Gå til innhold

Forferdelige tinderbioer (screenshot-tråd, les regler før posting)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 28.7.2021 den 5.45):

Æsj, for en kvalm og ekkel type. Håper han for blir singel for alltid. 

Anonymkode: 5177d...074

Dette er jo opplagt en spøk da. Flagrende ryggflesk! 😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TheCatLady skrev (På 28.7.2021 den 9.39):

Det gir jo ikke mening at det ville tiltrekke slike folk, men så har han kanskje dårlig erfaring med det. 

Jeg har dårlig erfaring med menn som lover meg barn og stikker, men jeg skriver jo ikke på datingprofiler "må ønske baby og mene det!". For det..tiltrekker jo ikke akkurat seriøse menn som kan tenke seg barn. Det er jo bare å tipse useriøse menn om at jeg har gått i baret før.... På samme måte er "må ikke ha bodd på psykiatrisk institusjon" det dummeste om en vil tiltrekke seg mentalt sunne og friske jenter, de tenker jo bare oi  han hadde sprø eks. 

Anonymkode: 9e618...7b7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (3 timer siden):

Hvorfor lager folk profiler på Tinder når de ikke vet hva de er ute etter 😅

Nvm

Endret av norw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sigyn skrev (På 2021-7-26 den 0.30):

Gratulerer med den mest bitre bioen jeg har lest i løpet av min tid på Tinder! 🎉

Screenshot_20210726_002826.thumb.jpg.1a4ec3545b5128e0c800d41066c2d46b.jpg

Ja, sånne bioer er så merkelige! Hva!skal de oppnå med det? Ingen flere matcher?😅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sikkert suksess med denne eller not:P

A55388F8-1A32-4CFC-9D32-B5022642A673.png

Anonymkode: cf079...9b7

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har sikkert suksess med denne eller not:P

A55388F8-1A32-4CFC-9D32-B5022642A673.png

Anonymkode: cf079...9b7

Jeg skjønner virkelig ikke vitsen med å ha en sånn datingprofil? Gir hvertfall ikke meg lyst til å matche med han... 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rowan skrev (11 minutter siden):

Jeg skjønner virkelig ikke vitsen med å ha en sånn datingprofil? Gir hvertfall ikke meg lyst til å matche med han... 

Jeg tror at de tror det får dem til å virke kostbare og kule. De vil sikkert "avstøte" "useriøse", men ender med å skremme bort de fleste. Det jeg tror sånne folk egentlig sier, er noe sånt som: "Jeg fokuserer på det negative, og jeg ender opp i konflikt med de fleste jeg møter. Hvis jeg blir avvist, takler jeg det svært dårlig. Men jeg forventer også å bli avvist, derfot beskytter jeg egoet mitt med å si at jeg sannsynligvis ikke er keen på deg uansett. Jeg opplever avvisning som veldig urettferdig, og mener alle andre må forbedre seg, ikke jeg."

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svartfugl skrev (1 time siden):

Jeg tror at de tror det får dem til å virke kostbare og kule. De vil sikkert "avstøte" "useriøse", men ender med å skremme bort de fleste. Det jeg tror sånne folk egentlig sier, er noe sånt som: "Jeg fokuserer på det negative, og jeg ender opp i konflikt med de fleste jeg møter. Hvis jeg blir avvist, takler jeg det svært dårlig. Men jeg forventer også å bli avvist, derfot beskytter jeg egoet mitt med å si at jeg sannsynligvis ikke er keen på deg uansett. Jeg opplever avvisning som veldig urettferdig, og mener alle andre må forbedre seg, ikke jeg."

enig i den. En ser jo ut fra sånne profiler at det er jo ingen vits å sveipe på fordi hvordan vet man at man egentlig passer inn i den oppskriften de ønsker seg da? Pluss at de skal jo også passe inn i din..men samtidig så tenker jeg playere de kan velge å vrake og kan være nedlatende ovenfor damer og få damer uansett. Bare en tanke som slo meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (56 minutter siden):

enig i den. En ser jo ut fra sånne profiler at det er jo ingen vits å sveipe på fordi hvordan vet man at man egentlig passer inn i den oppskriften de ønsker seg da? Pluss at de skal jo også passe inn i din..men samtidig så tenker jeg playere de kan velge å vrake og kan være nedlatende ovenfor damer og få damer uansett. Bare en tanke som slo meg. 

Ikke mot meg! 😅 (ville ikke godtatt det i alle fall)Det er vi som bestemmer hva vi godtar. De fleste er jo vanlige folk som verken skriver bitre bioer eller er usmakelige fitteprinser. Og mange fitteprinser er ekstremt hyggelige og ærlige om hva de vil, til og med.😊 Det er nemlig flere som blir kåte på dem om de ikke oppfører seg rævva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lest gjennom mesteparten av denne tråden ser jeg at humor er viktig dersom jeg noen gang skal på Tinder. De som ikke forstår humoren siles raskt bort, og de ville jeg aldri pratet mer med uansett.... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2021-7-26 den 23.54):

Jeg senka aldersgrensen til 18 år for å se hva som rørte seg i den yngre garde. Kom over en profil der bildene var en serie av en tatoveringssession. Der han ble tatovert hjemme. Av seg selv. 

Anonymkode: a8c7c...e30

Dagens latterbrøl!

AnonymBruker skrev (På 2021-7-28 den 10.52):

Når skal folk skjønne det er rødt flagg å omtale eksen på den måten 🤦‍♀️ Eneste jeg tenker når jeg leser eller hører slikt er at han er en man bør passe seg for. Blir rett og slett litt småredd slike menn 😅 Har opplevd kjipe og vonde ting fra ekser men sier ikke et pip om det, om menn spør sier jeg bare det ikke funket. 

Anonymkode: fe0ea...12a

Ja helt enig. Eksen min må være en av de verste og farligste som går rundt og løs, bare fordi jeg ikke tør å anmelde.. det var et skikkelig voldelig forhold og selv om jeg er over det i dag så har det satt sine spor, og om jeg får en kjæreste igjen kan det hende jeg deler hvorfor jeg er litt rar.. men jeg ville ikke omtalt Eksen min som i å slenge mest mulig dritt lissom, men bare informere om at Ja, han var voldelig og han skadet meg, derfor er jeg litt sånnogsånn. Men ikke noe mer. 

Anonymkode: 1ea6e...844

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Dagens latterbrøl!

Ja helt enig. Eksen min må være en av de verste og farligste som går rundt og løs, bare fordi jeg ikke tør å anmelde.. det var et skikkelig voldelig forhold og selv om jeg er over det i dag så har det satt sine spor, og om jeg får en kjæreste igjen kan det hende jeg deler hvorfor jeg er litt rar.. men jeg ville ikke omtalt Eksen min som i å slenge mest mulig dritt lissom, men bare informere om at Ja, han var voldelig og han skadet meg, derfor er jeg litt sånnogsånn. Men ikke noe mer. 

Anonymkode: 1ea6e...844

Huff, skjønner det blir ekstra spesielt for deg da, bra du ønsker å dele litt med de du treffer. Siktet ikke til de som har opplevd vold og håper du skjønte det (virket sånn) ❤️ Bare for å poengtere en gang til tenkte jeg på de som omtaler dama som en manipulerende bitch på første date eller har dritt om eksen i bio, da tenker jeg de kan være skumle og noe jeg bør passe meg for. 

Anonymkode: fe0ea...12a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Svartfugl skrev (5 timer siden):

Ja, sånne bioer er så merkelige! Hva!skal de oppnå med det? Ingen flere matcher?😅

 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har sikkert suksess med denne eller not:P

A55388F8-1A32-4CFC-9D32-B5022642A673.png

Anonymkode: cf079...9b7

 

Rowan skrev (4 timer siden):

Jeg skjønner virkelig ikke vitsen med å ha en sånn datingprofil? Gir hvertfall ikke meg lyst til å matche med han... 

Blir stadig overrasket over hvor lite intelligente enkelte mannfolk er.

Anonymkode: 5177d...074

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2021-6-24 den 16.36):

Original tekst på han her :P 

F8E3B197-D295-4075-A11E-942CDBDE4E25.jpeg

Anonymkode: cf079...9b7

Han hadde jeg svart om jeg var singel og på Tinder! 

Anonymkode: d65fc...26b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig de verste er alle de passiv-aggressive profilene. Når det eneste man skriver er noe sånn som "ja, jeg har hatt en fin helg" og lignende fraser ber man jo om å bli sveipa til venstre. Sjanden for å faktisk få svar på Tinder er etter egen erfaring bare 50% i utgangspunktet, så det er jo fornuftig å spørre om noe enkelt først for å se om det er mulig å oppnå kontakt. Når man fremstår arrogant og sur allerede på profilen blir jeg ikke akkurat interessert.

Anonymkode: 169ca...374

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han hadde jeg svart om jeg var singel og på Tinder! 

Anonymkode: d65fc...26b

Litt morsom profil og litt kvalm samtidig, synes jeg. I tillegg til det som vises i screenshoten skrev han noe om at han jobber som «investor» eller noe slikt, men jeg er 99,99% sikker på at jeg har sett ham på jobben hans og det er i alle fall ikke noe høystatusyrke han har. Han kan selvfølge drive med noen form for investering utenom, men tipper han prøver å framstå mer interessant bare :P 

Jeg sveipet ham rett til venstre! Og han ville vel ikke hatt meg heller, da jeg er lys og blåøyd 😄 

Anonymkode: cf079...9b7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...