Gå til innhold

Forferdelige tinderbioer (screenshot-tråd, les regler før posting)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Morsom tråd. Ikke alme reagerer på det sammen, men noen av disse er virkelig "facepalm".

 

Utelukke noe pga. politisk standpunkt :dry: next.

Okay om man ikke er morsom, men trengs det å opplyses om da (facepalm). Ikke den beste måte å tiltrekke seg noen på i min bok. Og det er alltid kleint på første date, igjen må det opplyses om da... 

Hjemmekos... :sjokkbla: skrives det, spesielt på ONS appen som tinder... (kleint og creepy...) next! 

IMG_5647.PNG

IMG_5648.PNG

IMG_5649.PNG

Anonymkode: 97583...a4f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

IMG_5647.PNG

IMG_5648.PNG

IMG_5649.PNG

Anonymkode: 97583...a4f

Vet ikke hvordan man fjerner bilder man ikke skal kommentere, kan noen hjelpe?

Den første kommer jeg over ganske ofte, reagerer mest på hvitløksbaguettene😂😂😂 hvorfor MÅ man like det?? Greit nok med politisk interesse, forskjellige syn kan jo føre til uoverensstemmelser, men hvitt brød med smør og urter...

Anonymkode: 54490...d6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvordan man fjerner bilder man ikke skal kommentere, kan noen hjelpe?

Den første kommer jeg over ganske ofte, reagerer mest på hvitløksbaguettene😂😂😂 hvorfor MÅ man like det?? Greit nok med politisk interesse, forskjellige syn kan jo føre til uoverensstemmelser, men hvitt brød med smør og urter...

Anonymkode: 54490...d6a

Fordi hvis man ikke liker det selv, liker man ikke lukten av andre som har spist det heller. Hvitløk har som  kjent en ganske sterk odør, og har man spist hvitløk, lukter man til langt ut på neste dag av det. Man merker det veldig godt om man ikke har spist hvitløk selv, eller ikke liker hvitløk.

Så elsker man hvitløk og hvitløksbrød, er det en fordel at kjæresten gjør det samme. Da lukter man likt og ingen misliker noe :)

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er ew, jeg var innom en superkort periode og der var det mye grums! Jeg er visst enkel, da, jeg synes flere av de du har posta er kjempesøte! Asiaten hadde lett fått sveip riktig vei av meg, f.eks.

 

Anonymkode: 2b451...22f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig morsomt med folk som vil henge ut folk fra tinder når de åpenbart bruker masse tid der selv. Folk er forskjellige, folk har ulike humor. Ingen forventer at det de skriver i bioen skal appellere til alle. 

Anonymkode: 1d64c...6e3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med all sutringen? Slik jeg ser det er det da ingen som blir hengt ut her. At flere må påpeke at de synes den og den bioen ikke hører hjemme i tråden er bare meningsløst, ingen bryr seg? Er da helt frivillig å klikke seg inn her om en blir så jæskla provosert!

Endret av Nappetass1
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Nappetass1 skrev:

Hva er greia med all sutringen? Slik jeg ser det er det da ingen som blir hengt ut her. At flere må påpeke at de synes den og den bioen ikke hører hjemme i tråden er bare meningsløst, ingen bryr seg? Er da helt frivillig å klikke seg inn her om en blir så jæskla provosert!

"Hengt ut". Det er ingen big deal altså, tråden er morsom og mange av sitatene er ganske morsomme også, synes bare spesielt ts virker litt merkelig når hun liksom skal sitte på sin høye hest å "dømme" folk på tinder.

Anonymkode: 1d64c...6e3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:



Haha - greit å vite! Jeg sveiper faktisk vekk alle asiatere nettopp pga denne forhåndsdømmelsen her om liten penisstørrelse så det KAN hende han scorer noen match på å påpeke at han ikke har så liten :P

Anonymkode: 95e88...8aa

Det heter asiater, ikke asiatere. En asiat - flere asiater. 

Ser folk gjør samme feilen med skandinaver. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2018 den 9.18, AnonymBruker skrev:

Ts her. Jeg tror på folk når de forteller hvem de er, så hvis de velger å ha "suck tiddies" på tinderprofilen sin, da trenger jeg ikke å vurdere om han er jævla ekkel eller ikke, han har jo allerede vist det. Synes ikke noen var selvironiske, alle var triste og avtennende.

Anonymkode: 54490...d6a

Men han sa jeg ingenting om? Jeg fjernet de jeg synes var grusomme og beholdt de som jeg syntes var litt morsomme, hvis du sjekker hvilke jeg siterte? Dette fikk jo ingen med seg.

 

På 26.4.2018 den 6.16, AnonymBruker skrev:

:fy_fy: Uh-huh mister... De der var forferdelige.  Nr en og fire er ikke selvironiske(joda nr 1 var det) , det er vel de eneste litt ærlige og ydmyke, som er greit i og for seg. De eneste av de der som virker noenlunde normale.
Til alle de andre, nr 2 og spesielt 3 og 5 og den siste er jo direkte fucka bare. Grøss *LEFT SWIPE*

Hva er det dere menn egentlig synes er bra eller moro eller fengende med sånne tekster? :vetikke:

Anonymkode: 95e88...8aa

Nr 2: "Mitt eneste ønske er å få en Match på Tinder".

Hvordan er denne forferdelig? Den er jo bare morsom. Men nå er den jo bare morsom hvis fyren faktisk får ganske mange matches da.

nr 3: Han liker åpenbart Taco! Er jo litt morsomt at han er såååå opptatt av taco ikke sant? Altså nå forutsetter det jo igjen en ironisk distanse.

 

 

 

Anonymkode: 7d14e...eb0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2018 den 18.26, AnonymBruker skrev:

20180426_110415.png.2d28b47fe4cddc2e8b4c935222d8f39e.png

Så det du sier, er at du egentlig er litt dum?

 

20180426_110755.png.b7458e9a2342389ea2beec28686a6856.png

Mamma er like lite en passende referanse på Tinder som i en jobbsøknad.

 

20180426_111200.png.6da7624dbbb2d3380150bbf31116c213.png

Og jeg er ikke interessert i skjegget ditt.

Anonymkode: 44942...151

Av de jeg har sitert her:

1. Nr én har du da selv ikke skjønt? Han sier at han er stokk dum. Han sier: Hvis ikke du er smartere meg engang så er du helt retard. Noe han nå beviste at du er, da du ikke skjønte ham? ;) 

2. Denne er jo kjempeinnafor! Hæh? TS? Hvis en jente hadde skrevet  noe tilsvarende, hadde jeg bare syntes det var søtt - det er det som er poenget. Poenget er ikke å gi deg en referanse.

3. Også selvironisk med tanke på egen skjeggvekst. Sikkert ikke attraktivt, men du har fortsatt misforstått poenget.

 

Utover dette synes jeg det er en haug med cringete bioer, selvsagt! Veldig underholdende.

Endret av SpaceDementia
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, SpaceDementia said:

Av de jeg har sitert her:

1. Nr én har du da selv ikke skjønt? Han sier at han er stokk dum. Han sier: Hvis ikke du er smartere meg engang så er du helt retard. Noe han nå beviste at du er, da du ikke skjønte ham? ;) 

2. Denne er jo kjempeinnafor! Hæh? TS? Hvis en jente hadde skrevet  noe tilsvarende, hadde jeg bare syntes det var søtt - det er det som er poenget. Poenget er ikke å gi deg en referanse.

3. Også selvironisk med tanke på egen skjeggvekst. Sikkert ikke attraktivt, men du har fortsatt misforstått poenget.

 

Utover dette synes jeg det er en haug med cringete bioer, selvsagt! Veldig underholdende.

1: Joda, tok poenget. Jeg er bare ikke interessert i en som sier at han er dum.

2: Den er egentlig litt søt, kommentaren min var egentlig ment humoristisk.

3: Den blir høyst subjektiv, selvsagt, men jeg er litt lei av menn som er overdrevent opptatt av skjeggveksten sin. Det kommer av at jeg selv ikke synes skjegg er spesielt attraktivt. Det finnes langt mer interessante ting han kunne skrevet.

Ellers er mange av disse subjektive, og har med egne preferanser å gjøre. Sånn sett er kanskje for dem et mål oppnådd: å filtrere ut de som ikke passer likevel. Jeg synes forresten også at mange av de ts har postet er godt innafor, jeg liker litt humor og selvironi.

Anonymkode: 44942...151

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1: Joda, tok poenget. Jeg er bare ikke interessert i en som sier at han er dum.

2: Den er egentlig litt søt, kommentaren min var egentlig ment humoristisk.

3: Den blir høyst subjektiv, selvsagt, men jeg er litt lei av menn som er overdrevent opptatt av skjeggveksten sin. Det kommer av at jeg selv ikke synes skjegg er spesielt attraktivt. Det finnes langt mer interessante ting han kunne skrevet.

Ellers er mange av disse subjektive, og har med egne preferanser å gjøre. Sånn sett er kanskje for dem et mål oppnådd: å filtrere ut de som ikke passer likevel. Jeg synes forresten også at mange av de ts har postet er godt innafor, jeg liker litt humor og selvironi.

Anonymkode: 44942...151

1. Nei, du tok ikke poenget. Du konkluderte med at "så du sier du er litt dum". Det betyr, igjen, ironisk nok, at du ikke forsto ham.

Men jeg skjønner at du ikke vil ha folk som sier at de er dumme.

2.Det ga du ikke uttrykk for så det var umulig å vite, men okei da er vi jo enige.

3. Joda

Endret av SpaceDementia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, boblebrist skrev:

Enkelte tar denne tråden litt for seriøst. Jeg vil lese tinderbioer, ikke bitching.

Flere bioer kommer, min kjære boblebrist. I ukevis fremover. 

Du vet den der kollegaen som kommer inn når alle andre har kappløp med kontorstolene og sier "herregud så barnslige dere er da, tenk hvis dere ødelegger noe"?  Slik ser jeg for meg alle de som kommer her og syter😂 men dette er det siste jeg har tenkt å reagere på det, der blir kun bioer og generell diskusjon om trådens tema fra meg fremover.

Måtte dere alle ha en strålende helg😊😊

Anonymkode: 54490...d6a

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SpaceDementia skrev:

 

2. Denne er jo kjempeinnafor! Hæh? TS? Hvis en jente hadde skrevet  noe tilsvarende, hadde jeg bare syntes det var søtt - det er det som er poenget. Poenget er ikke å gi deg en referanse.

 

Synes ikke den er innafor, dessverre. Men en deilig mann kan slippe unna med mye fælt i bioen sin da😂 mange av de jeg har posta er fra gjennomsnittlige+, så det er nok ikke håpløst for dem der ute. 

Grunnen til at jeg ikke liker den er fordi det høres ut som noe min eks kunne sagt. Han skulle være så søt og bedårende og det ble så påtatt. 

Anonymkode: 54490...d6a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke den er innafor, dessverre. Men en deilig mann kan slippe unna med mye fælt i bioen sin da😂 mange av de jeg har posta er fra gjennomsnittlige+, så det er nok ikke håpløst for dem der ute. 

Grunnen til at jeg ikke liker den er fordi det høres ut som noe min eks kunne sagt. Han skulle være så søt og bedårende og det ble så påtatt. 

Anonymkode: 54490...d6a

Det kan jeg forstå. Dog, det er ikke en forferdelig tinderbio, jfr. trådtittelen. Uansett, ser frem til flere bios :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, SpaceDementia said:

1. Nei, du tok ikke poenget. Du konkluderte med at "så du sier du er litt dum". Det betyr, igjen, ironisk nok, at du ikke forsto ham.

Men jeg skjønner at du ikke vil ha folk som sier at de er dumme.

2.Det ga du ikke uttrykk for så det var umulig å vite, men okei da er vi jo enige.

3. Joda

Du må ikke lese så voldsomt bokstavelig, så er tråden veldig mye mer festlig. 😉

Anonymkode: 44942...151

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må ikke lese så voldsomt bokstavelig, så er tråden veldig mye mer festlig. 😉

Anonymkode: 44942...151

Beklager, jeg er en kverulant:). Kjøyr bios!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fryktelig morsomt med folk som vil henge ut folk fra tinder når de åpenbart bruker masse tid der selv. Folk er forskjellige, folk har ulike humor. Ingen forventer at det de skriver i bioen skal appellere til alle. 

Anonymkode: 1d64c...6e3


Bruker tinder når jeg sitter på do å bæsjer. Bruker ikke så veldig mye tid på å bæsje men det er hvertfall bedre underholdning og tidsfordriv enn candy crush eller vg.no

Nei ingen forventer at det de skriver i bioen skal appellere til alle,Men litt sosiale antenner er det jo greit å fremstille seg med når man prøver å selge seg inn for det motsatte kjønn i en profiltekst :)  Og ingen forventer at alle skal le seg ihjel av alt som postes her heller.

Anonymkode: 95e88...8aa

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.4.2018 den 9.53, AnonymBruker skrev:

Å herregud. Du sveiper på Tinder, men du sier ikke du er singel, ei heller ikke at du ikke er singel. Det du derimot sier er at du er 17 år.

Anonymkode: 83fb1...a47

Jeg er en av de som har lagt ut, og jeg er ikke singel nå lengre. Men jeg har da fortsatt screenshots tilgjengelig.

Anonymkode: cf903...c09

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...