Gå til innhold

Mads Hansen


AneKS

Anbefalte innlegg

Vi trenger typer som Mads Hansen. Når bloggere anbefaler 14-åringer å stappe silikon i puppene sine og hevder det er ufarlig å bruke silikon selv om puppene fortsatt vokser, så er det på sin plass at noen tør å ta til motmæle.

Men det er vel typisk bloggere dette, de tåler jo ikke å bli kritisert. Alt de gjør og sier skal liksom bare hylles. Når de får kritikk, blir de fornærmet og kaller det for mobbing.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, JackNapier skrev:

Hæ?

Sangen. Bloggere....de bare opereres...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Xstrella skrev:

Sangen. Bloggere....de bare opereres...

Jeg så ikke poenget i relasjon til innlegget mitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert upopulær mening, men uansett:

Mads Hansen virker ikke som en veldig sympatisk fyr som brenner for feminismen og kvinners kroppsbilde, tvert i mot så prøver han å gjøre seg så kjent som mulig gjennom å kritisere kjente bloggere/realitydeltakere for å tjene penger og få PR. Tror dere virkelig at han gjør narr av Raad sin opererte rumpe fordi han vil kjempe mot kvinners kroppspress? Dette er ikke rette veien å gå i så fall. Han skaper splittelse mellom seg selv og menneskene han kritiserer istedenfor å åpne for debatt. Dette fører ikke til at bloggerne ønsker å ta grep, heller motsatt. Ulrikke Falch er oppgitt over dette fordi han ødelegger noe som i utgangspunktet var en saklig debatt, samt at han skaper mer splittelse og hat. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du Falch ønsket en debatt? Merkelig at hun «sender» Skam-fansen på ham da...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, fitnessjenta skrev:

Sikkert upopulær mening, men uansett:

Mads Hansen virker ikke som en veldig sympatisk fyr som brenner for feminismen og kvinners kroppsbilde, tvert i mot så prøver han å gjøre seg så kjent som mulig gjennom å kritisere kjente bloggere/realitydeltakere for å tjene penger og få PR. Tror dere virkelig at han gjør narr av Raad sin opererte rumpe fordi han vil kjempe mot kvinners kroppspress? Dette er ikke rette veien å gå i så fall. Han skaper splittelse mellom seg selv og menneskene han kritiserer istedenfor å åpne for debatt. Dette fører ikke til at bloggerne ønsker å ta grep, heller motsatt. Ulrikke Falch er oppgitt over dette fordi han ødelegger noe som i utgangspunktet var en saklig debatt, samt at han skaper mer splittelse og hat. 

Da har du misforstått Mads. 

Hva mener du er veien å gå? Personlig synes jeg det er et sunnhetstegn at datteren min og venninnene hører på denne sangen. De digger den! De vokser opp i en tid der bloggere fremmer helt ekstreme kroppsideal. Nå ler de av dem og innser hvor idiotisk hele bransjen er! Og mye av det er takket være Mads 👏🏻👏🏻👏🏻

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Sikkert upopulær mening, men uansett:

Mads Hansen virker ikke som en veldig sympatisk fyr som brenner for feminismen og kvinners kroppsbilde, tvert i mot så prøver han å gjøre seg så kjent som mulig gjennom å kritisere kjente bloggere/realitydeltakere for å tjene penger og få PR. Tror dere virkelig at han gjør narr av Raad sin opererte rumpe fordi han vil kjempe mot kvinners kroppspress? Dette er ikke rette veien å gå i så fall. Han skaper splittelse mellom seg selv og menneskene han kritiserer istedenfor å åpne for debatt. Dette fører ikke til at bloggerne ønsker å ta grep, heller motsatt. Ulrikke Falch er oppgitt over dette fordi han ødelegger noe som i utgangspunktet var en saklig debatt, samt at han skaper mer splittelse og hat. 

Tull og tøys. Dette er det du ønsker han mener og står for og gjør. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Da har du misforstått Mads. 

Hva mener du er veien å gå? Personlig synes jeg det er et sunnhetstegn at datteren min og venninnene hører på denne sangen. De digger den! De vokser opp i en tid der bloggere fremmer helt ekstreme kroppsideal. Nå ler de av dem og innser hvor idiotisk hele bransjen er! Og mye av det er takket være Mads 👏🏻👏🏻👏🏻

Veien å gå er ikke å latterliggjøre andre, det er en viktig ting å lære barna sine. Den riktige veien å gå er å gå i en saklig debatt der man lytter til hverandre og viser respekt, til tross for at man er uenige med hverandre. Å latterliggjøre, mobbe (sier ikke at han mobber), etc. Skaper splittelse istedenfor å åpne for debatt, noe som er uheldig hvis man skal prøve å komme til en løsning på problemet, som i dette tilfellet er kroppspress. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Jeg er ikke enig med deg. Det kroppspresset de fremmer er sykt og LATTERLIG. 

Det er sykt og LATTERLIG at man forteller unge jenter at man kan legge inn implantater når brystene er under utvikling.

Det er sykt og LATTERLIG når man heller vil opereres enn å trene squats.

Mads når mange fler med den tullete låta si enn det allverdens debatter på TV og kronikker gjør.

Humor er et undervurdert virkemiddel.

 

🙋‍♀️ Så enig!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fitnessjenta skrev:

Sikkert upopulær mening, men uansett:

Mads Hansen virker ikke som en veldig sympatisk fyr som brenner for feminismen og kvinners kroppsbilde, tvert i mot så prøver han å gjøre seg så kjent som mulig gjennom å kritisere kjente bloggere/realitydeltakere for å tjene penger og få PR. Tror dere virkelig at han gjør narr av Raad sin opererte rumpe fordi han vil kjempe mot kvinners kroppspress? Dette er ikke rette veien å gå i så fall. Han skaper splittelse mellom seg selv og menneskene han kritiserer istedenfor å åpne for debatt. Dette fører ikke til at bloggerne ønsker å ta grep, heller motsatt. Ulrikke Falch er oppgitt over dette fordi han ødelegger noe som i utgangspunktet var en saklig debatt, samt at han skaper mer splittelse og hat. 

Som om det er negativt. Alle som kritiserer dem bør bli kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Jeg er ikke enig med deg. Det kroppspresset de fremmer er sykt og LATTERLIG. 

Det er sykt og LATTERLIG at man forteller unge jenter at man kan legge inn implantater når brystene er under utvikling.

Det er sykt og LATTERLIG når man heller vil opereres enn å trene squats.

Mads når mange fler med den tullete låta si enn det allverdens debatter på TV og kronikker gjør.

Humor er et undervurdert virkemiddel.

 

At du mener det er helt greit, men hvis alle skal begynne å latterliggjøre og håne de man er uenige med istedenfor å diskutere med dem, så får vi et problem. Jeg syns Ulrikke Falch er et godt forbilde fordi hun jobber hardt for å bekjempe kropps/operasjonspresset som mange unge kjenner på i dag, men hun klarer å skille sak og person. Mats Hanssen oppfordrer derimot folk til å håne andre, noe som fort kan føre til mobbing, og det synes jeg ikke er greit. Syns det er viktig å ha i bakhodet at friske folk ikke opererer seg fra topp til tå, det ligger ofte ekstremt mye usikkerhet bak og psykiske problemer. Jeg syns absolutt ikke at vi skal normalisere det, men det motsatte av det er ikke å mobbe de som har gjennomført det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, fitnessjenta skrev:

At du mener det er helt greit, men hvis alle skal begynne å latterliggjøre og håne de man er uenige med istedenfor å diskutere med dem, så får vi et problem. Jeg syns Ulrikke Falch er et godt forbilde fordi hun jobber hardt for å bekjempe kropps/operasjonspresset som mange unge kjenner på i dag, men hun klarer å skille sak og person. Mats Hanssen oppfordrer derimot folk til å håne andre, noe som fort kan føre til mobbing, og det synes jeg ikke er greit. Syns det er viktig å ha i bakhodet at friske folk ikke opererer seg fra topp til tå, det ligger ofte ekstremt mye usikkerhet bak og psykiske problemer. Jeg syns absolutt ikke at vi skal normalisere det, men det motsatte av det er ikke å mobbe de som har gjennomført det.

Ingen vits å diskutere dette videre med deg. Vår definisjon på hva som er mobbing er så utrolig langt fra hverandre. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fitnessjenta skrev:

Sikkert upopulær mening, men uansett:

Mads Hansen virker ikke som en veldig sympatisk fyr som brenner for feminismen og kvinners kroppsbilde, tvert i mot så prøver han å gjøre seg så kjent som mulig gjennom å kritisere kjente bloggere/realitydeltakere for å tjene penger og få PR. Tror dere virkelig at han gjør narr av Raad sin opererte rumpe fordi han vil kjempe mot kvinners kroppspress? Dette er ikke rette veien å gå i så fall. Han skaper splittelse mellom seg selv og menneskene han kritiserer istedenfor å åpne for debatt. Dette fører ikke til at bloggerne ønsker å ta grep, heller motsatt. Ulrikke Falch er oppgitt over dette fordi han ødelegger noe som i utgangspunktet var en saklig debatt, samt at han skaper mer splittelse og hat. 

Han skaper ikke splittelse og hat. Ulrikke Falch er veldig for å kjempe mot kroppspress (som er kjempebra!), men fokuserer veldig på den ene siden av kroppsfasonger og kroppsvekt, isteden for å inkludere alle. Jeg er undervektig og tynn og alt jeg hører fra media nå til dags er hvordan folk vil kjempe mot kroppspress, men som sagt glemmer å inkludere alle fasonger og vekt. Det er derfor jeg setter utrolig stor pris for at Mats Hansen prøver å korrektere Falch på dette her, og hun svarer med å true å sende all skam fansen hennes på han. Det er umodent gjort.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fitnessjenta skrev:

Sikkert upopulær mening, men uansett:

Mads Hansen virker ikke som en veldig sympatisk fyr som brenner for feminismen og kvinners kroppsbilde, tvert i mot så prøver han å gjøre seg så kjent som mulig gjennom å kritisere kjente bloggere/realitydeltakere for å tjene penger og få PR. Tror dere virkelig at han gjør narr av Raad sin opererte rumpe fordi han vil kjempe mot kvinners kroppspress? Dette er ikke rette veien å gå i så fall. Han skaper splittelse mellom seg selv og menneskene han kritiserer istedenfor å åpne for debatt. Dette fører ikke til at bloggerne ønsker å ta grep, heller motsatt. Ulrikke Falch er oppgitt over dette fordi han ødelegger noe som i utgangspunktet var en saklig debatt, samt at han skaper mer splittelse og hat. 

Det er ikke sikkert han har noen spesiell strategi. Han synes sikkert bare det er festlig å tirre kroppsbloggerne litt. Så får han litt gratis fordi han er litt kjent fra før så han hadde en liten platform/følgerskare. Han gjør kanskje narr av kroppsbloggerne fordi han liker å ha meninger om ting og ikke er redd for å uttale seg. Og da blir det som det blir.

Det er ikke han som skaper splittelse, men de løgnaktige, juksende kroppsbloggerne.

Og Ulrikke Falch kan hoppe i havet. Sende Skam-fans for å knekke Mads Hansen? Hvor jævlig tragisk og patetisk og ondskapsfull kan man bli?

Endret av jabx
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, fitnessjenta skrev:

Veien å gå er ikke å latterliggjøre andre, det er en viktig ting å lære barna sine. Den riktige veien å gå er å gå i en saklig debatt der man lytter til hverandre og viser respekt, til tross for at man er uenige med hverandre. Å latterliggjøre, mobbe (sier ikke at han mobber), etc. Skaper splittelse istedenfor å åpne for debatt, noe som er uheldig hvis man skal prøve å komme til en løsning på problemet, som i dette tilfellet er kroppspress. 

Den saklige debatten er tatt et uendelig antall ganger. Pengene ruller fortsatt inn til kroppsbloggerne, og de kropper seg og blogger som aldri før. De eier ikke skamvett.

Da er det på tide med andre midler.

Setter sangen hans på Repeat på Spotify, jeg.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Jeg syns Ulrikke Falch er et godt forbilde fordi hun jobber hardt for å bekjempe kropps/operasjonspresset som mange unge kjenner på i dag, men hun klarer å skille sak og person.

Ved å sende fansen sin for å trakassere Hansen?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sangen ER jævlig, som alt annet i "freddy kalas-sjangeren (hva er det med nordmenn og musikksmak), budskapet bra, men å legge ut video av og sammenligne rompa til dama på bildet med holmenkollen og gele i barnebursdag - det er ikke nødvendig lkksom.. ellers er jeg glad på hans vegne at han har funnet en ny karriere som "Fest-Madsen" nå som fotballkarrieren er over!:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Monky skrev:

Sangen ER jævlig, som alt annet i "freddy kalas-sjangeren (hva er det med nordmenn og musikksmak), budskapet bra, men å legge ut video av og sammenligne rompa til dama på bildet med holmenkollen og gele i barnebursdag - det er ikke nødvendig lkksom.. ellers er jeg glad på hans vegne at han har funnet en ny karriere som "Fest-Madsen" nå som fotballkarrieren er over!:)

For å ha det på det tørre så er det Stian «Staysman» som er plateselskap og utgiver sammen med Mads Hansen, ikke noe kalas. Mads har sagt at det kun forblir med denne ene låta, men jeg har mine forhåpninger om mer fra han  

Låta fenger, teksten likeså. Har fått den på hjernen og syns Mads har gjort det veldig smart. 

Endret av Viking-girl
la til
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...