Gå til innhold

Forferdelige tinderbioer (screenshot-tråd, les regler før posting)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest parkeringsvakten

Oi, her var det flere som ikke forstår hvordan det de skriver fremstår for andre. De skriver rett ut hva de mener, men de tar ikke 2 sekunder og tenker over hvordan det de sier fremstår for fremmende som aldri har møtt dem. Hvordan skal "ingen golddiggere" gjøre det naturlig for noen å ta kontakt med dem? 

Jeg forstår at flere av de ønsker å vise at de liksom er kritiske tenkere, jordnære osv men de fremstår bare som noen som ikke egentlig vil være interessert i å møte noen, selv om de er likesinnede. 

Håper de fleste menn (sikkert kvinner også, så ingen bilder) i tråden vokser seg av det, og lærer litt bedre sosial innsikt der de forstår hvorfor slike ting ikke funker for at andre mennesker skal bli interessert i å bli kjent med dem 😅 Det er nok ikke enkelt å leve når du ikke forstår mennesker såpass

Endret av parkeringsvakten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 2021-7-30 den 4.15):

Du hadde ikke reagert om hun likte kun feminine kvinner 

Anonymkode: 0bbf4...707

Eeh. Jo. Var jo den ufine måten hun formulerte seg på, jeg reagerte på. Hvilke preferanser hun hadde, bryr jeg meg 0 om:) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Denne mannen var faktisk kjekk, jeg hadde "hjertet" han hadde det ikke vært for teksten. 

Det som på en måte er bra med en sånn bio, er jo at han er dønn ærlig om livet sitt. Sikkert for å slippe å få match med noen som ender opp med å unmatche. Han vil sikre seg mot det, og vil at alle han får match med er klar over livssituasjonen hans og er ok med det. Og det er jo bra! 

Samtidig blir det litt sånn "stakkars meg, ingen er interessert i meg, kan du være så snill og like meg?". Jeg kunne faktisk gitt han en sjanse til tross for utfordringene han har. (vet ikke med spillingen da, 8 timer er mye) Det som fikk meg til å sveipe venstre er at han ikke er flyttbar og vil bo hos mor. Jeg synes det er veldig spesielt å skrive det, det betyr at uansett hvor forelsket han skulle bli i drømmedama så må hun beklage seg å bo hos svigermor resten av livet? Det vanlige er vel å ofre seg hvertfall LITT for en partner? 

Screenshot_20210823-220315_Tinder.jpg

Anonymkode: c1fc9...0ac

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest irkan90
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Denne mannen var faktisk kjekk, jeg hadde "hjertet" han hadde det ikke vært for teksten. 

Det som på en måte er bra med en sånn bio, er jo at han er dønn ærlig om livet sitt. Sikkert for å slippe å få match med noen som ender opp med å unmatche. Han vil sikre seg mot det, og vil at alle han får match med er klar over livssituasjonen hans og er ok med det. Og det er jo bra! 

Samtidig blir det litt sånn "stakkars meg, ingen er interessert i meg, kan du være så snill og like meg?". Jeg kunne faktisk gitt han en sjanse til tross for utfordringene han har. (vet ikke med spillingen da, 8 timer er mye) Det som fikk meg til å sveipe venstre er at han ikke er flyttbar og vil bo hos mor. Jeg synes det er veldig spesielt å skrive det, det betyr at uansett hvor forelsket han skulle bli i drømmedama så må hun beklage seg å bo hos svigermor resten av livet? Det vanlige er vel å ofre seg hvertfall LITT for en partner? 

Screenshot_20210823-220315_Tinder.jpg

Anonymkode: c1fc9...0ac

Ehh, er ikke dette her ironi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Denne mannen var faktisk kjekk, jeg hadde "hjertet" han hadde det ikke vært for teksten. 

Det som på en måte er bra med en sånn bio, er jo at han er dønn ærlig om livet sitt. Sikkert for å slippe å få match med noen som ender opp med å unmatche. Han vil sikre seg mot det, og vil at alle han får match med er klar over livssituasjonen hans og er ok med det. Og det er jo bra! 

Samtidig blir det litt sånn "stakkars meg, ingen er interessert i meg, kan du være så snill og like meg?". Jeg kunne faktisk gitt han en sjanse til tross for utfordringene han har. (vet ikke med spillingen da, 8 timer er mye) Det som fikk meg til å sveipe venstre er at han ikke er flyttbar og vil bo hos mor. Jeg synes det er veldig spesielt å skrive det, det betyr at uansett hvor forelsket han skulle bli i drømmedama så må hun beklage seg å bo hos svigermor resten av livet? Det vanlige er vel å ofre seg hvertfall LITT for en partner? 

Screenshot_20210823-220315_Tinder.jpg

Anonymkode: c1fc9...0ac

Humor er en risikosport, det fine er at det filtrer bort de man ikke kan ha et forhold til :)  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse


ja, han løyg ikke om vekta, så tviler ikke på resten 

2AFD488E-5248-4CEE-A037-703D9B22A690.thumb.jpeg.c28e1c0115d75d8cc3d8560e4e5e8fc1.jpeg

Anonymkode: c2af6...fcb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (14 minutter siden):

Nysgjerrig på hva det sto her 😛

Husker ikke. Virket som om dama/daten hadde vært inne og redigert profilteksten og lagt igjen en slags hilsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brutalt ærlig da. Kan røpe at man for 75 kroner fikk en like til å med men uansett hva man skriver så er det aldri fra noen med samme morsmål. 

A4D6E94C-A67D-4A36-88BB-51126A110F30.jpeg

Anonymkode: f6d1c...a66

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sykt hvor tettpakket det er med utro mennesker der inne..

Og siden de er for feige til å ha bilder av seg selv så må det skrytes av  at de  ENTEN har stor penis,

eller at de er veldig kjekk  (har de fått høre av andre hvertfall 😌). 

Rart hvor kjempekjekke og velutstyrte alle disse opptatte familiefedrene er. 

Gjerne også med tekst ala "legg meg til på snap for å få se bilde", akkurat som det er noe form for premie å få se de. Hvorfor skal noen gidde å matche med en utro fyr uten bilder når man kan matche med flust av single dritkjekke menn med masse bilder? 

 

Screenshot_20210827-201917_Tinder.jpg

Anonymkode: c1fc9...0ac

  • Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svartfugl skrev (På 2.8.2021 den 14.59):

...Det jeg tror sånne folk egentlig sier, er noe sånt som: "Jeg fokuserer på det negative, og jeg ender opp i konflikt med de fleste jeg møter. Hvis jeg blir avvist, takler jeg det svært dårlig. Men jeg forventer også å bli avvist, derfot beskytter jeg egoet mitt med å si at jeg sannsynligvis ikke er keen på deg uansett. Jeg opplever avvisning som veldig urettferdig, og mener alle andre må forbedre seg, ikke jeg."

👍

Anonymkode: 9e618...7b7

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg ser på Tinder er uansett de som har bilde av barna sine. Det må da gå an å bruke bilder av seg selv hvor ikke ungen din er med. Er noe veldig forstyrrende med d å sveipe forbi menn i boksershorts og diger bul for så å sveipe videre til nestemann som har bilde av seg selv og barn. Herregud hva tenker disse folkene med? Tinder assosieres jo først og fremst med sex hos de fleste. Jeg lurer på om moren til barna er ok med dette. Har også kommet over profiler av menn som poserer med barna sine, og skriver i bioen at han ønsker knullevenn/ sex. Whaaaat?

Blir alltid utrolig skuffet når jeg finner folk som jeg i utgangspunktet har sansen for, men så kommer det et barneeksponeringsbilde frem, da er det alltid NEI fra meg. Samme for meg om de er stolt av ungen sin, eller hva det nå er men jeg kan ikke være sammen med en mann som synes det er innafor å legge ut sånne bilder. Vi snakker ikke samme språk. 

Anonymkode: c1fc9...0ac

  • Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

#hunvarihvertfallærlig

_20210901_141731.JPG

Anonymkode: 05d6b...069

For gammel til å være sugar babe hu der da...

Anonymkode: bfab8...210

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.8.2021 den 10.15):

 

Screenshot_20210823-220315_Tinder.jpg

Anonymkode: c1fc9...0ac

Høres ut som en jeg styra med en gang i tiden. Bortsett fra at han ikke spiller videospill 8 timer om dagen, han ser fotball 8 timer om dagen, og han er ikke ufør pga et virus, han er ufør pga psykiske sykdommer. Men han insisterte på å bo med mamma og hunden sin. 

Jeg takket for meg. :ler:

 

Anonymkode: 3834d...aca

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 31.8.2021 den 18.52):

Det verste jeg ser på Tinder er uansett de som har bilde av barna sine. Det må da gå an å bruke bilder av seg selv hvor ikke ungen din er med. Er noe veldig forstyrrende med d å sveipe forbi menn i boksershorts og diger bul for så å sveipe videre til nestemann som har bilde av seg selv og barn. Herregud hva tenker disse folkene med? Tinder assosieres jo først og fremst med sex hos de fleste. Jeg lurer på om moren til barna er ok med dette. Har også kommet over profiler av menn som poserer med barna sine, og skriver i bioen at han ønsker knullevenn/ sex. Whaaaat?

Blir alltid utrolig skuffet når jeg finner folk som jeg i utgangspunktet har sansen for, men så kommer det et barneeksponeringsbilde frem, da er det alltid NEI fra meg. Samme for meg om de er stolt av ungen sin, eller hva det nå er men jeg kan ikke være sammen med en mann som synes det er innafor å legge ut sånne bilder. Vi snakker ikke samme språk. 

Anonymkode: c1fc9...0ac

Enig!!

Anonymkode: f9a9d...9e1

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.8.2021 den 18.52):

Det verste jeg ser på Tinder er uansett de som har bilde av barna sine. Det må da gå an å bruke bilder av seg selv hvor ikke ungen din er med. Er noe veldig forstyrrende med d å sveipe forbi menn i boksershorts og diger bul for så å sveipe videre til nestemann som har bilde av seg selv og barn. Herregud hva tenker disse folkene med? Tinder assosieres jo først og fremst med sex hos de fleste. Jeg lurer på om moren til barna er ok med dette. Har også kommet over profiler av menn som poserer med barna sine, og skriver i bioen at han ønsker knullevenn/ sex. Whaaaat?

Blir alltid utrolig skuffet når jeg finner folk som jeg i utgangspunktet har sansen for, men så kommer det et barneeksponeringsbilde frem, da er det alltid NEI fra meg. Samme for meg om de er stolt av ungen sin, eller hva det nå er men jeg kan ikke være sammen med en mann som synes det er innafor å legge ut sånne bilder. Vi snakker ikke samme språk. 

Anonymkode: c1fc9...0ac

Enig! Samt dem som  legger ut bilder av andre barn, typ " ikke min unge på bilde" eller " onkelungen på bildet" 🤦‍♀️ Dem er det mange av.. 

Anonymkode: 8364f...59a

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Enig! Samt dem som  legger ut bilder av andre barn, typ " ikke min unge på bilde" eller " onkelungen på bildet" 🤦‍♀️ Dem er det mange av.. 

Anonymkode: 8364f...59a

Hjelpes.... Har de ikke en gang tatt smiley over ansiktene eller noe? 

Anonymkode: 9e618...7b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det innafor å spørre en match om han er i forhold eller virker det passiv aggressivt? Har gått i baret før og det er så bortkastet tid.

Anonymkode: 07a93...55f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...