Gå til innhold

Mads Hansen

AneKS

Anbefalte innlegg

Er det virkelig han på dagens story? Det der er jo faktisk drømmekroppen! Han ser jo så "stusselig" ut med klær, men det der var virkelig grunn til å komme med flomvarsel!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Artig kar 😊 Har sangen på hjernen, årets sommerlåt. Ser han har en post om Isabel som spiser penger for noen dager siden. Sånn som hun provoserer passer det bra 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Justlooking said:

Hva er æsj?

At Isabel spiser penger, tenker jeg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Speedmaster skrev:

At Isabel spiser penger, tenker jeg. 

Det er jeg enig i 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Synes han blir litt dobbeltmoralsk når han ikke også kødder med Linnie Meister som er så operert og har slike lepper. For ikke å snakke om at hun synger elendig og aldri har nådd opp som artist. Den fat shamingen av Staysman synes jeg og er patetisk, selv om jeg skjønner at det er en kompisgreie. Hadde han hatt de rette verdiene, så hadde han gått litt i bresjen for naturlig utseende, men han cherry picker jo bare hvem han vil disse, i håp om at han tjener penger på det, men samtidig holde seg inne med de som passer han. Ja, han er dritsexy, men nå føler jeg at han vet det også, og da er det ikke like tiltrekkende. Jeg er likevel ikke bedre enn at jeg hadde satt pris på å ta han i seng, forutsatt at jeg fikk stoppet kjeften han på en eller annen måte. 

Endret av Sandin
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Sandin skrev:

Synes han blir litt dobbeltmoralsk når han ikke også kødder med Linnie Meister som er så operert og har slike lepper. For ikke å snakke om at hun synger elendig og aldri har nådd opp som artist. Den fat shamingen av Staysman synes jeg og er patetisk, selv om jeg skjønner at det er en kompisgreie. Hadde han hatt de rette verdiene, så hadde han gått litt i bresjen for naturlig utseende, men han cherry picker jo bare hvem han vil disse, i håp om at han tjener penger på det, men samtidig holde seg inne med de som passer han. Ja, han er dritsexy, men nå føler jeg at han vet det også, og da er det ikke like tiltrekkende. Jeg er likevel ikke bedre enn at jeg hadde satt pris på å ta han i seng, forutsatt at jeg fikk stoppet kjeften han på en eller annen måte. 

Uenig. Er det ikke Staysman som har skrevet låten da? Og Linni håver ikke inn så mye på bloggen, hun har vanligvis lave seertall. Ikke har hun clickbites som IR og AR heller.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Fjugur skrev:

Hahah.... siste innlegget hans på insta (om MTM) 🙈🙈

Spot on! 😂

Og digger at mammaen selv ikke kan redigere bort hvor mangen likes og kommetarer som kommer👌😎

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han er slitsom, på samme måte som alle bloggerne er slitsomme. Kan ikke folk bare slappe av litt. Er det bare meg eller minner han litt på CBE sin mann, sånn utseendemessig? Er så lei av dårlige egoer, de gjentar jo seg selv  hele tiden. Føler at mye av det som er i media er om: folk som tjener penger på barn/ tenåringer (bloggere) eller folk som tjener penger på noen som er "barn" men som egentlig er voksene (MH). 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2018 den 16.04, Prinsesse788 skrev:

Og han har trent i mange år for å få den kroppen!

Det har han, som fotballspiller besto jobben hans av mye trening hver dag i mange år. Da får man en trent kropp, som alle andre idrettsutøvere som trener mye 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest goldlion
1 time siden, Sandin skrev:

Er så enig. Virker veldig pinglete når han kun går etter de yngste. Fotballfrue er jo verre enn Mamma til Michelle når det gjelder eksponering av barna sine i sosiale medier, men han tør ikke gjøre narr av henne. Hadde fått litt mer respekt om han ikke valgte seg ut de han tror han får minst problemer med å henge ut... virker utrolig pinglete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
On 6/15/2018 at 2:41 PM, WCKD said:

Så verdens aviser mobber Trump?

Husk at media regnes som den fjerde statsmakt! 👩‍🏫 I alle fall i Norge og Danmark. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Mads Hansen! Men skulle ønske han tok tak i de eldre bloggerne som CBE, AB og Komikerfrue når det kommer til eksponering av barn!!! MTM har fem år igjen til frontallappen er ferdig utviklet! Hva med disse bloggerne på 30-50 Mads? Ta tak i de og la ungjentene få en pause!

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...