora hans" bare man stiller opp litt? Ikke rart samlivsbruddstatistikken er skyhøy her i landet.

Anonymkode: aaa51...dac

Helt enig. 

Anonymkode: 9f05c...f7d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg litt igjen i dette.

Når jeg sto opp tidligst så sto jeg opp med en gang klokka ringte, listet jeg meg rundt for å ikke vekke mannen osv men når det var motsatt så slumret han en halvtimes tid pluss at han trampet rundt og bråkte unødvenig mye. 

Jeg bad ham ta hensyn og så tok jeg igjen på samme vis etterhvert for å få frem poenget mitt. 

Nå har han fått det for seg at han må ha vekking på unødvendig tidlig så derfor truer jeg ham med at han får legge seg et annet sted hvis han gjør det flere dager på rad.

Kan jeg sove en halvtime ekstra før jeg må begynne å vekke og gjøre klar ungene for dagen så gjør jeg det.

Ts, hvis han er trøtt så kan du be hamlegge seg en time tidligere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Slumring er forbudt når man deler soverom. Skal han slumre må han sove på sofaen. Så enkelt :) Helt uakseptabelt å vekke hele huset bare fordi han ikke kommer seg opp når han må. 

Tips: Kjøp fitbit eller lignende til han, så slipper du å våkne i det hele tatt. Da er det bare vibrering. Og spark! HARDT! Står ikke mannen opp her slik at jeg blir liggende å høre på alarmen blir jeg ganske så voldelig. 

Anonymkode: 4e3fd...124

Jeg tar kun dyna hans og dytter han litt.  Da blir han dritsur og holder ved sitt " jeg kan ligge 5 til"... Nåde om jeg blir sur for at han slumrer og "plager meg om mårran".  Jeg er så streng og forferdelig som vil bli tatt normal hensyn til 😁

Anonymkode: 7c6ce...052

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, så kan hun ta all klesvasken, husvask og matlaging i samme slengen..

Hun er da ikke moren hans.

Anonymkode: 47a0e...b9f

Så fort det er snakk om å gjøre noe hyggelig for hverandre, så kommer det her opp. Hvorfor?

Anonymkode: f540f...b67

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke. Hva hadde denne mannen gjort om han var alene? Da måtte han jo bare komme seg opp. Og når man er samboer så skal man lene seg på denne og få hjelp til å våkne. En voksen mann. 

Jeg hadde lagt meg på et annet rom hvis mannen hadde vært så hensynsløs om morgenen, hvis jeg ikke trenger å stå opp klokka 5 eller 6 eller hva det nå er så gidder jeg heller ikke bli vekket på den tiden. 

Anonymkode: a026f...9a8

Han står opp når han er alene, men jeg ringer i tilfelle. 

Anonymkode: 7c6ce...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Fenixs skrev:

Da høres det jo ut som han rett å slett gir faen.

Nettopp.  Han skjønner ikke det selv. 

Anonymkode: 7c6ce...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Forundret.. skrev:

Jeg kjenner meg litt igjen i dette.

Når jeg sto opp tidligst så sto jeg opp med en gang klokka ringte, listet jeg meg rundt for å ikke vekke mannen osv men når det var motsatt så slumret han en halvtimes tid pluss at han trampet rundt og bråkte unødvenig mye. 

Jeg bad ham ta hensyn og så tok jeg igjen på samme vis etterhvert for å få frem poenget mitt. 

Nå har han fått det for seg at han må ha vekking på unødvendig tidlig så derfor truer jeg ham med at han får legge seg et annet sted hvis han gjør det flere dager på rad.

Kan jeg sove en halvtime ekstra før jeg må begynne å vekke og gjøre klar ungene for dagen så gjør jeg det.

Ts, hvis han er trøtt så kan du be hamlegge seg en time tidligere.

Har sagt alt mulig til han. 

Anonymkode: 7c6ce...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Forundret.. skrev:

Ts vekker ham nok ikke, han slumrer sikkert gang på gang.

Aha, da forstår jeg det bedre 😂 TS, hadde også blitt irritert om han slumret en time hver morgen. Utrolig slitsomt å høre på når du helst vil sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han står opp når han er alene, men jeg ringer i tilfelle. 

Anonymkode: 7c6ce...052

Da har du lagt opp til dette selv :dry:

Anonymkode: f540f...b67

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han står opp når han er alene, men jeg ringer i tilfelle. 

Anonymkode: 7c6ce...052

Men når han vet at du gjør det, så trenger han jo ikke ta ansvar selv. Foreslår som noen andre nevner her - skal han tidligere opp enn deg, så får en av dere legge dere på et annet rom. Og ikke hjelp ham. Ok, kanskje han forsover seg til jobben, men da lærer han kanskje.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fort det er snakk om å gjøre noe hyggelig for hverandre, så kommer det her opp. Hvorfor?

Anonymkode: f540f...b67

Men det er jo bare hyggelig for den ene parten.

Først bli frarøvet dyrebar søvn for å så leke hotell.

Tipper han gubben hadde gått i gulvet om noen foreslo at han skulle gjort det for henne.

 

Anonymkode: 47a0e...b9f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sagt alt mulig til han. 

Anonymkode: 7c6ce...052

Da må du nesten bare vurdere å si at han får klare seg selv om han ikke kan stille opp for seg selv og deg ved å ta normalt hensyn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da har du lagt opp til dette selv :dry:

Anonymkode: f540f...b67

Når jeg vet at han slumrer når jeg er hjemme,  da er det ikke så rart jeg lurer på og vil sjekke en gang at han har stått opp hvis han ikke sender melding og sier at han har stått opp når jeg ikke er hjemme. Det er forskjell på å slumre og mase enn å si fra en gang. 

Anonymkode: 7c6ce...052

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Komer fra et hjem der vi alltid stilte opp for hverandre. Man gir og man får, det er snakk om balanse. Jobber med så mange menn som lever med slike surfitter og de har en rævva start på dagen hele tiden. 

Anonymkode: aaa51...dac

Det gjør jeg også, og derfor plager jeg ikke de som sover lengre enn meg ;) Å terrorisere et helt hus med alarmer hvert 5. minutt er å være en som driter i andre!

Anonymkode: 74f3b...60a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...