Gå til innhold

Nå går jeg snart fra deg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, jeg har aldri vært utro i alle disse år,for et svar. Skjerp deg 

Anonymkode: 199d6...16b

Hva svar? Du går fra mannen ene og alene pga at han ikke makter å pule lengre. Hva mer er det å si da? Har ikke sagt et ord om noe utroskap.

Anonymkode: 46ba9...2c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, RoH skrev:

Utrolig patetisk å finne frem russelua når en nærmer seg 40 er min mening, da burde faktisk andre verdier ha grodd frem.   

Åpenbart ikke.

Anonymkode: 46ba9...2c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, RoH skrev:

Utrolig patetisk å finne frem russelua når en nærmer seg 40 er min mening, da burde faktisk andre verdier ha grodd frem.   

Alle andre verdier er godt på plass 

Anonymkode: 199d6...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle andre verdier er godt på plass 

Anonymkode: 199d6...16b

Men betyr ingenting, siden du skal "gå".

Anonymkode: 46ba9...2c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva svar? Du går fra mannen ene og alene pga at han ikke makter å pule lengre. Hva mer er det å si da? Har ikke sagt et ord om noe utroskap.

Anonymkode: 46ba9...2c1

Går an å være nær på andre måter,du har tydeligvis ikke lest hele tråden,jeg trenger ikke knulle for å ha d bra.

Anonymkode: 199d6...16b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Går an å være nær på andre måter,du har tydeligvis ikke lest hele tråden,jeg trenger ikke knulle for å ha d bra.

Anonymkode: 199d6...16b

Det gjør det ja. Og jeg er ikke i tvil om at han ville ha vært nær deg, impotent eller ei, hvis du oppførte deg det minste hyggelig mot han.

Anonymkode: 2730c...7dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøye meg for noen sinte svar!

Det synes jeg IKKE du fortjener, ts!

Er det ingen som ser hvor vondt og ensomt det er at mannen ikke vil strekke ut en hånd en gang? Det er ikke fordi han ikke kan pule at hun går, men fordi han ikke tar ansvar og bryr seg om henne!

Dessuten, rent sexmessig, synes jeg @RoH burde se for seg hvordan han som en mann på 25 (da han var det, aner ikke alder) skulle slutte med sex og holde sammen med en kjæreste som ikke klarte nærhet. Det er nemlig sammenlignbart med en kvinne i 40-årene ifht lyst!

Jeg hadde selv ikke taklet å leve resten av livet uten nærhet og noen form for seksuell kontakt! Jeg kunne levd uten en penis, men ikke seksuell kontakt! Jeg skjønner deg godt, ts, på alle punkter! Du er både ensom i forholdet og seksuelt frustrert. Og du har antagelig bare halvveis i livet. Veldig rart at ingen nevner at mannen din er egoistisk som ikke gir deg en hånd. De synes vel så synd på han at de ikke ser det. Men lykke til hvis de kommer i din situasjon!

Jeg lurer også på hun andre i tråden som var lykkelig gift med en impotent mann! Hun er jo et bevis på at det går an hvis mannen gidder å bry seg om kona! Men selv HUN dømmer jo! Hva er galt med folk??

Vil gi deg en klem herfra, ts!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det gjør det ja. Og jeg er ikke i tvil om at han ville ha vært nær deg, impotent eller ei, hvis du oppførte deg det minste hyggelig mot han.

Anonymkode: 2730c...7dc

Jeg er hyggelig med han. Rart hvor enkelte tror de kjenner trådstarter her😵

Anonymkode: 199d6...16b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ulla Ullsokk skrev:

Jøye meg for noen sinte svar!

Det synes jeg IKKE du fortjener, ts!

Er det ingen som ser hvor vondt og ensomt det er at mannen ikke vil strekke ut en hånd en gang? Det er ikke fordi han ikke kan pule at hun går, men fordi han ikke tar ansvar og bryr seg om henne!

Dessuten, rent sexmessig, synes jeg @RoH burde se for seg hvordan han som en mann på 25 (da han var det, aner ikke alder) skulle slutte med sex og holde sammen med en kjæreste som ikke klarte nærhet. Det er nemlig sammenlignbart med en kvinne i 40-årene ifht lyst!

Jeg hadde selv ikke taklet å leve resten av livet uten nærhet og noen form for seksuell kontakt! Jeg kunne levd uten en penis, men ikke seksuell kontakt! Jeg skjønner deg godt, ts, på alle punkter! Du er både ensom i forholdet og seksuelt frustrert. Og du har antagelig bare halvveis i livet. Veldig rart at ingen nevner at mannen din er egoistisk som ikke gir deg en hånd. De synes vel så synd på han at de ikke ser det. Men lykke til hvis de kommer i din situasjon!

Jeg lurer også på hun andre i tråden som var lykkelig gift med en impotent mann! Hun er jo et bevis på at det går an hvis mannen gidder å bry seg om kona! Men selv HUN dømmer jo! Hva er galt med folk??

Vil gi deg en klem herfra, ts!

Takk 💜

Anonymkode: 199d6...16b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør det ja. Og jeg er ikke i tvil om at han ville ha vært nær deg, impotent eller ei, hvis du oppførte deg det minste hyggelig mot han.

Anonymkode: 2730c...7dc

Hvor kommer sånne utsagn fra?? Hold dere unna nettet når dere har pms eller en dårlig dag! Så innmari slemt mot en som sliter! Men det er tydelig at dere sliter selv og trenger noen å ta det ut på. Plis logg ut!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går an å være nær på andre måter,du har tydeligvis ikke lest hele tråden,jeg trenger ikke knulle for å ha d bra.

Anonymkode: 199d6...16b

Ok...hvorfor skal du gå da...:klaske:???

Anonymkode: 46ba9...2c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er hyggelig med han. Rart hvor enkelte tror de kjenner trådstarter her😵

Anonymkode: 199d6...16b

Nåvel, vi har jo stiftet et nokså godt bekjentskap med deg de siste dagene, da...

2 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Jøye meg for noen sinte svar!

Det synes jeg IKKE du fortjener, ts!

Er det ingen som ser hvor vondt og ensomt det er at mannen ikke vil strekke ut en hånd en gang? Det er ikke fordi han ikke kan pule at hun går, men fordi han ikke tar ansvar og bryr seg om henne!

Dessuten, rent sexmessig, synes jeg @RoH burde se for seg hvordan han som en mann på 25 (da han var det, aner ikke alder) skulle slutte med sex og holde sammen med en kjæreste som ikke klarte nærhet. Det er nemlig sammenlignbart med en kvinne i 40-årene ifht lyst!

Jeg hadde selv ikke taklet å leve resten av livet uten nærhet og noen form for seksuell kontakt! Jeg kunne levd uten en penis, men ikke seksuell kontakt! Jeg skjønner deg godt, ts, på alle punkter! Du er både ensom i forholdet og seksuelt frustrert. Og du har antagelig bare halvveis i livet. Veldig rart at ingen nevner at mannen din er egoistisk som ikke gir deg en hånd. De synes vel så synd på han at de ikke ser det. Men lykke til hvis de kommer i din situasjon!

Jeg lurer også på hun andre i tråden som var lykkelig gift med en impotent mann! Hun er jo et bevis på at det går an hvis mannen gidder å bry seg om kona! Men selv HUN dømmer jo! Hva er galt med folk??

Vil gi deg en klem herfra, ts!

Hadde sagt nøyaktig det samme dersom en 25-årig mann hadde holdt på sånn. Og ja, sammenligningen mellom en gutt på 25 og en kvinne i 40-årene er en god sammenligning!

"Sex eller bitterhet og fandenivoldskhet, du har valget! Ikke forvent utpreget modenhet og hensynstagen."

Anonymkode: 2730c...7dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Jøye meg for noen sinte svar!

Det synes jeg IKKE du fortjener, ts!

Er det ingen som ser hvor vondt og ensomt det er at mannen ikke vil strekke ut en hånd en gang? Det er ikke fordi han ikke kan pule at hun går, men fordi han ikke tar ansvar og bryr seg om henne!

Dessuten, rent sexmessig, synes jeg @RoH burde se for seg hvordan han som en mann på 25 (da han var det, aner ikke alder) skulle slutte med sex og holde sammen med en kjæreste som ikke klarte nærhet. Det er nemlig sammenlignbart med en kvinne i 40-årene ifht lyst!

Jeg hadde selv ikke taklet å leve resten av livet uten nærhet og noen form for seksuell kontakt! Jeg kunne levd uten en penis, men ikke seksuell kontakt! Jeg skjønner deg godt, ts, på alle punkter! Du er både ensom i forholdet og seksuelt frustrert. Og du har antagelig bare halvveis i livet. Veldig rart at ingen nevner at mannen din er egoistisk som ikke gir deg en hånd. De synes vel så synd på han at de ikke ser det. Men lykke til hvis de kommer i din situasjon!

Jeg lurer også på hun andre i tråden som var lykkelig gift med en impotent mann! Hun er jo et bevis på at det går an hvis mannen gidder å bry seg om kona! Men selv HUN dømmer jo! Hva er galt med folk??

Vil gi deg en klem herfra, ts!

Så kvinners evne til og ta ansvar for egen familie avtar med årene. Har lurt litt på det ja. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok...hvorfor skal du gå da...:klaske:???

Anonymkode: 46ba9...2c1

Øh... fordi hun er ensom i forholdet? Føler at han ikke bryr seg? Mannen tar null ansvar for at han er impotent! Det er ikke sånn at hvis man lukker øynene så går det over! Ok, kjipt å være impotent, men vær en ektemann likevel, så mister du ikke kona!

Det virker som dere ikke leser tråden, evnt bare VIL tolke alt i verste mening!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nåvel, vi har jo stiftet et nokså godt bekjentskap med deg de siste dagene, da...

Hadde sagt nøyaktig det samme dersom en 25-årig mann hadde holdt på sånn. Og ja, sammenligningen mellom en gutt på 25 og en kvinne i 40-årene er en god sammenligning!

"Sex eller bitterhet og fandenivoldskhet, du har valget! Ikke forvent utpreget modenhet og hensynstagen."

Anonymkode: 2730c...7dc

Så du hadde holdt deg unna sex resten av livet dersom du som 25-åring var sammen med en kvinne som ikke kunne ha sex, og heller ikke gadd å hjelpe deg på andre måter?

Den skal du lenger ut på landet med, ass! Evnt har du veldig lav sexlyst, langt under normalen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, HalldirV2 skrev:

Du har rett, det kom ut litt vel bryskt, mer enn tiltenkt. Så det beklager jeg!

Jeg oppfattet det ikke bryskt. Hadde vært greit om ANDRE lot være ta på vei på vegne av TS. 

Anonymkode: a4012...5d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, RoH skrev:

Så kvinners evne til og ta ansvar for egen familie avtar med årene. Har lurt litt på det ja. 

Hun kan vel ta ansvar for familien selv om hun går fra mannen! Pluss hvorfor er alt hennes ansvar?? Det er jo mannen som svikter her!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Holdt på å gå for to år siden,han sa da han skulle prøve å gjøre noe m situasjonen..men han har sperrer.. Vet han elsker meg.

Han sliter selv pga han ble impotent 

Anonymkode: 199d6...16b

Man forlater ikke en kjær og god ektefelle bare fordi en er blitt impotent. Dette er ikke kjærlighet.

Anonymkode: 930b2...a66

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Så du hadde holdt deg unna sex resten av livet dersom du som 25-åring var sammen med en kvinne som ikke kunne ha sex, og heller ikke gadd å hjelpe deg på andre måter?

Den skal du lenger ut på landet med, ass! Evnt har du veldig lav sexlyst, langt under normalen.

Nei! Slutt å spre om deg med stråmenn, forsøk på sjefing og hersking!

(Er det noen som fremstår som pms-befengt her, så er det deg.)

Jeg mener at man som hormonsprengt, 25-årig mann eller kvinne i 40-årene, er nødt til å forstå at sex ikke er noe man kan verken forlange eller sutre seg til.

Anonymkode: 2730c...7dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg TS. Samtidig forstår jeg din mann som ikke ønsker noe sex i den situasjonen han er.  All slags sex som ikke er vha hans erigerte penis vil minne ham på hvilken stor «failure». Tror faktisk det beste er å forlate ham.

Folk er vel generelt for redde for å oppløse ekteskap.

M54

Anonymkode: 25660...e95

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...