TeddyToria Skrevet 17. mars 2005 #321 Del Skrevet 17. mars 2005 Så flink du er! :blomst_opp: :blomst_opp: tilbake til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. mars 2005 #322 Del Skrevet 17. mars 2005 Ja, da var det veiedag igjen og i dag stoppet den på 69,2 så det vil si en nedgang på 0,6 siden forrige uke og 4,6 siden start. Må si meg veldig fornøyd med resultatet og i helgen skal jeg virkelig gå inn for å være superflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 17. mars 2005 #323 Del Skrevet 17. mars 2005 Ja, da var det veiedag igjen og i dag stoppet den på 69,2 så det vil si en nedgang på 0,6 siden forrige uke og 4,6 siden start. Må si meg veldig fornøyd med resultatet og i helgen skal jeg virkelig gå inn for å være superflink! Wow! Du er jo SKIKKELIG flink!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 17. mars 2005 Forfatter #324 Del Skrevet 17. mars 2005 Wow! Du er jo SKIKKELIG flink!!! Flott jenter!! Jeg har mistet 1 kg siden forrige torsdag og er overlykkelig over det. 2kg borte totalt på 3 uker!! Har vært på trening nå. Hadde ikke lyst i dag, men siden jeg ser vekten går nedover, får jeg en bekreftelse på at opplegget funker :rosasmil: Ellers må jeg bare skrive at PCen klikker i hytt og pine, skjermen blir plutselig hvit. Så derfor er jeg ikke å se så mye til her om dagen. Men skal prøve å rekke å oppdatere side1 før jeg blir borte igjen. til KG-jentene mine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. mars 2005 #325 Del Skrevet 17. mars 2005 Wow, grattis Huldra Kjempebra jobba. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 17. mars 2005 Forfatter #326 Del Skrevet 17. mars 2005 Wow, grattis Huldra Kjempebra jobba. :bukke: Takk :rosasmil: Har nettopp spist dagens middag: Fedon-pizza! Noen som har smakt den!? Det er den tammeste pizzaen jeg har smakt EVER!! Smakte ingenting!! Så ikke kast bort 40kr. på en liten, smakløs og kjempekjedelig pizza!! :fy: Så vet dere det :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. mars 2005 #327 Del Skrevet 17. mars 2005 Hvordan er BMIen deres? For meg teller den mer enn vekta. Det er den jeg går utifra med tanke på hvor mye jeg trenger å gå ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. mars 2005 #328 Del Skrevet 17. mars 2005 I dag trente jeg i 70 minutter på Elixia. Kjempedeilig! ~*~ Forresten, målet mitt er 60 kg, altså skal jeg ned 9 kg fra det jeg veide på mandag, totalt 9,6 kg. Men alt er egentlig ca. Om det blir 60,2 så spiller det liksom ikke sånn kjempestor rolle. Vil helst ned i en BMI på 25. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cezz Skrevet 17. mars 2005 #329 Del Skrevet 17. mars 2005 Har ikke veid meg i dag, men skal gjøre det i morra Nå har jeg fasta siden kl 13 og jeg er KJEMPESULTEN!! I går spiste jeg: Forkost; 2 rugsprø med leverpostei og agurk Lunsj; det samme Middag; pizza (hadde så dårlig tid) Også var det denne kvelden da.. Ble litt ekstra siden jeg skulle faste i dag; et par Li-klenning-lefeser, 1 pære og 2 kokosboller :oops: I dag derimot har jeg jo vært kjempeflink; Forkost; 1 rugsprø uten pålegg (sovna av..) Lunsj; grov teabricks med ost og skinke Og så har jeg ikke spist mer; men det er LANGT fra frivillig!! Og nå har jeg tatt avføringspiller og i morgen blir det klyster, så DA skal jeg veie meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cezz Skrevet 17. mars 2005 #330 Del Skrevet 17. mars 2005 Hvordan er BMIen deres? For meg teller den mer enn vekta. Det er den jeg går utifra med tanke på hvor mye jeg trenger å gå ned. BMIen min er 21.. Det høres jo veldig lite ut, men jeg er nok desverre ikke så tynn som jeg høres ut.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 17. mars 2005 #331 Del Skrevet 17. mars 2005 Min bmi er 22 skal ned til 48 kg og da er min bmi 20 (men ned til 48 blir ikke før etter bryllupet for da hvis jeg går ned til 48 før bryllupet så vil kjolen henge og slenge på meg) Fikk i meg en hele pose med salt sild i dag .... fremdeles syk så det er lov ... dumme meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 17. mars 2005 #332 Del Skrevet 17. mars 2005 :oops: Jeg glemte å veie meg igjen i dag... er ikke det første jeg tenkerpå når jeg løper avgårde tidlig på morran... Og i dag har jeg vært kjemperampete... mamma spanderte middag på meg før kino og da ble det pasta med kylling, sopp og deilig fløtesaus.... :oops: ... og som ikke det var nok så har jeg kost meg med sjokolade pudding og vaniljesaus forran TVn nå... Full skjerpings! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. mars 2005 #333 Del Skrevet 17. mars 2005 BMI på 21 og 22 er jo normalvekt. http://www.nfff.no/html/Bmi.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #334 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg veide meg i dag: 61.4 (den vippet mellom det og 61.2). Altså ned ca 1.6 kg. Frokost: 1 skive rosin/eple-grovbrød fra åpent baker i m/banan 1 kaffe latte m/ lettmelk Lunsj: Det samme + te Middag: Skal møte forlover til kaffe etter jobb, så det blir nok salatrester fra onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cezz Skrevet 18. mars 2005 #335 Del Skrevet 18. mars 2005 Hurra, har gått ned 2 kg lurer på hvorfor... Har sikkert ikke noe med avføringstabletter, klyster og at jeg har fastet et døgn å gjøre nei Er så tørst og sulten at jeg tror jeg svimer av, men bare en time til jeg skal under kniven, så da får jeg vel spise igjen ganske raskt etterpå håper jeg!! Ha en fin-fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. mars 2005 #336 Del Skrevet 18. mars 2005 Mmm... Te. Te er genialt. Smaker nam, og særdeles lite kallorier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 18. mars 2005 #337 Del Skrevet 18. mars 2005 Helga gikk ikke noe bra i det hele tatt.. Uff.. Men må ha gjort noe riktig på ukedagene' date=' for status denne uka er -0,7 kilo.[/quote'] Kan du (er det Huldra som er trådstarter?) føre dette opp på førstesida? Så slipper jeg å lete meg frem til det innlegget neste uke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 18. mars 2005 Forfatter #338 Del Skrevet 18. mars 2005 OPPDATERINGER ER HERVED GJORT :rosasmil: Og dere har vært så flinke jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 18. mars 2005 Forfatter #339 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg er så glaaaad!!!! Prøvde nettopp en piratbukse som i sommer satt ganske stramt. Og i dag satt den ganske løst!!! Tihi... Måtte bare si det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. mars 2005 #340 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg er så glaaaad!!!! Prøvde nettopp en piratbukse som i sommer satt ganske stramt. Og i dag satt den ganske løst!!! Tihi... Måtte bare si det!! Oi, så utrolig morro Jeg har også en såå bukse jeg har gått og tenkt på om jeg skal prøve.....men så er jeg redd for å bli skuffet :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå