Huldra:) Skrevet 18. mars 2005 Forfatter #341 Del Skrevet 18. mars 2005 Oi, så utrolig morro Jeg har også en såå bukse jeg har gått og tenkt på om jeg skal prøve.....men så er jeg redd for å bli skuffet :oops: Du som har vært så flink kommer HELT sikkert ikke til å bli skuffet. Du har jo tatt av mer enn alle!! Men det er nok ikke bare de 2 kiloene som har gjort utslaget for meg. Jeg tok nok av noen kilo før jeg begynte å veie meg for tre uker siden også.. Men i dag skal det visst noen kilo på igjen. Skal nemlig på Pascal sammen med venninner :oops: tar med treningstøy jeg, så kan jeg dra rett opp og trene av den sjokoladekaken etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 18. mars 2005 #342 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg er så glaaaad!!!! Prøvde nettopp en piratbukse som i sommer satt ganske stramt. Og i dag satt den ganske løst!!! Tihi... Måtte bare si det!! Ja - DET kan du virkelig for!!! :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 18. mars 2005 #343 Del Skrevet 18. mars 2005 Litt deppis fordi gikk opp 200 g når jeg trodde jeg hadde gått ned... men søte sambo da, han sa at det var derfor jeg var 200 gram mer sexy denne uken enn forrige. Pratet på telefonen i går med en venninne av meg som de siste månedene har gått ned 12 kg vha Grete Roede kurs. Hun ga meg noen tips, så nå er det bare å sette igang på nytt med gode forsetter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. mars 2005 #344 Del Skrevet 18. mars 2005 ...og i dag hadde man inntatt både 1/2 brownies og 3 kuler appelsinsorbet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 19. mars 2005 Forfatter #345 Del Skrevet 19. mars 2005 Hellu! Var så fornøyd etter å ha sitter på Pascal en time i går, for da var jeg mett etter bare å ha spist halve kakestykket. Men så ble vi sittende en time til, og da forsvant jammen meg resten også :oops: og ikke nok med det: da vi hadde sittet der lenge- og lengre enn langt, så var jeg blitt så sliten og daff at jeg droppet trening!! :oops: :oops: :oops: Men jeg fikk gått en del i byen med venninnen min da, så det hjalp nok hvertfall litt. I går kveld hadde sambo laget deilig, sunn mat til oss. Svinekjøtt på grønnsakseng. Med poteter til. Det var en oppskrift fra Grete Rodes oppskriftsbok.... Kjempegodt! Også vle det bittelitt vin, og litt pottis på kvelden i går. I kveld blir jeg alene, så da blir det nok ikke så mye godis. Og godt er det!! Skal trene i morgen tidlig, da har jeg trent 4 ganger denne uken. Til tross for at jeg droppet treningen i går. Burde nok trent da også, siden påsken snart begynner. Gruer meg allerede til veiingen etter påske Men men.. Nå som jeg tenker litt mer over hva jeg spiser, ser det ut til at vekta sakte men sikkert går riktig vei. Så får jeg tenke veldig i påsken da.... Mulig dette blir siste hilsen her før påske, så jeg benytter anledningen til å ønske dere alle en RIKTIG GOD PÅSKE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mars 2005 #346 Del Skrevet 19. mars 2005 I går hadde jeg en skikkelig utskeielse. Vi hadde gjester og jeg serverte en svinegryte med mye god fløte i sausen. I tillegg drakk jeg vin og cognac, spiste litt pottis og mandelegg :oops: Men i dag har vi vært og gått lang tur så det hjelper jo litt på. Men jeg må også innrømme at jeg gruer meg litt til veiing etter påsken. Skal hjem til grytene til mor så jeg må bare prøve å spise mindre og gå laaaange skiturer hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #347 Del Skrevet 19. mars 2005 Frokost: 1 stort müsli rundstykke med jordbær + kaffe latte på Åpent bakeri kl 08 Lunsj: ingenting Mellommåltid: 1 Q-sjokolademelk sure føtter potetgull m/dip bamsemums after eight Middag ( i kveld): pai m/bacon, vårløk, paprika, egg og fløte Også salat da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. mars 2005 #348 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg hadde gode venner på besøk i går, og da ble det god mat! Egentlig ikke så usunn mat, faktisk, for det var fisk, og mørk sjokolade og kakao til dessert. Pluss at vi var ute i skogen en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 20. mars 2005 #349 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg tror jeg slenger meg på her, det hjelper kanskje på motivasjonen når min kjære spiser pottis og godis ved siden av meg. Jeg kan tenke meg å gå ned 10 kg i første omgang. Fører du meg opp på første siden Huldra???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. mars 2005 #350 Del Skrevet 21. mars 2005 Så var det mandag, og mandag er min veiedag. Målet mitt for denne uka er nådd, og jeg er strålende fornøyd. Vekt: 68,2 kg (-0.8 kg fra forrige uke, tilsammen -1,6 kg) Livvidde: 88 cm BMI: 27,7 Og så må jeg få ønske alle medpaganister GOD OSTARA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 21. mars 2005 #351 Del Skrevet 21. mars 2005 Så flink du er lunacia. Tror jeg må ta meg selv hardt i nakken for å klare mitt mål. God Ostara til alle medpaganister ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 21. mars 2005 #352 Del Skrevet 21. mars 2005 I dag har jeg kjøpt inn litt som vi kan kose oss med. (grapfruk, granat eple og pasjonsfrukt) Så kanskje jeg får holdt meg unna nams Det ble litt mye snop i helgen... vi kjøpte 1.9 kg med plukkenams. I går kasta jeg det som var igjen av lakris greiene (elsker salt lakris) å så har kjæresten gjemt skjokoladen og sure ting. ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 21. mars 2005 #353 Del Skrevet 21. mars 2005 I går hadde jeg en skikkelig utskeielse. Vi hadde gjester og jeg serverte en svinegryte med mye god fløte i sausen. I tillegg drakk jeg vin og cognac, spiste litt pottis og mandelegg :oops: Men i dag har vi vært og gått lang tur så det hjelper jo litt på. Men jeg må også innrømme at jeg gruer meg litt til veiing etter påsken. Skal hjem til grytene til mor så jeg må bare prøve å spise mindre og gå laaaange skiturer hver dag Du og alle andre som "skammer" dere over å spise mat som inneholder en del fløte; prøv Maizena Creme fin. Knallgod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. mars 2005 #354 Del Skrevet 22. mars 2005 I morgen drar jeg til fjells og tar KG fri frem til søndag. Siden det er veiing på torsdager så legger jeg inn veiing i dag også får jeg bare håpe at jeg ikke går opp i påsken. Blir ikke lett med all den gode maten og vinen som venter hjemme hos mor og far. Så i dag veier jeg 69,2 - altså det samme som sist uke. Hadde ikke forventet å gå noe ned for jeg har hatt mensen og har skeia ut med sjokolade og greier :oops: God påske alle sammen :ekstra kul: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 22. mars 2005 #355 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg var flink i går og gikk hjem fra jobb - men ellers uken som har gått har jeg ikke vært så flink - det ble skikkelig fråtseri i helgen med 9-retters middag på lørdag med masse alkohol, og lang lunsj med masse godt og påfølgende kaker søndag. Og i går måtte jo kakerestene spises opp :oops: Skal veie meg i morgen igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 23. mars 2005 #356 Del Skrevet 23. mars 2005 Ukens veiing: BettyBoop-------------- 5kg-----------------------0,6 Altså opp 0,1 kg fra sist uke... Er forsåvidt fornøyd med at det ikke var mer - jeg har jo ikke slanket meg det dugg denne uken. Og verre blir det vel neste uke. Men jeg lover å være flink og gå skitur hver dag (men regner skiturene går opp i opp med kvikklunsjen og varmsjokolade vi får i oss i løpet av skituren..). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 24. mars 2005 #357 Del Skrevet 24. mars 2005 Opp 0,1 kg her også! ...men jeg tør å legge skylden på Tante Rød som kom her i går... For vekta var på vei i en helt annen retning ved litt sniksnik ! Påsken bringer sitt, så får vi se til neste uke da - jeg akter ikke å la det ødelegge i det minste. Å kose seg er lov, men man trenger jo ikke å freake ut heller! Ha en strålende påske jenter!!! Ny frisk til tirsdag, sant!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 25. mars 2005 #358 Del Skrevet 25. mars 2005 Påske ferie veier meg neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. mars 2005 #359 Del Skrevet 25. mars 2005 Nå blir det hovedfagsoppgaveinnspurt, og tror jeg dropper slankingen til jeg har levert den (1. april)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 30. mars 2005 #360 Del Skrevet 30. mars 2005 Hvem er klar for veiing i morgen? Uff, det store påsketrollet har vært på besøk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå