Gå til innhold

Nå går jeg snart fra deg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, FactsOverFeelings skrev:

Jeg hadde tatt en kort tur utfor en høy bro om jeg ble impotent.
Kan ikke en gang se for meg hvor frustrerende det må være, å bli skikkelig tent, men ikke få utløp for det.
Og om man i tillegg skulle tvinges til å tilfredsstille partner, som er det mest tennende man kan gjøre, fuck det, hvor er den broen?

V impotens forsvinner lysten og,jeg tvinger ikke til noe.. Trodde bare på han når han sa vi skulle finne en løsning.. Dette er vondt for begge 

Anonymkode: 199d6...16b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

V impotens forsvinner lysten og,jeg tvinger ikke til noe.. Trodde bare på han når han sa vi skulle finne en løsning.. Dette er vondt for begge 

Anonymkode: 199d6...16b

Verre for ham, du kan jo fikse deg selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og dermed blir han forlatt....

Anonymkode: e7d13...e9d

Var det jeg tenkte også! 

Anonymkode: 22ede...d96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke for din impotens, ikke hjelp å få,men du vet jeg ikke trenger det,men andre seksuelle ting hadde jeg forventet etter 15 år som din kone.du lurer på hvorfor jeg er så trist,du v e t at jeg er seksuelt frustrert etter fem år med tålmodighet i påvente av andre former for erotikk av deg..du er livredd jeg skal dra.vi planlegger konfirmasjon til minste gutt,vi har mange barn..etter den drar jeg, du får vel sjokk,men jeg kan ikke leve slik.du er god å snill,men forstår ikke konsekvensene av hva dette gjør med psyken min.jwg må forlate en jeg elsker dypt og inderlig."vi gled fra hverandre" blir min forklaring til barna,kan aldri si den egentlige grunnen til noen 

Anonymkode: 199d6...16b

Ja, å være pulesyk er ikke lett.

Anonymkode: 46ba9...2c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, å være pulesyk er ikke lett.

Anonymkode: 46ba9...2c1

Litt overfladisk svart da,ikke alle som forstår at når man elsker noen så vil man være god med sin kjære på a l l e måter 

Anonymkode: 199d6...16b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt overfladisk svart da,ikke alle som forstår at når man elsker noen så vil man være god med sin kjære på a l l e måter 

Anonymkode: 199d6...16b

Hvorfor er du ikke det selv da? Hvorfor er det kun han som skal være god mot deg på alle måter, mens du skal få lov til å velge og vrake i hva du gidder å holde ut med?

Anonymkode: 2730c...7dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du ikke det selv da? Hvorfor er det kun han som skal være god mot deg på alle måter, mens du skal få lov til å velge og vrake i hva du gidder å holde ut med?

Anonymkode: 2730c...7dc

Jeg er da god mot han..hallo..

Anonymkode: 199d6...16b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt overfladisk svart da,ikke alle som forstår at når man elsker noen så vil man være god med sin kjære på a l l e måter 

Anonymkode: 199d6...16b

Ikke spes overfladisk da det er denne grunnen alene som gjør til at det ryker. Om det skulle fungere 100% på absolutt alle andre måter, har åpenbart ingenting å si i denne saken

Anonymkode: 46ba9...2c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er da god mot han..hallo..

Anonymkode: 199d6...16b

Jeg har gjort alt jeg kan for å være god 

Anonymkode: 199d6...16b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er da god mot han..hallo..

Anonymkode: 199d6...16b

Nei, der er jeg sterkt uenig. Det er ikke spesielt godhjertet å opprette tråder hvor man hyller skilsmisse og går til angrep på folk som mener man selv bør ta ansvar, og skryter av hvor god og fantastisk man er, at man er beryktet for å være varm og snill, at man ikke er et dårlig menneske, at man snart har tenkt å dumpe mannen, men ikke vil snakke med han om det, bare med oss.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke spes overfladisk da det er denne grunnen alene som gjør til at det ryker. Om det skulle fungere 100% på absolutt alle andre måter, har åpenbart ingenting å si i denne saken

Anonymkode: 46ba9...2c1

Nettopp. Fungerer et forhold 100% på andre måter, så finner man løsninger, også på impotens. Skulle likt å se menn forsøke å sno seg ut av et forhold ved å alene skylde på en kroppslig malfunksjon hos en kvinne. 

Anonymkode: 2730c...7dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, der er jeg sterkt uenig. Det er ikke spesielt godhjertet å opprette tråder hvor man hyller skilsmisse og går til angrep på folk som mener man selv bør ta ansvar, og skryter av hvor god og fantastisk man er, at man er beryktet for å være varm og snill, at man ikke er et dårlig menneske, at man snart har tenkt å dumpe mannen, men ikke vil snakke med han om det, bare med oss.

Nettopp. Fungerer et forhold 100% på andre måter, så finner man løsninger, også på impotens. Skulle likt å se menn forsøke å sno seg ut av et forhold ved å alene skylde på en kroppslig malfunksjon hos en kvinne. 

Anonymkode: 2730c...7dc

Noen finner løsninger, andre ikke.

Anonymkode: 199d6...16b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Fungerer et forhold 100% på andre måter, så finner man løsninger, også på impotens. Skulle likt å se menn forsøke å sno seg ut av et forhold ved å alene skylde på en kroppslig malfunksjon hos en kvinne. 

Anonymkode: 2730c...7dc

Og for å komme deg i forkjøpet på denne, ts, så er det slik at dersom det er andre feil i forholdet utover impotensen i seg selv, f.eks. kommunikasjonen mellom dere, så er også du ansvarlig for dine handlinger. Jeg kan bli nærmest impotent selv jeg, av å lese om denne ignorante måten å hylle seg selv på. 

Anonymkode: 2730c...7dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noen finner løsninger, andre ikke.

Anonymkode: 199d6...16b

Sier jeg h a r snakket med han.talk for meg.avslutter tråden her.ikke alle som kan like mye psykologi her..

Anonymkode: 199d6...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og for å komme deg i forkjøpet på denne, ts, så er det slik at dersom det er andre feil i forholdet utover impotensen i seg selv, f.eks. kommunikasjonen mellom dere, så er også du ansvarlig for dine handlinger. Jeg kan bli nærmest impotent selv jeg, av å lese om denne ignorante måten å hylle seg selv på. 

Anonymkode: 2730c...7dc

Jeg hyller ikke meg selv!!!!!

Anonymkode: 199d6...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest hele tråden og ser at tilbakemeldingene spriker.

Impotens er noe han ikke noe for og det tror jeg du har forståelse for TS, virker sånn. Man kan gjøre maaaange andre ting for å tilfredstille dine behov og det ser jeg du har fortalt ham.

Altså ståa er sånn: han vet han har et problem, har fått beskjed om at du forstår men at du ønsker annen type innsats i stedet. Hans sperrer gjør at han ikke får det til? Legger han noe jobb i det i det hele tatt?

Jeg hadde det liknende i mitt tidligere ekteskap, men han slet ikke med impotens. Ble bare aseksuell etter hvert. Prøvde alt mulig rart for å tenne ham, men han orket ikke noe særlig. Ble satt og ''kjedelig'' på alle fronter så jeg gikk. (klart det var andre utfordringer også, ikke bare sex)

Vi er gode venner nå, men kunne aldri gått tilbake.

Anonymkode: d34e4...955

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sier jeg h a r snakket med han.talk for meg.avslutter tråden her.ikke alle som kan like mye psykologi her..

Anonymkode: 199d6...16b

Hvor har du det i fra at alle skulle kunne like mye psykologi? En umulighet.

Anonymkode: 46ba9...2c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så dere har mange barn. Hvordan skal du gi dem beskjed om at du løser opp familien fordi du ikke får deg lenger? Fordi vi vokste fra hverandre? Så det er forklaringen, hvorfor er du feig og lyver for å skåne deg selv? 

 

Endret av RoH
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, RoH skrev:

Så dere har mange barn. Hvordan skal du gi dem beskjed om at du løser opp familien fordi du ikke får deg lenger? 

Er man max pulesyk, er det nok det som må til. Etterpå begynner åpenbart jakten på en ny stake, da det ikke kan leves uten puling, ser det ut som.

Anonymkode: 46ba9...2c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er man max pulesyk, er det nok det som må til. Etterpå begynner åpenbart jakten på en ny stake, da det ikke kan leves uten puling, ser det ut som.

Anonymkode: 46ba9...2c1

Herregud, jeg har aldri vært utro i alle disse år,for et svar. Skjerp deg 

Anonymkode: 199d6...16b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er man max pulesyk, er det nok det som må til. Etterpå begynner åpenbart jakten på en ny stake, da det ikke kan leves uten puling, ser det ut som.

Anonymkode: 46ba9...2c1

Utrolig patetisk å finne frem russelua når en nærmer seg 40 er min mening, da burde faktisk andre verdier ha grodd frem.   

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...