AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #261 Del Skrevet 5. juli 2018 Hvorfor ikke slette brukeren sin hvis tinder er så overfladisk? Anonymkode: a6a31...601 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #262 Del Skrevet 5. juli 2018 Hun leter etter en ordentlig og seriøs mann, men sier hun lever for Jesus og Gud i hjertet og sjelen? Aiaiai 🤥 Anonymkode: abdd0...ca4 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #263 Del Skrevet 5. juli 2018 Glad jeg ikke liker katter. Hele 3 vitser på rappen og avsluttet med illustrasjon av sakte applaus. Litt lættis🤣 Hun var faktisk ganske pen... Ikke den første jeg har sett i dag med noe lignende på bioen. Typisk «har en del ekstra kilo, men jobber med saken», utrolig unødvendig å la noe sånt ødelegge. Digger sånne bioer💙 min type BAE En hasjrøyker med munchies er akkurat det jeg ser etter ja😄😅 Anonymkode: abdd0...ca4 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matrobot Skrevet 5. juli 2018 #264 Del Skrevet 5. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: En hasjrøyker med munchies er akkurat det jeg ser etter ja😄😅 Mulig jeg er dum, men hvor står det at hun er en hasjrøyker? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zonjë Skrevet 5. juli 2018 #265 Del Skrevet 5. juli 2018 2 minutter siden, matrobot skrev: Mulig jeg er dum, men hvor står det at hun er en hasjrøyker? Om du ser 420% nøyere på det hun har skrevet, så ser du det nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matrobot Skrevet 5. juli 2018 #266 Del Skrevet 5. juli 2018 1 minutt siden, Zonjë skrev: Om du ser 420% nøyere på det hun har skrevet, så ser du det nok Hehe, ok. Jeg er ikke en hasjrøyker selv, så jeg aner ikke hva 420% betyr. Men da vet jeg at dette er noe hasjrelatert. Takk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zonjë Skrevet 5. juli 2018 #267 Del Skrevet 5. juli 2018 26 minutter siden, matrobot skrev: Hehe, ok. Jeg er ikke en hasjrøyker selv, så jeg aner ikke hva 420% betyr. Men da vet jeg at dette er noe hasjrelatert. Takk For å ha det på det rene, jeg er absolutt ikke hasjrøyker jeg heller, har bare dårlig humor. Og lærte på Modern Family at 420 betyr hasj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 5. juli 2018 #268 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) På 20.5.2018 den 1.21, AnonymBruker skrev: Og så gikk livet videre Den var morsom! Og sier mye om intensjoner og verdier. Jeg kunne gått for ham! Endret 5. juli 2018 av solmåneogstjerner 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #269 Del Skrevet 5. juli 2018 Synes det er minst like dårlige bioer av jenter. Så mange jenter som har tatt tinder bildene sine med kamera fra 80-tallet, eller hvor de grundig forklarer hva de er ute etter og ikke ute etter i en laaang tekst. Alle de jentene som forklarer hvor viktig katten sin er osv, herregud så sinnsykt turnoff🤢 Som om en leilighet med hår overalt og bæsjelukt er det jeg er ute etter liksom. Profiler som beskriver vekt... Bio med damer som bruker hijab (hvem prøver du å lure liksom?), bio med damer som har 1 bilde samtidig som de stiller merkelige krav... Og ikke minst de jentene som tror/later som de er ekstremt attraktive med sine grove fylleselfies, eller som har stram bikinibilde med 60 overflødige kilo, ewww. Privatliv folkens... Anonymkode: abdd0...ca4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #270 Del Skrevet 5. juli 2018 Quote En mann i sin beste alder som liker tømmer, spiker - og raveparty. Er på jakt etter en samboer. Kan skrive leiekontrakt med fitta di allerede i morgen. PM 4 cash. Er rik. Quote Skjønner ikke hvorfor folk sier Tinder er vanskelig. Møtte kona her første uka, og nå er jeg på jakt etter nummer to💍 Yes. Sjarmerende mannfolk. Anonymkode: 44942...151 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 5. juli 2018 #271 Del Skrevet 5. juli 2018 På 3.5.2018 den 18.45, OppNedPåAlt skrev: Jøss, eksmannen min dette.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #272 Del Skrevet 6. juli 2018 Er noe utendørs om sommeren. Er mye inne om vinteren. Dårlig med partystemning i helgene og ellers. Høres ut som en morsom kar, dette. Anonymkode: a6a31...601 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #273 Del Skrevet 7. juli 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Er noe utendørs om sommeren. Er mye inne om vinteren. Dårlig med partystemning i helgene og ellers. Høres ut som en morsom kar, dette. Anonymkode: a6a31...601 Han har jo en youtube kanal da, må jo telle for noe? Anonymkode: 27c3d...d69 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #274 Del Skrevet 19. juli 2018 Jo nå skal du høre! Dagens tema: Det blir ikke bedre. And I usaly swipe left and alsao today. Not intressted. Husker dere han som fikk meg til å sovne med historien sin om å ha gått på fjellet uten converse? He's back, og det blir ikke bedre. Neeeeei Det gir jo ikke mening at man skal spørre seg sjøl først! Aaaah IKKE VÆR REDD Og som en fis prøver jeg å fjerne deg med hånda mi. Solgt assa! Get in, loser, we're going shopping! Ikke noe grunn til å komme ut fra hiet i dag, heller... Håper han liker frinds og sad food ❤️ Han her har også vært med tidligere. Har lagt til et ekstra avsnitt her. Det BLIR ikke bedre. Er dette et filmsitat liksom? Grøss. HVA ER GREIA MED BLOD?? Vil dere ha interessen til jenter eller klubben for mørk humor? Ah, ok, det var skikkelig synd. Anonymkode: b816f...ff8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 19. juli 2018 #275 Del Skrevet 19. juli 2018 Det første "blodsitatet" er Monty Python (MP and the Holy Grail), I min verden er det , hadde lett sveipet høyre om han så OK ut. Ellers er det mye rart der ute om dagen, selv om det nesten alltid er bedre med noe tekst enn ingen. Hva er greia med å kun ha bilder der man enten ser tilbakestående ut, gjerne nedenfra så man virkelig får studert nesehårene, eller som en øksemorder, og i tillegg ingen tekst. Og så lurer de på hvorfor de aldri får match 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. juli 2018 #276 Del Skrevet 19. juli 2018 Får nesten lyst å laste ned tinder igjen kun for å le av profiler. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #277 Del Skrevet 20. juli 2018 14 timer siden, Silfen skrev: Får nesten lyst å laste ned tinder igjen kun for å le av profiler. Ikke gjør det, du kommer til å bli trist😥 Anonymkode: b816f...ff8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #278 Del Skrevet 20. juli 2018 Fikk denne av en kompis, 18 år gammel jentes profil: Hadde vurdert å dra familien med i en isolert kult om min datter hadde skrevet noe sånn... Anonymkode: b816f...ff8 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 5. november 2018 #279 Del Skrevet 5. november 2018 Tråden er ryddet for identifisering av privatperson. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 5. november 2018 #280 Del Skrevet 5. november 2018 Elsker fiendtlige Tinderbioer 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå